Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor westergas » di jul 03, 2012 10:46 pm

Zaterdag 150mg 6-apb en 100 mg 5-apb genomen.

Absolute topdag gehad maar het was net ff te veel denk. Begon toch een beetje trippy te worden toen ik de laatste 50mg nam. Had geen zin om te praten, zat erg in mezelf gekeerd maar voelde me wel erg goed/euforisch. Comedown van zo'n 200mg 6-apb was prima te doen maar nu was het niet tof meer, erg onrustig, verward en down.

2 dagen erna was ik mezelf niet, begin nu pas echt goed mezelf terug te vinden. Volgende keer houd ik het bij 200mg 6-apb, bevalt me stukken beter.

Ik had wel veel meer energie dan met alleen 6-apb en voelde me me gek genoeg veel helderderderder. Ook had ik een mega-smile op me bek die er niet af ging. Echt super happy... :grin:
westergas
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Zout » di jul 03, 2012 11:21 pm

Als ik morgen mijn tentamen heb gehaald koop ik er maar weer eens een paar. Niet per se om meteen te gebruiken maar dan heb ik ze liggen als ik het eens wil... Zin in :)
Zout
Belezen Gebruiker

Berichtdoor NiandraLades » wo jul 04, 2012 5:14 pm

Ik heb er nog steeds niet echt veel plezier van, dus ik haal het niet meer. Blijft voor mij een wat slappere variant van XTC.

Had het in een report topic ook al gevraagd, maar denk dat hier meer mensen lezen: maakt het veel uit of je eerst 6-APB en daarna XTC, of eerst XTC en daarna 6-APB gebruikt? 6-APB eerst lijkt me wel logischer omdat dat langer werkt als XTC, maar zou het ook echt kwaad kunnen als het andersom gebeurt? Laatst aan de XTC gezeten, maar toen was het op en toen heeft m'n vriend 6-APB gepakt (eerst 125 mg MDMA, en zo'n 3 uur later 125 mg 6-APB, niks extreems dus). Toen heeft hij urenlang liggen baden in het zweet en werd hij super vaag. Iemand een verklaring hiervoor?
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
NiandraLades
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Saikedellik » wo jul 04, 2012 5:32 pm

Vergeet niet dat de combinatie de twee stofjes enorm versterkt. Ik heb het zelf alleen in de volgorde 6-apb --> MDMA gedaan, maar van 250mg 6-APB + 130mg MDMA ging ik echt veel en veel te hard. Ook het zweten komt me heel bekend voor, zelfs als ik niet danste was mn shirt constant doorweekt.

Wat ik eigenlijk wou zeggen is, dat 125mg mdma en 125mg 6-apb op zichzelf niet heel veel is idd, maar dat ze elkaar wel hard kunnen versterken.. Ik heb een vriend van me ook echt rete-hard zien gaan van 125mg 6-apb + 80mg MDMA diezelfde avond, was voor hem (95kg) op het randje van té hard gaan..
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » wo jul 04, 2012 6:34 pm

Sinds dat topic met dat afgestorven been ga ik dit helemaal nooit gebruiken 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie

Berichtdoor NiandraLades » wo jul 04, 2012 7:01 pm

@Saikedellik: hmm ja, dat klinkt op zich wel logisch. Maar het was toch wel verrassend omdat m'n vriend wel een behoorlijke tolerantie heeft wat betreft XTC. Mocht er een volgende keer komen dan zal ik zeker rekening houden met het feit dat het elkaar enorm versterkt.
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
NiandraLades
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » wo jul 04, 2012 8:55 pm

Ik vond dat het elkaar niet zo bijzonder versterkte. Maar het zal wel pp verschillen. Voorzichtigheid is geboden :)
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Partypipo » do jul 05, 2012 3:07 am

Ik heb een keer 250 mg 6apb op, toen 75 mg xtc, toen nog een 75 mg xtc, toen volgens mij nog een keer een halfje of kwart xtc pil dus 75 of 35 mg op en toen nog een 125 mg 6 apb. Als ik in diezelfde tijd alleen die xtc had genomen was ik waarschijnlijk net zo hard gegaan...
Van die gekke hoekige 6 apb voel ik veel msinder als van die groene... :(
250 mg op die oude groene 6apb en als die uitwerkte een pilletje erop was goddelijk!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Stefaan » do jul 05, 2012 7:49 am

ILoveMDMA schreef:Ik heb een keer 250 mg 6apb op, toen 75 mg xtc, toen nog een 75 mg xtc, toen volgens mij nog een keer een halfje of kwart xtc pil dus 75 of 35 mg op en toen nog een 125 mg 6 apb. Als ik in diezelfde tijd alleen die xtc had genomen was ik waarschijnlijk net zo hard gegaan...
250 mg op die oude groene 6apb en als die uitwerkte een pilletje erop was goddelijk!

Kopen? 8-) 20 euro p.s. :grin: :stoned: :lol:
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Dreuge » do jul 05, 2012 1:04 pm

24 paginas... wordt het niet eens tijd dat jullie hier over ophouden??
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~

~~~~~FREE GONZO~~~~~
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie

Berichtdoor Koekwaus » do jul 05, 2012 2:13 pm

Waar het hart vol van zit..
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Koekwaus
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Saikedellik » do jul 05, 2012 4:18 pm

ILoveMDMA schreef:Ik heb een keer 250 mg 6apb op, toen 75 mg xtc, toen nog een 75 mg xtc, toen volgens mij nog een keer een halfje of kwart xtc pil dus 75 of 35 mg op en toen nog een 125 mg 6 apb. Als ik in diezelfde tijd alleen die xtc had genomen was ik waarschijnlijk net zo hard gegaan...

Deze? Die heb ik zelf altijd gehad, nog nooit andere, en bevallen altijd goed. Gelukkig nog een mooi voorraadje van :) Apart dat die andere pillen anders lijken te werken, zou toch hetzelfde stofje met ongeveer dezelfde hoeveelheden moeten zijn..
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor 1percent » do jul 05, 2012 4:29 pm

it's on it's way :love:
^ don't. Simply don't.
1percent
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Oizo » do jul 05, 2012 6:59 pm

Gisteren nacht voor de eerste keer geprobeerd, 125mg
Eén van de beste avonden van mijn leven, zeker voor herhaling vatbaar :love:
Oizo
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Partypipo » vr jul 06, 2012 1:25 am

Die groene ja! Love 'em!
Vriend van me heeft er nog 4 die hij zelf niet meer wil. Misschien gooi ik die er wel in op Qbase. Nu al zin in!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Sianixi » vr jul 06, 2012 11:54 am

Op Awakefest 125mg poeder gepakt. Maar moet zeggen merkte er niet veel van. Moest 2x gaan schijten en kreeg het er warm van en wilde alleen me ogen dicht doen. Nog meer mensen hier last van gehad? Of was de dosis gewoon te laag?
Sianixi
Newbie

Berichtdoor Koekwaus » vr jul 06, 2012 2:13 pm

125mg lijkt me toch een gewone dosis. Ik had ook een beetje een drukkend gevoel op me darmen alsof ik aan de race zou gaan, genegeerd en ging weer weg ook. Ogen dicht en warm herken ik niet, eerder voelde ik me klaar wakker en fris.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Koekwaus
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » vr jul 06, 2012 5:19 pm

125 mg kan een beetje aan de lage kant zijn. Maar als je een andere keer weer 125 mg pakt kan je er een stuk harder op gaan. Beetje de mindset/setting wat ook van invloed is denk ik.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Russ » za jul 07, 2012 12:14 am

Oizo schreef:Gisteren nacht voor de eerste keer geprobeerd, 125mg
Eén van de beste avonden van mijn leven, zeker voor herhaling vatbaar :love:

ja, vooral die barman "waarom komen jullie samen uit het toilet? Denkt ge dat ik dat niet zie of wat? Vinden jullie dat nu normaal? Hebben jullie LSD zitten snuiven? Kzie het aan uw smoel"

We hadden hem een monsterdosis keta of mxe I.M. moeten toedienen ipv beetje lief te doen... LSD snuiven :roll2:

6-apb blijft de beste, juist alsof er net een sprookje voorbij is :hulde:
Russ
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Dopamientje » za jul 07, 2012 2:47 am

Ik krijg steeds meer zin om die meuk te gebruiken. Als het eenmaal zover is en het voorbij is, laat ik jullie weten wat ik ervan vond. Het is dat die kleine bruine zeshoekjes goed zijn opgeborgen.
Dopamientje
Badass Junkie

Berichtdoor Oizo » za jul 07, 2012 10:04 am

Russ schreef:ja, vooral die barman "waarom komen jullie samen uit het toilet? Denkt ge dat ik dat niet zie of wat? Vinden jullie dat nu normaal? Hebben jullie LSD zitten snuiven? Kzie het aan uw smoel"

Haha, dat was een idioot.
Maar ergens had hij gelijk: het was ook écht wel te zien aan onze smoel :grin:
Oizo
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor westergas » za jul 07, 2012 11:39 am

NiandraLades schreef:Ik heb er nog steeds niet echt veel plezier van, dus ik haal het niet meer. Blijft voor mij een wat slappere variant van XTC.

Heb nu 4 kaar apb genomen met steeds 2 maanden pauze er tussen. Moet zeggen dat ik de eerste keer echt dacht dat het een MDMA vervanger was maar het is toch ff anders.

Van MDMA raak je meer de weg krijt, zit je dieper in je spece zone en ben je hele gedeelten (of alles) van je avond kwijt. Met APB "ben" je er nog, ik kan me alles nog herinneren en ben minder algeheel naar de klote. Zie er ook veel normaler uit.

Als ik MDMA zou gebruiken ben ik een week depressief, met APB maar 1 dag. Of helemaal niet.

Al met al voelt APB als een lichter, minder schadelijk alternatief van MDMA. Geen vervanger. (wel voor mij, MDMA is te schadelijk voor mijn hersenpan)
westergas
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Koekwaus » za jul 07, 2012 11:58 am

westergas schreef:
NiandraLades schreef:Ik heb er nog steeds niet echt veel plezier van, dus ik haal het niet meer. Blijft voor mij een wat slappere variant van XTC.

Heb nu 4 kaar apb genomen met steeds 2 maanden pauze er tussen. Moet zeggen dat ik de eerste keer echt dacht dat het een MDMA vervanger was maar het is toch ff anders.

Van MDMA raak je meer de weg krijt, zit je dieper in je spece zone en ben je hele gedeelten (of alles) van je avond kwijt. Met APB "ben" je er nog, ik kan me alles nog herinneren en ben minder algeheel naar de klote. Zie er ook veel normaler uit.

Als ik MDMA zou gebruiken ben ik een week depressief, met APB maar 1 dag. Of helemaal niet.

Al met al voelt APB als een lichter, minder schadelijk alternatief van MDMA. Geen vervanger. (wel voor mij, MDMA is te schadelijk voor mijn hersenpan)

Ja het is ook een beetje zinloos om iedere rc met xtc te vergelijken. Maar ik denk dat de meeste mensen daar de meeste ervaring mee hebben en omdat het ook nog eens een fijne drug is wordt het al snel de maatstaaf. Onterecht want andere rc's krijgen zo niet helemaal een eerlijke beoordeling.

Dat gezegd hebbende, waarom zou je in godsnaam snoepjes pakken als je daarna een week depressief bent? Dat is het mij echt niet waard. Ik ben een halve tot een hele dag suf en daarna functioneer ik weer. Als ik verderop in de week een jankfilm aanzet (of mijn vriendin dat doet) hou ik het ook moeilijk droog, maar daar houdt het wel een beetje op met de after effects. Zou het me echt niet waard zijn om een week depressief te zijn man.

On topic, als je xtc uit je hoofd zet is het heel fijn spul.

Koekwaus
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor -YOKI- » za jul 07, 2012 12:29 pm

Met de ervaringen van westergas kan ik het helemaal vinden, daarom voor mij geen mdma meer, vind het bij 6-apb ook zo fijn dat het voormij dubbel zo lang werkt en langzamer uitwerkt als mdma, maar het is idd geen mdma vervanger, ook bij mij leek de eerste keer echt op puur mdma, andere keren waren meer trippy of mdma+trippy.
-YOKI-

Berichtdoor NiandraLades » za jul 07, 2012 2:23 pm

@Westergas: ja dat klopt wel, maar de 2 keer dat ik 6-APB heb gebruikt vond ik het vooral jammer dat ik niet echt een piek ervaarde, ging de hele avond wel lekker maar er was niet echt een knallende inslag waar je dan een tijd in blijft hangen zoals bij XTC, niet echt zo'n perfecte droomwereld. Dus dat is eigenlijk mijn hoofdreden. Misschien te snel geconcludeerd, maar + de slechte ervaringen van mijn vriend met 6-APB vind ik het voorlopig wel ff goed. ;) Van MDMA raak je idd wel meer de weg kwijt, maar ik heb nog nooit gehad dat ik delen van de avond niet meer kon herinneren dus dat valt hier wel mee. Het blijft natuurlijk persoonlijk, net zoals de kater. Na 6-APB voelde ik me rotter dan na MDMA, dus dat speelt ook mee. Van MDMA word ik nooit depressief, alleen lichamelijk wat brakjes.

O ja, idd niet altijd even fair om RC's met XTC te vergelijken, maar in dit geval is het wel verleidelijk omdat het natuurlijk wel wat weg heeft van XTC.
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
NiandraLades
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Ranko » zo jul 08, 2012 11:38 am

6-APB nemen op een after na een avondje aan de MDMA. Heeft dit dan nog enige waarde? Of moet de dosis bijvoorbeeld significant omhoog?
Ranko
Belezen Gebruiker

Berichtdoor hmm-hmm » ma jul 09, 2012 4:53 pm

Ik heb het afgelopen zaterdag gedaan en vind het erg leuk :) en op bepaalde punten (zoals het sturen) zelfs wat leuker dan mdma (om dan maar opnieuw die vergelijking te maken).
Ik zal halverwege deze week eens een uitgebreid tripreport op het forum zetten.

Edit:
Ranko schreef:6-APB nemen op een after na een avondje aan de MDMA. Heeft dit dan nog enige waarde? Of moet de dosis bijvoorbeeld significant omhoog?

Ik denk dat je het beter andersom kunt gebruiken. 6-APB duurt erg lang voordat het uitwerkt, dus ik weet niet of het je het wel chill vind om, als je al 4 a 5uur hebt gefeest terwijl je aan de mdma zat, nog eens op een after 6-APB te pakken, dat langer duurt voordat het opkomt en waarvan je daarna nog minstens 3(eerder 4) tot max 6uur op een plateau zit..
Daarnaast weet ik niet wat voor after het is; als je een 'thuis spacen en chillen' after bedoelt, dan zou ik het sowieso niet nemen. Ik heb omschrijvingen gelezen dat mensen vaak ook wel energiek worden van 6-APB en zelf ondervonden dat ik liever stond dan dat ik ging zitten. Als je dan op een after bij iemand thuis bent en zij willen chillen, dan denk ik dat iemand die 6-APB pakt nog veelste wakker en actief zal zijn..
gapen is bijpakken
hmm-hmm
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Marcus » ma jul 09, 2012 10:03 pm

Hey allemaal,

Mijn eerste bericht op dit forum, heb er al vaak gebruik van gemaakt maar nooit geregistreerd. Wil ik nu wel eens doen want mijn ervaring met benzo is wel iets anders dan wat ik hier lees over het algemeen.

Ik heb het met twee vrienden gedaan. Omdat ik me zaterdag al niet al te top voelde, besloot ik iets minder te doen dan zij: zij deden 150mg en 2,5uur later nog 50, en gingen na een uur na eerste inname al een beetje spacen, na 2 uur totaal leip. Ik deed 130mg en later nog 20.

Om 22:45 inname van de 130mg. Ik voelde heel lange tijd niets, alleen na anderhalf uur wat spierpijn in mijn vingers en linker elleboog, alsof ik een dag lange gesport had, maar dit ging ook weer weg.

Om 01:15, toen die vrienden van mij al lang en breed aan het spacen waren, begon ik de eerste effecten eindelijk te voelen. Totaal niet chill: ik ben van nature een super positief persoon, nooit chagrijnig of boos, maar van dit spul werd ik een beetje depressief (lichtjes). Ik had zin om mensen heel persoonlijke verhalen van mezelf te vertellen zodat ze zouden huilen (ik heb niet eens zulke verhalen). Ik wilde gewoon mensen zien huilen. Ik besefte me dat dit slechts tijdelijk zou zijn, dus heb me even afgezonderd en ben wezen ontspannen. Na een half uurtje was dit gevoel voorbij en was ik weer nuchter. Ik nam om kwart voor 2 20mg bij.

Vrij snel daarna (geen idee of die extra dosis zin heeft gehad hierin) begon ik de eerste effecten te voelen. Ik werd wat gelukkiger en blijer en was gevoeliger voor aanraking zoals bij mdma. Ook de muziek werd wat mooier.

Vanaf dit moment werd het gelukkig alleen maar mooier. De drug bleef maar opbouwen en mijn hoogtepunt heb ik bereikt tussen 4 en 5 uur 's nachts. Wat ik ervaarde was extreem heftig: elke 3 tot 5 minuten werd de muziek enorm intens, kreeg ik het bizar warm van binnen en begon ik heel snel te ademen. Mijn hart ging harder en ik raakte in een soort van trance waarbij de muziek uit mijn eigen lichaam leek te komen. Ik zweefde als het ware stuurloos rond in mijn eigen lichaam die ik onder controle probeerde te houden. 30 seconden later 'kwam ik weer bij'. Het waren bizarre, maar extreem gave ervaringen. Het mooie was: omdat ik me zo relatief nuchter voelde ten opzichte van mdma (veel meer in staat je eigen gemoedrust te voelen) kon ik deze buien sturen. Op de dansvloer kon ik enorm hard gaan, en buiten leek ik vrijwel nuchter (afgezien van het vele kauwen).

Echter, dicht bij de muziek en de lichten (d.w.z. bij de DJ) was het allemaal te heftig. De trance-aanvallen die ik kreeg kon ik niet meer onderdrukken en bleven maar komen, waardoor ik elk half uur even tot rust moest komen buiten. Het was als ware een overdosis van indrukken: de muziek en de lichten en de mensen waren te veel stimuli om te verwerken, het was gewoon te gaaf allemaal. Wellicht te maken met de combi van extreem sterke skuffjoints ;). Buiten was ik dan wel weer helemaal onder controle.

Tot 7 uur 's ochtends bleef de trip vrij heftig, daarna nam het af en rond 9 uur kon ik slapen (10 uur na inname dus van een relatief lage dosis). Die vrienden van me hadden dus 200mg en sliepen pas anderhalf uur later (wel gecombineerd met 100mg XTC).

Tijdsbesef was bizar: duurde enorm lang. De trip van 10 uur voelde als 40. Het moment van inname, nog thuis, herinnerde ik me heel scherp, maar wel als iets van 2 dagen geleden.

Uiteindelijk heb ik minder geluk en liefde ervaren dan bij mdma, dus minder behoefte aan knuffels en masseren van anderen en dergelijke, maar het was zeker wel aanwezig. Wellicht ook omdat ik er te 'nuchter' naar kon kijken vanuit mezelf. Ook geen visuele hallucinaties gehad, behalve dat ik continu mensen dacht te herkennen die er niet waren (en hen ook aansprak), maar dat heb ik met mdma ook al vrij snel.

After-effects: de dag erna heel erg hoofdpijn (en diarree..). Ook iets prikkelbaarder en emotioneler (maar niet erg sterk).

Conclusie is als volgt: ik denk dat Benzo heel heftig is, maar omdat je vrij nuchter er bij blijft (je bent heel erg bewust wat er van je gebeurd en de roes die met mdma komt blijft wat achter) moet je je wel kunnen overgeven aan het gevoel. Omdat ik die avond al mijn twijfels had omdat ik de dag erna zeer vroeg op moest, en ik al niet helemaal 100 voelde die dag (enorme kater), denk ik dat ik dit niet goed kon. Dat zou ook de 'depressieve' trip verklaren waar ik mee begon. Ook verklaart dit waarom mijn trips soms echt té heftig waren en ik weg moest. Ik was continu op het randje van extreem lekker en a-relaxed en kon me daarom niet echt laten gaan.

Die vrienden van mij hadden dit niet, dat het té heftig was. Wellicht omdat zij meer hebben gehad, kwamen zij meer in de roes van de drug in plaats van de nuchterheid. Misschien had ik ook meer moeten nemen maar dat voelde niet goed op dat moment.

Ik zou het nog wel een keer doen, maar dan als ik zeker 2 dagen uitgetrokken heb zodat ik daar geen rekening mee hoef te houden en ik me helemaal 100 procent voel. Het gevoel was namelijk het meest heftige wat ik ooit heb meegemaakt en dat was dan ook echt geweldig! Ik denk dat deze drug meer dan anderen afhankelijk is van je geestelijke gesteldheid op dat moment, omdat je dus zo relatief nuchter naar jezelf kan kijken op het hoogtepunt.
Laatst bijgewerkt door Marcus op ma jul 09, 2012 10:53 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Marcus
Newbie

Berichtdoor Sianixi » ma jul 09, 2012 10:24 pm

Koekwaus schreef:125mg lijkt me toch een gewone dosis. Ik had ook een beetje een drukkend gevoel op me darmen alsof ik aan de race zou gaan, genegeerd en ging weer weg ook. Ogen dicht en warm herken ik niet, eerder voelde ik me klaar wakker en fris.

Dat met de ogen dicht doen kan ook zijn dat ik moe was. De bus vertrok namelijk al om 6:30 naar Spaarnwoude.

Zal aankomende zaterdag naar Extrema eens beginnen met 150mg/ met een redose van 50mg.

Heeft trouwens iemand al de combi eerst 4-fa en paar uurtjes later 6-apb geprobeerd?
Sianixi
Newbie

Berichtdoor hmm-hmm » di jul 10, 2012 12:02 am

Mijn tripreport van mijn ervaring afgelopen zaterdag is te vinden in het tripreport hoekje :) (Ik waarschuw alvast maar: ik ben lang van stof. onderaan de post is mn conclusie in 1 alinea te lezen voor degene die het tijdsverspilling vinden ;) )

Wat apart van het begin Marcus! Ik denk toch wel zeker dat het te maken heeft gehad met je brak voelen, en je vooruitzicht van opstaan. Het lijkt wel wat op wat mijn twee vrienden in het begin ook hadden: zij hadden de week ervoor ook al eens mdma gedaan, een paar keer goed gezopen en de dag ervoor aardig wat drank+ pep gepakt, weinig tot niet geslapen, 's middags nog een bommetje pep om het vol te houden en toen 's avonds 6-APB gedaan. Met name de vriend die helemaal niet geslapen had vond het in het begin niet zo chill, later ging het beter.
Het hele heftige wat je omschrijft dat kan ik me wel voorstellen. Nadat ik mijn ogen dicht had gedaan en superhard aan het spacen was, deed ik mijn ogen weer open en wilde dan even bijkomen van het gevoel dat ik zojuist ervaren had. Ik was ontzettend praterig maar af en toe kwam ik woorden te kort om te omschrijven hoe ziek de dj draaide, hoe fantastisch de sfeer en de mensen waren en hoe blij ik was dat ik er bij kon zijn. Dan stond ik daar maar (na zo'n spacemoment) met wat grote ogen even voor me uit te staren, wat uit te blazen en met omhoog getrokken wenkbrauwen naar mijn beste vriend te kijken van "bwoaahhhh .. wat chill/ziek/hard/episch".
Ik denk dat als je het nog de moeite waard vind om het nog een keer te proberen, dat je er dan uitgerust aan moet beginnen en de tijd hebt om te afteren/chillen/bij te komen.
gapen is bijpakken
hmm-hmm
Belezen Gebruiker

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals