Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.
Plaats een reactie

Re: Benzo Fury (6-APB)

di feb 07, 2012 1:51 am

Einstein schreef:Meen dat het inderdaad ook een sterke releaser was, eigenlijk dus net als MDMA. De verschillen zullen op farmacologisch gebied vrij subtiel zijn. Heb ooit cijfers langs zien komen, maar ben nu even te stoned om ze op te zoeken, excuus :oops: In ieder geval is het dus waarschijnlijk wel goed om er rustig mee te doen.


is het ook zo'n potente serotonine releaser? Dat lijkt mij vrij sterk.
Ik vermoed dat het relatief 'meevalt' tov mdma, gezien mensen met tolerantie er wel van kunnen genieten. Maar het blijft maar speculatie...
Misschien moeten we met DF eens de nodige apparatuur aanschaffen om alle RC's te onderzoeken :stoned:

Re: Benzo Fury (6-APB)

di feb 07, 2012 9:02 am

http://www.bluelight.ru/vb/threads/6080 ... discussion

Volgens dit topic zou 6-APB vermoedelijk juist ongeveer anderhalf keer selectiever zijn voor serotonine dan MDMA, dat is dus best relevant (al horen die IC50-waarden technisch gezien bij subtiel verschillende stoffen). Misschien is dat ook juist wel de reden dat het bij mensen met tolerantie voor MDMA werkt, omdat het spul gewoon zoveel serotonine rondpompt dat je het wel móet merken :#:
Overigens wel gunstig nieuws dat 6-APB blijkbaar niet tot een catecholisch product wordt afgebroken. De afbraakproducten van MDMA zijn belangrijke verdachten als het om neurotoxiciteit gaat, maar 6-APB wordt tot stoffen afgebroken die volgens mij wat onschuldiger zijn.

Re: Benzo Fury (6-APB)

di feb 07, 2012 12:19 pm

Einstein schreef:http://www.bluelight.ru/vb/threads/608049-5-6-apb-aka-5-6-desoxy-mda-neurotoxicity-discussion

Volgens dit topic zou 6-APB vermoedelijk juist ongeveer anderhalf keer selectiever zijn voor serotonine dan MDMA, dat is dus best relevant (al horen die IC50-waarden technisch gezien bij subtiel verschillende stoffen). Misschien is dat ook juist wel de reden dat het bij mensen met tolerantie voor MDMA werkt, omdat het spul gewoon zoveel serotonine rondpompt dat je het wel móet merken :#:
Overigens wel gunstig nieuws dat 6-APB blijkbaar niet tot een catecholisch product wordt afgebroken. De afbraakproducten van MDMA zijn belangrijke verdachten als het om neurotoxiciteit gaat, maar 6-APB wordt tot stoffen afgebroken die volgens mij wat onschuldiger zijn.


Dit is geniaal interessant. Wel moet ik de hoop op 6-apb lichtjes opgeven, die anderhalve selectiviteit voor serotonine.. :roll2: Ik betwijfel of die cijfers volledig correct zijn, maar ze geven wel een goed idee denk ik. Uit anekdotische reports merk ik toch wel dat de de tolerantie niet zo extreem rap/destructief is zoals bij mdma, zou dat met 'onschuldigere' neurotoxiciteit te maken hebben?

Re: Benzo Fury (6-APB)

di feb 07, 2012 6:58 pm

Mja, het is ook voor mij nog steeds een raadsel hoe tolerantie en neurotoxiciteit precies werken, dus ik zal hier maar niet aan de slag gaan met wilde speculatie :rock:

Re: Benzo Fury (6-APB)

wo feb 08, 2012 6:52 pm

zou het de moeite zijn om samen met 6-apb wat 2cb te droppen?

Re: Benzo Fury (6-APB)

za feb 11, 2012 12:07 am

Nou, voor de wetenschap heb ik maar even wat gesnoven. Al met al zo'n 20mg, toen heb ik de rest maar in mijn drinken gegooid. Snuiven was bij mij geen success, het spul is zo fijn dat het direct naar je longen vliegt (tenminste, zo voelt het) en zelfs het kleinste snuifje resulteerde in een behoorlijke hoestbui. Ondertussen is het zo'n half uur geleden, dus ik wacht de effecten nog af, alhoewel ik al wel merk dat ik wat meer energie heb.

Re: Benzo Fury (6-APB)

za feb 11, 2012 3:41 pm

Ik heb het gisteren nog eens een kans gegeven. Ik had ongeveer 50mg afgewogen. Omdat ik te lui was om nog veel meer af te wegen, heb ik het maar geplugd.
Misschien lag het aan de piracetam van de 2 dagen ervoor, maar ik was echt impressed.
I touched the pool of love-magic and euphoria :love:
Ik had er weinig tot niets van verwacht... het tegendeel bleek echter waar :grin:
De coming-up was redelijk rap/intens, ik was toch wel blij dat ik thuis was hiervoor.
Het is niet zo speedy als 4-FA of geforceerd als MDMA, het kwam rustig over.
Het ging echt in golven.
Dit heeft echt wel potentie. Ik ben in de hemel geweest :grin:

Re: Benzo Fury (6-APB)

za feb 11, 2012 3:59 pm

Dat je zoiets voelt van 50 mg verbaast mij eigenlijk ook wel.. Misschien komt het door het pluggen?

Re: Benzo Fury (6-APB)

za feb 11, 2012 6:00 pm

gyan007 schreef:Dat je zoiets voelt van 50 mg verbaast mij eigenlijk ook wel.. Misschien komt het door het pluggen?


Bij pluggen moet je sowieso de dosis halveren in vergelijking met oraal.
Mijn niet-bestaande mdma tolerantie en de piracetam zullen er ook wel een rol in gespeeld hebben.

Re: Benzo Fury (6-APB)

zo feb 12, 2012 10:25 pm

Gister op hardbass 125 mg tabletje erin gegooid. Uur later werd ik redelijk vaag, terwijl ik wel heel helder gesprekken kon voeren. Na anderhalf uur zakte de vaagheid. Super veel energie! En bam bam bam bam stampen op die muziek. Maar ja, hardbass noemen wij hardspace dus daar ging Ik gister ook proberen me aan te houden. Een uur nadat de vaagheid weg was nog 1 erbij gegooid. Heel het feest kneitervaag geweest! Lekker geknuffeld met iedereen, heel veel staan kletsen en minimaal 100 niet-bestaande statafels gezien in de zaal, 2x een openstaande oud papier container en ik zag ineens een vriendin 2x, maar toen ik nog eens keek bleek het een vriendin en een andere vriendin. Die hadden ineens hetzelfde gezicht! En toen ik even op de tribune zat zag ik heel de zaal de polonaise doen...

Deze drugs is op een feest totaal anders dan thuis. Thuis 0 vaagheid gehad, hier eerst een tijdje vaagheid en na de 2e tablet erbij was ik echt op en top vaag. Maar toch ook weer een soort van helder...
Ik heb weinig staan dansen. Wel heel lekker aanwezig geweest :p

Re: Benzo Fury (6-APB)

wo feb 15, 2012 8:59 pm

Ik lees al erg lang mee op dit forum en nu toch eens en accountje aangemaakt. Ben erg benieuwd geworden naar dit goedje. eens kijken of ik een goede vendor kan vinden. Weet iemand hoe ik die kan herkennen? :conf: :hulde:

Re: Benzo Fury (6-APB)

wo feb 15, 2012 9:05 pm

Subtiel.. Subtiel..

Re: Benzo Fury (6-APB)

wo feb 15, 2012 9:07 pm

Dit is een RC (grijze markt), dus het mag nog, alleen mogen er hier geen directe links op het forum zelf.

Re: Benzo Fury (6-APB)

do feb 16, 2012 3:54 pm

Ik weet ook niet hoe ver ik hierin mag gaan, maar ik had het uit de uk, en de vendor had een naam die weinig aan de verbeelding over liet. Als dit al te veel info is moet iemand het zeggen, dan haal ik het weg.

Re: Benzo Fury (6-APB)

do feb 16, 2012 4:54 pm

Ik heb zo'n voorgevoel dat iemand hem al geholpen heeft met een NL vendor... Zomaar een voorgevoel hoor.

Re: Benzo Fury (6-APB)

do feb 16, 2012 5:37 pm

in hoeverre verschilt 6APB van de 4memAPB ?

Re: Benzo Fury (6-APB)

do feb 16, 2012 8:06 pm

4MeMABP (niet APB) is weer een afgeleide van cathinon, net zoals mephedrone, methylone etc. (zie deze lijst)

6-APB is een afgeleide van de amfetamine groep, zie deze lijst

Dus zijn wel echt verschillend.

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr feb 17, 2012 1:32 am

Qua effecten lijkt 4-Me-MABP (4-methylbuphedrone) me eerder de zoveelste flauwe stimulant dan een MDMA-achtig empathogeen.

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr feb 17, 2012 1:10 pm

Heb idd een vendor gevonden. Heb een gram besteld. Ben erg benieuwd! Nu alleen nog een geschikte avond zien te vinden..... Komende weekende veel verplichtingen. De test zal nog even moeten wachten maar ik ben benieuwd.

Re: Benzo Fury (6-APB)

za feb 18, 2012 2:55 pm

Ik heb zelf 6-apb pillen liggen van een bekende vendor. Ik sta te popelen om deze te gaan testen maar zit met een probleem. Volgende maand ga ik een lang weekend naar het buitenland om te clubben, ik heb op dat moment 7 weken geen MDMA gebruikt dus hoop dan weer lekker te pieken (als we daar goede pillen kunnen vinden). Laatste keer M (dus 3 weken geleden) moest ik redelijk wat mg pakken, voor mijn doen, om echt lekker te gaan dus ik maakte me wat zorgen over mijn tolerantie. Is er iemand die ervaring heeft met MDMA tolerantie en 6-apb? Of iemand die 6-apb heeft gebruikt en het weekend daarna MDMA? Ik heb de discussie hierboven gelezen maar kon niet echt tot een eenduidige conclusie komen.
Tolerance is a bitch :rock:

Re: Benzo Fury (6-APB)

za feb 18, 2012 4:15 pm

Er is kruistolerantie tussen mdma en 6-apb.
Drie weken wachten is echt te weinig, voor mdma-achtige stoffen moet je minstens een maand wachten. Om de drie of vier maanden is eigenlijk aan te raden.
Er is nog super weinig bekend over 6-apb, probeer toch minstens de maandregel vol te houden.
Als je die pauzes niet houdt, dan zal het magische love gevoel plots weg zijn... (soms voor eeuwig)

Re: Benzo Fury (6-APB)

za feb 18, 2012 4:40 pm

Thnx voor je info Davinci, idd maar weer eens tijd om "verstandig" te doen...:puke:

Re: Benzo Fury (6-APB)

ma feb 20, 2012 11:12 am

Еинстеин schreef:Qua effecten lijkt 4-Me-MABP (4-methylbuphedrone) me eerder de zoveelste flauwe stimulant dan een MDMA-achtig empathogeen.


Inderdaad "flauw"....ze moeten toch steeds weer nét ff een atoompje aanpassen om weer iets geheel "nieuws" en legaals op de markt te kunnen zetten tegen veel teveel geld :-)

Re: Benzo Fury (6-APB)

ma feb 20, 2012 1:50 pm

FRESH schreef:
Еинстеин schreef:Qua effecten lijkt 4-Me-MABP (4-methylbuphedrone) me eerder de zoveelste flauwe stimulant dan een MDMA-achtig empathogeen.


Inderdaad "flauw"....ze moeten toch steeds weer nét ff een atoompje aanpassen om weer iets geheel "nieuws" en legaals op de markt te kunnen zettHen tegen veel teveel geld :-)



Hoezo flauw? Als ik veel reacties en reports lees dan zijn veel mensen er toch wel goed over te spreken. Hopelijk heb ik snel eens tijd om het te testen.
Kan ik een cap van 125mg gewoon op een volle maag gooien of zal dat de werking tegen gaan?

Re: Benzo Fury (6-APB)

ma feb 20, 2012 1:52 pm

Naar mijn ervaring kan het wel maar duurt het veel langer voor het werkt en werkt het minder intens.

Re: Benzo Fury (6-APB)

ma feb 20, 2012 2:39 pm

Hmmmz oke...... Misschien dan een half uurtje voor het eten de cap gooien. Heel misschien vrijdag proberen maar aangezien ik pas laat thuis ben en dan nog moet eten... Ik heb weinig zin om na het eten nog een paar uur te wachten. En dan misschien nog wel twee uur tot het inslaat.... Hihi dan is de nacht al bijna voorbij.......

Re: Benzo Fury (6-APB)

ma feb 20, 2012 2:40 pm

gyan007 schreef:Naar mijn ervaring kan het wel maar duurt het veel langer voor het werkt en werkt het minder intens.


ja, dat bedoelen we met "flauw".

Re: Benzo Fury (6-APB)

ma feb 20, 2012 3:14 pm

FRESH schreef:
gyan007 schreef:Naar mijn ervaring kan het wel maar duurt het veel langer voor het werkt en werkt het minder intens.


ja, dat bedoelen we met "flauw".


Dat ging toch meer over op een volle maag droppen??

Re: Benzo Fury (6-APB)

ma feb 20, 2012 4:05 pm

Op Engelstalige forums lees ik dat gebruikers van 6-APB 24 tot 72 uur na gebruik grote pupillen blijven houden. Is dit ook jullie ervaring?

Re: Benzo Fury (6-APB)

ma feb 20, 2012 4:14 pm

Nee. Na een uur of 3 slaap nadat ik eindelijk kan slapen zo'n 8u na laatste inname zijn ze weer normaal bij mij.. Dus ik ga uit van 12u na laatste inname.
Plaats een reactie