Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Einstein » wo maart 07, 2012 10:13 pm

ILoveMDMA schreef:Zover ik weet is er maar 1 producent, die zn formules niet vrij wilt geven, en mede daardoor is het niet bekend of de cijfers die de producent opgeeft wel of niet kloppen. Of zit ik nou heel fout?

6-APB is een stof waarvan de structuurformule gewoon bekend is, weet niet wat je precies bedoelt :#:
Iemand op Bluelight heeft wel ergens cijfers vandaan kunnen toveren waaruit blijkt dat 6-APB ongeveer anderhalf keer zo sterk werkt als serotoninereleaser (meen ik) vergeleken met MDMA, maar waar die cijfers dan weer vandaan komen, geen idee.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Partypipo » do maart 08, 2012 6:29 am

Einstein schreef:
ILoveMDMA schreef:Zover ik weet is er maar 1 producent, die zn formules niet vrij wilt geven, en mede daardoor is het niet bekend of de cijfers die de producent opgeeft wel of niet kloppen. Of zit ik nou heel fout?

6-APB is een stof waarvan de structuurformule gewoon bekend is, weet niet wat je precies bedoelt :#:
Iemand op Bluelight heeft wel ergens cijfers vandaan kunnen toveren waaruit blijkt dat 6-APB ongeveer anderhalf keer zo sterk werkt als serotoninereleaser (meen ik) vergeleken met MDMA, maar waar die cijfers dan weer vandaan komen, geen idee.

Ja, ofzoiets. Kijk die cijfers zeggen mij weinig, ook al heb ik er nu een vaag idee hoe het werkt na jouw uitleg de vorige keer. Maar ik heb dan nog steeds geen idee hoe je aan zulke cijfers komt en waarom er dan maar 1 iemand is die zoiets bij 6-apb heeft gemeten en niemand anders zich daaraan waagt...

Hoe werkt dat? Hoe test men dat? En wat maakt 6-apb zo speciaal dat niemand zich daaraan waagt om het te testen (en dan bedoel ik niet opeten ;) )
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Einstein » do maart 08, 2012 12:11 pm

Ik heb het onderzoek (door de beste man David E. Nichols, uitvinder van o.a. escaline en de 25x-serie) er even op nagezocht. Cijfers zijn gemeten met proefdierentests, dus je kan er niet op rekenen dat Jan en alleman dit zomaar thuis door kan gaan meten. Experiment is ook al zo'n 20 jaar oud.
Het onderzoek ging trouwens wel over 6-APDB en niet over 6-APB, nu zal dat verschil niet oneindig groot zijn, maar er schijnen wel degelijk farmacologische verschillen te zijn.

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Destudent » do maart 08, 2012 2:00 pm

Einstein schreef:
ILoveMDMA schreef:Iemand op Bluelight heeft wel ergens cijfers vandaan kunnen toveren waaruit blijkt dat 6-APB ongeveer anderhalf keer zo sterk werkt als serotoninereleaser (meen ik) vergeleken met MDMA, maar waar die cijfers dan weer vandaan komen, geen idee.

Dit kan ik me haast niet voorstellen, ik bleef scherp. Kon mijn telefoon lezen, ging niet (extreem) met m'n kaken kauwen etc. (dit was na 180mg 6-apb). Ook ben ik 2 weken later super hard gegaan op MDMA dus kruistolerantie scheen ook wel mee te vallen. 6-apb is wel een reuptake inhibitor btw.
Destudent
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Davinci » do maart 08, 2012 4:05 pm

Destudent schreef:
Einstein schreef:
ILoveMDMA schreef:Iemand op Bluelight heeft wel ergens cijfers vandaan kunnen toveren waaruit blijkt dat 6-APB ongeveer anderhalf keer zo sterk werkt als serotoninereleaser (meen ik) vergeleken met MDMA, maar waar die cijfers dan weer vandaan komen, geen idee.

Dit kan ik me haast niet voorstellen, ik bleef scherp. Kon mijn telefoon lezen, ging niet (extreem) met m'n kaken kauwen etc. (dit was na 180mg 6-apb). Ook ben ik 2 weken later super hard gegaan op MDMA dus kruistolerantie scheen ook wel mee te vallen. 6-apb is wel een reuptake inhibitor btw.

Sommige mensen die de magic bij mdma kwijt zijn, ervaren toch een goddelijke euforie. Wordt misschien verklaart door de 1.5x.
Check een report dat ik gepost heb in tripreports over 6-apb:better than sex.
Die had mdma al verneukt.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor Einstein » do maart 08, 2012 4:52 pm

Zijn ook nog wel andere verschillen tussen 6-APB en MDMA die (een deel van) het verschil zouden kunnen verklaren. Zo schijnt 6-APB als 5-HT2C-agonist te werken, terwijl MDMA weer invloed heeft op bijvoorbeeld 5-HT1A-receptoren.
Daarbij gaan de cijfers die ik hier ooit heb neergekalkt, zoals ik al zei, over 6-APDB en niet over 6-APB, en hoewel dat verschil minder groot is dan bijvoorbeeld tussen 6-APB en MDMA, is dit verschil wel degelijk significant.
Cijfers zijn meer om een indruk te geven van wat er misschien gebeurt dan om de keiharde waarheid te verkondigen.

Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Davinci » do maart 08, 2012 5:32 pm

wikipedia schreef:Research indicates that some suicide victims have an abnormally high number of 5-HT2C receptors in the prefrontal cortex.

:grin:
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor Einstein » do maart 08, 2012 7:32 pm

Ja klopt, 5-HT2C is vaak gelinkt aan toestanden als paranoia en depressie. Weet nog steeds niet goed hoe dat te rijmen valt met 5-HT2C-agonisten als 6-APB die buitengewoon euforische effecten teweeg brengen, misschien is het effect niet zo sterk.

Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Sunseed » ma maart 12, 2012 12:11 am

Einstein schreef:Ja klopt, 5-HT2C is vaak gelinkt aan toestanden als paranoia en depressie. Weet nog steeds niet goed hoe dat te rijmen valt met 5-HT2C-agonisten als 6-APB die buitengewoon euforische effecten teweeg brengen, misschien is het effect niet zo sterk.

Ik stel voor dat jij een onderzoek start Einstein. :p

Nee serieus, ik zou wel graag weten in hoeverre dit mijn serotonine voorraad uitput, serotonine is me erg kostbaar, maar ik heb nog nooit een dip of kater ondervonden na 6-APB gebruik..

2de vraag: Weet iemand of 6-APB voor veel spierafbraak zorgt? En of het je testosteron aanmaak tegenhoudt?
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Sunseed
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Davinci » ma maart 12, 2012 7:23 pm

Er zijn al eens vage cijfers opgedoken waar 6-apb een 1.5x selectievere SERT activiteit zou hebben dan MDMA. Zoals bij alle serotonine verslindende drugs geldt dat er een ABSOLUUT MINIMUM van 1 maand moet zijn, bij mdma is dat zelfs drie maand.
Eigenlijk is er echt nog te weinig bekend over 6-apb om deftige uitspraken te doen.
Ik kan wel met zekerheid zeggen dat misbruik in dezelfde problemen als mdma-misbruik zal lijden.
Er zijn genoeg reports bekend waar mensen na misbruik serieuze problemen krijgen.
Hou je zeker aan het minimum van 1 maand.

Aangezien 6-apb een MDA analoog is, vrees ik dat het niet echt gezond is voor je spieren.
Nogmaals dit zijn maar speculaties...
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor Ranko » di maart 13, 2012 12:18 am

DonnieDarko1979 schreef:De eerste keer merkte ik er echt helemaal niets van (cap van 100 mg).
Vond het zeer teleurstellend.
Binnenkort nog maar eens een poging wagen.

Hier hetzelfde. Bommetje van 110mg met 30mg redose na een uur. 2 uur later maar overgegaan op de speakers, dat werkte tenminste wel :love:

Maar wil dit zeker nog een keer proberen, want ik merkte de potentie van het stofje wel.
Ranko
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Held » di maart 13, 2012 2:07 am

Ranko schreef:
DonnieDarko1979 schreef:De eerste keer merkte ik er echt helemaal niets van (cap van 100 mg).

Hier hetzelfde. Bommetje van 110mg met 30mg redose na een uur. 2 uur later maar overgegaan op de speakers, dat werkte tenminste wel :love:

Maar wil dit zeker nog een keer proberen, want ik merkte de potentie van het stofje wel.

In wat voor een setting had je het genomen, en hoe lang heb je gewacht? 2 uur voor inslag is niet echt zeldzaam bij dit stofje voor zover ik erover gelezen heb, en die 110mg initiële dosis kan aan de lage kant zijn afhankelijk van je gevoeligheid, je lichaamsgewicht en de puurheid. Probeer volgende keer rond de 130mg-140mg en wacht een wat langere tijd. En zoals al eerder gemeld, dit stofje is uitermate setting afhankelijk!
Held

Berichtdoor Ranko » di maart 13, 2012 2:21 am

Held schreef:
Ranko schreef:

In wat voor een setting had je het genomen, en hoe lang heb je gewacht? 2 uur voor inslag is niet echt zeldzaam bij dit stofje voor zover ik erover gelezen heb, en die 110mg initiële dosis kan aan de lage kant zijn afhankelijk van je gevoeligheid, je lichaamsgewicht en de puurheid. Probeer volgende keer rond de 130mg-140mg en wacht een wat langere tijd. En zoals al eerder gemeld, dit stofje is uitermate setting afhankelijk!

Was in een thuissetting, samen met een maat, aan mogelijke kruistolerantie kan het niet hebben gelegen, want die maat voelde precies evenveel als mij (niet veel dus) en die had al 3 maanden geen MDMA meer genomen. Anderen gingen juist kneiterhard van 100mg (een enkele zelfs té hard) van dezelfde batch. Verder gaat een euforische high normaal altijd extreem goed als we samen in een thuissetting spacen, altijd beter dan verwacht, maar misschien hadden we toen juist teveel ervan verwacht. Maar inderdaad, volgende keer zeker een hogere dosis en zit er ook nog eens aan te denken om het dan te doen in een beetje vermoeide bui (maar niet op een after) om het visuele aspect wat extra te prikkelen.
Ranko
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Held » wo maart 14, 2012 12:33 am

Ranko schreef:Was in een thuissetting, samen met een maat, aan mogelijke kruistolerantie kan het niet hebben gelegen, want die maat voelde precies evenveel als mij (niet veel dus) en die had al 3 maanden geen MDMA meer genomen. Anderen gingen juist kneiterhard van 100mg (een enkele zelfs té hard) van dezelfde batch. Verder gaat een euforische high normaal altijd extreem goed als we samen in een thuissetting spacen, altijd beter dan verwacht, maar misschien hadden we toen juist teveel ervan verwacht. Maar inderdaad, volgende keer zeker een hogere dosis en zit er ook nog eens aan te denken om het dan te doen in een beetje vermoeide bui (maar niet op een after) om het visuele aspect wat extra te prikkelen.

In thuissettings valt het bij vrij veel mensen tegen. Probeer het eens op een feest zou ik zeggen. Was echt de perfecte partydrug voor mij in ieder geval :)
Held

Berichtdoor Vinz » wo maart 14, 2012 12:41 am

Thuis setting is vet chill man, genoeg nemen.
Vinz
<3
Badass Junkie

Berichtdoor Ranko » do maart 15, 2012 12:38 am

Vinz schreef:Thuis setting is vet chill man, genoeg nemen.

Idd, volgende keer gewoon 150mg nemen, doe ik dat wel :)
Ranko
Belezen Gebruiker

Berichtdoor [-Sirolf-] » vr maart 16, 2012 3:24 pm

Hallo! ffe korte toelichting: Ik lees dit forum al een tijdje, maar omdat ik onderhand een behoorlijke 6-apb ervaring heb opgebouwd denk ik dat ik iets toe kan voegen voor de mensen die 6-apb willen proberen of een eerste keer een slechte/mindere ervaring hebben. Nu ik de effecten van Benzo Fury behoorlijk goed (denk ik) ben gaan kennen ben ik hier volledig op overgestapt, wat een wonder middel! Nooit meer X (op een feestje dan) en persoonlijk vind ik dat je Benzo en xtc niet met elkaar moet vergelijken. In de tekst die volgt ga ik dat toch doen zodat ik een duidelijkere uitleg kan geven.

