Wordt aan gewerkt

Moet ook nog ff wat lege capsules bestellen.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Miele schreef:Gisteren toch ook wel visuals gehad op 5-APB... Zag op een gegeven moment wat mos op de grond, en het leken net hele strakke mozaiek-tegeltjes waar ik overheen liep.. Ik heb echt het mos moeten voelen voordat ik geloofde dat ik niet over tegeltjes liep (in de duinen nog wel...) En ook wel wat leuke vervormingen van gebouwen enzo gezien...
Tomzeur schreef:Geraldine gaat het zondag nemen bij Spuiten en Slikken. Begin ook een beetje benieuwd te raken.
Einstein schreef:6-APB is één en al serotonine, zelfde verhaal als met MDMA.
Einstein schreef:6-APB is één en al serotonine, zelfde verhaal als met MDMA.
Special K schreef:Einstein schreef:6-APB is één en al serotonine, zelfde verhaal als met MDMA.
één en al? Damn, nu blijft er niets meer over bijna van RC's..
Weet je toevallig de effecten EInstein van SSRI's + serotonine drugs? Ervaring oid?
Miele schreef:Einstein schreef:6-APB is één en al serotonine, zelfde verhaal als met MDMA.
Kun je dit ergens mee beredeneren oid? Ik heb namelijk 4 weken terug MDMA gebruikt, 3 weken terug 5-APB en eergisteren ook weer 5-APB, en ik merk niet dat ik minder hard ga of meer nodig heb oid. Mijn vermoeden is daarom dat het meer op dopamine werkt dan op serotonine, ik heb ook nooit echt een love gevoel gehad op 5-APB of 6-APB (ook niet toen ik 6-APB gebruikte na 3 maanden MDMA-pauze)
Tomzeur schreef:Geraldine gaat het zondag nemen bij Spuiten en Slikken. Begin ook een beetje benieuwd te raken.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Einstein schreef:Iets zinnigs zeggen doen ze toch nooit bij Spuiten en Slikken?
Miele schreef:- Hoeveel heeft ze genomen???
Miele schreef:Einstein schreef:6-APB is één en al serotonine, zelfde verhaal als met MDMA.
Kun je dit ergens mee beredeneren oid? Ik heb namelijk 4 weken terug MDMA gebruikt, 3 weken terug 5-APB en eergisteren ook weer 5-APB, en ik merk niet dat ik minder hard ga of meer nodig heb oid. Mijn vermoeden is daarom dat het meer op dopamine werkt dan op serotonine, ik heb ook nooit echt een love gevoel gehad op 5-APB of 6-APB (ook niet toen ik 6-APB gebruikte na 3 maanden MDMA-pauze)
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten