Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hashja » di jun 21, 2011 9:06 pm

Inhale schreef:Dat is allemaal makkelijk op te lossen door een kleinere dosis te nemen, neem ik aan?

Zeker, maar de standaard pellets die verkocht worden zijn 100mg. Al zullen de meeste mensen wel poeder hebben. Maar vooral omdat het lang duurt en het nieuw is, kan ik me goed voorstellen dat mensen dit niet als aangenaam ervaren.

Imo kun je makkelijk dergelijke dosering aan of nog 10-25mg meer, met redelijk wat MDMA ervaring.
Maar anders zou ik inderdaad met veel lagere doseringen beginnen. :)
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor FRESH » wo jun 22, 2011 9:30 am

Hashja schreef:
Inhale schreef:Dat is allemaal makkelijk op te lossen door een kleinere dosis te nemen, neem ik aan?

Zeker, maar de standaard pellets die verkocht worden zijn 100mg. Al zullen de meeste mensen wel poeder hebben. Maar vooral omdat het lang duurt en het nieuw is, kan ik me goed voorstellen dat mensen dit niet als aangenaam ervaren.

Imo kun je makkelijk dergelijke dosering aan of nog 10-25mg meer, met redelijk wat MDMA ervaring.
Maar anders zou ik inderdaad met veel lagere doseringen beginnen. :)


80mg bijvoorbeeld?
V.a. hoeveel mg heeft het eigenlijk "nut" in de zin van dat je er ook echt iets van merkt en wel lekker euforisch kunt worden? Iemand ervaring?
FRESH
Offline
 

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Russ » vr jun 24, 2011 5:02 am

Kom net terug van een feestje, weeg 43kilo, had 80mg op, geen mdma ervaring, 100mg voor een eerste keer moet voor iedereen heel goed te doen zijn.
Maar let wel op, het is heerlijk maar verraderlijk spul, het was 4:30, T+6:30 dus, begon mij al een uurtje moe en brak te voelen, ging naar huis met de fiets, in m'n straat merk ik dat ik belachelijk rap aan het fietsen ben, hoor de vogels fluiten, kijk in de spiegel, zie mijn pupillen, gigantisch, poets mijn tanden aan een hels tempo en besef dat het nog een lange nacht/dag wordt. Pas dus op met te herdoseren, de pieken en dalen duren erg lang, neem dus niet bij als je in een dal zit want dan kan je daarna mogelijk wel eens veel te hard gaan.
Langs de andere kant verschilt de dosis ook heel erg van persoon tot persoon, Davinci die ergens in de 60kg moet wegen had 100mg genomen en voelde helemaal niets, vond ik wel erg, mrja, volgende keer gewoon meer.
Begin daarom maar gewoon rustig met 100mg, kijk hoe het uitdraait en bedenk of je meer moet nemen volgende keer of niet.
Voor de rest vind ik het echt geweldig, heerlijk die duur, de energie, de liefde, de muziek. Wel nauwelijks visuals maar dat was niet zo erg, het heerlijke gevoel maakte dat ruimschoots goed.
Heb typischer wijs heel de avond vrienden geknuffeld, gedanst en IceTea gedronken.

Voor de rest van de nacht is drugsforum de enige oplossing :kleuter:
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor hurston » ma jul 04, 2011 4:28 pm

Wat zijn eigenlijk de uiterlijke kenmerken als je 6-APB op hebt? Ik weet dat je meer gaat zweten en dat je pupillen verwijden.
hurston
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 76
Geregistreerd: vr jul 01, 2011 9:08 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Einstein » ma jul 04, 2011 6:28 pm

Kan iemand iets zinnigs zeggen over kruistolerantie met MDMA? Heb het nu liggen, maar wil mijn serotoninecircuits liever nog even niet om zeep helpen. Heb voor deze zomer ook nog MDAI in de planning staan, dus als er een goede kans is dat mijn neuronen geen zin hebben in beide stofjes zal één van beide stofjes nog even moeten wachten.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor FRESH » di jul 05, 2011 11:12 am

Einstein schreef:Kan iemand iets zinnigs zeggen over kruistolerantie met MDMA? Heb het nu liggen, maar wil mijn serotoninecircuits liever nog even niet om zeep helpen. Heb voor deze zomer ook nog MDAI in de planning staan, dus als er een goede kans is dat mijn neuronen geen zin hebben in beide stofjes zal één van beide stofjes nog even moeten wachten.


Wat ik nu zo om mij heen hoor...ik zou het lekker laten liggen. Focus je op je heerlijke MDAI en doe die Mac Fury een andere keer :)
FRESH
Offline
 

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Einstein » di jul 05, 2011 12:24 pm

Oké, dan zal de 6-APB tot nader order uitgesteld worden. Bedankt :grin:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Likas » do jul 07, 2011 1:07 pm

Ik heb het afgelopen zaterdag uitgeprobeerd op wish outdoor.
Het was een geniale ervaring, voor mij zeker zo goed als de eerste keer xtc.
Aangezien ik wel wat ervaring heb met xtc, maar het altijd in totaal bij 1 pil houdt (~170mg, ik weeg 90kg) nam ik 2x 100mg capsules en 2x50mg capsules mee. Zodat ik daar kon kiezen hoe ik wilde bijdoseren. De 6-APB was een fijn bruin poeder, en de reuk en smaak leek echt veel op salmiak met een chemisch vleugje.

Ik was met de bus erheen gegaan, dus ik stond al om 2 uur op het festival terrein.
Na alles verkend te hebben, kon ik om kwart voor 4 mijn ongeduld niet meer bedwingen en nam de eerste capsule van 100mg. Rond half 5 uur begon ik het langzaam te voelen. Het gevoel als je licht aangeschoten vertrekt om te gaan stappen en er echt superveel zin in hebt na een zware week. Om 5 uur kwam ik groep bekenden tegen en had echt zin om tegen iedereen aan te praten, de tijd vloog. Om half 7 begon hij echt lekker te gaan, bij het lopen naar de wc toe het gevoel alsof je benen niks wegen en dat je over wolkjes heen loopt. Ik voelde me verder in mijn hoofd nog totaal helder, totaal niet die roes van xtc. Ook had ik totaal geen last van kaakbewegingen/strakke kaken, zag alleen maar een ongelofelijke grijns in de spiegel. Pupillen zagen er ook nog normaal uit, maar het was toen natuurlijk nog erg licht buiten.

Om half 8 nam ik een capsule van 50mg bij, aangezien de eerste dosis al weer 4 uur geleden was, wat vliegt de tijd toch. Ik begon eigenlijk ook wel een klein beetje honger te krijgen (ja echt!).
Ik kon helaas niemand zover krijgen om samen iets te gaan eten en liet de impuls maar voor wat het was. Een half uurtje later begon ik de bij dosering flink te voelen. Ging flink los samen met mijn vrienden bij de devoted stage (house) :rock: . Zo af en toe was het echt lekker om eens diep in en uit te ademen, zo veel energie en euforie kwam er naar boven borrelen. Als ik even wat tehard ga met xtc doe ik dat ook heel vaak om me energie niveau wat naar beneden te drukken, maar nu alleen maar omdat het zo relaxed voelde!

Ik voelde me nog steeds zo helder in mijn hoofd, terwijl vrienden steeds vager gingen doen en onzin uitkraamden. Toch kon ik me prima met de vaaghoofden vermaken omdat ik precies dezelfde energie en euforie had. Had echt het gevoel dat ik ook nog ze kon letten mocht er iets niet goed vallen , iets wat ik niet echt kan als ik zelf ook xtc op heb. Echt het gevoel van totale controle met de rush van xtc. Ook was ik perfect in staat om flink met vrouwen te flirten en te dansen! Na 5 uur onder invloed van xtc blijft het meestal bij beetje vrouwen kijken. Ik kan ik me dan meestal niet meer genoeg concentreren, heb er weinig interesse in en vindt het veel te veel gedoe ;)

Ik wilde niet aan het einde van het feest zonder energie komen te staan, dus om 11 uur nam ik mijn tweede capsule van 50mg in. Ik ging nog steeds zo lekker, dus moest niet denken aan een doses van 100mg. Om half 12 begon ik mijn kaak nu toch wel wat te voelen, kon ook niet uitblijven na totaal 200mg. Toch was het heel anders vergeleken met xtc, had was niet gedwongen, maar wel heel lekker om hem even lekker heen en weer te gooien. Toch al zou ik iemand tegenkomen waar ik liever normaal tegen zou willen doen zou dat prima kunnen. Afgezien van mijn gigantische pupillen was er niet veel te zien. Ben nog nooit zo uit mijn dak gegaan als de laatste 3 uur (chuckie en crookers!). Laatste uur had ik wel last van dat mijn smaak compleet naar de maan was. Helemaal niks smaakte meer. Uit gekheid zelfs een bacardi raz 7-up besteld, maar die had ik na 2 slokken geruild met een dame voor een biertje.

Na het einde van het feest (2 uur) had ik het toch wel een beetje gezien, nu de energie samen met de muziek was verdwenen.In de retour bus was het nog erg gezellig, ik werd nog bijna overgehaald om toch nog naar een afterparty te gaan, maar dit aanbod toch maar afgeslagen. Iedereen die naar de afterparty ging gooide namelijk nog wat achterover en vond dat ik die dag wel aan mijn quotum zat. Mijn kaak had ik op dat moment ook niet meer echt in controle en mijn lippen waren kurkdroog. Eenmaal thuis (3 uur)bij me vriendin in bed gekropen en kon redelijk slapen. Wel zo'n vage nacht waarin je vaak even wakker wordt, maar gelukkig geen plafond dienst.

Ik vond het echt een geniale ervaring. Het is echt een super alternatief voor xtc als je niet zo van de vaagheid houd. Op internet las ik ook dat het veel minder serotine gebruikt dan xtc, maar ik weet niet of deze uitspraken echt gestaafd worden door onderzoek. Het is namelijk toch nog steeds een drug waar kwa schadelijkheid nog niet zo heel veel over bekend is. Ik denk dat ik de volgende keer is ga proberen hoelang 1 dosis van 100mg aanhoud. Ik had namelijk totaal niet de behoefte om bij te doseren, met name omdat er eigenlijk weinig dalen waren, maar de hele tijd op een lekker niveau zat. De twee extra caps die ik bijnam kwam hoofdzakelijk door vrienden die xtc bij pakten en dat je zelf besefte dat het laatste wat ik binnen had al weer 4 uur geleden was. Aan het einde van het feest had ik het gevoel dat ik met minder ook wel was toegekomen en dan misschien minder last had gehad van de bekende mdma achtige bijeffecten. Ik denk dat ik voor mij persoonlijk een geduchte concurrent voor mdma heb gevonden. Het is wel een tikkeltje duurder dan mdma (3x), had namelijk €96 betaald voor 2g.

Ook heb ik nog 4-FA op de plank liggen dus het worden hele lastige keuzes de komende festivals!
Likas
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: do jun 16, 2011 11:10 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor hurston » vr jul 08, 2011 7:28 pm

Klinkt goed Likas! Ik ga morgen een pellet van 100mg testen met een maat (ieder één pellet), ik zal wel posten hoe lang het effect aanhoudt. Als ik zo reports lees ga je een hele tijd lekker op 100mg :).

EDIT: Zaterdag dus 100mg getest en het was awesome! Lekkere euforie, mooie lichten, de tijd ging ontzettend langzaam(dit was zeker een pluspunt), helder in me hoofd en natuurlijk lekker genoten, de effecten hielden zo'n 6 uur aan :grin: .
Het enige nadeel was dat ik onmogelijk kon slapen terwijl ik nogal moe was.
Maar 6-APB is zeker voor herhaling vatbaar! :love:
hurston
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 76
Geregistreerd: vr jul 01, 2011 9:08 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Enjoy » wo jul 13, 2011 9:48 am

Veggol schreef:Wel grappig dat deze stof gewoon online te bestellen is. In een flinke pure vorm =]


Als het zo makkelijk online te bestellen is, vormt de naam van mogelijke website noemen dan tot vorm van dealen? Zo ja, heb ik deze vraag niet gesteld, hihi. Ben gewoon wel een aantal sites tegengekomen, maar weet niet zo goed welke betrouwbaar zijn.. Heb er niks aan als ik straks met neppers zit.
Avatar gebruiker
Enjoy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 268
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 10:54 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Adreno » vr jul 15, 2011 12:01 pm

Dit spul kost je toch echt iets van 50E de gr ofzo?
Avatar gebruiker
Adreno
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 12:38 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Saikedellik » vr jul 15, 2011 2:23 pm

Iemand ook ervaring met 5-APB, volgens sommige RC sites de "puurdere versie" van 6-APB?
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor hurston » vr jul 15, 2011 2:39 pm

Adreno schreef:Dit spul kost je toch echt iets van 50E de gr ofzo?


Yup... het is inderdaad prijzig. Maar het is zeker de moeite waard om het een keer te proberen en een leuke afwisseling.

Edit: Nu bedenk ik me iets, als ik een avondje los ga op bijvoorbeeld MDMA dan kost dat mij iets van 10 of 12 euro. En ik heb voor 6-APB 100mg nodig om een avondje los te gaan wat ook iets van 10 euro kost.(Dit was wel de eerste keer op 6-APB).
hurston
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 76
Geregistreerd: vr jul 01, 2011 9:08 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hashja » vr jul 15, 2011 5:02 pm

Miele schreef:Iemand ook ervaring met 5-APB, volgens sommige RC sites de "puurdere versie" van 6-APB?

Ik heb 250mg liggen, heb het helaas nog niet kunnen testen. Maar zal één dezer weken wel gebeuren. Als ik de structuur bekijk, zullen de effecten niet heel veel meer verschillen van 6-APB. (mits de samples allemaal racemisch zijn, waar ik vanuit ga.)
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Likas » vr jul 15, 2011 9:51 pm

hurston schreef:
Adreno schreef:Dit spul kost je toch echt iets van 50E de gr ofzo?


Yup... het is inderdaad prijzig. Maar het is zeker de moeite waard om het een keer te proberen en een leuke afwisseling.

Edit: Nu bedenk ik me iets, als ik een avondje los ga op bijvoorbeeld MDMA dan kost dat mij iets van 10 of 12 euro. En ik heb voor 6-APB 100mg nodig om een avondje los te gaan wat ook iets van 10 euro kost.(Dit was wel de eerste keer op 6-APB).


Vergeleken met de drank op een feestje is alles een koopje toch?
Likas
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: do jun 16, 2011 11:10 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Saikedellik » za jul 16, 2011 2:45 am

Hashja schreef:
Miele schreef:Iemand ook ervaring met 5-APB, volgens sommige RC sites de "puurdere versie" van 6-APB?

Ik heb 250mg liggen, heb het helaas nog niet kunnen testen. Maar zal één dezer weken wel gebeuren. Als ik de structuur bekijk, zullen de effecten niet heel veel meer verschillen van 6-APB. (mits de samples allemaal racemisch zijn, waar ik vanuit ga.)

Ik heb het zelf besteld op een (volgens een forummember) betrouwbare site, en zal binnenkort ook eens wat proberen. Laat mijn ervaringen zeker achter op dit forum, hoe meer ervaringen hoe meer interesse in sommige drugs :)
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor hurston » za jul 16, 2011 1:29 pm

Likas schreef:
hurston schreef:
Adreno schreef:Dit spul kost je toch echt iets van 50E de gr ofzo?


Yup... het is inderdaad prijzig. Maar het is zeker de moeite waard om het een keer te proberen en een leuke afwisseling.

Edit: Nu bedenk ik me iets, als ik een avondje los ga op bijvoorbeeld MDMA dan kost dat mij iets van 10 of 12 euro. En ik heb voor 6-APB 100mg nodig om een avondje los te gaan wat ook iets van 10 euro kost.(Dit was wel de eerste keer op 6-APB).


Vergeleken met de drank op een feestje is alles een koopje toch?


Dat is helemaal waar.
hurston
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 76
Geregistreerd: vr jul 01, 2011 9:08 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Adreno » di jul 19, 2011 7:48 pm

hurston schreef:
Adreno schreef:Dit spul kost je toch echt iets van 50E de gr ofzo?


Yup... het is inderdaad prijzig. Maar het is zeker de moeite waard om het een keer te proberen en een leuke afwisseling.

Edit: Nu bedenk ik me iets, als ik een avondje los ga op bijvoorbeeld MDMA dan kost dat mij iets van 10 of 12 euro. En ik heb voor 6-APB 100mg nodig om een avondje los te gaan wat ook iets van 10 euro kost.(Dit was wel de eerste keer op 6-APB).


Mja ik vergeleek t dan met MDMA poeder / kristal, dat kost 25E de gr normaal gesproken... Maar goed per trip zijn bijna alle drugs zo goedkoop als wat eigenlijk..
Avatar gebruiker
Adreno
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 12:38 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hashja » di jul 19, 2011 9:56 pm

Relatief tot andere drugs is het wellicht een dure drug. Maar kom op, die ervaring is onbetaalbaar! Ik tel graag €50,- neer om met een paar vrienden een nacht door te trekken op dit spul! :love:
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Azraël » do jul 21, 2011 12:50 am

Zondag ook eens 6-APB geprobeerd, gekocht van een betrouwbare vendor.

Dosis: 110mg + redose 40mg

't Is een lichtbruin poeder dat wel een chemische geur heeft.
Come-up: echt waar, het duurde 1u45 minuten vooraleer ik iets van come-up begon te voelen. Nog nooit meegemaakt! Ik voel altijd zeer snel iets, maar deze keer niet. Mijn vriendin voelde het al wel sneller. Mijn verwachtingen waren hoog, ik had gelezen over een gevoel gelijk aan je eerste keer XTC, maar ik was toch wel ontgoocheld.
De come-up is redelijk zacht, zoals een pil, int begin voel je je wat draaien daarna begin je je goed te voelen, heel relaxed. Je voelt je goed, maar 't is geen YESSS en GAAN!! gevoel. Ik miste de rush om erin te vliegen, de energie.. 't is veel te relaxed. Eigenlijk is dit meer een sofa-drug!
Het andere probleem dat ik had, was dat dit veel te trippy was. Je ogen zijn constant aan het wiebelen en je kunt eigenlijk niet meer goed scherp kijken, dus ik zag steeds rare dinges naast me en kon moeilijk inschatten hoever ik van anderen stond en mijn vriendin zag heel de tijd rolstoelen :) Het spul heeft in totaal zo'n dikke 4uur gewerkt (150mg). Das redelijk lang. Als het uitgewerkt is, kan je weer scherp kijken. Er is ook geen come-down, je voelt je weer redelijk normaal. Ik had wel piracetam + magnesium mee, dat helpt ook wel veel. Autorijden is mogelijk, maar ik raad het wel af.
Dan de uiterlijke effecten: let op, je moet dit niet gaan gebruiken op café of op een normaal feestje. Je krijgt er echt een scheve xtc kop van; grote ogen, kaken op elkaar en bekken trekken alles erop en eraan! Een ander nadeel dat ik had: ik kon niet pissen, vervelend was dat zeg. Dit was pas 2 dagen erna weer helemaal in orde.
Slapen gaat zo slecht zoals op xtc en M1... heel moeilijk dus, zorg dat je downers hebt.

Conclusie: 6-APB voelt als een trip-xtc-pil die redelijk lang werkt, maar je mist de punch om er eens goed in te vliegen. Ik zou het wel aanraden, maar wees voorzichtig, zoals met alle drugs! 't Is ook veel te duur voor wat het maar is (50E / g)

Cheers 8-)
Azraël
Newbie
Verbannen
 
Posts: 14
Geregistreerd: do jul 21, 2011 12:33 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Adreno » do jul 21, 2011 12:33 pm

Thx bedankt voor je reactie, ben wel benieuwd naar wat andere denken :)
Avatar gebruiker
Adreno
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 12:38 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Enjoy » do jul 21, 2011 1:46 pm

Met een beetje mazzel komen die van mij morgen nog binnen :woeh:
Avatar gebruiker
Enjoy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 268
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 10:54 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor hurston » do jul 21, 2011 7:25 pm

Azraël schreef:Conclusie: 6-APB voelt als een trip-xtc-pil die redelijk lang werkt, maar je mist de punch om er eens goed in te vliegen. Ik zou het wel aanraden, maar wees voorzichtig, zoals met alle drugs! 't Is ook veel te duur voor wat het maar is (50E / g)

Cheers 8-)


Hmm ik herken mijn ervaring hier niet helemaal in. Ik had heel veel zin om te dansen, lekkere euphorie en totaal geen "scheve xtc kop". Ik had dan ook wel 50mg minder, misschien dat dit invloed heeft?
Wat ik wel herken is dat het lang duurde voordat ik iets voelde(vergeleken met mdma dan), kon ik ook niet goed plassen en was slapen een hele opgave.

Edit: Hoe heb je het trouwens ingenomen, bommetje gemaakt of opgelost in een drank? Ik heb zelf ook poeder besteld en ik weet niet goed hoe ik dit dan moet gebruiken, de vorige keer had ik een pilletje.
hurston
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 76
Geregistreerd: vr jul 01, 2011 9:08 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Enjoy » ma jul 25, 2011 6:50 pm

Mijn 6-apb in pilvorm is binnen. K heb ervaring met een hoop middelen, maar ben nooit echt heel ver naar een grens toe gegaan. Dus echt superwazig of hele rare dingen zien ofzo (behalve staantafels dan :P)
Is het aan te raden een halve te nemen? Met xtc doe ik het eigenlijk ook altijd per halve.
Avatar gebruiker
Enjoy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 268
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 10:54 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hashja » ma jul 25, 2011 9:05 pm

Enjoy schreef:Mijn 6-apb in pilvorm is binnen. K heb ervaring met een hoop middelen, maar ben nooit echt heel ver naar een grens toe gegaan. Dus echt superwazig of hele rare dingen zien ofzo (behalve staantafels dan :P)
Is het aan te raden een halve te nemen? Met xtc doe ik het eigenlijk ook altijd per halve.


Ik neem aan dat er 100mg 6-APB in zit toch?
Ik zelf ben een man, weeg 65kG en ben tussen de 1.80 en 1.90. En ik vond 100mg prima te doen, zelfs een beetje mild.

Ik DENK daarom dat een hele prima te doen is. Maar ik voel me verantwoordelijk als je alleen op mijn mening afgaat. Wacht daarom nog een paar reacties af. :P
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Russ » ma jul 25, 2011 9:12 pm

Zoals Hashja al zei, 100mg zou perfect te doen moeten zijn, ik weeg 43kg had de eerste keer 80mg genomen, was heel lekker, maar 100mg ging ook absoluut geen probleem geweest zijn. Ik kan moeilijk geloven dat er iemand te veel zou hebben aan 100mg. Het is wel veilig om een allergie-test te doen eerst, al lijkt me de kans dat je er allergisch aan zou zijn heel onwaarschijnlijk.
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor hurston » ma jul 25, 2011 9:20 pm

Ik had 100mg mijn eerste keer, ik weeg 71kg en ben 1.85. Ik vond dit prima te doen!
hurston
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 76
Geregistreerd: vr jul 01, 2011 9:08 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Enjoy » di jul 26, 2011 1:10 am

Thanks voor de adviesjes :D Gecancelde feestje voor zaterdag toch maar weer un-cancelled.. wilde eigenlijk toch wel supergraag heen en heb dan meteen gelegenheid :P

Report volgt uiteraard!
Avatar gebruiker
Enjoy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 268
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 10:54 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hashja » di jul 26, 2011 9:57 pm

Veel plezier, ik ben benieuwd! :D
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Enjoy » di jul 26, 2011 10:50 pm

Hashja schreef:Veel plezier, ik ben benieuwd! :D


Anders ik wel, hehe :P
Avatar gebruiker
Enjoy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 268
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 10:54 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron