Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » ma jun 25, 2012 3:10 pm

Ligt eraan hoeveel je tegelijk koopt, maar zo'n 3-5 euro voor een avond feesten. Best goedkoop 8-)
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor vork » ma jun 25, 2012 4:48 pm

Zoveel kost een enkele lage dosis ja, als ik een avond ga feesten gaat er wel iets meer doorheen.
vork
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » ma jun 25, 2012 4:50 pm

Meer dan 200 mg op een avond heb ik als groot persoon eigenlijk niet echt nodig. Meestal 125 in het begin en nog wat bijnemen.. Hoeveel mg werk jij erdoorheen dan?
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor vork » ma jun 25, 2012 4:56 pm

Heb het nu 2 keer uitgeprobeerd, eerste keer 120 mg en de laatste keer iets meer dan 300 mg verspreid over de avond. Dat beviel erg goed maar ik merk wel dat ik een sterkere upper fijner vind.
vork
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Bonke » ma jun 25, 2012 6:51 pm

Zijn er hier veel ervaringen van gebruikers die 6-APB in hun eentje thuis gebruikt hebben? Ik kan eigenlijk niemand vinden die een RC met mij wil uitproberen ( :#: ) en voor de eerste keer heb ik ook weinig zin om dit op een feestje te doen. Of mis je veel dingen wanneer je 6-APB alleen doen zoals het sociale gedeelte bijvoorbeeld?
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Azy » ma jun 25, 2012 7:00 pm

boenkeng schreef:Zijn er hier veel ervaringen van gebruikers die 6-APB in hun eentje thuis gebruikt hebben? Ik kan eigenlijk niemand vinden die een RC met mij wil uitproberen ( :#: ) en voor de eerste keer heb ik ook weinig zin om dit op een feestje te doen. Of mis je veel dingen wanneer je 6-APB alleen doen zoals het sociale gedeelte bijvoorbeeld?

Probeer het gewoon terwijl de rest aan MDMA ofzo gaat? Bij ons komt het wel vaker voor dat er in de groep sommigen iets helemaal anders nemen en de vibe zit nog altijd wel goed hoor.
Azy
Donateur

Berichtdoor Koekwaus » ma jun 25, 2012 7:33 pm

@Azymuth

Gewoon drankavondje houden en als iedereen al lekker zn zakken gevuld heeft die rommel op tafel gooien en zeggen wie mee wil doen mag pakken. Geheid dat er een paar het gaan proberen of in ieder geval meer willen weten.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Koekwaus
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Bonke » ma jun 25, 2012 7:44 pm

Azymuth schreef:
boenkeng schreef:Zijn er hier veel ervaringen van gebruikers die 6-APB in hun eentje thuis gebruikt hebben? Ik kan eigenlijk niemand vinden die een RC met mij wil uitproberen ( :#: ) en voor de eerste keer heb ik ook weinig zin om dit op een feestje te doen. Of mis je veel dingen wanneer je 6-APB alleen doen zoals het sociale gedeelte bijvoorbeeld?

Probeer het gewoon terwijl de rest aan MDMA ofzo gaat? Bij ons komt het wel vaker voor dat er in de groep sommigen iets helemaal anders nemen en de vibe zit nog altijd wel goed hoor.

Dat zou handig zijn idd, echter doet bijna niemand bij ons mdma meer thuis. Zo speciaal is het niet meer :grin: Wanneer het weer eens voor komt pak ik zeker 6-APB. Meer mensen die trouwens een bruin/grijs pilletje hebben met boven en onder een soort van ster vorm?

Koekwaus schreef:@Azymuth

Gewoon drankavondje houden en als iedereen al lekker zn zakken gevuld heeft die rommel op tafel gooien en zeggen wie mee wil doen mag pakken. Geheid dat er een paar het gaan proberen of in ieder geval meer willen weten.
Zo vaak heb ik niet een drankavondje waar ook maten bij zitten die drugs doen. Ach gewoon ff precies plannen. In de zomervakantie heb ik toch tijd zat :woeh: :lol: :rock:
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Azy » ma jun 25, 2012 8:06 pm

Koekwaus schreef:@Azymuth

zatte mensen (voor hun) onbekende drugs voeren is wel een recept voor je avond te laten mislopen.
Azy
Donateur

Berichtdoor Bonke » ma jun 25, 2012 8:14 pm

Dat ga ik dus ook niet doen, maar zal ze wel ff informeren dat wanneer ze mdma gaan doen mij zeker ff een belletje doen :stoned:
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Koekwaus » ma jun 25, 2012 8:19 pm

Dunno, niks opdringen goed uitleggen wat het is. Drank geeft vaak gewoon wat meer vertrouwen. Hou het verstandig, ga mensen geen acid geven als ze de weg al kwijt zijn. En er is een verschil tussen mensen die lekker hun zakken hebben gevuld en mensen die s*-lazerus zijn. Maar met sommige uppers is dit best te doen, nasale lekkernijen lenen zich hier het beste voor.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Koekwaus
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Bonke » ma jun 25, 2012 8:27 pm

Ik heb tabletjes, maar daarbij heb ik er maar 4 en xtc pillen genoeg, dus dan bied ik die wel aan. Qua niveau zal het hetzelfde waardoor het idd een goede groep is om samen mee te doen.
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Koekwaus » ma jun 25, 2012 8:43 pm

Daar kan ik je niet in raden, moet 6apb zelf nog proberen. Maar klinkt als een hele redelijke verdeling.

Koekwaus
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor westergas » ma jun 25, 2012 8:48 pm

Gman007 schreef:Precies zoals je 6-APB zou moeten omschrijven 8-) En las ergens op het forum, waarschijnlijk minder neurotoxisch dan mdma...?

Hopen kan altijd maar de werkelijkheid is dat niemand dit nog weet, er is nog geen onderzoek naar gedaan. 6-APB is een analoog van MDA, en MDA is op zijn beurt meer neurotoxisch dan MDMA dus hier zou je een conclusie aan kunnen trekken.
westergas
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » ma jun 25, 2012 8:50 pm

In die post stond wat meer uitleg dan alleen dit, maar ik heb geen zin om het nu op te zoeken 8-)
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Einstein » ma jun 25, 2012 10:17 pm

6-APB is net zo goed een analoog van MDMA als van MDA, net zoals MDMA een analoog is van MDA. :#:
Er is een hypothese dat MDMA en MDA zelf niet verantwoordelijk zijn voor hun neurotoxiciteit, maar dat eigenlijk een andere stof de boosdoener is, die ontstaat door de reactie van een afbraakproduct van MDMA en MDA (α-methyldopamine) met een in het lichaam natuurlijk voorkomende stof.
MDA wordt makkelijker afgebroken tot α-methyldopamine dan MDMA en is ook neurotoxischer. 6-APB kan waarschijnlijk juist nauwelijks of helemaal niet op die manier omgezet worden en zou minder neurotoxisch zijn.

Of deze hypothese klopt is natuurlijk nog maar de vraag :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Stefaan » di jun 26, 2012 10:06 am

Altijd meer kans dat het klopt dan dat er totaal geen hypohese was. Ik baseer meestal de de neurotoxiciteit op basis van de kater (soms is dat dom ja), en 6apb geeft mij een mindere kater dan mdma.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Davinci » di jun 26, 2012 10:25 am

Kater zou niet echt een indicatie voor neurotoxiciteit mogen zijn. :kleuter:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor Dopamientje » di jun 26, 2012 10:37 am

Net besteld... na zoveel goede verhalen erover gelezen te hebben. Wanneer ik het ga gebruiken weet ik niet, maar het zal sowieso op een dik feest zijn!
Dopamientje
Badass Junkie

Berichtdoor Stefaan » di jun 26, 2012 1:58 pm

Davinci schreef:Kater zou niet echt een indicatie voor neurotoxiciteit mogen zijn. :kleuter:

Helaas doe jij hetzelfde. :kleuter:
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Koekwaus » di jun 26, 2012 2:01 pm

Binnen! Zaterdag weet ik meer.

Koekwaus
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Chevy » zo jul 01, 2012 1:21 am

6apb heb ik ook een aantal keren gebruikt, zeker een super lekker stofje! Maar nadeel vond ik dat ik er voor de inslag buikpijn van krijg en naar de wc moet, en de dag erna na het uitwerken mijn buik met lucht gevoeld lijkt en ook regelmatig met buikpijn weer op de wc zit, niet echt chille bijwerkingen :P Meer mensen hier last van?
Chevy
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Partypipo » zo jul 01, 2012 3:32 am

Chevy schreef:6apb heb ik ook een aantal keren gebruikt, zeker een super lekker stofje! Maar nadeel vond ik dat ik er voor de inslag buikpijn van krijg en naar de wc moet, en de dag erna na het uitwerken mijn buik met lucht gevoeld lijkt en ook regelmatig met buikpijn weer op de wc zit, niet echt chille bijwerkingen :P Meer mensen hier last van?

Ik moet bijna standaard schijten van de inslag van drugs. Ik schijt 9 van de 10 keer bij de inslag van mdma, 6apb, pep (oraal), truffels en 2cb.
Veel lucht en daardoor heel veel scheten laten heb ik ook heel erg op 6apb, en ook vaak op sos en 3fa. Maar dan hoef ik niet weer naar de wc ofzo, ik laat gewoon heel veel hele harde scheten. En dat voelt dan veel lekkerder dan normaal :D
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Stefaan » zo jul 01, 2012 7:47 pm

Gelukkig geen last van darm-bijwerkingen. Alleen na een kop koffie moet ik wel eens kakken. vooral in de ochtend.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor BOOBS » zo jul 01, 2012 11:19 pm

Daarom drink ik koffie.
BOOBS
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Karhu » zo jul 01, 2012 11:34 pm

met schijten begin je je dag goed... :smokin:
Karhu
Badass Junkie

Berichtdoor Davinci » ma jul 02, 2012 1:42 am

Karhu schreef:met schijten begin je je dag goed... :smokin:

met seks ook... :smokin:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor Chevy » ma jul 02, 2012 2:45 am

Mja niet echt chill als je bij iemand lekker gaat spacen, blijft slapen, en de dag erna z'n halve wc vol schijt haha :P Dat vind ik het grootste nadeel aan 6apb, het werkt echt flink op mijn darmen :@
MDMA doet dat ook wel, in het begin nooit, maar na een jaar ofzo kreeg ik er met MDMA ook wel last van maar wel stukken minder dan met 6apb.

Achja, hoorde zelfs van iemand dat ie maar hoeft te denken aan MDMA en al naar de wc kan haha
Chevy
Belezen Gebruiker

Berichtdoor hmm-hmm » ma jul 02, 2012 10:06 am

Davinci schreef:
Karhu schreef:met schijten begin je je dag goed... :smokin:

met seks ook... :smokin:

:hulde: :hulde: :hulde:

Chevy schreef:Achja, hoorde zelfs van iemand dat ie maar hoeft te denken aan MDMA en al naar de wc kan haha

Ik had dat vroeger met blowen. Eerst had ik 't gevoel naar de wc te moeten bij het eerste hijsje, daarna bij het draaien, en daarna kon ik gewoon mezelf doen geloven dat ik een jointje ging doen/draaien om mezelf instant naar de wc te laten gaan. .. niet echt een charmant verhaal, maar toch wel een mooi voorbeeld van conditionering denk ik zo :p
met andere drugs heb ik er geen last van :) (alhoewel denk ik iedereen die wel eens g gebruikt heeft bekend is met de ghb-scheetjes die daarbij vrij komen)
gapen is bijpakken
hmm-hmm
Belezen Gebruiker

Berichtdoor knetterspetter » ma jul 02, 2012 2:03 pm

ik heb altijd sochtends al een rare maag en smiddags diarree als ik weet dat ik savonds aan de xtc ga :)
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals