Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Karhu » di jul 17, 2012 1:27 pm

6-apb... lekker :love:
Karhu
Badass Junkie

Berichtdoor Lovely space » wo jul 18, 2012 6:34 pm

135 mg deed niet veel bij mij helaas.. alleen wat lichte euforie dus ik dacht aan dosis opvoeren alleen is dat verstandig met dit spul?
Lovely space
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Spoednick » wo jul 18, 2012 6:37 pm

Ik heb 350 à 400mg genomen in 2 porties verspreid over de nacht. Ging goed. Minder brak gevoel dan bij mdma wanneer het uitwerkt. Moest het niet zo belachelijk veel kosten zou ik het nog wel doen.
Spoednick
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Lovely space » wo jul 18, 2012 6:56 pm

heeft iemand ervaring met 2c-x en 6-apb?
Lovely space

Berichtdoor Erwinat0r » do jul 19, 2012 11:31 pm

Spoednick schreef:Ik heb 350 à 400mg genomen in 2 porties verspreid over de nacht. Ging goed. Minder brak gevoel dan bij mdma wanneer het uitwerkt. Moest het niet zo belachelijk veel kosten zou ik het nog wel doen.

flinke dosis. Hoe lang ben je wakker gebleven?:rock:
Erwinat0r

Berichtdoor Dopamientje » zo jul 22, 2012 12:40 pm

Ik vond er eerlijk gezegd weinig aan.
Het kwam heel langzaam opzetten, ik kreeg een gevoel van helderheid en goed wakker zijn, voor de rest deed het weinig.
Beetje stimulatie, weinig empathie.

Echter met XTC merk je duidelijk verschil, je wordt minder vaag in je kop en je hebt ook minder nodig.
Al met al, dit spul bestel ik nooit meer.
Dopamientje
Badass Junkie

Berichtdoor Dislexsik » zo jul 22, 2012 12:52 pm

Dopamientje schreef:Ik vond er eerlijk gezegd weinig aan.
Het kwam heel langzaam opzetten, ik kreeg een gevoel van helderheid en goed wakker zijn, voor de rest deed het weinig.
Beetje stimulatie, weinig empathie.

Echter met XTC merk je duidelijk verschil, je wordt minder vaag in je kop en je hebt ook minder nodig.
Al met al, dit spul bestel ik nooit meer.

Dit weekend heb ik ook 6-apb gebruikt voor de eerste keer.
Ik vond het maar een slap aftreksel van mdma als je het daarmee moet vergelijken. Het voelde meer aan als speed van minder kwaliteit.
En tolerantie is er niet, dan vind ik dat 125mg toch voor voldoende effect had moeten zorgen.
En slapen ging nog altijd niet 10u na inname...
Voor mij de laatste keer dat ik het gebruikt heb.
Dislexsik
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Dreuge » zo jul 22, 2012 12:54 pm

Dislexsik schreef:dan vind ik dat 125mg toch voor voldoende effect had moeten zorgen.

jij hebt niks te vinden
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~

~~~~~FREE GONZO~~~~~
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie

Berichtdoor Dopamientje » zo jul 22, 2012 12:57 pm

Voor die belachelijke prijs zeker wel!

Verzonden vanaf mijn Nokia 3310
Dopamientje
Badass Junkie

Berichtdoor Dislexsik » zo jul 22, 2012 12:58 pm

Dreuge schreef:
Dislexsik schreef:dan vind ik dat 125mg toch voor voldoende effect had moeten zorgen.

jij hebt niks te vinden

:conf: :s
Dislexsik
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Dreuge » zo jul 22, 2012 1:02 pm

125 is wel of niet genoeg, daar valt niks over te vinden
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~

~~~~~FREE GONZO~~~~~
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie

Berichtdoor Dissendium » zo jul 29, 2012 4:58 pm

Heb nu 2 pilletjes hier liggen. Zaterdag gaan we ze uitproberen ;D
Keep the core alive.

De rood-wit-blauwe kleuren,
van de nederlands vlag. die zal ik blijven eren,
tot aan mijn laatste dag!
Dissendium
rengdengdeng
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Vinz » zo jul 29, 2012 6:54 pm

Niet genoeg.
Vinz
<3
Badass Junkie

Berichtdoor Delicate » ma jul 30, 2012 3:46 am

Ik heb het van het weekend binnen gekregen, normaal neem ik geen risico maar had goede verhalen gelezen dus ik dacht ik probeer het eens.
1 pil genomen, 125 mg.
Aanlooptijd is gigantisch lang voor mijn gevoel. Xtc klapt er aardig snel in. Hier was ik lang mee bezig, denk wel uur of twee. Maar op dit moment, kanonne wat klapt hij erin zeg. Wat is dit geniaal. Wel heel anders dan xtc maar op zijn manier ook weer heel vet. Erg aangenaam! :)
Delicate
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Vode » ma jul 30, 2012 12:58 pm

Hier duurde het niet zo lang, vind mdma leuker dan.

"You're entirely bonkers. But I'll tell you a secret. All the best people are."
Vode
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor -YOKI- » ma jul 30, 2012 5:09 pm

Heb het vorige week toch weer een kans gegeven 200mg in een keer, ging weer net zo hard als een van de eerste keren xtc, maar was deze keer wel 3 dagen brak.u
-YOKI-

Berichtdoor AgeOfLove » ma jul 30, 2012 6:50 pm

-YOKI- schreef: maar was deze keer wel 3 dagen brak.u

Enig idee waarom? Ligt het puur aan de 6apb?
Open your eyes and see the child you are...
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor -YOKI- » ma jul 30, 2012 7:24 pm

Heb het ook nooit eerder gehad dat ik lang en behoorlijk brak was van de 6-apb, heb het nu 5 keer geprobeerd, maar moet ook zeggen dat ik van alle 5 keer nog nooit zo lekker ben gegaan, en dat terwijl ik 2 weken geleden 150mg 5-apb had genomen, wat ook de laatste keer 5-apb word, want 5-apb was zo erg tegengevallen, 6-apb daarin tegen was geweldig!!!
Maar nu neem ook echt een lange pauze, hoop dat de volgende keer weer zo gaaf word.
-YOKI-

Berichtdoor -YOKI- » di jul 31, 2012 1:14 pm

En moet het toegeven, 6-apb is veel leuker om niet thuis te gebruiken en met andere mensen! Het is idd meer sfeer afhankelijk dan wanneer met xtc wat altijd zo ie zo goed knalt, maar ook helaas bij mij snel is afgelopen :(
-YOKI-

Berichtdoor Dissendium » di jul 31, 2012 3:42 pm

Ik kan nergens vinden hoeveel mg die pillen zijn die ik heb. Staat ook niet op de site zelf.. Iemand enig idee of de pillen allemaal dezelfde hoeveelheid hebben?
Keep the core alive.

De rood-wit-blauwe kleuren,
van de nederlands vlag. die zal ik blijven eren,
tot aan mijn laatste dag!
Dissendium
rengdengdeng
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Davinci » di jul 31, 2012 8:40 pm

Dissendium schreef:Ik kan nergens vinden hoeveel mg die pillen zijn die ik heb. Staat ook niet op de site zelf.. Iemand enig idee of de pillen allemaal dezelfde hoeveelheid hebben?

125mg is de standaard...
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor Destudent » wo aug 01, 2012 2:15 am

Ik heb 6-apb nu 3x geprobeerd en 3x een totaal andere uitwerking gehad. De 1ste x op een technopartij (125mg in eens) kreeg ik zo'n praatkick dat iedereen me kende aan het eind van die avond, toffe ervaring maar tevens erg last van boeren, diarree en hele nacht niet slapen. De 2e x (125 met 60 redose) op een festival raakte ik totaal in mezelf en had ik het moeilijk om kloppende zinnen te formuleren, wel goeie en langdurige euforie. Terug in de trein zat ik nog te zuchten en te tintelen:p, tevens diarree (lkkr op zo'n warme dixie), paar uurtjes geslapen. Laatste x op festival 180 met 60 en later nog een x 60 redose, onbeschrijflijke euforie maar ook een inslag(na 1ste redose) welke behoorlijk heftig was, rare aan de laatste x is dat ik, ondanks de hoge dosis, 4u na de laatste redose en 1u na de laatste euforie heerlijk 7u aan 1 stuk heb geslapen. Tevens 0 last gehad van boeren of schijten, wel een enorme crash gehad (maar wie crasht er niet het laatste uur van een 3,5u durende terugreis van A'dam naar Groningen). Belangrijk bij deze drug is dat je de effecten leert herkennen en waarderen, tevens is 6-apb ook nr mijn mening extreem settingsafhankelijk. Wie de waas verwacht wordt teleurgesteld, wie niets verwacht mr lekker wil feesten wordt in zijn gezicht geslagen met fantastische vlagen van tintels en euforie. Heerlijk vind ik dat ik er niet extreem vercrackt (maar wel vercrackt) uit zie en de hele ervaring gewoon kan urineren. Ik heb geleerd niet al te veel, of te zwaar, er bij te blowen aangezien dit vrij makkelijk de vrijgekomen energie dempt. Schijterij kan worden vermeden door, wel wat, maar niet vet te eten (bijv. salade vooraf en bananen tijdens) en niet te veel koolzuur te nuttigen. Heerlijke langdurige drug welke je het gehele festival laat meemaken, maar voor sommigen, naar de ervaringen van vrienden, te subtiel qua waas.
Destudent

Berichtdoor Stefaan » wo aug 01, 2012 2:39 pm

Destudent heeft compleet gelijk!
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Delicate » wo aug 01, 2012 11:38 pm

Mijn ervaring hiermee,

Opkomst was erg langzaam. 1 uur genomen, klapte er om 3 uur in. Zoals ik al zei in vergelijking met xtc echt lang.
Er was voor mijn gevoel sprake van een versnelling. Van "het lijkt op placebo, voel ik wel of niet iets?" naar. Holy F*** ik ga me een potje hard.
Aantal dingen die me opvielen.
Landing is boterzacht, daarmee bedoel ik dat ik geen boertjes (af en toe tijdens de uren wel ) van te voren had. Of een "aardappel" in de keel of dat mijn maag opspeelde. Wat ik soms wel heb met xtc (trekt altijd weg). Wel wat scheetjes maar dat heb ik met xtc ook.
Weten dat je tript maar zoals meer mensen zeggen wel helder/scherp zijn. Ik wist precies wat ik aan het doen was, hoe ik het aan het doen was enz. Erg prettig moet ik zeggen.
Mijn ervaring was ook zodanig dat ik het niet als xtc-light zie. Het was best wel heftig en ergens denk ik dat mijn tolerantie nog steeds erg laag is omdat de keer ervoor xtc iets van 5/6 weken was.
Liefdesgevoel was aanwezig, vriendinnetje midden in de nacht gesmst hoe blij ik met haar was :mrgreen:.
Zeer stuurbaar gevoel, van op de bank liggen en naar space muziek luisteren of echte techno aan hebben staan. Echt zeer blij kunnen zijn en dat gevoel ook op kunnen roepen. En daarbij het gevoel intenser maken.
Weinig kaakissues hebben. Normaal slik ik magnesium als voorbereiding. Dat scheelt al een boel maar ook nu weinig kapotte wangen. Wel wat kauwgom genomen voor de zekerheid.
Ik check nu even en het is allemaal al weg (Zondag op maandag genomen).
Het duurt erg lang.
1 uur genomen, rond drie uur knalde het. Tot 7/8 uur nog getript. Om 7 uur was ik helder, heftigheid was weg maar als ik bepaalde bewegingen maakte met mijn armen kreeg ik nog steeds kriebels.
Uur geslapen, met vriendin van me wezen brunchen, wel wat last van de maag. Moest rustig lopen, banaan gegeten en twee koppen groene thee. Daarna normaal soep gegeten met witte bolletjes. Verder geen problemen. Denk dat het eraan ligt dat ik maar uur heb geslapen. Was beetje ongeplande snoepavond zeg maar ;). Nog van twee tot zes geslapen.
's Avonds nog naar dark knight rises geweest. Was verder helder. Toen weer bed in.
5-htp geslikt voor ik ging slapen. Geen kater op dinsdag/woensdag.
Delicate
Belezen Gebruiker

Berichtdoor AgeOfLove » do aug 02, 2012 7:15 pm

Delicate schreef:Mijn ervaring hiermee,

Thx for sharing.

Mijn pilletjes zijn vandaag toegekomen. Lichtbruine zeshoekjes met donkerbruine spikkeltjes op. Nu nog een leuke setting vinden om er eentje binnen te tikken.
Open your eyes and see the child you are...
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Afca_Remy » zo aug 05, 2012 10:27 pm

Hmm dit goedje is dus erg persoons afhankelijk.. ik wil et samen met een maatje van me doen op Decibel maar we hebben max 125 mg de man.. en dat is denk te weinig! Ga wel gewoon aan de pure M
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Saikedellik » ma aug 06, 2012 4:33 pm

125mg zou het opzich goed moeten doen hoor, helemaal in een goeie setting (lees: feestje). Probeer het anders gewoon, en neem de M nog mee, als je na 3-4 uur vind dat het niet hard genoeg gaat, neem je dan een klein beetje M bij (en dan wel een stuk minder dan je normaal zou nemen, want beide stoffen versterken mekaar behoorlijk hard!).
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor -YOKI- » ma aug 06, 2012 4:55 pm

Al mensen gepreload met Piracetam voor de 6-apb?
Vind mijn dosis van 200mg persoonlijk het fijnst en lekkerst, zijn er meer mensen die zulke flinke doseringen nemen met 6-apb voor het juiste effect?
-YOKI-

Berichtdoor Saikedellik » ma aug 06, 2012 5:27 pm

Niet voor "het juiste effect", wel voor "kneiterhard gaan". Wel es 375mg over een avond genomen, ook wel eens 250mg in vrij weinig tijd, maar vind 1 pilletje van 125mg juist het chille effect, het lekkere spacen etc. Alles vanaf 2 pillen of meer is alleen nog maar retehard gaan, maar wel lekker hard gaan.
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor Delicate » di aug 07, 2012 12:17 am

Ik heb nu 1 keer eerder 6-apb genomen. Erg fijn spul. Vorige keer was thuis en nu wil ik het op een feestje gaan doen. Nu was mijn vraag de volgende. Het liefst neem ik alles in 1 keer, denk aan bijnemen = meer schade etc. en het effect word er niet beter op.
Nu heb ik de keuze om ongeveer 180 mg in een keer te nemen of bv 125 eerst en half uur oid (denk iets langer omdat aanloop tijd ook heel lang duurde bij me) de rest bij te nemen.
Hoe lang is de duur? Ik weet dat ik lang kon trippen, piek was al voorbij maar nog lekker na genieten. Feestje begint 14:00 tot 22:00 rekening houdende met de lange inloop tijd denk ik rond uur of 4 in te nemen en dan rond kwart voor vijf de rest.
Iemand ervaring met de werking op elkaar als je zoiets doet? Of als je bv kleine hoeveelheid ~40 mg Xtc neemt 2/3 uur later?
Delicate
Belezen Gebruiker

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals