Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Erwinat0r » vr apr 06, 2012 3:33 pm

@destudent

Het boeren heb ik ook last van. een ontzettend vol gevoel in mijn maag en af en toe komt er even een flinke lading lucht omhoog...
Erwinat0r
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor -YOKI- » vr apr 06, 2012 7:32 pm

paar uur terug 200mg genomen en deze keer meer trippy.
lijkt een beetje op 2c-b en mdma mellow erbij, zeer relaxed
-YOKI-

Berichtdoor Hendrik272 » za apr 07, 2012 11:33 am

Davinci schreef:
Hendrik272 schreef:Zit te twijfelen om vanavond 125mg te nemen op een feestje.
Afgelopen zaterdag 10mg 2-cb + halfe rode defqon (getest op 200MG MDMA) op
Week ervoor 125mg 4-fmp.

Kan dit met kruistolerantie of verstandiger om lekker avondje te pilsen met een jointje en misschien laat op de avond een nakkie sos tegen de lamme beentjes?

Ja het zijn zieke weken, daarvoor wel een maandje of 2 droogestaan qua drugs

Alvast Bedankt!

Het is het niet waard, je wacht beter minstens een maand (beter drie maand) met serotonine verbruikende drugs. Het love gevoel verneuken is jezelf echt verkrachten...

Heb t overgeslagen, werd er toen ik dit schreef even behoorlijk enthousiast over maar uiteindelijk vond ik het zelf ook een beetje overdreven weer van de kaart te gaan. Gewoon een avondje lekker aan de pils met een paar jointjes erbij en een paar puntjes coke was ook behoorlijk genieten.
6-apb maar verschoven naar konninginnedag. 3 maanden is normaal ook mijn streven maar in de lente/zomer wil dit nooit echt lukken door een shitload aan zieke party's (:
Links, rechts, immer geradeaus.
Hendrik272
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Bosmongool » zo apr 08, 2012 1:49 am

Gman007 schreef:Wat ik ook soms doe is een halve in de auto richting het feestje, en als ik binnen ben ruim een halve met mn vrienden (die dan een hele nemen) droppen.

Krijg je niet heel snel al flinke doppen net als bij mdma?
Als ik 16 mei naar PRSPCT ga zou ik het al thuis willen pakken, en het duurt iets minder dan een half uur om er te komen. Ik denk dat ik dan ook wel m'n party lenzen in wil doen, maar weet niet of het dan alsnog opvalt.
Bosmongool
BURÁRUM!
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » zo apr 08, 2012 6:27 am

Je pupillen worden wel snel groot. Voor mij is dat niet zo'n probleem.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor -YOKI- » zo apr 08, 2012 10:50 am

Ben weer helemaal bij gekomen, het sloeg deze keer heel snel in na 3 kwartier, terwijl alle vorige keren het pas na 1,5 uur insloeg, en het was ook meer trippy, lichte visuals, dan de vorige keren eigenlijk verliep het wel als een goede MDA space, had na twee uur piek nog 100mg genomen, resultaat 7uur piek en een hele lange mellow comedown en 24 uur niet kunnen slapen.
Had er deze keer 6 weken tussen zitten, maar volgende keer word weer gewoon 3 maanden, 100mg 5htp genomen twaalf uur na laatste in namen en zorgde zeker voor wat minder brak gevoel in het hoofd.
Volgende keer Matrix Fury of Xtreme Fury maar eens proberen, 5-apb vond ik wel saai vergelijken met deze keer 6-apb, het trip effect en visuals voegt echt iets toe aan het mdma gevoel 8-)
-YOKI-

Berichtdoor [-Sirolf-] » zo apr 08, 2012 11:55 am

Matrix fury en extreme fury klinkt als iets nieuws voor mij. Kun je me een pm sturen met een vendor die dit verkoopt?
I gotta maintain
Cause stress on the brain
Can lead to a motherfucking suicide thing
[-Sirolf-]

Berichtdoor Einstein » zo apr 08, 2012 12:15 pm

Matrix Fury? Krijgen we nu weer van die rare pellets waarvan niemand echt weet wat erin zit? :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor -YOKI- » zo apr 08, 2012 10:32 pm

Nieuw ontwerp voor de laatste 6-APB Batch Pellets met de nieuwe 6-APB MK II Synth is volgens hun de xtreme fury.
Wat er in de Matrix fury pellets heeft gezeten is alsnog onduidelijk, lees van mensen extreme visuals met benzo fury effect.
Het is ook al bijna niet meer te krijgen of uitverkocht, ben bang dat het een raadsel blijft.
-YOKI-

Berichtdoor Einstein » zo apr 08, 2012 11:31 pm

6-APB MK II Synth, klinkt mooi, poëtische naam wel. Voor de rest ben ik bang dat dat weinig betekent. Groot vraagteken dus weer :woeh:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor doq » za apr 14, 2012 4:16 pm

Ben er gisteren toch maar ingetrapt, twee weken geen stimulanten en gister deze voor de tweede x geprobeerd. De eerste keer voelde ik vrij weinig maar deze keer was toch echt wel vet :) Heb zeker 6 uur lang lopen spacen, de muziek klonk mooier, alles zag er mooier uit en het was sinds ik gestopt ben met xtc toch wel de vetste avond die ik in tijden heb beleefd :)

Benzo Fury is dus zeer zeker een aanrader!
Snoep verstandig, eet een appel.

Did: Hasj / Wiet, XTC (en pure mdma & mda), Cocaïne, Amfetamine, Ketamine, Paddo's, Truffels, Kratom, GHB, Mephedrone, Methylone, 4-FMP, Benzo Fury & 4-MEC
To do: Mescaline..
doq
Belezen Gebruiker

Berichtdoor edblok2 » za apr 14, 2012 5:52 pm

^^
lekker bezig moron
je bent nu al een paar maanden wekelijks aan de harddrugs en dan ook nog eens allerhande RC's waarvan de gevolgen onbekend zijn.
doQ moet het niet zijn doM??
edblok2
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Vinz » zo apr 15, 2012 2:01 pm

Anderhalve week geleden heb ik 300mg poeder genomen in een bommetje. Zoals gewend duurt het wel even voordat je het voelt, maar tijdens de piek voelde ik me goed vaag. Toen ik daarna puur wat wiet had gerookt begon ik echt te trippen, de persoon waarmee ik dit deed had ik ook. Was echt super weer, ik vind 6-APB de bom :)
Vinz
<3
Badass Junkie

Berichtdoor Stefaan » zo apr 15, 2012 2:19 pm

300 mg is fucking veel!
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Vinz » zo apr 15, 2012 2:45 pm

Je voelt wel dat je hard gaat, maar met je hoofd ben je er nog goed bij. Vergeleken met MDMA dan, verder veel euforie en na het blowen waren er ook echt visuals. Vond het echt een fijne ervaring, uiteindelijk wel 7mg flunitrazepam genomen kwamen we achteraf wakker. Had wat moeite met slapen uiteraard, het was op een zondag. Dinsdag middag werden we wakker denkend dat het maandag was 8)
Vinz
<3
Badass Junkie

Berichtdoor Davinci » zo apr 15, 2012 3:37 pm

300mg is echt insane veel!
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor doq » zo apr 15, 2012 7:03 pm

edblok2 schreef:^^
lekker bezig moron
je bent nu al een paar maanden wekelijks aan de harddrugs en dan ook nog eens allerhande RC's waarvan de gevolgen onbekend zijn.
doQ moet het niet zijn doM??

oke is goed

Did: Hasj / Wiet, XTC (en pure mdma & mda), Cocaïne, Amfetamine, Ketamine, Paddo's, Truffels, Kratom, GHB, Mephedrone, Methylone, 4-FMP, Benzo Fury & 4-MEC
doq
Belezen Gebruiker

Berichtdoor edblok2 » ma apr 16, 2012 12:20 pm

^^
jij ziet er zeker ongeveer zo uit:
edblok2
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Russ » ma apr 16, 2012 1:16 pm

300mg, ik mag er niet aan denken :grin: ben je zo zwaar? Zo'n grote tolerantie? Of ga je gewoon graag extreem hard?

Deze zaterdag voor mij persoonlijk wat overmoedig geweest met de dosis, ik ben nu toevallig echt een pluimgewicht en klein, dus veel heb ik niet nodig, omgerekend naar een gemiddelde man van 70kg zou m'n dosis neerkomen op een dikke 200mg, na 3 kwartier (stuk sneller dan ik gewend was) sloeg hij in, moest al snel naar het toilet om over te geven, ongeveer een kwartier lang, de visuals konden echt tippen aan een gemiddelde LSD-trip enkel anders, toen werd het me echt even te zwaar, ik moet hier wel aan toevoegen dat m'n ervaring met dit soort middelen nu ook niet zo uitgebreid is, 1xMDMA, 3x4-fmp en 1x6-apb hiervoor, ook heb ik enkele dagen van te voren veel piracetam genomen wat het effect ook zeker zal hebben versterkt.
In elk geval begonnen mijn ogen te tollen als de zieke, mentaal was ik niets waard, nog nooit eerder heb ik een stof zo hard door m'n lichaam voelen razen, ik kon nauwelijks nog praten, heb een uur daar gezeten, om daarna nog een uur te gaan liggen in m'n tent, ik was echt in geen staat om de security en politie te passeren :roll2: Toen begon de eerste grote golf iets te minderen, tijd om te feesten, het werd al snel duidelijk dat het alle voorafgaande ervaringen (mdma incluis) totaal deed vervagen, dit was echt het beste ooit. De liefde, de visuals, hoef het denk ik verder niet uit te leggen :p ik merkte wel dat bij volgende golven het veel beter te sturen was, volgens mij door de beweging, als je helemaal stil zit kan je niets van je energie kwijt...

Iets minder ware beter geweest, bij deze, voor de onervaren, wees voorzichtig met de dosis, het begin was echt niet zo aangenaam met gedachtes zoals serotonine syndroom, ambulance, wakker worden met ouders aan ziekenhuis bed etc.
Voor de rest.. was het echt wel geniaal :hulde:
Russ
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor doq » ma apr 16, 2012 3:00 pm

edblok2 schreef:^^
jij ziet er zeker ongeveer zo uit:

nee fotos staan wel in fototopic

doq
Belezen Gebruiker

Berichtdoor TRAVOLTA » di apr 17, 2012 8:39 pm

geen idee of het al eerder is gevraagd, maar ik ben best benieuwd naar combinaties met andere drugs? weet ondertussen dat er mensen zijn die het met mdma hebben gecombineerd en heb zelf de eerste keer ook wat coke erbij gehad dus weet ook dat dat geen probleem is.

ik ben echter benieuwd naar combinaties met onder ander lsd, keta of 2c-b?

heb dit weekend namelijk een leuk feestje gepland en wilde hier sowieso aan de keta gaan maar wat 6-apb moet ook erg leuk zijn daar haha. ik wil geen mdma doen vanwege de zware crash en pep heb ik momenteel niet tot mijn beschikking.
verder is er trouwens ook lachgas aanwezig! mensen ervaring met die combinatie? vergelijkbaar met mdma?

maak me echter ook nog een beetje zorgen over het doseren;
de vorige keer namelijk om 00:00 gepakt, bijgedoseerd om 01:30 omdat we te voorzichtig waren geweest en pas rond 2:30 effect gemerkt wat erin resulteerde dat ik om 10:00 nog steeds buzzde.

aanstaand feestje begint om 11 en duurt tot 6, wilde dus rond 9 uur droppen (120 - 150 mg) en rond n uur of 8 in bed liggen.
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor -YOKI- » di apr 17, 2012 9:43 pm

6-apb en ghb is nice met keta ga ik nog wel een keer goed proberen.
-YOKI-

Berichtdoor Davinci » di apr 17, 2012 10:23 pm

Ik heb 125mg 6apb met 9mg 2ci gecombineerd (tolerantie voor beide stofjes was onbestaand)
=blew away mdma :)
keta met 6apb is vergelijkbaar met keta+mdma
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor TRAVOLTA » di apr 17, 2012 10:36 pm

Davinci schreef:Ik heb 125mg 6apb met 9mg 2ci gecombineerd (tolerantie voor beide stofjes was onbestaand)
=blew away mdma :)
keta met 6apb is vergelijkbaar met keta+mdma

thanks hier heb ik wat aan!

nog mensen ervaring met lachgas of toch specifiek met acid of 2c-b?
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor -YOKI- » di apr 17, 2012 10:43 pm

Davinci heb je dan met 6-apb meer visuals van de 2c-i? en was de bodyload goed te doen? want 6-apb geeft al een lekkere bodychill en dan 2c'tje erbij 8-)
-YOKI-

Berichtdoor Sjefferd » di apr 17, 2012 11:51 pm

Dit stofje staat nog steeds op mn verlanglijst. Vanaf welke dosering is het aan te raden om mee te beginnen? (Ben een voorzichtige gebruiker. Voorbeeld : Aanbevolen minimale dosering is 100mg, dan neem ik zelf 75. Ik heb dan altijd de ruimte om bij te pakken.)
Sjefferd

Berichtdoor Davinci » wo apr 18, 2012 9:26 am

-YOKI- schreef:Davinci heb je dan met 6-apb meer visuals van de 2c-i? en was de bodyload goed te doen? want 6-apb geeft al een lekkere bodychill en dan 2c'tje erbij 8-)

Ik had lichte visuals; alle lichtjes waren enorm mooi en veel groter dan normaal, muren ademen lichtjes etc. Toen ik om 4u 's nachts naar de lucht keek, leek het zelf alsof de zon opkwam :hulde: (impossible voor die tijd van het jaar)
Tja de bodyload: mijn lichaam was een bron van tintelingen, euforie, warmte, rillingen en nog veel meer van dit alles :grin:
Misselijkheid ontbrak volledig, heb ongeveer 5-6 pintjes gedronken ook.
Ik ben sowieso iemand die eigenlijk zo goed als nooit misselijk wordt.

6-apb/2c-i combo is goud, 9mg 2c-i was ideaal om 125mg 6-apb te versterken en de duur te verlengen.
Het heeft ook belachelijk lang geduurd :woeh:
Misschien moet ik daar nog aan toevoegen dat ik een week op voorhand gepre-load heb met 1g piracetam/dag en de laatste paar dagen vrij veel donkere chocolade van meer dan 60% heb gegeten.
Mijn tolerantie voor mdma-achtige stofjes is zeer laag en bijna onbestaand, the love-magic has full power :love:

Sjefferd schreef:Dit stofje staat nog steeds op mn verlanglijst. Vanaf welke dosering is het aan te raden om mee te beginnen? (Ben een voorzichtige gebruiker. Voorbeeld : Aanbevolen minimale dosering is 100mg, dan neem ik zelf 75. Ik heb dan altijd de ruimte om bij te pakken.)

Onder de 100mg zou ik zeker niet gaan doseren. :roll: Hoeveel weeg je?
Als je het eens veilig wil uitproberen zou ik voor 100mg gaan. 75mg gaat een hoop teleurstelling opleveren.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor Sjefferd » wo apr 18, 2012 10:11 am

Davinci schreef:Onder de 100mg zou ik zeker niet gaan doseren. :roll: Hoeveel weeg je?
Als je het eens veilig wil uitproberen zou ik voor 100mg gaan. 75mg gaat een hoop teleurstelling opleveren.

Meer om aan te geven hoe ik dan ongeveer doseer bij nieuwe stofjes. Ik weeg rond de 75 kilo. 100mg is dus wel gewoon aan te raden? Nasaal neem ik aan? Nu nog maar eens het stofje zien te krijgen.
Sjefferd

Berichtdoor Davinci » wo apr 18, 2012 12:00 pm

Sjefferd schreef:
Davinci schreef:Onder de 100mg zou ik zeker niet gaan doseren. :roll: Hoeveel weeg je?

Meer om aan te geven hoe ik dan ongeveer doseer bij nieuwe stofjes. Ik weeg rond de 75 kilo. 100mg is dus wel gewoon aan te raden? Nasaal neem ik aan? Nu nog maar eens het stofje zien te krijgen.

100mg is echt wel aan te raden zeker als je 75 kg weegt. 6-apb moet je echt niet nasaal doen, gewoon oraal een bommetje droppen. Keep in mind dat het wel super set/setting afhankelijk is.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor Sjefferd » wo apr 18, 2012 1:05 pm

Ok, top.. Dankjewel! Heb het bij een maatje weten te regelen. En ga het vanavond misschien ophalen. En dan misschien vanavond direct wel proberen. Ik hou jullie op de hoogte. Oraal is dus wel aan te raden? Nasaal een afrader?
Sjefferd

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals