Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » wo mei 16, 2012 6:09 am

Einstein schreef:MDMA wordt via de serotoninetransporter rechtstreeks je neuronen ingetankt en daar afgebroken tot rare, schadelijke spullen, althans, dat is wat ik ervan maak. Er is inderdaad ook een theorie dat MDMA ervoor zorgt dat er ook dopamine in de neuronen terechtkomt, maar ik weet niet hoe plausibel dat is.

Weet ik ook niet. Maar volgens die theorie zou vitamine C dit fenomeen blokkeren. Hierdoor zou je ook minder voelen van de mdma, omdat het extra effect (wat dus zeer schadelijk voor je hersenen zou zijn) niet meer aanwezig is. Dit zou op ratten getest zijn, maar een andere studie zei dat het serotonine systeem van mens en rat dusdanig verschillen dat je niet 1 op 1 conclusies kan trekken. Echter....... Ik heb één keer echt volop vitamine c de week ervoor lopen eten, tot vlak voor het spacen, en het was significant een veel minder sterk effect. De avond was wel een beetje verkloot daardoor eigenlijk want het voelde meer aan als 30 mg ofzo. Als je daar uberhaupt iets van zou voelen :p Daardoor neem ik voortaan vooral achteraf vitamine c. Als ik mijn hersenen wil sparen, dan neem ik wel wat minder!
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Davinci » wo mei 16, 2012 10:17 am

Alfaliponzuur zou exact hetzelfde doen, bij ratten voorkomt het zo goed als alle damage. Helaas is de mens dan weer compleet anders. Naar analogie van hoe vettiger, hoe prettiger geldt er ook meestal hoe schadelijker hoe prettiger 8-) Sommige mensen ervaren zelfs een vermindering van effect door piracetam op het verkeerde moment te nemen, zou ook iets te maken hebben met het feit dat het schade beperkt. Ik moet dringend eens piracetam gaan researchen.
I :love: Piracetam
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor NiandraLades » zo mei 20, 2012 10:46 am

Gisteravond 6-APB geprobeerd, best een teleurstelling. :(
Begon met 100 mg, na 45 min begon ik me lekker te voelen, voelde me opgewekt en het bekende 'XTC-zacht' en ging flink aan de klets. Maar werd tegelijkertijd heel moe, had niet eens de energie op te staan om van de eettafel naar de bank te verhuizen. Voelde me de hele tijd heel relaxt, maar het effect was heel rustig en ik heb eigenlijk de hele avond zitten wachten op een piek die niet kwam. Ook niet toen ik 2 uur later nog 25 mg heb bijgepakt. Werd er wel lekker sociaal en open van, maar bij XTC gaat dat gepaard met een geweldig euforisch gevoel, en nu bleef het bij een rustig, opgewekt, loom gevoel.
Ongeveer 6 uur later naar bed gegaan want voelde niet veel meer, vervolgens de hele nacht in bed gelegen zonder te kunnen slapen en met buikpijn (luchtbellen in buik), misselijkheid en hoofdpijn. Ook verward qua gedachten, kwamen de heel tijd random gedachten in me op die nergens op sloegen. Voel me nu behoorlijk brak en m'n kaak staat nog steeds flink gespannen. Slap aftreksel van XTC naar mijn idee, jammer. Misschien toch een te lage dosis?
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
NiandraLades
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor BOOBS » zo mei 20, 2012 11:09 am

Volgens mij is het echt een drugs die het niet perce leuk maakt, maar het leuke juist heel erg versterkt als het er is. Ik denk dat je setting(thuis) te 'saai' was. Ik hoor vaak dat het heel erg set/setting gevoelig is.
BOOBS
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Davinci » zo mei 20, 2012 2:37 pm

Had je poeder of pillen?
100mg vind ik persoonlijk te weinig en ik heb ongeveer geen mdma tolerantie.
Jij hebt al flink wat mdma er door gejaagd, ik zou zeker niet minder dan 125mg nemen :p
Bijnemen bij 6-APB is niet zo'n slim idee. Sommigen krijgen er een lastige coming down van (wat bij jouw wel het geval was).
MDMA maakt alles per definitie leuk, je mag nog op het kutste feestje zijn met de lelijkste mensen en muziek, alles is mooi en leuk...
6-apb doet dit niet, de algemene piek is minder in your face. Het duurt ook langer en zin om bij te nemen heb ik niet. Het is erg set/setting afhankelijk. Thuis is het een beetje verspilling.
Wat ik wel ervaar is het volgende:
goeie vrienden+zalige mensen+heel goeie muziek+vette lichtshow+6-apb=euforie die zeker gelijkwaardig of zelfs niet beter is dan mdma.

Mijn eerste keer 6-apb was ook een fail, mijn laatste keer overtrof mdma :P
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor BOOBS » zo mei 20, 2012 3:28 pm

@ davinci, was dat ook thuis?
BOOBS
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor -ArKady. » zo mei 20, 2012 3:32 pm

zelf had ik de laatste keer 250mg in thuis setting. keiharde rush maar niet tot nauwelijks euforie of love gevoel.
wel kilometers door de stad gelopen van de overtollige energie.
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Saikedellik » zo mei 20, 2012 3:32 pm

Ja tis idd heel setting afhankelijk: Goed feest, goeie sfeer en leuke mensen, dan evenaart het MDMA gewoon op een bepaald vlak... Maar thuis kan het idd vrij saai zijn, net of het niet door komt ofzo.

Daarnaast vind ik de startdosis ook vrij belangrijk, gewoon meteen met minimaal 125mg beginnen... Als ik met minder begin dan is het heel lang zo "net niet" tot ik op een dosis van >200mg ofzo zit :P
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor NiandraLades » zo mei 20, 2012 4:01 pm

Oke, dan zal het de combinatie set & te lage dosis zijn waardoor het niet helemaal lekker ging. Ik had poeder trouwens, en leek me verstandig voorzichtig te beginnen. ;) Toch was ik blij dat ik thuis was, want ik werd zo moe (ondanks opzwepende dansbare muziek) dat ik het idee had dat ik het tijdens het uitgaan echt niet had getrokken.
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
NiandraLades
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Davinci » zo mei 20, 2012 4:35 pm

BOOBS schreef:@ davinci, was dat ook thuis?

Op het grootste kutfeestje ooit :p Ik ergerde mij ook serieus dat het maar niet los liep en mij eigenlijk verveelde :roll:
Thuissetting is ook niet echt de moeite, 6-apb is er precies niet echt geschikt voor. Je kan beter voor iets anders gaan.

Ik zou ook altijd voor het poeder gaan, weet je tenminste welke dosis je naar binnen werkt en kan je beter regelen.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor Stefaan » zo mei 20, 2012 5:18 pm

Gekut met poeder op feestjes, geen weegschaal bij je en dan kan je niet wegen. Windvlagen die het poeder in 1 vlaag doet verdwijnen. Vooraf moet je je bommetjes klaarmaken, maar wat als je nu meer wil bijnemen of minder, dan vooraf gedacht?

Nee poeder is gewoon kut. Vooraf wegen is wel exacter daar heb je gelijk in. Maar als er iets anders loopt dan verwacht (een vriend die opeens tóch wel wat wil) dan ben je fucked. Doe mij maar pillen.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor BOOBS » zo mei 20, 2012 5:20 pm

hoeveel mg APB zit er dan daadwerkelijk in een pil. Er staat 125 mg, is dat het aantal APB of het gewicht van de pil(apb+bindmiddel)?
BOOBS
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Saikedellik » zo mei 20, 2012 5:28 pm

Is de werkzame stof, 125mg zit er altijd in mijn pillen. Klopt ook aan de hand van mn ervaring met dosering van 5-apb, wat ik wel eens in poeder heb afgewogen.
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor -ArKady. » zo mei 20, 2012 8:53 pm

Gman007 schreef:Gekut met poeder op feestjes, geen weegschaal bij je en dan kan je niet wegen. Windvlagen die het poeder in 1 vlaag doet verdwijnen. Vooraf moet je je bommetjes klaarmaken, maar wat als je nu meer wil bijnemen of minder, dan vooraf gedacht?

Nee poeder is gewoon kut. Vooraf wegen is wel exacter daar heb je gelijk in. Maar als er iets anders loopt dan verwacht (een vriend die opeens tóch wel wat wil) dan ben je fucked. Doe mij maar pillen.

persoonlijk heb ik liever poeder die ik dan van te voren in capsules doe, vaak met verschillende hoeveelheden zodat ik al naar gelang een bepaalde hoeveelheid kan kiezen.
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » zo mei 20, 2012 11:40 pm

Voor de verschillende hoeveelheden bijt ik heel wetenschappelijk stukjes van verschillende groottes af van een pil. Als je weet dat er in 1 pil 125 mg zit is het niet zo moeilijk om ongeveer een bepaald aantal mg af te bijten. Over 10 mg afwijking ofzo doet toch niemand moeilijk? 8-)
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Jamess » ma jun 11, 2012 4:31 pm

Hoe zit met met misselijkheid? tips om dit te voorkomen?
sadboys2001
Jamess
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Saikedellik » ma jun 11, 2012 4:35 pm

Verschilt heel erg per persoon... Als ik 1 pil of 1,5 pillen hooguit neem heb ik vaak nergens last van qua misselijkheid... Maar 2 pillen of meer, dan heb ik standaard dat ik moet kotsen ongeveer 5-6 uur na inname.. Maar vrienden van me voelen wel eens tijdens de come-up een beetje misselijkheid, wat vaak na een halfuurtje wel weer over is dan.

Heb ook nog steeds het vermoeden dat bij mij het kotsen deels komt door de kleurstof in die pillen, toen ik laatst wat water uitkotste was dit echt volledig blauw/grijs, echt een vieze chemische kleur, dat kan volgensmij ook niet echt goed zijn voor je maag.
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor Jamess » ma jun 11, 2012 4:36 pm

Dacht zelf aan 130mg ongeveer , wil t liefst misselijkheid voorkomen.
sadboys2001
Jamess
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Italiano » ma jun 11, 2012 6:24 pm

Gman007 schreef:
Einstein schreef:MDMA wordt via de serotoninetransporter rechtstreeks je neuronen ingetankt en daar afgebroken tot rare, schadelijke spullen, althans, dat is wat ik ervan maak. Er is inderdaad ook een theorie dat MDMA ervoor zorgt dat er ook dopamine in de neuronen terechtkomt, maar ik weet niet hoe plausibel dat is.

Weet ik ook niet. Maar volgens die theorie zou vitamine C dit fenomeen blokkeren.
(...)
Daardoor neem ik voortaan vooral achteraf vitamine c. Als ik mijn hersenen wil sparen, dan neem ik wel wat minder!

Ascorbinezuur werkt inderdaad als anti-oxidant maar dan moet t wel in je hersenen (dwz: langs de hersen-bloed barriere) komen, en de standaard ascorbinezuur (ook ester-c) komt niet in grote hoeveelheden daar terecht. Als je aan ascorbylpalmitaat kan komen werkt t wel, maar makkelijker is gaan voor alfa-liponzuur (ALA) en nadien (voor t slapen gaan) aantal milligram melatonine (sterke anti-oxidant!) nemen.
Italiano
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Einstein » ma jun 11, 2012 10:07 pm

Volgens Wikipedia en een enkel onderzoek is ascorbinezuur in het lichaam uitwisselbaar met dehydroascorbinezuur, dat wél gemakkelijk door de bloed-hersenbarrière heen kan, zodat zich in de hersenen juist een zeer grote hoeveelheid vitamine C ophoopt :)
Gewone vitamine C zou dus ook prima zijn.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Davinci » ma jun 11, 2012 10:54 pm

Misselijkheid bij 6-APB heb ik eigenlijk nog nooit gehad, maar ik ben eigenlijk nooit misselijk van alle mdma-achtige toestanden. Als je de dosis binnen de perken houdt, zou het geen probleem mogen zijn.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor Stefaan » di jun 12, 2012 3:04 am

Einstein schreef:Volgens Wikipedia en een enkel onderzoek is ascorbinezuur in het lichaam uitwisselbaar met dehydroascorbinezuur, dat wél gemakkelijk door de bloed-hersenbarrière heen kan, zodat zich in de hersenen juist een zeer grote hoeveelheid vitamine C ophoopt :)
Gewone vitamine C zou dus ook prima zijn.

Het was met ratten dacht ik onderzocht, maar daar kregen ze IV injectie geloof ik. Uit mn eigen ervaring met vit c tijdens het spacen nemen, kan ik voor mijzelf iig concluderen dat het idd "iets" doet XD
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor GreenGiant » di jun 12, 2012 9:55 pm

Gisteren voor het eerst 6-APB geprobeerd, in combinatie met (als ik het goed herinner) 5-MeO-DALT. Intense visuele trip, in combinatie met het bekende xtc-achtige gevoel, dat ik ook met 5-apb voelde, was een groot success in mijn ogen :D
Did: 4-ho-met, mxe, paddo's, mdma, xtc, benzo, 5-apb, coke, wiet, lsd, valium, salvia
To do: DMT
GreenGiant
Newbie

Berichtdoor westergas » do jun 14, 2012 7:43 pm

Jamess schreef:Hoe zit met met misselijkheid? tips om dit te voorkomen?

Wellicht poeder proberen? Ik heb alleen ervaring met poeder (2 verschillende batches, zelfde vendor) en geen misselijkheid gehad. Dosering meestal rond de 150mg met een redose van 100mg een paar uur later.

Ook hoefde ik niet te schijten zoals je wel eens hoort.
westergas
Belezen Gebruiker

Berichtdoor hmm-hmm » za jun 16, 2012 5:51 pm

Hallo iedereen :) Dit wordt mijn eerste (en ook een hele lange (sorry!)) post:

Ik lees (zoals vele newbie's hier geloof ik) sinds een half jaar op het drugsforum mee bij verschillende threads en ben (zoals zovelen) benieuwd geworden naar benzo fury. Normaal gesproken houd ik het netjes bij de middelen waar al meer bekend over is (en dit gebruik ik naar mijn inziens dan ook altijd enigszins verantwoordelijk), maar het lezen van verschillende reports op verschillende fora heeft er voor gezorgd dat ik overweeg een sample te halen.
Ondanks alle reports die ik heb gelezen heb ik nog wel wat vragen en ik hoop dat iemand hier (al) antwoord op heeft.
Verder heb ik geprobeerd een soort samenvatting te maken van alle informatie die ik hier lees, en ik ben benieuwd of jullie deze 'statements' die ik dan maak onderschrijven of niet.

Voor zover ik heb begrepen is 6-APB iets wat met name op een feest tot zijn recht komt, in een thuissetting minder (i.t.t. tot x).
De coming up duurt veel langer waardoor men niet het idee moet krijgen dat het niet werkt en/of bij moet nemen.
Het gevoel is niet hetzelfde als x/mdma, maar lijkt er wel enigszins op.
De mentale vaagheid die bij (een hoge dosis van) mdma optreed is minder aanwezig wanneer 6-APB wordt gebruikt.
6-APB is beter stuurbaar en controleerbaar in vergelijking met het 'overwhelming' gevoel dat je bij x/mdma kunt hebben.
Verder schrijven sommigen over een trippy randje, wat vergelijkbaar is met de versterking van kleuren en contouren by 2cb, i.t.t. de hallucinaties die bij (een hoge dosis van) mdma optreden.
Het komt op mij over alsof het verloop van de trip (in termen van plateaus, coming up e.d.) sterk lijkt op die van lsd,: het duurt lang voordat hij opkomt, je zit lang op een plateau en je komt er geleidelijk (met golven vanuit het plateau) weer uit. (Wat dat betreft lijk het ook enigszins op 2cb? waarbij je ook met golven terugkomt?)
Door de lengte van de trip, en sterkte van het plateau is het niet nodig om na 2 a 3 uur na eerste inname nog bij te pakken.
6-APB werkt waarschijnlijk als agonist: het lijkt qua structuur erg op serotonine, het imiteert serotonine.

Ik hoop dat bovenstaande een beetje klopt met wat ik heb gelezen, dus als ik een verkeerde interpretatie geef, laat het dan maar weten, dan kan ik mijn beeld van dit goedje bijstellen :)

Verder heb ik in een wetenschappelijk artikel nog gevonden dat 6-APB een LTP veroorzaakt in de dopamine receptoren: een long-term-potentiality; dit zorgt ervoor dat de synaps die de stof afgeeft, constant op het signaal 'afgeven' staat en dus steeds 'ready for action' is om dopamine af te geven. Volgens mij is ditzelfde het geval bij MDMA, maar correct me if I'm wrong. (bron trouwens: http://www.pnas.org/content/101/9/3236.full.pdf)
Ik heb op een filmpje op youtube (waarbij een chemicus verschillende research chemicals bespreekt) gevonden dat 6-APB wat betreft serotonine niet neurotoxisch is voor de hersenen. Dit betekent dat kort na het toedienen van 6-APB, de serotonine-levels die 'normaal gesproken' aanwezig zijn in de hersenen(van in dit geval muizen) niet significant achteruitgaan. In tegenstelling tot bij 6-APB is dit bij mdma is dit wel het geval: je serotoninelevels zijn kort aangetast en hebben tijd nodig om terug op het oude niveau te komen.

Qua chemische gelijkenis is het aan de ene kant wel gelijk aan mdma, maar op sommige gebieden ook weer niet. Wat ik hiervan moet maken weet ik niet, maar het lijkt (naar eigen interpretatie) juist gunstig uit te pakken qua neurotoxiciteit.

Ik heb zelf nog een vraag omtrent het gebruik van ghb in combinatie met 6-APB. Ik weet van vrienden van me dat zij xtc graag in combinatie met g gebruiken, of juist in de after wat g gebruiken. Dit kan riskant zijn omdat g een downer is en x/mdma een upper, waardoor je, als de x uitgewerkt is, out kan gaan van het te veel aan ghb. Ik ben zelf niet van plan om g te combineren met BF, maar vraag me af wat het effect is wanneer je ghb in de after zou nemen. Ik neem maar aan dat dit hetzelfde werkt als bij mdma, maar mochten anderen er meer vanaf weten/ervaring mee hebben, dan hoor ik dat graag :)
Iets anders omtrent g en BF: ik zit er over na te denken om pas aan het begin van de avond van een festival (dat tot 's morgens duurt) mijn BF te nemen. Echter, ik twijfel of ik dan al 's middags een g-tje neem, waardoor ik twee uur lekker ga. Is dit een optie? of raden jullie het af omdat bijvoorbeeld (ik heb geen idee) mijn serotonine potje dan al op is voordat ik aan de BF begin? Ik twijfel zelf erg, omdat ik wel nuchter aan de BF wil beginnen en het effect zoals het is wil ervaren. Ik denk zelf dat de g in de middag een grote invloed zal hebben op mijn eerste trip, waardoor ik op dit moment van het idee afzie. Maar mochten jullie mij kunnen uitleggen dat g en 6-APB niet op hetzelfde stofje werken, dan wil ik wat serieuzer overwegen.

Sorry voor de lange post jongens (en meisjes)! Maar ik ben nogal geïntrigeerd door deze stof ;)
Ben benieuwd naar jullie reacties :)
gapen is bijpakken
hmm-hmm
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Saikedellik » za jun 16, 2012 6:10 pm

Kijk, jij snapt wat "inlezen in een nieuwe stof" inhoudt! Hier kunnen veel mensen wat van leren :)

Ik zou de eerste keer niet gaan combineren met G. Ik weet zelf niet hoe het combineert, maar denk dat in de afterglow van 6-APB het wel kan. Maar kijk idd uit met de doseringen, zou voor de zekerheid dan wel iets minder G nemen dan je normaal neemt, om te kijken hoe het effect is. GHB heeft volgensmij verder niks met serotonine te maken, dus daar hoef je je iig niet druk over te maken...

Verder, mooie samenvatting van de stof.. Nogmaals, goed bezig hoe je je eerst inleest voor je wat probeert!! Top!
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor Einstein » za jun 16, 2012 10:42 pm

Hulde :hulde: :hulde: :hulde: :hulde:

hmm-hmm schreef:6-APB werkt waarschijnlijk als agonist: het lijkt qua structuur erg op serotonine, het imiteert serotonine.

Dit is de halve waarheid, het is voornamelijk een ligand voor serotonine-, dopamine- en noradrenalinetransporters en vooral daaraan ontleent het zijn werking. Als ik even mag mierenneuken :woeh: :#:

hmm-hmm schreef:Ik heb op een filmpje op youtube (waarbij een chemicus verschillende research chemicals bespreekt) gevonden dat 6-APB wat betreft serotonine niet neurotoxisch is voor de hersenen. Dit betekent dat kort na het toedienen van 6-APB, de serotonine-levels die 'normaal gesproken' aanwezig zijn in de hersenen(van in dit geval muizen) niet significant achteruitgaan. In tegenstelling tot bij 6-APB is dit bij mdma is dit wel het geval: je serotoninelevels zijn kort aangetast en hebben tijd nodig om terug op het oude niveau te komen.

Ah, mijn voorspelling is waarheid :) Dit betekent natuurlijk niet dat het geheel risicovrij is, maar het is wel goed nieuws. De paper over dopamine lijkt me ook interessant, ik kan het nu niet doorlezen omdat ik even geen Adobe Reader heb, maar in ieder geval bedankt :)

GHB heeft geen directe invloed op serotoninereceptoren, serotoninetransporters of andere onderdelen van je serotonine-inboedel. Wat dat betreft is het dus wel te proberen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Saikedellik » zo jun 17, 2012 5:31 am

Ik heb op een filmpje op youtube (waarbij een chemicus verschillende research chemicals bespreekt) gevonden dat 6-APB wat betreft serotonine niet neurotoxisch is voor de hersenen. Dit betekent dat kort na het toedienen van 6-APB, de serotonine-levels die 'normaal gesproken' aanwezig zijn in de hersenen(van in dit geval muizen) niet significant achteruitgaan. In tegenstelling tot bij 6-APB is dit bij mdma is dit wel het geval: je serotoninelevels zijn kort aangetast en hebben tijd nodig om terug op het oude niveau te komen.

Als ik dit goed lees, dan is dat dus mooi nieuws? Gewoon 6-aPB gebruiken en NIET je serotonine naar de klote helpen, klinkt erg mooi. Wat betreft mijn ervaringen over tolerantie zou dit ook wel kloppen.. Zelfs 2 avonden achter elkaar volstond bij mij 1 pilletje nog voor een lange space, en de week erop MDMA voelde ook niet anders dan normaal ofzo... Boeiend!
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor knetterspetter » zo jun 17, 2012 11:24 am

:beer: :rock: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

'Ik paradeerde als een diva door de supermarkt, poedelnaakt. Ik had op een balpen gekauwd, mijn tanden waren zwart en mijn lichaam stond vol inktvegen'. Katie Wilson (19) nam de legale drug Benzo Fury en dat viel niet goed. Toen agenten haar in de supermarkt arresteerden, verkocht ze één van hen een karatetrap.

Katie Wilson, 'De agenten dachten dat ik een heroïneverslaafde was', foetert Katie in The Sun 'Ik ben doorgaans een respectabel meisje dat met een BMW rijdt. Dat spul is echt niet te vertrouwen', verklaarde Katie voor de rechter.

Bij een vriend had ze de designer drug Benzo Fury genomen. Daar sloeg ze de inboedel kort en klein, waarna ze de straat op raasde en in haar blootje de Tesco supermarkt in Bourne, Lincolnshire binnenstapte. Toen agenten haar daar aanhielden, kreeg één van hen een karatetrap in zijn gezicht. Ondanks handboeien slaagde Katie er nog in de achteruitkijkspiegel van de politiewagen af te schoppen.

'Blijf er af'Voor de rechter pleitte Katie schuldig op alle aanklachten: openbare zedenschennis en slagen en verwondingen aan een politieagent. Ze kreeg een voorwaardelijke straf en een boete van 250 euro. 'Die drug is gevaarlijk, ik wil niet dat anderen dezelfde fout maken als ik', gaf Katie nog mee.

Amfetamine
Benzo Fury is verwant aan amfetamine (speed) en wordt gebruikt als partydrug. Het goedje wordt sinds twee jaar via het internet verkocht met de mededeling dat het niet geschikt is voor menselijke consumptie. Benzo Fury is niet opgenomen in drugswetten.

Vorig weekend overleed de 19-jarige Alex Herriot nadat hij de drug had genomen op het RockNess Festival in Schotland
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen

Berichtdoor Saikedellik » zo jun 17, 2012 11:33 am

Oh god why...
Junk.
Saikedellik
Donateur

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties