Hier een klein report van mijn 6-APB ervaring van afgelopen zaterdag, eerste report die ik schrijf en is beetje chaotisch.(schrijf ik nu pas omdat ik dagen van 10 uur maak en nogal moe thuis kom

)
Ik had dus afgelopen zaterdag 125mg 6-APB in poedervorm gebruikt, hiervoor had ik al een keer 100mg in pil vorm gebruikt.
Het plan was om een live report bij te houden op mijn mobiel maar na een uur voelde ik daar al niets meer voor, typen ging ook een stuk moeilijker

. Maar hier is het stukje wat ik nog getypt heb(schuin gedrukt is commentaar wat ik nu zal geven):
T=0:00(21:20)
125mg 6-APB opgelost in water(
voor zover dat gaat) en opgedronken.
T=0:45
Eerste effecten merkbaar, tintelingen in mijn benen, licht gevoel in mijn hoofd en een licht euforisch gevoel.
Een forum member had mij verteld dat het effect wellicht sneller zou opkomen als ik het zou oplossen en ik kan jullie vertellen dat dit werkt, voor mij dan. De vorige keer dat ik 6-APB had gebruikt duurde het zo'n anderhalf uur voordat ik iets voelde en dat was nu dus met 45 minuten ingekort(het effect hield wel gewoon tot 3 uur aan voordat het langzaam minder werd).T=1:00
Bovenstaande + klamme handen, pupillen verwijd en ogen staan strak
(mijn ogen stonden niet strak toen ik 100mg op had), moeite met typen, veel praten en de tijd uitrekenen is lastiger.
Hierna had ik geen zin meer om alles bij te houden, de volgende keer zal ik wat meer zelfdiscipline opbrengen

.
Anyway, we zaten nu nog bij een maat van mij te chillen en toen herinnerde ik me ineens dat ik een boek had meegebracht om te kijken hoe is het is om te lezen onder invloed van 6-APB, dit is zeer leuk! Ik lees sowieso al graag maar met 6-APB op is het ontzettend gaaf!(Ik moest wel sommige zinnen overnieuw lezen omdat ik ze weer vergeten was

)
Vervolgens zijn we naar de stad gegaan om daar lekker los te gaan, dit lukte ook goed. Ik had het nummer "Dj Paul Elstak - Rainbow In The Sky" aangevraagd, dit werd meteen opgezet wat ik natuurlijk helemaal te gek vond! Ik had wat alcohol op(hier merkte ik niets van en ik raad het af in verband met uitdroging), daarbij dronk ik ook veel Fanta en water.
Verder vond ik het wel grappig dat ik op het begin van de avond nog redelijk soepel aan het dansen was maar tegen het einde was ik echt een hark

. Wat ik trouwens opmerkelijk vind is dat de tijd ontzettend langzaam gaat, hebben jullie dit ook? (Ik vind dit geen nadeel)
Ik heb de hele avond eigenlijk geen visuals gehad, wat ik wel had op 100mg. En op 100mg was het onmogelijk om te slapen en op 125mg viel ik gewoon inslaap. Ik denk zelf dat dit te maken heeft met tolerantie, 2 / 3 weken geleden had ik de 100mg gepakt.
Nu weer een aantal maandjes wachten tot de volgende keer(dan zal ik een gedetaileerd live report bijhouden, dat is mijn intentie tenminste

) en ondertussen ga ik opzoek naar 2c-b!

.