Benzo Fury
Een geweldig goedje :hulde: , dat naar mijn mening niet (altijd) tot zijn recht komt op forums. Het eerste effect dat je merkt is de energie, bij de eerste keren vraag je jezelf op dat moment af of het placebo is of dat ie werkt, nou bij deze kan ik je zeggen dat het geen placebo is! Benzo komt heel langzaam op, ga dus ook niet zitten wachten op een inslag, want die komt er meestal niet echt. Ik heb gemerkt dat het Benzo heel wisselvallig kan zijn. De ene keer op feestje is het 'soort' MDMA gevoel meer aanwezig dan de andere keer bij dezelfde hoeveelheid. Dat heeft denk ik veel te maken met de setting. Nu ik weet dat het vergelijkbare M gevoel verschillend is heb ik eigenlijk altijd een top avond met Benzo. Als je hoopt op een M gevoel dan lijkt het me logische dat het tegenvalt wanneer dit niet het geval is. In vergelijking tot XTC heb je bij Benzo veel meer controle over de pil, op muziek kun je beetje vaag zijn, maar stel je voor dat je tijdens je trip bijwijze van een sollicitatie gesprek zou moeten voeren dan zou je dat ook prima kunnen. Bij de juiste manier van gebruiken natuurlijk.

Vaak zie ik in tripreports dat Benzo namelijk op de zelfde manier word gebruikt als XTC, dit raad ik af! Ik bouw Benzo altijd op een uur voor het feestje tot 2 uur na het begin van het feestje, daarna verbied ik mezelf meer anders slaap ik later zeker weten niet. Hoeveel ik nodig heb verschilt per keer. Meestal zit ik in totaal op 200/250mg. Vrienden van mij droppen meestal in het begin meteen een dikke hoeveelheid en knallen dan tot het einde van het feest met gemak door. Laatst heeft er 1 behoorlijk lopen kotsen, miss toch te veel in 1x. Ik vind mijn eigen manier wat veiliger.

Benzo laat je niet alleen lekker voelen maar je word ook heel peppy, waardoor je op een feestje niet snel de neiging hebt naar bijnemen zoals bij XTC. Bij XTC heb ik ook regelmatig dat ik een inzak moment heb (pap in de benen ect) en dan heeft bijnemen vaak ook geen zin meer. Bij Benzo hoef je hier niet bang voor te zijn!! :rock: je blijft fit en vrolijk, ook als het M gevoel grotendeels uitgewerkt is EN je blijft er ook wat 'gezonder' uit zien ^^.

Over het 'gelijkbare' xtc gevoel staat hier al genoeg beschreven. Je blijft lekker scherp, kunt gewoon lezen, je ziet glas-helder ect.. bij Normaal gebruik. Neem je "te veel" dan ga je gewoon een tijd heel hard + slapen gaat hem niet meer worden... Ik noem dit zelf "te veel" omdat het middel dan niet optimaal tot zijn recht komt. Zo ging mijn eerste keer Benzo ook.

Mijn eerste ervaring met Benzo heb ik dus wel iets meer gehad, Is geen ramp. Ik heb het toen ervaren alsof ik enkele goeie snoepjes op had. Werd gewoon goed vaag kon ook niet meer sms ect, dat duurde ong 4 uur lang toen(in die tijd ook niks bij gehad), na die uurtjes ben ik nog een ochtend en middag lang wakker geweest haha. Je kunt er dus meer van nemen en goed vaag worden, maar dan profiteer je niet optimaal van de werking vind ik persoonlijk.

Dat ik toen iets te veel nam kwam puur doordat het spul dus erg langzaam op komt. Ook het M gevoel was die keer sterk aanwezig, dit gevoel duurt langer dan bij xtc en komt met vlagen, hierdoor maakte ik toen dus ook een verkeerde inschatting doordat ik er gelijk van uit ging dat ik er wel iets bij kon nemen.

Ik heb mijn hoeveel heden aangegeven (max 2 benzo-pillen 125mg ps) maar dit kan voor jou natuurlijk anders zijn.

Ook ik heb amper een dip van benzo, hooguit slaapgebrek, maar daar valt mee te leven.

Ik wens iedereen er een fijne avond mee op een feestje, thuis op de bank kun je het beter gewoon bij xtc houden..

Heeft er iemand ervaring, of weet wat de gevaren zijn van het mixen van Benzo met mdma?
I gotta maintain
Cause stress on the brain
Can lead to a motherfucking suicide thing
[-Sirolf-]

Berichtdoor Zout » vr maart 16, 2012 3:28 pm

Ik ervaar het inderdaad net zoals jij! Ik vind het ook echt super fijn, ondanks dat mijn eerste keer is tegengevallen.

De ervaring met 6apb en mdma is voor mij echt geweldig geweest! Hier kun je mijn revieuw lezen:
viewtopic.php?f=4&t=4450
Zout
Belezen Gebruiker

Berichtdoor [-Sirolf-] » vr maart 16, 2012 3:32 pm

Je ziet trouwens ook vaak mensen vragen waarom ze niet meer zo stuiteren op pillen als vroeger. Ik zou het niet weten! maar Benzo Fury is DE oplossing, een echte stuiterpil :-)
I gotta maintain
[-Sirolf-]

Berichtdoor [-Sirolf-] » vr maart 16, 2012 3:38 pm

haha heb een deel gelezen, verder geen tijd ga de rest straks lezen!

Maar wat ik mij voornamelijk afvraag is wat de gevaren zijn van Benzo+xtc. Ik heb er veel over gelezen maar ik begrijp niet alle termen ect. Zover ik weet speelt 6-apb heel anders in op je serotonine dan mdma, wat mij dus gevaarlijk lijkt aangezien ik begreep dat het best tegenstrijdig is..
I gotta maintain
[-Sirolf-]

Berichtdoor BOOBS » vr maart 16, 2012 6:31 pm

was mdma met 6apb nou een no go of met MXE? MXE toch?
BOOBS
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » vr maart 16, 2012 7:04 pm

mdma met mxe is no go, waarschijnlijk 6apb met mxe ook. 6apb + mdma en 6apb + mxe, been there done that en leef nog. :p lage dosis mxe dat wel.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Einstein » vr maart 16, 2012 7:18 pm

Er is een sterfgeval geweest op een combinatie van MXE met MDAI (wel vergelijkbaar met MDMA of 6-APB), maar dat ging over vrij hoge, geïnjecteerde doses (400 mg MDAI IV bijvoorbeeld, wat me op zichzelf al gevaarlijk lijkt). Veiligheid boven alles, ik zou er zelf niet al te fanatiek mee gaan klooien, maar volgens mij is verder helemaal niet bekend of de combinatie bij normale doses al dan niet gevaarlijk is.

Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Stefaan » vr maart 16, 2012 7:38 pm

Het waren inderdaad ginjecteerde hoge dosissen.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Davinci » vr maart 16, 2012 8:03 pm

Ik heb ook al veel gelezen dat mxe de mdma magic liquideert als sneeuw voor de zon.
6-apb en mxe is beetje hetzelfde, niet de moeite.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor Stefaan » vr maart 16, 2012 9:33 pm

Als je effect bedoelt ben ik het er niet mee eens en heeft het wel een toevoeging. Als je biologisch bedoelt (extra schadelijk), dan heb ik geen idee.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Partypipo » vr maart 16, 2012 11:33 pm

6-apb + mdma = de hemel!
Beter dan de afzonderlijke stofjes vind ik.
En makkelijker om op te slapen vind ik dan alleen 6-apb...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor BOOBS » vr maart 16, 2012 11:35 pm

Wat voegt de ene stof aan de andere stof toe en andersom?
BOOBS
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Zout » vr maart 16, 2012 11:59 pm

ILoveMDMA schreef:6-apb + mdma = de hemel!
Beter dan de afzonderlijke stofjes vind ik.
En makkelijker om op te slapen vind ik dan alleen 6-apb...

Helemaal mee eens!

BOOBS schreef:Wat voegt de ene stof aan de andere stof toe en andersom?

Als je mdma bij 6apb gebruikt voel je gewoon echt dat mdma gelukkig, bij 6apb ben je ook heel happy, maar niet zo gelukkig als bij mdma vind ik, dat krijg je er dan bovenop, daarbij heb je dan veel minder mdma nodig. 6APB voegt aan mdma toe dat je veel langer door kan gaan, ik kwam niet in een dip en ik had gewoon zin om door te blijven feesten, zonder dat ik er moe van werd etc.
Zout
Belezen Gebruiker

Berichtdoor BOOBS » za maart 17, 2012 12:03 am

Dus het "rekt' de Mdma piek?
BOOBS
Bewuste Gebruiker

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post