boenkeng schreef:Zijn er hier veel ervaringen van gebruikers die 6-APB in hun eentje thuis gebruikt hebben? Ik kan eigenlijk niemand vinden die een RC met mij wil uitproberen () en voor de eerste keer heb ik ook weinig zin om dit op een feestje te doen. Of mis je veel dingen wanneer je 6-APB alleen doen zoals het sociale gedeelte bijvoorbeeld?
Azymuth schreef:boenkeng schreef:Zijn er hier veel ervaringen van gebruikers die 6-APB in hun eentje thuis gebruikt hebben? Ik kan eigenlijk niemand vinden die een RC met mij wil uitproberen () en voor de eerste keer heb ik ook weinig zin om dit op een feestje te doen. Of mis je veel dingen wanneer je 6-APB alleen doen zoals het sociale gedeelte bijvoorbeeld?
Probeer het gewoon terwijl de rest aan MDMA ofzo gaat? Bij ons komt het wel vaker voor dat er in de groep sommigen iets helemaal anders nemen en de vibe zit nog altijd wel goed hoor.
Zo vaak heb ik niet een drankavondje waar ook maten bij zitten die drugs doen. Ach gewoon ff precies plannen. In de zomervakantie heb ik toch tijd zatKoekwaus schreef:@Azymuth
Gewoon drankavondje houden en als iedereen al lekker zn zakken gevuld heeft die rommel op tafel gooien en zeggen wie mee wil doen mag pakken. Geheid dat er een paar het gaan proberen of in ieder geval meer willen weten.
Koekwaus schreef:@Azymuth
Gewoon drankavondje houden en als iedereen al lekker zn zakken gevuld heeft die rommel op tafel gooien en zeggen wie mee wil doen mag pakken. Geheid dat er een paar het gaan proberen of in ieder geval meer willen weten.
Gman007 schreef:Precies zoals je 6-APB zou moeten omschrijvenEn las ergens op het forum, waarschijnlijk minder neurotoxisch dan mdma...?
Davinci schreef:Kater zou niet echt een indicatie voor neurotoxiciteit mogen zijn.
Chevy schreef:6apb heb ik ook een aantal keren gebruikt, zeker een super lekker stofje! Maar nadeel vond ik dat ik er voor de inslag buikpijn van krijg en naar de wc moet, en de dag erna na het uitwerken mijn buik met lucht gevoeld lijkt en ook regelmatig met buikpijn weer op de wc zit, niet echt chille bijwerkingenMeer mensen hier last van?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Karhu schreef:met schijten begin je je dag goed...
Davinci schreef:Karhu schreef:met schijten begin je je dag goed...
met seks ook...
Chevy schreef:Achja, hoorde zelfs van iemand dat ie maar hoeft te denken aan MDMA en al naar de wc kan haha
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten