Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Kraak » wo nov 16, 2011 6:26 pm

Even tussen door, voor de gene die 4- FMP en 6 APB hebben gebruikt, welke is meer het kopen waard? 6-apb is een stuk duurder maar is het ook leuker vergeleken 4-fmp?
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hashja » wo nov 16, 2011 8:29 pm

4-FMP is meer speedy, 6-APB meer MDMA-achtig. (Wel héél zwart wit dit hoor) Dus het is maar wat je liever wil. ;)
Ik ben fan van beide, de een doet niet onder voor de andere bij mij. En geld maakt mij niet zo veel uit als het op drugs aankomt, de ervaring is onbetaalbaar en zo veel gebruik ik niet.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor megatrippie » do nov 17, 2011 12:38 pm

Sjarel schreef:Even tussen door, voor de gene die 4- FMP en 6 APB hebben gebruikt, welke is meer het kopen waard? 6-apb is een stuk duurder maar is het ook leuker vergeleken 4-fmp?


niet te vergelijken maar zal het toch proberen :P


4-fmp loving feeling lijkt veel op mdma maar voor de rest is heeft het een meer oppeppend karakter. Je zal niet wappie worden. Tevens is het net zo als bij mdma dat die euforie maar kort zal zijn. Daarna lijkt het op een lekkere versie van speed.

6apb dat loving feeling van mdma ontbreekt enigzins de euforie lijkt wel op mdma maar is toch anders. De euforie blijft lang aanhouden. wat zeg ik...heel lang aanhouden. Bijdoseren resulteerd tot dat je snel gaat. (zeg maar warp 10 ongeveer)
Na ruig gebruik van deze mag je er van uit gaan dat je een über volwassen kater gaat krijgen. Nog ruiger als bij ruig mdma of ruig 4fmp gebruik.

4fmp is subtiel veel subtieler dan 6apb.
wel blijf je een stuk helderder bij 6apb dan bij mdma.

4fa is zeker zijn geld waard maar dat is ook zo bij 6apb.

als je enigszins beschaafd een feestje wil overleven en er niet al te vertieft uit wil zien dan is 4fa je drug. als je niet bijslikt zal je na een feestje ook nog redelijk kunnen slapen.

6apb lijkt meer op mdma en je zal hierbij dus een ruigere trip beleven maar zal er wel helder bij blijven.

Naar mijn mening is 6apb leuker dan mdma. Een stuk leuker zelfs.
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor tante guus » do nov 17, 2011 6:42 pm

Einstein schreef:Oké, dan zal de 6-APB tot nader order uitgesteld worden. Bedankt :grin:


Doei! :wave:
tante guus
Newbie
Verbannen
 
Posts: 1
Geregistreerd: do nov 17, 2011 6:36 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Kraak » do nov 17, 2011 7:48 pm

tante guus schreef:
Einstein schreef:Oké, dan zal de 6-APB tot nader order uitgesteld worden. Bedankt :grin:


Doei! :wave:


:#:
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hashja » do nov 17, 2011 7:59 pm

tante guus schreef:
Einstein schreef:Oké, dan zal de 6-APB tot nader order uitgesteld worden. Bedankt :grin:


Doei! :wave:

:wave:
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Sunseed » do nov 17, 2011 10:37 pm

Wait, wat?
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Sublimo » vr nov 18, 2011 7:20 pm

Sunseed schreef:Wait, wat?


Dat.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor westergas » za nov 19, 2011 12:47 pm

Ik heb dit in de planning staan voor 31-12. Meestal zitten we gewoon de hele avond lekker champagne te zuipen met een nakkie coke erbij om vervolgens te gaan feesten.

Iemand al een avondje alcohol en coke achter de rug om vervolgens 6APB te droppen?

Gezond zal het niet zijn maar ben benieuwd of het een beetje te doen is :rock:
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Davinci » za nov 19, 2011 2:02 pm

Persoonlijk vind ik 6-apb net als cola zero.
Het zou naar mdma moeten smaken, maar het komt er in de verste verte nog niet van in de buurt...
Het is ergens een flauw afkooksel.

4-fa is veel lekkerder :love:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Sunseed » zo nov 20, 2011 12:49 pm

Davinci schreef:Persoonlijk vind ik 6-apb net als cola zero.
Het zou naar mdma moeten smaken, maar het komt er in de verste verte nog niet van in de buurt...
Het is ergens een flauw afkooksel.

4-fa is veel lekkerder :love:

WAT??? Ik vind het zoveel lekkerder, goed gaan, maar toch helder in je hoofd :p
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Partypipo » zo nov 20, 2011 1:30 pm

westergas schreef:Ik heb dit in de planning staan voor 31-12. Meestal zitten we gewoon de hele avond lekker champagne te zuipen met een nakkie coke erbij om vervolgens te gaan feesten.

Iemand al een avondje alcohol en coke achter de rug om vervolgens 6APB te droppen?

Gezond zal het niet zijn maar ben benieuwd of het een beetje te doen is :rock:


Nog nooit gedaan, maar coke ga je echt niet nodig hebben met 6apb. Iedere keer als de energie licht begint te dalen (en dat duurt lang!) iets bij droppen en je hebt je coke energie en helderheid + mdma happyness en tintelingen + een mini beetje 2cb achtige golven in het beeld maar dan zonder vaagheid.
En ik zou de alcohol ook niet erbij doen omdat ik juist de helderheid geweldig vond bij 6apb...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Sunseed » zo nov 20, 2011 1:31 pm

ILoveMDMA schreef:
westergas schreef:Ik heb dit in de planning staan voor 31-12. Meestal zitten we gewoon de hele avond lekker champagne te zuipen met een nakkie coke erbij om vervolgens te gaan feesten.

Iemand al een avondje alcohol en coke achter de rug om vervolgens 6APB te droppen?

Gezond zal het niet zijn maar ben benieuwd of het een beetje te doen is :rock:


Nog nooit gedaan, maar coke ga je echt niet nodig hebben met 6apb. Iedere keer als de energie licht begint te dalen (en dat duurt lang!) iets bij droppen en je hebt je coke energie en helderheid + mdma happyness en tintelingen + een mini beetje 2cb achtige golven in het beeld maar dan zonder vaagheid.
En ik zou de alcohol ook niet erbij doen omdat ik juist de helderheid geweldig vond bij 6apb...

Aan je uitleg te lezen merk ik dat je het geprobeerd hebt? Hoe was het? :)
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Partypipo » zo nov 20, 2011 2:27 pm

6apb is mijn lievelingsdrugs nu!
In totaal 2,6 pillen (niet precies door de helft gebeten die ene) van 125 mg per stuk op. 1 fijn gekauwd om de smaak te proeven. Salmiak achtig.
Duurt lang voordat hij erin komt, denk wel anderhalf uur. Maar dan! Wauw! Ik heb alleen maar zitten lachen, zo uber blij! En de hele tijd heerlijke tintelingen! En een helderheid in je hoofd, dus we hebben echt geweldige gesprekken gevoerd. En enorm veel energie, ik heb alleen maar zitten stuiteren op de bank of ging even in de woonkamer dansen omdat alles zo heerlijk licht aanvoelde!
Alle toffe eigenschappen van mdma en coke en lichte 2cb bij elkaar!
Op het laatst toen de 6apb op was nog xtc erin gegooid. Die kwam veel geleidelijker op dan normaal, dus werd langzaam steeds vager, gespreksonderwerpen werden steeds simpeler enzo. Wel heel erg lekker voor thuis die xtc erbij, maar zou op een feestje alleen de 6apb doen, want na de xtc is gelijk je energie weg. Kon ik denk daardoor ook heerlijk slapen, want alle energie was op. Het was echt liggen en bam in slaap.
De wildwaterbaan en de glijbanen waren heeeeerlijk toen we effe een uurtje naar het zwembad gingen, en met een nat lichaam rondlopen was super lekker tintelend! Bubbels van het bubbelbad waren ook heel lekker, maar het bad was veel te warm... En opgedroogd door het zwembad heen banjeren was ook te warm. Toen weer terug in het huisje gaan chillen. Was echt super die 6apb. Allerlei vrienden die de verhalen hebben gehoord hebben nu ook een lading besteld voor volgende week Qlimax.

Maar de blijheid en energie en en tintelingen blijven dus heel lang aanhouden en zodra het iets wegzakt, wat heel geleidelijk ook gaat, 1 bijdroppen en het is weer terug!
Je krijgt wel grote kijkers en lichte kaakspanning, maar goed onder controle te houden. Je hebt dus alleen grote pupillen, maar totaal geen compleet van de kaart hoofd. Grote pupillen waren na een paar uur slaap ook helemaal weg. Dus als je de volgende dag bij je schoonouders moet eten kan je daar gewoon heen :p
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor westergas » zo nov 20, 2011 11:07 pm

dus jij hebt meer dan 300mg 6apb op én mdma. vervolgens kan je lekker slapen en hebt geen last van een kater. sorry maar jij bent een geboren drugsgebruiker, hebt een belachelijk hoge tolerantie of je hebt een rijke fantasie. of slechte kwaliteit drugs.

ps ben geen troll, vrede op aarde ;)
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Partypipo » ma nov 21, 2011 3:20 am

Vriend van me heeft een super hoge tolerantie voor mdma, veel pillen op ieder weekend een half jaar lang op zn 15e. Hij begon de 6apb pas te voelen na 250mg en toen zat ik er al lang in met mn 125 mg. En dit was meer dan 2 uur na inname...
Maar goed van de 6apb kreeg ik energie, maar van mdma word ik altijd doodmoe. En hoe hoger de dosis, hoe moeier. Kan heerlijk slapen op mdma!
Op speed kan ik trouwens ook gewoon slapen. Ik ga in het dagelijks leven wanneer ik geen drugs neem ook altijd alleen maar slapen als ik bijna sterf van de moeheid. Soms is dat vroeg, gelijk na het werk pitten. Soms is dat pas om 6 uur 's ochtends. Zodra ik op bed ga liggen omdat ik denk dat ik vroeg moet slapen blijf ik nadenken over van alles en gaat de wekker weer voordat ik ook maar in slaap gevallen ben. Van heel veel drugs word ik gedachtenloos zolang ik niet geprikkeld word. Dus als ik ga gamen of internetten met drugs op, of op een feestje ben ofzo kan ik heerlijk wakker blijven, maar als ik ga liggen val ik zo in slaap. Makkelijker als zonder drugs.

Vanmiddag was ik wel een beetje vaagig, maar nu weer over. En sinds begin van de avond makkelijk huilen bij muziek die ik echt tof vind...
Ik voel me wel echt veel fitter dan normaal na een avondje flink doorhalen op drugs.

En dat ik makkelijk kon slapen was al de eerste keer met drugs. Mn vrienden sliepen niet, ik sliep heerlijk.
Ik word wel regelmatig wakker omdat ik ongelooflijk moet pissen, maar dan ga ik ff, ga ik weer liggen en bam, weer in slaap. Nu ook weer, vriendin van me had precies hetzelfde op en kon pas de nacht erna slapen en zij gebruikt vaker en meer per keer dan ik en langer. Haar vriend met die enorme tolerantie had 375 mg 6apb op en 4 xtc pillen en kon ook gewoon slapen. Zijn kater was ook minder dan normaal alleen op pillen.

Ik heb maar 1 keer gehad dat ik niet kon slapen en dat was toen ik echt teveel op had, te veel pep en te veel mdma. Toen viel ik wel in slaap, werd wakker want moest pissen, maar viel flauw van het snelle opstaan. Toen heb ik me een paar dagen zo beroerd gevoeld en was ik bang dat ik aant sterven was dat ik me daar zo druk om maakte waardoor ik niet kon slapen.

Ik heb altijd al sinds mn ouders het zich kunnen herinneren dat ik baby was slaapproblemen. Drugs maken me heerlijk gedachtenloos bij geen prikkels en dan val ik heel makkelijk in slaap.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Jumbo » ma nov 21, 2011 1:03 pm

ILoveMDMA schreef: Haar vriend met die enorme tolerantie had 375 mg 6apb op en 4 xtc pillen en kon ook gewoon slapen.


:woeh:
Gedaan (chrono): Alcohol, Wiet, Hash, XTC, MDMA kristallen, Truffels, N2O, 2cb, salvia, speed, methoxamine

Tripreport: MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.
http://www.drugsforum.info/viewtopic.php?f=4&t=1060
Avatar gebruiker
Jumbo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 166
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:20 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Sunseed » di nov 22, 2011 9:36 pm

Wtf?
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Partypipo » wo nov 23, 2011 3:28 am

Sunseed schreef:Wtf?


15.00 uur begonnen, om 6.00 uur de volgende ochtend gooide ik mn xtc erin, ging om half 12 of 12 ofzo ff pitten, 13.00 weer wakker om hardbass kaarten te bestellen, toen weer verder geslapen tot 20.00 ofzo :p Dus het gaat over een redelijk lange tijd verdeeld hoor...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor DarkBeatz » wo nov 23, 2011 7:10 pm

Hier een nieuwe 6-APB fan erbij :love: Afgelopen zaterdag voor het eerst een capsule van 100mg weg gewerkt (van te voren had ik 25mg dex gebruikt - ongeveer 3u eerder)

Na een half uur begon ik de eerste tekenen te voelen van een opkomst van iets, heel moeilijk te plaatsen. Dit bleef zich heel traag opbouwen tot ongeveer een uur na inname, ik denk dat ik toen al piekte en dit gevoel hield gewoon aan tot ongeveer 5u na inname waarna het terug begon af te bouwen. Je blijft onder deze drug naar mijn inzien absoluut niet helder, dit heb je met 4fmp wel. Hoe ik 6-APB zou omschrijven is als een mdma achtig stofje met sterke psychedelische eigenschappen, zo had ik een sterke verandering van visuele waarneming. En iemand wat 130mg op had tripte gewoon te hard voor een feestje. Ik zelf heb er de hele nacht op kunnen dansen en genieten, met een sterke euforie rush, best wel een wazig gevoel, aardig veel energie en de psychedelische kanten die deze drug heeft heb ik er een nieuw favorietje bij.

Ik had trouwens wel meer last van uitdroging als bij xtc (enorm droge mond), kaakspannen viel mee maar ik had 500mg magnesium van te voren genomen.

Wie heeft ervaring met redosen om hier een hele nacht op te feesten? Ik denk dat het het verstandigste is om pas bij te nemen een 6u na inname van je eerste dosis maar hoeveel pak je dan bij? Opnieuw 100mg of bereik je terug hetzelfde plateau met een lichtere dosis?
DarkBeatz
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: do feb 24, 2011 8:47 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Saikedellik » do nov 24, 2011 10:00 am

Ik pak vaak al bij voordat ik de eerste goed voel.. Ben 2 uur na inname wel klaar met wachten en dan gooi ik de er vaak nog een 100mg pilletje bij ofzo, of soms een halfje. Maar bij mij klapt het dan ook altijd belachelijk laat in. Denk dat het beste is ongeveer 3-4 uur nadat je em echt goed voelt...
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Partypipo » do nov 24, 2011 12:49 pm

DarkBeatz schreef:Hier een nieuwe 6-APB fan erbij :love: Afgelopen zaterdag voor het eerst een capsule van 100mg weg gewerkt (van te voren had ik 25mg dex gebruikt - ongeveer 3u eerder)

Na een half uur begon ik de eerste tekenen te voelen van een opkomst van iets, heel moeilijk te plaatsen. Dit bleef zich heel traag opbouwen tot ongeveer een uur na inname, ik denk dat ik toen al piekte en dit gevoel hield gewoon aan tot ongeveer 5u na inname waarna het terug begon af te bouwen. Je blijft onder deze drug naar mijn inzien absoluut niet helder, dit heb je met 4fmp wel. Hoe ik 6-APB zou omschrijven is als een mdma achtig stofje met sterke psychedelische eigenschappen, zo had ik een sterke verandering van visuele waarneming. En iemand wat 130mg op had tripte gewoon te hard voor een feestje. Ik zelf heb er de hele nacht op kunnen dansen en genieten, met een sterke euforie rush, best wel een wazig gevoel, aardig veel energie en de psychedelische kanten die deze drug heeft heb ik er een nieuw favorietje bij.

Ik had trouwens wel meer last van uitdroging als bij xtc (enorm droge mond), kaakspannen viel mee maar ik had 500mg magnesium van te voren genomen.

Wie heeft ervaring met redosen om hier een hele nacht op te feesten? Ik denk dat het het verstandigste is om pas bij te nemen een 6u na inname van je eerste dosis maar hoeveel pak je dan bij? Opnieuw 100mg of bereik je terug hetzelfde plateau met een lichtere dosis?


Na ongeveer 5 uur pieken begon bij het gevoel ook iets te zakken, dus pilletje van 125 mg erbij gegooid, weer 5 uur zitten pieken, toen het begon af te zwakken was er nog 1 pilletje over voor 2 man, dus iets meer dan een halve afgebeten voor mezelf (zij wou ietsjes kleiner hoor, was geen naai actie) en op het halfje ongeveer 2 uur zitten pieken. Met iedere keer een uur ertussen voordat hij weer piekte zo'n 14 uur zoet geweest met de 6apb. Piek was steeds hetzelfde, wat ook zoooooo lekker eraan was! Alleen verschil in dosis was alleen lengte van de piek, niet hoogte van de piek...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor DarkBeatz » do nov 24, 2011 8:17 pm

ILoveMDMA schreef:Na ongeveer 5 uur pieken begon bij het gevoel ook iets te zakken, dus pilletje van 125 mg erbij gegooid, weer 5 uur zitten pieken, toen het begon af te zwakken was er nog 1 pilletje over voor 2 man, dus iets meer dan een halve afgebeten voor mezelf (zij wou ietsjes kleiner hoor, was geen naai actie) en op het halfje ongeveer 2 uur zitten pieken. Met iedere keer een uur ertussen voordat hij weer piekte zo'n 14 uur zoet geweest met de 6apb. Piek was steeds hetzelfde, wat ook zoooooo lekker eraan was! Alleen verschil in dosis was alleen lengte van de piek, niet hoogte van de piek...


Hoe was je kater na zo een lange 6-APB sessie? Vergelijkbaar met andere middelen? Was het merkbaar dat je aan je serotonine voorraad hebt gezeten?
DarkBeatz
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: do feb 24, 2011 8:47 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Partypipo » do nov 24, 2011 8:39 pm

Een beetje moeig deze week... 5htp genomen dus geen last van dipjes en geen vaagheid of dommigheid zoals na flink mdma gebruik. Vind de kater heel erg meevallen!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor DonnieDarko1979 » vr nov 25, 2011 12:56 pm

Morgen festival van 13 tot 24.
6-apb of 4-fa testen.
Zit sterk te denken aan 6-apb.
1 cap van 100mg voldoende om deze dag door te komen?
Of toch maar 2 caps meenemen?
Ik wil wel nog kunnen slapen namelijk. Geen zin in plafonddienst.
Every living creature on earth dies alone
Avatar gebruiker
DonnieDarko1979
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 155
Geregistreerd: wo okt 19, 2011 10:33 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Partypipo » vr nov 25, 2011 4:32 pm

Tsja, ik kan altijd na drugs gewoon slapen, dus ik zou er zeker 2 doen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor DonnieDarko1979 » za nov 26, 2011 5:17 pm

2 uur geleden een capsule van 120 mg gedropt.
Hoe kan het nou dat ik nog helemaal niets ervan voel?
Dik een maand geleden mdma gehad en verder niets.
Ben ik dan zo ongevoelig voor dit stofje?
Every living creature on earth dies alone
Avatar gebruiker
DonnieDarko1979
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 155
Geregistreerd: wo okt 19, 2011 10:33 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hashja » za nov 26, 2011 5:20 pm

DonnieDarko1979 schreef:2 uur geleden een capsule van 120 mg gedropt.
Hoe kan het nou dat ik nog helemaal niets ervan voel?
Dik een maand geleden mdma gehad en verder niets.
Ben ik dan zo ongevoelig voor dit stofje?

De coming-up kan best lang zijn. Wacht nog even voordat je conclusies trekt. en vriend van me moest iets meer dan 2 en een half uur wachten, helaas.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor DonnieDarko1979 » za nov 26, 2011 5:25 pm

Ja ik wist dat de coming up lang kon duren, maar dit vind ik wel erg lang.
Vooral omdat ik nog helemaal niets voel.
Maar goed, I'll keep you posted.
Every living creature on earth dies alone
Avatar gebruiker
DonnieDarko1979
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 155
Geregistreerd: wo okt 19, 2011 10:33 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Taxi. » za nov 26, 2011 5:54 pm

Binnenkort maar eens wat van dit spul bestellen om uit te testen. Heb er goede verhalen over gehoord :kleuter:

Vraag me alleen af of dit niet een slap aftreksel van MDMA is wat gewoon wat langer duurt. De enige manier om hierachter te komen is om het zelf te proberen he ? nice :rock:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner