Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.
Plaats een reactie

Re: Benzo Fury (6-APB)

zo feb 26, 2012 12:04 am

Nice, mooi zo! Ben heel erg benieuwd! Wordt mijn eerste keer, 3 maart op Energy. :) Met een hele beginnen is wel een goede begin dosis, toch? Ik weeg 70kg en ben een man. Heb verder ervaring met MDMA/XTC, 4-FMP, 2C-B, THC en natuurlijk alcohol.

Ben ook heel erg benieuwd naar het psychedelische randje. In hoeverre ervaren jullie dat? Zelf nog nooit getript op een feest (op wat hallucinaties van XTC na), maar lijkt me wel heel erg vet om licht te trippen op een feest. Lees heel veel verschillende dingen. Sommigen mensen merken helemaal niks, terwijl sommige wel redelijk wat visuals krijgen. (inclusief CEVs)

Ik kijk er in ieder geval heel erg naar uit! Zal ook een trip report schrijven dan :)

zo feb 26, 2012 12:17 am

1 geeft soms vooral energie, en soms eerst een kei hard gaan gevoel net als mdma.
Tenminste, een meisje uit de groep met pas 2x mdma ervaring en volgens mij een kilo of 50 ging na 1 het hele feest niet normaal hard, met op het laatst kotsen erbij enzo. Hele feest staan klapperkaken!

Soms is de energie leuk, soms het hard gaan. Een tweede bijdroppen terwijl de eerste nog goed werkt geeft veel hallucinaties bij mij. Heel vet!

Ik las ergens dat 6-apb vooral op MDA lijkt ipv Mdma, dus misschien daarom eerder hallucinaties dan bij xtc ofzo, hoewel het me dan soms ook lukt.

6-apb + mdma gaf trouwens ook heerlijke hallucinaties.

zo feb 26, 2012 12:27 am

Haha, klinkt allemaal geweldig leuk, dus als ik het zo lees maakt het niet zoveel uit hoe die gaat vallen ;) Over bijdoseren, hoe werkt dat bij 6-apb? Ik hoorde dat 6-apb een stuk langer dan XTC duurt. Na hoe lange tijd moet je bijdoseren om het gewenste effect te krijgen? Bij XTC als je te laat bent met bijdoseren merk je vooral dat je waziger wordt, maar het chille echte XTC gevoel komt niet/amper terug. Is dat bij 6-apb ook zo, of komt het bijdoseren niet zo nauw?

Heel erg bedankt voor alle nuttige informatie!
Laatst bijgewerkt door Held op zo feb 26, 2012 12:41 am, in totaal 1 keer bewerkt.

zo feb 26, 2012 12:34 am

Wat doseren bij een eerste keer betreft zou ik afhankelijk van je gewicht en gevoeligheid beginnen met 100 /150mg om later evt. te redosen met 100/150mg mocht je dat nodig vinden. Mijn eerste ervaring ben ik gestopt bij 300mg wat goed te doen was...houd wel rekening met de lange werkingsduur.

8-)

zo feb 26, 2012 12:44 am

Pazkall FM schreef:Wat doseren bij een eerste keer betreft zou ik afhankelijk van je gewicht en gevoeligheid beginnen met 100 /150mg om later evt. te redosen met 100/150mg mocht je dat nodig vinden. Mijn eerste ervaring ben ik gestopt bij 300mg wat goed te doen was...houd wel rekening met de lange werkingsduur.

8-)

Sorry voor de verwarring, ik bedoelde bijdoseren ipv bij doseren. Hoe lang moet je ongeveer wachten na je eerste dosis voordat je de 2e dosis neemt? Komt dat net zo nauw als bij bijvoorbeeld XTC? Want als je daarmee te lang wacht, dan geeft het bijdoseren niet het gewenste effect. En bij de tweede dosis ongeveer dezelfde dosis aanhouden als de eerste dosis, of bijvoorbeeld maar de helft van de eerste dosis nemen?

Ik ben zelf van plan om met 1 heel pilletje te beginnen, wat volgens de vendor op 125mg neerkomt. Nogmaals bedankt voor alle info! :)

zo feb 26, 2012 1:37 am

Ah zo...ik was begonnen met 150mg en heb een redose van 150mg gedaan...ik weet niet of dat erg nauw komt, ik ga redose wanneer ik denk dat ik moet redosen of het effect begint af te nemen...dat was denk ik zo'n 3uur na m'n begindosis.

Ik denk dat het belangrijk is goed naar je lichaam te luisteren voordat je redosen...je voelt het vanzelf wel aan wanneer het kan:) Het is een relatief nieuwe stof en er is geen "juiste" handleiding waar van bekend is "zo moet het!" Het blijft een soort experiment naar mijn idee...waar ieder z'n eigen weg in vind;)

zo feb 26, 2012 1:44 am

Pazkall FM schreef:Ah zo...ik was begonnen met 150mg en heb een redose van 150mg gedaan...ik weet niet of dat erg nauw komt, ik ga redose wanneer ik denk dat ik moet redosen of het effect begint af te nemen...dat was denk ik zo'n 3uur na m'n begindosis.

Ik denk dat het belangrijk is goed naar je lichaam te luisteren voordat je redosen...je voelt het vanzelf wel aan wanneer het kan:) Het is een relatief nieuwe stof en er is geen "juiste" handleiding waar van bekend is "zo moet het!" Het blijft een soort experiment naar mijn idee...waar ieder z'n eigen weg in vind;)

Helder verhaal, dat gaat op mijn gevoel afgaan worden! En als ik het zo allemaal lees gaat dat gevoel erg goed aanvoelen :)

zo feb 26, 2012 1:51 am

Geniet ervan en deel je ervaring doormiddel van een reportje ;)

zo feb 26, 2012 4:46 am

Eerste keer in thuissessie:
125 mg pellet genomen. Na iets meer dan anderhalf uur ging ie werken, op een constant plateau gezeten uren lang. Toen mn smile van mn gezicht begon te verdwijnen weer 125 erbij gedaan, was zo'n 6 uur na de eerste inname volgens mij. Plateau kwam daarna weer terug.
2e keer, hardbass. 125 mg pellet genomen, uur later deed hij het goed, anderhalf uur kei hard gegaan, uurtje gewoon lekker energiek daarna, maar ja, toch maar erbij genomen en daarna ben ik de tijd redelijk kwijt. Heel hardbass verder kneiterhard gegaan. Niet veel meer gedanst, gewoon hard staan gaan. Maar het lijkt niet uit te maken wanneer je bijpakt. Als je vroeg bijpakt blijf je op een plateau van kei hard gaan, als je laat bijpakt kom je op het zelfde plateau als je start plateau...

zo feb 26, 2012 2:49 pm

Een google op "hexagonal 6-apb" duidt erop dat mijn eerder beschreven pellets wellicht een combinatie van 50mg 5-APB en 60mg 6-APB bevatten. De foto's komen in ieder geval exact overeen. Schijnen ook erg leuk te zijn, maar ik vind het erg slecht als het waar is dat ik deze heb gekregen, terwijl je online pillen besteld met 125mg 6-APB. De uitslag van het lab dat ik waarschijnlijk komende donderdag krijg zal meer duidelijkheid verschaffen over de daadwerkelijke inhoud. Ik houd jullie op de hoogte, en natuurlijk zal ik ook een tripreport posten na Energy op 3 maart. Stay stuned!

Edit: Ik heb trouwens nog een vraagje. Ik drink bijna altijd op een feest eerst wat biertjes voor de gezelligheid en om lekker in de sfeer te komen. Is dat een probleem bij 6-apb? Ik heb ook ergens gelezen dat alcohol de trip een beetje onderdrukt, en dat zou wel jammer zijn. Komt dat overeen met jullie bevindingen? Of zal het geen probleem zijn om van te voren een paar biertjes te drinken?

Nogmaals bedankt! :)

zo feb 26, 2012 3:06 pm

Held schreef:Een google op "hexagonal 6-apb" duidt erop dat mijn eerder beschreven pellets wellicht een combinatie van 50mg 5-APB en 60mg 6-APB bevatten. De foto's komen in ieder geval exact overeen. Schijnen ook erg leuk te zijn, maar ik vind het erg slecht als het waar is dat ik deze heb gekregen, terwijl je online pillen besteld met 125mg 6-APB. De uitslag van het lab dat ik waarschijnlijk komende donderdag krijg zal meer duidelijkheid verschaffen over de daadwerkelijke inhoud. Ik houd jullie op de hoogte, en natuurlijk zal ik ook een tripreport posten na Energy op 3 maart. Stay stuned!

Edit: Ik heb trouwens nog een vraagje. Ik drink bijna altijd op een feest eerst wat biertjes voor de gezelligheid en om lekker in de sfeer te komen. Is dat een probleem bij 6-apb? Ik heb ook ergens gelezen dat alcohol de trip een beetje onderdrukt, en dat zou wel jammer zijn. Komt dat overeen met jullie bevindingen? Of zal het geen probleem zijn om van te voren een paar biertjes te drinken?

Nogmaals bedankt! :)

Die zijn te vinden als super hex. Dus zou toch anders moeten zijn als pure benzo fury...
buy-benzo-fury-pellets-6-apb-.jpg
6-apb pellets
buy-benzo-fury-pellets-6-apb-.jpg (15.12 KiB) 1183 keer bekeken

prod-img_1_1_1_1_1_1_1_1.jpg
Benzo fury hex
prod-img_1_1_1_1_1_1_1_1.jpg (29.01 KiB) 1183 keer bekeken

zo feb 26, 2012 3:14 pm

Heb je het derde linkje gekeken als je op die termen googled (mods, verwijder dit als dit niet mag, maar wil graag zeker zijn wat ik nou daadwerkelijk heb)? Die pilletjes zien er precies hetzelfde uit als die ik heb. Beige, geen breuklijnen, en de vorm van een 6 hoek (hexagonaal). Maar die van jou zien er dus ook zo uit? En dat is alleen pure 6-APB?

ma feb 27, 2012 12:53 am

Bij mijn eerste lading waren de pilletjes ook groen en rond en de 2e 6hoekig en beige. Heb toen de vendor een opmerking gestuurd of er ook gewoon 125 mg 6-apb in zat. Dit bevestigden ze. Lijkt er echter erg op dat dit pillen zijn met 6 en 5 apb! (google is your friend) Voel me lichtelijk belazerd maar wacht de lapresultaten op dit forum af! Overigens had ik in mijn report 1 6 hoekige en een halve ronde op.

ma feb 27, 2012 12:24 pm

ik ga binnenkort Benzo Fury halen.. maar zit te twijfelen over de manier waarop.. gewn poeder van 1 gr. of voor pellets met tabletten van 100mg per stuk.. iemand enige ervaringen mee? koop t bij dutch vendors ;)

ma feb 27, 2012 3:56 pm

Destudent schreef:Hmm jij gaat volgens mij veel harder op 1,5e pallet dan ik ging, Ik heb niet met m'n bek lopen kauwen of met mijn ogen lopen draaien en ik had al helemaal geen visuals! Hoe zit het eigenlijk met je mdma-tolerantie?

Waar heb je het gebruikt? Ik heb de eerste keer anderhalve pallet genomen en ik ging ook niet zo heel erg hard eigenlijk. Ik deed het toen wel thuis, en ik wist eigenlijk niet of ik het wel heel cool vond toen. Wel had ik toen ik in bed lag visuals, ik weet niet hoe het komt, maar ik krijg het echt alleen zodra ik in bed lig (ook al was het toen al 9 uur na inname) de rest van de avond/nacht niet.

2 dagen terug heb ik maar 3 kwart pil genomen rond een uur of 11 en ging ik tot 3 uur hartstikke hard. Ik heb in die tijd bijna niet hoeven te kauwen of met mijn ogen lopen draaien. Ook op foto's vond ik dat ik er nog best normaal uit zag, waar in ik er met pillen uit zie als de duivel, met mijn verschrikkelijke bek, vond ik het die avond echt meevallen. Ik heb om 3 uur nog een halve xtc pil ingenomen en daarna ben ik wel flink gaan knabbelen. Maar wat de rest dus zegt, de setting maakt wel heel veel verschil.

Mijn mdma tolerantie.. Ik verbaasde mij er echt over dat ik een hele nacht door kon op 3 kwart 6APB en een halve xtc pil. Ik begin meestal te slikken met een hele pil (140 mg) en dan pak ik nog eens bij 2 uur na inslaan, ook meestal een hele.

Wat ik voordelen vind aan 6APB:
Het werkt veel langer dan xtc, het "love"-gevoel blijft heel de avond, en niet de eerste paar uur
Je bent helderder in je hoofd, wat best fijn is bij het uitgaan
Ik trek minder gekke bekken, minder kauwen, etc.
Ik word niet moe, bij xtc ben ik om een uur of 3 's nachts gewoon echt moe, dat ik wil slapen, hoe veel ik ook heb geslikt. Dat heb ik hierbij niet, ik kan lekker door feesten.

Nadelen:
Dat ik niet moe word heeft natuurlijk ook een nadeel. Waar ik bij xtc makkelijk kan slapen, kan ik bij 6APB dus echt niet in slaap vallen, wat denk ik daar wel een oplossing voor is is nog eerder de 6APB pakken (het inslaan duurt toch best een tijd). En later op de avond eventueel nog xtc bijslikken.
De kater is een heel stuk erger dan na xtc, hoewel ik meer denk dat dat komt omdat ik dan dus helemaal niet heb geslapen.
Je hebt bij deze drug best wel eens pieken en dalen, hoewel de dalen niet heel vervelend zijn en ook niet heel erg lang duren, zijn dat wel de momenten waar je even doorheen moet en niet bij moet slikken (ja kan wel, maar dan ga ik wel te hard denk ik).

Wat ik persoonlijk echt geweldig vond was aan het eind van de avond die halve xtc pil bijslikken. Jezus wat heb ik zitten genieten toen hij insloeg, normaal heb ik nog wel eens moeite een halve pil in de drukte van een uitgaansgelegenheid goed te voelen. Nou, nu ging ik heerlijk! Ik heb me denk ik nog nooit zo lekker gevoelt na het slikken van xtc.

Word wel een lange post zo maar nog even een vraagje. Ik heb de avond na benzo fury nog 2 xtc pillen op in een thuis setting. Was allemaal hartstikke chill, maar waar ik normaal niet echt visuals zie van pillen (tenzij ik er 3 ofzo op heb) had ik dat toen al na 1 pil! Vogels in de lucht, en beestjes op de muur enzo. Het was best cool, maar zou dat kunnen komen omdat ik die avond daarvoor ook heb gebruikt?

ma feb 27, 2012 5:42 pm

Hoe is jullie ervaring met een beetje alcohol voor 6-APB en misschien nog een paar biertjes tijdens? Wordt het 6-APB gevoel versterkt, of juist Verzwakt? Kan niet zoveel kwaad, of beter niet doen? Thanks :)

ma feb 27, 2012 7:13 pm

Held schreef:Hoe is jullie ervaring met een beetje alcohol voor 6-APB en misschien nog een paar biertjes tijdens? Wordt het 6-APB gevoel versterkt, of juist Verzwakt? Kan niet zoveel kwaad, of beter niet doen? Thanks :)

Ik heb wel eens wat gedronken, het gevoel wordt sowieso wat afgevlakt.
Het is echt wel af te raden. Je hersenen zullen je dankbaar zijn :)
Een paar biertjes kunnen niet echt kwaad, maar het blijft wat schadelijker voor je lichaam.
Zorg dat je goed gehydrateerd blijft.
Alcohol versterkt vooral ook de kater.

wo feb 29, 2012 4:01 pm

Hier ook mijn revieuw van het weekend:
viewtopic.php?f=4&t=4450

wo feb 29, 2012 4:17 pm

Dus eigenlijk.. Als me vriendinnetje en ik willen chillen op mdma(thuis). Is het misschien handiger en leuker om 6apb te nemen omdat het love gevoel langer aanhoudt?

of kunnen die pieken en dalen dan juist onze trip storen(ivm niet op de zelfde tijd pieken/dalen)

wo feb 29, 2012 4:22 pm

Fackell schreef:Dus eigenlijk.. Als me vriendinnetje en ik willen chillen op mdma(thuis). Is het misschien handiger en leuker om 6apb te nemen omdat het love gevoel langer aanhoudt?

of kunnen die pieken en dalen dan juist onze trip storen(ivm niet op de zelfde tijd pieken/dalen)

Nja, ik vond 6APB echt helemaal niks aan thuis, maar ik heb het daar ook niet gecombineerd met mdma, het zou best kunnen zijn dat het dan een heel ander verhaal is.

De pieken en dalen vielen bij mij en mijn vriend heel erg mee, je merkt het wel, maar het is niet vervelend!

wo feb 29, 2012 4:26 pm

Ik blijf voorlopig trouw aan me kristalletjes

do maart 01, 2012 8:37 pm

Net de uitslag van mijn 4-FMP en 6-APB gekregen van een welbekende Nederlandse vendor. De 4-fmp was alleen 4-fmp zonder andere actieve stoffen erbij. Dus dat was prima! De puurheid konden ze niet geven, omdat het hier om een RC gaat. Bij het pilletje 6-APB van dezelfde vendor was de uitslag een combinatie van 6-APB en 4-APB. Nu is het zo dat 4-APB volgens mij niet bestaat. Het is naar mijn weten niet (stabiel) te synthetiseren, en zal dat waarschijnlijk ook nooit zijn. Na wat zoeken ben ik een ander persoon tegengekomen (die vermoedelijk ook NL is), en die kreeg precies hetzelfde te horen van het testcentrum. Hem was verteld dat bij alle middelen die op 6-APB werden getest ook 4-APB werd vermeld. Dus het heeft blijkbaar met de manier van testen te maken waardoor ze die (vreemde) resultaten krijgen. Dus al met al is het hoogst waarschijnlijk alleen 6-APB, en heel misschien 5-APB die verkeerd is opgepikt bij het testen, maar er waren dus in ieder geval geen andere mogelijk schadelijke stoffen gevonden. Ook hierbij konden ze trouwens geen doseringen geven, omdat het ook hier om een RC gaat.

Nou, laat Energy maar komen nu! Ik zal zeker een reportje schrijven :) Hier is trouwens nog de discussie die ik gevonden had over een ander persoon die ook 4-APB bij zijn resultaten kreeg:

http://www.bluelight.ru/vb/threads/5998 ... 4%29/page2

do maart 01, 2012 8:59 pm

Kan best zijn dat er echt 4-APB in zit, weet niet precies hoe het testproces werkt en wat voor fouten daarin zouden kunnen zitten, maar het zou in ieder geval kunnen dat degene die de stoffen in elkaar gesynthetiseerd heeft een prutser is.

do maart 01, 2012 9:28 pm

Einstein schreef:Kan best zijn dat er echt 4-APB in zit, weet niet precies hoe het testproces werkt en wat voor fouten daarin zouden kunnen zitten, maar het zou in ieder geval kunnen dat degene die de stoffen in elkaar gesynthetiseerd heeft een prutser is.

4-APB bestaat (nog) niet, omdat het nooit stabiel gesynthetiseerd is. Dat doe je niet zomaar even "per ongeluk". Plus alle middelen die op 6-APB getest waren, bevatten 4-APB. Allemaal vervuilt, of zou er toch iets niet helemaal kloppen met de testmethodes? Verder heb ik in een privé conversatie even gevraagd of iemand dezelfde had van dezelfde site (incl plaatje van de pillen), en dat bleek zo te zijn. Hij en zijn vrienden gingen ook goed op die pillen.

do maart 01, 2012 9:40 pm

Held schreef:4-APB bestaat (nog) niet, omdat het nooit stabiel gesynthetiseerd is. Dat doe je niet zomaar even "per ongeluk".

Waarom niet? Ken de synthese van 6-APB niet uit mijn hoofd, dus zou niet weten of 4-APB inderdaad een mogelijke vervuiling door het productieproces zou kunnen zijn, maar dat er meerdere verschillende producten gevormd worden bij een reactie is een doodnormaal verschijnsel.
Of 4-APB ooit stabiel gesynthetiseerd is zou ik je niet kunnen vertellen, maar ik zou niet weten waarom dat niet zo zou zijn. Lijkt me wegens de aromatische benzofuraanstructuur toch geen bijzonder instabiele stof.

do maart 01, 2012 10:24 pm

Ik heb zelf niet zo heel veel verstand van scheikunde, maar op de pagina van dat bluelight topic dat ik hierboven heb gelinkt is er een discussie over. Klinkt in ieder geval wel logisch wat ze zeggen ;) Hier is overigens nog een topic waar verschillende Nederlanders het spul naar testcentra hebben gebracht, en steeds kwam die 4-APB weer bij elke 6-APB test naar voren.

do maart 01, 2012 10:29 pm

Degene die zei dat 4-APB waarschijnlijk erg instabiel was ging ervanuit dat die stof een andere ringstructuur zou hebben dan 6-APB, maar dat is niet erg logisch, dus die redenering klopt waarschijnlijk niet. Wat mij het meest logisch lijkt is dat het een belangrijk, moeilijk te verwijderen bijproduct is in het productieproces.

do maart 01, 2012 10:43 pm

Oh, helemaal vergeten om het tweede topic daadwerkelijk te linken: https://partyflock.nl/topic/1094778:6_A ... emand.html

Daar gaat het ook even over 4-APB.

Hmm, dat klinkt wel logisch. Het was in ieder geval geen "gevaarlijk" bijproduct van wat ik ervan heb begrepen, voor zover je RCs "ongevaarlijk" kan noemen. Ik ben echt heel erg benieuwd naar zaterdag! De tripreports die ik gelezen heb beloven heel veel goeds :)

za maart 03, 2012 1:56 am

Volgens vrienden van mij is een pilletje van 125mg aan de hoge kant om mee te beginnen. Ze hebben zelf nog nooit 6-APB gebruikt, maar baseren dit op reports van internet. Kunnen jullie je hierin vinden? Ik weeg 71KG, ben een man en heb veel ervaring met MDMA, alcohol en 4-FMP. Ook heb ik nog een klein beetje ervaring met THC en 2C-B. Ik vind het prima om minder te doseren als dit echt nodig is, maar zou het zonde vinden als ik minder neem en het gevoel uiteindelijk heel mild is, aangezien het bij bijdoseren vaak lastig is om op een hoger niveau te komen dan waarop je bent begonnen. Daarom leek het mij verstandig om dit te informeren bij mensen die al daadwerkelijk ervaring hebben met dit stofje.

Alvast heel erg bedankt voor alle informatie!

za maart 03, 2012 2:17 am

Met iets teveel mdma ben ik de weg volledig kwijt. Met 125 mg 6-apb kan ik redelijk waus worden voor even en daarna vet veel energie hebben of juist vanaf het begin af aan veel energie krijgen. Net een beetjwaus maar niet compleet de weg kwijt vind ik een erg lekkere staat van zijn... Dus als ik piek zonder dat wause randje zou ik er zelfs nog een hele bovenop doen. Maar sommige vrienden van mij gaan dan juist veel te hard 8 uur lang, terwijl ze wel 3x zoveel mdma op eten dan ik zonder de weg kwijt te raken. Alleen 1 meisje van volgens mij nog geen 50 kilo ging van 1x 125 mg te hard en de rest van de groep gaat op 1 allemaal heerlijk... Dus als je het mij vraagt is 1 hele bijna altijd een mooie startdosis... Maar bij iedereen, per keer, pakt het weer anders uit. Je kan het alleen maar ervaren denk ik...
Plaats een reactie