Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Yokibeer » za jan 14, 2012 12:24 pm

ja 200mg is ook precies voldoende geweest, ben nog tot 21:00 lekker van de kaart geweest, piek was erg lekker lang en stabiel, daarna inderdaad vlagen wat ik met 2c-b op de piek wel eens heb. maar werden per kwartier of half uur ( gevoelsmatig ) minder, toen om 21:15 toen het effect echt wat minder werd, er wat lachgas er tegen aan gegooid, nice, had toen best wat visuals, beleven ongeveer 15 minuten aan houden na elke shot lachgas, zag strepen en pluisjes op de muren, dus 6-ABP heeft wel degelijk psychedelische kanten, heb deze keer weer niet 6-ABP bij gedoseerd, vond het niet nodig en toch ook uit voorzichtigheid!
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor braindamage » za jan 14, 2012 7:17 pm

Kan er al iemand iets vertellen over de tolerantie van benzo fury op persoonlijke ervaring weliswaar, korte termijn gebruik

Soms lees ik dat het zoals mdma werkt en dat de werking dus enorm afzwakt... en soms lees ik net het tegenovergestelde...

confused
Avatar gebruiker
braindamage
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 171
Geregistreerd: za jan 14, 2012 6:28 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Saikedellik » zo jan 15, 2012 3:59 am

Heel verschillend.. 1x gehad dat ik op 2 opeenvolgende avonden de 2e avond 2,5 pil nodig had om hard te gaan... Maar ook wel eens een week daana op 1 pilletje retehard gaan, het verschilt zoveel.. Maar over het algemeen minder tolerantie dan bij MDMA, en dan ook echt een stuk minder..
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Glazuur » ma jan 16, 2012 12:01 am

Dit klinkt wel behoorlijk goed, voor MD liefhebbers, maar dan met minder mindfuck:)(heb ik nog wel 'ns met MD). Zou iemand misschien kunnen PB'en over waar dit goedje op het wijde web betrouwbaar te vinden is? :wave:
Zoals mijn opa altijd zei: 'Een hobby mag wat kosten!'
Avatar gebruiker
Glazuur
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: do jan 12, 2012 9:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Taxi. » ma jan 16, 2012 4:47 pm

Glazuur schreef:Zou iemand misschien kunnen PB'en over waar dit goedje op het wijde web betrouwbaar te vinden is? :wave:

Voor mij ook graag :grin:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Davinci » wo jan 18, 2012 12:39 am

Thuissetting of een feest, wat is het leukst?
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Erwinat0r » wo jan 18, 2012 3:48 pm

Ik heb het zelf alleen op een feestje gebruikt, dus kan niet echt een objectief oordeel geven. Maar toch denk ik dat het op een feestje het leukste is. Dit omdat je er erg energiek, vrolijk, sociaal en zelfverzekerd van wordt. Dit zijn wel dingen die leuk zijn op een feestje :)
Erwinat0r
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma okt 31, 2011 2:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » wo jan 18, 2012 3:49 pm

Gebruik op een feestje 6-apb en thuis lekker M, kun je thuis lekker wazig worden en van de wereld raken :p
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Ranko » zo jan 29, 2012 3:28 pm

MushRockker schreef:
ILoveMDMA schreef:Xtc pil erna was goddelijk en ga ik de volgende keer zeker weer doen. Xtc komt heeeeeeeel langzaam in. Dus langzaam aan steeds vager en moeilijk aanspreekbaar en alleen nog maar sit en space behoefte, met goddelijke gevoelens :D


Maarr.. heeft xtc na 6-APB nog zin ? Dan zou dat fantastisch zijn voor feesten. Want normaal als je alleen X neemt, kan je het gevoel met bijdoseren maar een beetje verlengen. Maar als je dus eerst 6-APB zou doen en later als dat uit begint te werken een half wit speakertje erin zou gooien dan zou je dus veel langer hard gaan ? :rock:

Nou, weet je wat het was? Vrijdag 100-110mg genomen, met een redose van 30mg na 3 uur. We voelden heel licht wat van de 6-APB, maar het was echt licht. Veel te licht. Het voelde wel redelijk chill, maar dan meer op Etizolam chillheid. En dat 10 uur lang, nee dank je. Dus toen 4 uur na inname een halve Witte Speaker genomen en die sloeg heerlijk in. Half uurtje later nog een halfje, en een kleine 20 minuten nog een hele speaker. Toen ging het echt behoorlijk hard, maar super fijn. Pil heeft ook langer geduurd dan ooit: 6,5 uur, zonder dat ze gas terugnamen. Half 5 laatste speaker genomen en om 11 uur werkte het pas uit. Het versterkt elkaar dus wel degelijk! Dus op zich is het wel een lekkere combi, alleen ik snap niet dat we van 140mg 6-APB beiden niet het gewenste effect kregen.

Trouwens, die maat van me heeft totaal geen tolerantie met MDMA, neemt altijd weinig en 2 maanden terug voor het laatst.
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Oizo » zo jan 29, 2012 4:33 pm

Mag ik me na een nachtje 6-APB gebruik verwachten aan inslaapproblemen, zoals bijvoorbeeld bij 4-FMP?
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » zo jan 29, 2012 4:51 pm

Minder erg dan 4-fmp, maar ongeveer hetzelfde als na mdma.. bij mij kan ik 5-6u na laatste inname redelijk slapen een aantal uurtjes. Maar je wordt snel/makkelijk weer wakker
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Speeskees28 » di jan 31, 2012 7:54 am

Hierbij wil ik de bevindingen uit een recent "onderzoek" van SWIM graag met jullie delen. 2 maanden terug 4 pillen plus 1 gram besteld, 1 gram verdeeld over 8 capsules. Eerste keer met 4 man begonnen met een halve pil. 125mg ging in een hele pil. Testgroep neemt met XTC ook altijd een halve dus vandaar. Zijn tussen de 25 en 35 jaar oud en ong. Allen op 70kg lichaamsgewicht. Blowen regelmatig maar beperken het pilgebruik tot 2 pillen per feest enkele keren per jaar. Setting was thuis, na anderhalf uur merkte niemand wat, volgende helft maar ingenomen. Na 2 uur begon 1 persoon te spacen, de rest voelde niets. 5 uur later nog steeds hetzelfde, gevoel bleef terugkomen. Externe prikkels zoals muziek, activiteit leken het gevoel te stimuleren, hasj werkte niet als downer. 2e keer was met nieuwjaar, 1 persoon plus 1 uit dezelfde groep namen een hele capsule, op de tong en wegspoelen met water. Leuk feestje, doorgaan tot een uur of 9, weliswaar combi met alcohol en wit in het nieuwe jaar. 3e keer,1 persoon vindt aan de andere kant van de wereld per ongeluk 1 capsule en deelt deze met zijn reisgenoot. Beiden spelen een uur later de pingpong match van hun leven en hebben een zeer gezellige avond in de plaatselijke kroeg. beste stap avond van de afgelopen 2 weken, vrouwenlijke aandacht daarbij meegenomen. Eindconclusie: werking zeer sterk afhankelijk van externe factoren. Trip is sterk beinvloedbaar. Langere werkduur zelfs bij lage dosering tov mdma. Geen down gevoelens. Gebruik nauwelijks zichtbaar behalve verwijdde pupillen. Voor de testgroep een waardige vervanger voor MDMA omdat het legaal verkrijgbaar is en uiteindelijk goedkoper in gebruik. Licht alcohol gebruik leek een prettige combi. Test 4 met enkele nieuwe proefpersonen staat gepland voor carnaval. Edit: duurt minimaal een uur voor poeder gaat werken, pil nog langer.
Speeskees28
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: di jan 31, 2012 7:19 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » di jan 31, 2012 12:08 pm

Kwa stuurbaarheid, sfeerafhankelijkheid etc ben ik het er volledig mee eens.. Als je het te lang vind duren voor het inslaat dan zal het alleen maar veel langer duren en voel je dr veel minder van. Gewoon partyen totdat het erin sluipt :P
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Davinci » di jan 31, 2012 5:14 pm

Is de coming-up ongeveer 2u en de piek nog eens 4u erna?
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » di jan 31, 2012 8:05 pm

Bij mij is de piek een stuk korter, maar ik heb redelijk wat tolerantie hehehehe :mrgreen: :rock: maar de coming up is meestal tot anderhalf uur ofzo bij mij
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Davinci » di jan 31, 2012 9:09 pm

gyan007 schreef:Bij mij is de piek een stuk korter, maar ik heb redelijk wat tolerantie hehehehe :mrgreen: :rock: maar de coming up is meestal tot anderhalf uur ofzo bij mij


Wat bedoel je met redelijk wat tolerantie? :p
Magic bij mdma kwijt?

Zou dit combineerbaar zijn met wat 2cb?
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » di jan 31, 2012 9:24 pm

Geen magie kwijt maar wel te vaak gedaan de afgelopen tijd :p geen idee nog nooit 2cb gedaan :P
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Davinci » di jan 31, 2012 11:46 pm

gyan007 schreef:Geen magie kwijt maar wel te vaak gedaan de afgelopen tijd :p geen idee nog nooit 2cb gedaan :P


Is het dan veel minder omdat je het vaak hebt gedaan?
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » wo feb 01, 2012 12:14 am

Heb het idee dat het wat sneller is afgelopen, maar het niet kunnen slapen blijft even lang zeg maar.. Maar op zich zie ik het niet als probleem.. Gewoon af en toe een klein beetje bijnemen, en slapen deed ik toch hooguit maar een paar uurtjes..
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor edblok2 » do feb 02, 2012 3:52 pm

Dit is dus een middel waardoor je niet 'automatisch uber euforisch' wordt zoals met MDMA? Dat je het dus wel een beetje moet sturen door te gaan dansen/feesten/chillen etc. Klinkt een beetje zoals bk-MBDB, kan dat kloppen?
edblok2
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: vr jun 24, 2011 10:15 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » do feb 02, 2012 4:33 pm

Heb geen bk-MBDB gebruikt.. Maar het kan bijna net zo euforisch werken als mdma, maar het kan bij mij ook beetje prut zijn. Idd flink stuurbaar.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Davinci » do feb 02, 2012 4:34 pm

edblok2 schreef:Dit is dus een middel waardoor je niet 'automatisch uber euforisch' wordt zoals met MDMA? Dat je het dus wel een beetje moet sturen door te gaan dansen/feesten/chillen etc. Klinkt een beetje zoals bk-MBDB, kan dat kloppen?


Ik heb ooit eens 100mg 6-apb gedaan en toen was het echt niet euforisch.
Set en setting hebben een redelijke invloed.
Misschien dat bij hogere dosis er wel veel euforie bij komt, ik heb een report gelezen waar iemand het beter dan sex en mdma vindt :)
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Yokibeer » za feb 04, 2012 4:31 pm

zullen ze 6-ABP vinden bij uc Controle en onder welke categorie valt dit dan?
Thnx
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Einstein » za feb 04, 2012 5:08 pm

Vermoed van niet, maar misschien detecteren ze het als MDMA. Weet het niet zeker.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hakvlees » za feb 04, 2012 5:58 pm

Heeft iemand trouwens al wat ervaring met het snuiven van dit goedje? Had eerder wel wat posts gezien dat je dan minder nodig had, maar kan het zo even niet terugvinden.
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Yokibeer » za feb 04, 2012 9:33 pm

@Einstein thnx, hoop dat ze het niet vinden.

Snuiven heb ik ook geen ervaring mee, zal de piek dan heftiger en korter zijn.
had paar dagen terug 250mg 6-abp, weekje tussen gelaten, merk nog geen tolerantie.
Had wel even last van trillende ogen zoals bij x en dat warme lekkere dwingende gevoel in de benen.
Weinig last van mijn kaken, wel wat vergroten dopen, kater viel mee, wel enorme koppijn, na dag slapen prima.
Heb Methylone, MDAI, Mephedrone, 4-FA, geprobeerd, maar vond 6-ABP persoonlijk toch het meest op MDxx lijken.
Gebruik MDMA als 10 jaar met tijden van misbruik, moet half jaar pauze pakken voor mdma, anders voel ik echt niks.
Mijn post terug, ben ik bang dat het wat anders was, had van 6-abp totaal geen visuals, wel het mdma, zicht dat je moeilijk op je telefoon kunt kijken heerlijk. Bij nemen had bij mij zoals mdma totaal geen zin was ook niet nodig.
Kreeg wel ontzettend droge mond en lippen, ga het over twee weken nog een keer proberen, weer 250mg, als iemand het snuiven als geëxperimenteerd heeft probeer ik dat ook op de piek dus 200mg en op de piek 50mg.

Conclusie: voor de mensen waar mdma niet goed ze werk meer doet probeer 6-abp, met flinke tolerantie mdma probeer 200mg, had het zelf in sap opgelost, werkte na 1uur en 15minuten.

Iedereen fijne avond!
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Yokibeer » ma feb 06, 2012 8:52 pm

wat is de ideale tussenpauze voor 6-ABP? heb zelf ondervonden dat twee weken tussenpauze het zelfde effect gaf.

thnx
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Einstein » ma feb 06, 2012 9:21 pm

Ik zou er echt langer tussen houden. Zolang er weinig bekend over is zou ik ervanuit gaan dat hiermee 6-APB hetzelfde werkt als MDMA.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Yokibeer » ma feb 06, 2012 9:52 pm

Hey Einstein,
Bedankt voor je antwoord!
Heb je gelijk in, Maar is het nu een echte serotinine Releaser? ben het ook niet van plan om het daarna nog een keer te gebruiken, maar hoop nog een keer op het relaxte effect van de vorige keer. Zoals bij 4-FA ook al leuk is geweest, misschien na de laatste keer 6-ABP mijn ga afscheid nemen van de stimulanten.

Fijne Avond Iedereen
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Einstein » ma feb 06, 2012 10:30 pm

Meen dat het inderdaad ook een sterke releaser was, eigenlijk dus net als MDMA. De verschillen zullen op farmacologisch gebied vrij subtiel zijn. Heb ooit cijfers langs zien komen, maar ben nu even te stoned om ze op te zoeken, excuus :oops: In ieder geval is het dus waarschijnlijk wel goed om er rustig mee te doen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron