Davinci schreef:Hendrik272 schreef:Zit te twijfelen om vanavond 125mg te nemen op een feestje.
Afgelopen zaterdag 10mg 2-cb + halfe rode defqon (getest op 200MG MDMA) op
Week ervoor 125mg 4-fmp.
Kan dit met kruistolerantie of verstandiger om lekker avondje te pilsen met een jointje en misschien laat op de avond een nakkie sos tegen de lamme beentjes?
Ja het zijn zieke weken, daarvoor wel een maandje of 2 droogestaan qua drugs
Alvast Bedankt!
Het is het niet waard, je wacht beter minstens een maand (beter drie maand) met serotonine verbruikende drugs. Het love gevoel verneuken is jezelf echt verkrachten...
Gman007 schreef:Wat ik ook soms doe is een halve in de auto richting het feestje, en als ik binnen ben ruim een halve met mn vrienden (die dan een hele nemen) droppen.
edblok2 schreef:^^
lekker bezig moron
je bent nu al een paar maanden wekelijks aan de harddrugs en dan ook nog eens allerhande RC's waarvan de gevolgen onbekend zijn.
doQ moet het niet zijn doM??
edblok2 schreef:^^
jij ziet er zeker ongeveer zo uit:
Davinci schreef:Ik heb 125mg 6apb met 9mg 2ci gecombineerd (tolerantie voor beide stofjes was onbestaand)
=blew away mdma
keta met 6apb is vergelijkbaar met keta+mdma
-YOKI- schreef:Davinci heb je dan met 6-apb meer visuals van de 2c-i? en was de bodyload goed te doen? want 6-apb geeft al een lekkere bodychill en dan 2c'tje erbij
Sjefferd schreef:Dit stofje staat nog steeds op mn verlanglijst. Vanaf welke dosering is het aan te raden om mee te beginnen? (Ben een voorzichtige gebruiker. Voorbeeld : Aanbevolen minimale dosering is 100mg, dan neem ik zelf 75. Ik heb dan altijd de ruimte om bij te pakken.)
Davinci schreef:Onder de 100mg zou ik zeker niet gaan doseren.Hoeveel weeg je?
Als je het eens veilig wil uitproberen zou ik voor 100mg gaan. 75mg gaat een hoop teleurstelling opleveren.
Sjefferd schreef:Davinci schreef:Onder de 100mg zou ik zeker niet gaan doseren.Hoeveel weeg je?
Als je het eens veilig wil uitproberen zou ik voor 100mg gaan. 75mg gaat een hoop teleurstelling opleveren.
Meer om aan te geven hoe ik dan ongeveer doseer bij nieuwe stofjes. Ik weeg rond de 75 kilo. 100mg is dus wel gewoon aan te raden? Nasaal neem ik aan? Nu nog maar eens het stofje zien te krijgen.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 3 gasten