Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor DonnieDarko1979 » za nov 26, 2011 6:24 pm

3 uur na inname nog steeds niets.
Setting is relaxt, goede sfeer, lekkere muziek, maar waar o waar blijft de euforie dat dit stofje belooft
Every living creature on earth dies alone
Avatar gebruiker
DonnieDarko1979
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 155
Geregistreerd: wo okt 19, 2011 10:33 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor DonnieDarko1979 » za nov 26, 2011 7:10 pm

Vriend van me gaat wel lekker.
Fucked up.
Kuttolerantie
Every living creature on earth dies alone
Avatar gebruiker
DonnieDarko1979
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 155
Geregistreerd: wo okt 19, 2011 10:33 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor edblok2 » zo nov 27, 2011 2:36 pm

Tolerantie is een bitch :|
edblok2
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: vr jun 24, 2011 10:15 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Partypipo » zo nov 27, 2011 3:39 pm

Kut verkopers zijn pas een bitch!
Mag ik de site noemen waar ze je soms oplichten?
Ik had pas 8 pilletjes 6apb besteld via zo'n site. Paar dagen later kwamen ze binnen. Groene tabletten, groot, rond, dun. Formaat paracetamol ongeveer, maar dan ietsjes dunner omdat het een bolling had en allen het dikste stuk zo dik was ongeveer als een paracetamol...
Keer die pillen geprobeerd, mega enthousiast over geworden, vrienden erover verteld, zij bestellen bij precies dezelfde site ook 8 pillen. Vannacht op Qlimax, 2 vrienden ieder een benzo fury pil op. 2 uur later nog niks. Gingen ze ieder een pil opsabbelen, dan pakt ie misschien beter. Hmmm, die pillen zijn lekker! Ik zo, ja, beetje salmiakachtig maar zo geweldig lekker? Nee... Dus zij haalt hem uit haar mond en stopt hem even in de mijne, ik: nee, dit is zoeter, dit is snoep! Lieten ze mij die pillen zien: groene tabletten, fucking dik en superklein, dikker in dikte dan de doorsnede van het rondje zeg maar. Totaal iets anders dus! Precies hetzelfde als van die groene salmiakigmintig snoepjes. Ik neem er een, bijt hem stuk voor een goede smaak vergelijking met hoe het de vorige keer smaakte toen ik hem stuk beet. Nee, gewoon echt zo'n snoepje! Voor 40 euro 8 snoepjes per post gekregen! Wtf?
Ik zou hier dus nooit meer bestellen ten eerste.
Kan je je geld op een manier terugkrijgen denk je, met deze smerige oplichting?
Kan ik jullie bij die site weghouden door hem wel te mogen noemen? Oplichters!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Partypipo » zo nov 27, 2011 3:42 pm


Deze hadden zij als Benzo Fury gekocht, deze bedoel ik!
Dit zijn dus de NEPPERDS!
Laatst bijgewerkt door Partypipo op di nov 29, 2011 1:07 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Partypipo » zo nov 27, 2011 3:48 pm

En dit waren de mijne. Totaal wat anders!!

http://imageshack.us/photo/my-images/196/img20111109wa0000.jpg
Dit zijn de ECHTE!
Laatst bijgewerkt door Partypipo op di nov 29, 2011 1:07 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Saikedellik » zo nov 27, 2011 5:42 pm

DonnieDarko1979 schreef:2 uur geleden een capsule van 120 mg gedropt.
Hoe kan het nou dat ik nog helemaal niets ervan voel?
Dik een maand geleden mdma gehad en verder niets.
Ben ik dan zo ongevoelig voor dit stofje?

Dit is het gevoel wat ik altijd 2 tot 3 uur heb na inname.. De hele tijd van "het zal toch niet, dat het vanavond niet werkt?" en "zal ik dan echt nu al te vaak gebruiken dat ik het niet voel?" , maar 3 uur na inname klapt het toch altijd wel lekker in en ga ik er ook wel flink hard van!
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Erwinat0r » ma nov 28, 2011 2:08 am

ILoveMDMA schreef:En dit waren de mijne. Totaal wat anders!!

http://imageshack.us/photo/my-images/196/img20111109wa0000.jpg


Ik denk dat ik dezelfde pillen had, lijken er in ieder geval ontzettend veel op. Echter waren het bij mij geen snoepjes. twee weken geleden is mijn huisgenoot er ontzettend hard op gegaan, met visuals en 24 uur wakker zijn. Gisteren heb ik ze geprobeerd en heb ook een topavond gehad.

Even een andere vraag: Worden jullie ook zo sociaal van 6-apb? Ik heb het samen met een vriend gebruikt en we hebben ongeveer het hele feest gemist omdat we constant met vreemden in gesprek waren in de rokersruimte, hal of de wc oid. Wel een ontzettend goede avond. Ik vond vooral de scherpte in combinatie met het supersociale erg leuk. Ik denk dat ik wel met 50 verschillende vreemde mensen gesprekken heb zitten voeren, zelfs echt serieuze gesprekken.

En ik ben ook fan!
Erwinat0r
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma okt 31, 2011 2:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Saikedellik » ma nov 28, 2011 6:53 pm

Mee eens. Heb het ooit es gedaan in Simplon, heb denk ik ongeveer de helft van de tijd in de rookruimte gezeten, leuke gesprekken houden met andere spacende mensen enzo, constant met sociale dingen bezig idd. Erg herkenbaar!
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hashja » di nov 29, 2011 12:53 am

DonnieDarko1979 schreef:3 uur na inname nog steeds niets.
Setting is relaxt, goede sfeer, lekkere muziek, maar waar o waar blijft de euforie dat dit stofje belooft

Was het uiteindelijk nog wat geworden?
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Sunseed » di nov 29, 2011 10:59 am

Dit weekend 120 mg 6-APB gedropt en dan ons gan amuseren (met 7) in zwemparadijs Sunparks :D
Heeeerlijk, maar het water vernuchterde wel wat, we gingen na 3,5 u ongeveer terug naar onze villa,
vanaf we daar waren en muziek aanzettte ginge we kankerhard!
Dus muziek doet ook wel wat, doen 30 mg bijgedropt (1 iemand van ons 20 mg bijgesnoven, wat heel goed ging) en dan terug gaan zwemmen, man ik ging hard!!!
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor DonnieDarko1979 » di nov 29, 2011 11:33 am

Hashja schreef:
DonnieDarko1979 schreef:3 uur na inname nog steeds niets.
Setting is relaxt, goede sfeer, lekkere muziek, maar waar o waar blijft de euforie dat dit stofje belooft

Was het uiteindelijk nog wat geworden?


Voor mij niet nee.
De euforie, het sociale, het hard gaan....niets van gemerkt.
Misschien te voorzichtig geweest met het afwegen, te veel verwacht, toch enige vorm van tolerantie.....

Een volgende keer ga ik in ieder geval de 4-FA maar eens proberen. Heb caps gemaakt van 100 mg. Hopen dat dat genoeg is....
Every living creature on earth dies alone
Avatar gebruiker
DonnieDarko1979
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 155
Geregistreerd: wo okt 19, 2011 10:33 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor TRAVOLTA » di nov 29, 2011 4:21 pm

westergas schreef:Ik heb dit in de planning staan voor 31-12. Meestal zitten we gewoon de hele avond lekker champagne te zuipen met een nakkie coke erbij om vervolgens te gaan feesten.

Iemand al een avondje alcohol en coke achter de rug om vervolgens 6APB te droppen?

Gezond zal het niet zijn maar ben benieuwd of het een beetje te doen is :rock:


yes, ervaring mee. eerst wat geblowt en toch een stuk of 6 halve litertjes gedronken met een paar lijntjes coke, halverwege de 6-apb gedropt. wel gestopt met de coke een uur / anderhalf voor het opkwam.

leuke ervaring, vind zelf 6apb alleen veeeeel te lang duren voor thuis. voor feestjes lijkt t me ideaal :)
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 333
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 4:32 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor hurston » di nov 29, 2011 10:41 pm

Iemand hier ooit 6-APB en 5-APB gecombineerd?
hurston
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 76
Geregistreerd: vr jul 01, 2011 9:08 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor westergas » wo nov 30, 2011 8:47 am

Ik lees hier en hier over wat een tripshit die 6-APB is. Veel visuals en niet bijzonder geschikt voor op feestjes. Hier bijna het tegenover gestelde...meer als een soort super-MDMA die ook nog eens (veel??) te lang werkt.

Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Ik heb mezelf als proefkonijn aangewezen om op 6-APB te knallen in de westergasfabriek op 31-12 en hen zo geen zin om daar te trippen! Wil gewoon een MDMA-achtige drugs.
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Saikedellik » wo nov 30, 2011 12:44 pm

Zelf uitproberen lijkt me. Ik heb nu 2x 6-apb en 2x 5-apb gebruikt, en nooit echt op getript. Wel beetje wazig, zoals je ook op MDMA wazig kunt zijn maar dan net iets anders, maar trippen wou ik het zeker niet noemen. Verschilt dus blijkbaar veel per persoon, en waarschijnlijk ook afhankelijk van de dosis en set/setting.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor DonnieDarko1979 » wo nov 30, 2011 3:31 pm

Ja verschilt blijkbaar zeer van persoon tot persoon.
Iedereen kan een drug anders ervaren.
Met de research chemicals geldt dat al helemaal imo.

Zoals Miele al zegt: zelf uitproberen
Every living creature on earth dies alone
Avatar gebruiker
DonnieDarko1979
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 155
Geregistreerd: wo okt 19, 2011 10:33 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Einstein » wo nov 30, 2011 7:54 pm

Veel visuals wekt het in ieder geval niet op, dat staat ook niet in die topics, voor zover ik het gelezen heb. Hoogstens pimpt het je visueel beeld zoals ook MDMA dat doet, met intensere kleuren en meer van dat moois. Dat niet iedereen het even stimulerend vindt is volgens mij wel waar, hoewel dat (in mindere mate weliswaar) ook met MDMA het geval is.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Enjoy » vr dec 02, 2011 1:58 pm

Tijd niet hier geweest, maar moet toch even een ervaring delen.

Ik heb zaterdag op Qlimax een capsule met 100 mg 6-apb gehad. Nu vertrouw ik de mensen van wie ik het had 100%, maar voor mijn gevoel klopte het zo niet met de andere ervaringen die ik heb gehad. De eerste 2 keer had ik een pil en voelde het geweldig, als de eerste keer xtc.

Nu echter, werd ik compleet claustrofobisch, had nergens zin in, wist niet of ik wilde dansen of zitten of lopen, eigenlijk wilde ik gewoon niks, maar das lastig. Daarbij kwam nog eens een inmense bodyload. Ik kende de term bodyload, maar had het nog nooit ervaren. Ik snapte direct dat de term aan dit gevoel gekoppeld was. Ik moest een vriendin vasthouden als ik liep, ik leek door mn benen heen te zakken, mn hele lichaam trilde als een rietje en mn ogen schenen erg rood te worden.

Hoe kan dit? Is het gewoon verkeerd gevallen of toch wat anders geweest? Iemand een idee?
Ik ga sowieso de pil-vorm weer bij mijn vertrouwde vendor bestellen :P dat is zeker.

Edit;
En in mijn ervaring duurde het meestal wel 1 tot 1,5 uur voordat het begon te werken, dit kwam opzetten na een half uur á 3 kwartier.

En als je dit allemaal leest denk je misschien, duidelijk geval van wat anders, maar toch had een vriend van mij (Darkbeatz, heeft ook ergens in dit topic gereageerd) die hetzelfde had genomen, naar eigen zeggen wel echt een 6-apb gevoel.

Edit2;
En bij nader inzien kan ik me ook niet herinneren dat mn mond ooit zo mega-droog is geweest als deze keer "6-apb" terwijl het me echt opgevallen zou zijn als dat de voorgaande keren ook zo was geweest want het was echt extreem. En als ik nu zijn report (zie vorige pagina) lees kan ik me daar echt niet in vinden.

Mijn conclusie als ik zo steeds meer lees; ik ben niet gek, hij wel ;) Wat mij betreft was dit géén 6-apb, ik heb zelf weer besteld bij iets waarvan ik zeker weet dat het goed zit dus zal het op binnenkort eens aan de test gaan onderwerpen ;)
Avatar gebruiker
Enjoy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 268
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 10:54 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hashja » wo dec 07, 2011 2:58 pm

Mystery solved. 8)
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Enjoy » do dec 08, 2011 12:11 am

Hashja schreef:Mystery solved. 8)


Ja, niet helemaal.. Vriend van mij blijft ervan overtuigd dat het wel 6-apb was. Ik hoop dat de testservice het tegendeel bewijst. Anders weet k niet of ik het stofje nog wel zo leuk vind. Als dat dan zou betekenen dat het ook zo kan vallen...
Avatar gebruiker
Enjoy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 268
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 10:54 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hashja » vr dec 09, 2011 4:59 pm

Ik ben wel benieuwd naar het resultaat dan. Keep us posted.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor westergas » vr dec 09, 2011 10:12 pm

Enjoy schreef:
Hashja schreef:Mystery solved. 8)


Ja, niet helemaal.. Vriend van mij blijft ervan overtuigd dat het wel 6-apb was. Ik hoop dat de testservice het tegendeel bewijst. Anders weet k niet of ik het stofje nog wel zo leuk vind. Als dat dan zou betekenen dat het ook zo kan vallen...


Het was een capsule toch? Hoe zag het poeder er uit dat er in zat?
6-APB poeder hoort fijn lichtbruin te zijn en een heel klein beetje klonterig.
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Enjoy » wo dec 14, 2011 1:13 pm

westergas schreef:
Enjoy schreef:
Hashja schreef:Mystery solved. 8)


Ja, niet helemaal.. Vriend van mij blijft ervan overtuigd dat het wel 6-apb was. Ik hoop dat de testservice het tegendeel bewijst. Anders weet k niet of ik het stofje nog wel zo leuk vind. Als dat dan zou betekenen dat het ook zo kan vallen...


Het was een capsule toch? Hoe zag het poeder er uit dat er in zat?
6-APB poeder hoort fijn lichtbruin te zijn en een heel klein beetje klonterig.


Het poeder zag er inderdaad zo uit. Het is opgestuurd naar het lab, tevens ook de pil die ik gewend ben is opgestuurd naar het lab. Ze wisten niet zeker of ze het konden testen, ik hoop van wel.

Ik heb afgelopen zaterdag weer gewoon mijn 6-apb in pilvorm genomen, zoals ik die gewend ben. Niets aan het handje, heerlijk genoten. Als vanouds.. Toch benieuwd als het wel dezelfde stof is waar dat verschil nou ligt.
Avatar gebruiker
Enjoy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 268
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 10:54 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Zout » do dec 15, 2011 10:00 pm

Ik heb gister ook tabletjes besteld via internet, dus die zullen volgende week wel ergens in de bus liggen. Ik vind het nog wel een beetje raar dat ik een internet site moet vertrouwen op wat ze me sturen.

Ik ga het denk ik uit proberen tussen kerst en oud en nieuw, gewoon thuis met 2 vrienden. Ik ben echt heel erg benieuwd! Ik weet alleen niet zo goed hoeveel ik moet nemen. We hebben pillen besteld van 125 mg. Ik heb een aantal ervaringen met xtc en daarvan neem ik meestal gewoon 1 pil van ongeveer 140 mg, dan ga ik wel meteen "lekker hard". Ik ben een meisje en ben ongeveer 60 kilo. Hebben jullie enig idee? Ik denk er zelf over het gewoon op save te spelen en een halve pil te nemen, maar ik wil er natuurlijk wel wat van voelen!
Avatar gebruiker
Zout
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 117
Geregistreerd: do dec 08, 2011 5:50 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Partypipo » vr dec 16, 2011 3:45 am

Ik had er 1 op van 125 mg en voelde me lekker, na 5 uur zwakte het af dus weer 1 erbij gedaan, 5 uur later nog een halve.
Vriendin van mij met ongeveer hetzelde gewicht als jij hetzelfde, maar die ging wel heftiger dan ik (maar niet vervelend ofzo, heel gaaf heel hard) en vriend van me met enorme tolerantie had er 2 nodig om maar iets te voelen en hij weegt 15 kilo minder dan ik weeg...
Dus hangt ook een beetje van je mdma tolerantie af denk ik. Ik ga op 140 mg xtc pil in 1 keer op eten 2 uur lang te hard, niet leuk meer, en 125 mg benzo fury is héérlijk!
Duurt wel 1,5 tot 2 uur voordat ie werkt, niet te snel bijpakken dus....
Xtc nadat de benzo fury ietsjes begint af te zwakken is hemels!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Doc » vr dec 16, 2011 10:45 am

weet iemand of je ze in een smartshop in omgeving Arnhem ergens kan kopen?
(of mag ik dit niet vragen?)
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Zout » vr dec 16, 2011 5:07 pm

ILoveMDMA schreef:Ik had er 1 op van 125 mg en voelde me lekker, na 5 uur zwakte het af dus weer 1 erbij gedaan, 5 uur later nog een halve.
Vriendin van mij met ongeveer hetzelde gewicht als jij hetzelfde, maar die ging wel heftiger dan ik (maar niet vervelend ofzo, heel gaaf heel hard) en vriend van me met enorme tolerantie had er 2 nodig om maar iets te voelen en hij weegt 15 kilo minder dan ik weeg...
Dus hangt ook een beetje van je mdma tolerantie af denk ik. Ik ga op 140 mg xtc pil in 1 keer op eten 2 uur lang te hard, niet leuk meer, en 125 mg benzo fury is héérlijk!
Duurt wel 1,5 tot 2 uur voordat ie werkt, niet te snel bijpakken dus....
Xtc nadat de benzo fury ietsjes begint af te zwakken is hemels!

Ach, een beetje hard gaan dat ken ik al wel, dat vind ik niet erg. Maar dat ik niet ineens helemaal ga trippen ofzo haha.

We hebben woensdag avond de pilletjes besteld, en vanochtend lagen ze gewoon al in de bus! Ik ben zoo benieuwd, nog anderhalve week, dan gaan we ze testen
Avatar gebruiker
Zout
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 117
Geregistreerd: do dec 08, 2011 5:50 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor edblok2 » vr dec 16, 2011 6:42 pm

Hoe komt het eigenlijk dat het met 6APB zo lang duurt voordat het opkomt?
edblok2
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: vr jun 24, 2011 10:15 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » zo dec 18, 2011 12:43 pm

Gisteren 6-APB gebruikt. Duurde denk ik zo'n 40 minuten voor er wat kwam, maar vond het heel moeilijk te plaatsen wat er nou kwam.. Lichamelijk niet echt een energiekick ofzo. Ook je hoofd blijft helder. Ik kreeg het een stuk warmer, mn kaken kon ik vrij makkelijk ontspannen de hele avond terwijl op mdma ik keihard aan het malen ben. Verder was het voornamelijke effect dat ik me gewoon chill voelde, alles heel soepel leek te gaan, en ik heel makkelijk kon praten met iedereen en heel makkelijk contact legde. Voel me nu ook best goed. Geen echte kater terwijl ik dat op mdma heel erg heb. Als ik dan eenmaal zit kan ik niet meer opstaan omdat ik daar dan geen zin in heb, dat heb ik nu in minimale mate maar veel beter dan bij X.

Persoonlijk vind ik het een hele chille tussenstap tussen echt knallen op mdma of een biertje drinken. Ik zal het zeker vaker gebruiken. Ook omdat de tijd niet zo snel ging als op mdma, maar gewoon 'normaal'.

Oja: heb ook nog een tijdje gepraat met een meisje die iemand zag die xtc had gebruikt.. Heb het met haar erover gehad hoe slecht pillen wel niet voor je zijn :P Vond het wel grappig haha
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron