BOOBS schreef:Dus het "rekt' de Mdma piek?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:BOOBS schreef:Dus het "rekt' de Mdma piek?
Ja, en de piek komt geleidelijker ipv als een baksteen.
Mdma = intens gelukkig, 6-apb = uber happy, 6-apb + mdma = het toppunt van blijheid en gelukkigheid + iedereen heeft een bril op (niet eens een zonnebril) enzo. Mega vette hallucinaties!
Zout schreef:ILoveMDMA schreef:BOOBS schreef:Dus het "rekt' de Mdma piek?
Mdma = intens gelukkig, 6-apb = uber happy, 6-apb + mdma = het toppunt van blijheid en gelukkigheid + iedereen heeft een bril op (niet eens een zonnebril) enzo. Mega vette hallucinaties!
Wij zitten echt gigantisch op 1 lijn als het hier over gaat
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Zout schreef:ILoveMDMA schreef:BOOBS schreef:Dus het "rekt' de Mdma piek?
Wij zitten echt gigantisch op 1 lijn als het hier over gaat
Davinci schreef:Ik ga nu even kanker spelen![]()
Beseft er niemand dat 6-apb + mdma eigenlijk niet zo goed is voor je hersenen ?
Davinci schreef:Ik ga nu even kanker spelen![]()
Hakvlees schreef:Ben na al die lofverhalen wel erg benieuwd geworden naar de 6apb+mdma combi, met welke dosissen is dit ongeveer goed te doen? Normaal gesproken als ik MDMA neem pak ik ongeveer 100-120mg, hetzelfde met 6-apb, maar met mdma neem ik meestal in de loop van de avond nog wat bij zodat ik uiteindelijk vaak richting de 200 uitkom. Maar als het elkaar erg versterkt lijkt het me niet verstandig om na 120mg 6apb ook nog eens 100mg mdma te droppen
-YOKI- schreef:combo 6-abp daarna mdma mij niet gezien, de 6-abp ontregeld al voldoende mijn serotonine systeem voor 1 een avond per twee maanden.
Gman007 schreef:Je naam doet je eer aan.
braindamage schreef:Gman007 schreef:Je naam doet je eer aan.
zindsbouw ??? ben nog wat wazig van mxe gisteren.. van dat stofje krijg je pas braindamage
Russ schreef:valt ook goed mee zover we weten bij mxe
Zout schreef:Davinci schreef:Ik ga nu even kanker spelen![]()
Besef ik me maar al te goed, maar ik vraag me ook af hoeveel slechter het is als een nacht op xtc alleen.
Aangezien ik op xtc uiteindelijk niet echt een rem meer heb en dus te veel neem (3 pillen op een nacht) en ik juist een hele nacht kon op 3 kwart 6apb en een halve xtc pil. En me ook nog ontzettend goed vermaakte. Nu denk ik dat de nacht ook prima was geweest zonder die halve xtc pil hoor, dus dit wil ik ook niet elke keer gaan doen, maar het is wel héél erg leuk voor een keertje.
Einstein schreef:Daargelaten dat het metabolisme van 6-APB waarschijnlijk erg verschilt van dat van MDA. Als een toxisch metaboliet inderdaad de oorzaak is van de neurotoxiciteit van MDMA en MDA (wat mij niet onwaarschijnlijk lijkt) dan hebben we ook een verklaring voor het feit dat er bij 6-APB-misbruik minder tolerantie lijkt op te treden dan bij MDMA-misbruik.
Overigens lijkt de combinatie met 6-APB mij nog steeds niet gezond en behoorlijk onzinnig
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast