Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor bam. » vr apr 27, 2012 1:47 pm

Net 4 pellets in de bus gevallen, 30 april voor het eerst proberen.. iemand de 6hoekige versie wel eens laten testen? Heb ze besteld bij een Nederlandse vendor, zit er ook echt 125 mg in of iets minder?
I am a human being goddamnit, my life has value!
bam.
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » vr apr 27, 2012 1:49 pm

Niet laten testen, wel de oude en de nieuwe allebei gedaan en voelden gevoelsmatig hetzelfde. Ik heb nooit 125 mg poeder ervan gegeten dus daarmee kan ik het niet vergelijken.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Partypipo » zo apr 29, 2012 12:58 am

Ik had nu ook de 6 hoekige, vrienden van mij hadden die met hardbass al en voelden hetzelfde als ik als we het aan elkaar beschreven.
Maar niemand die de 6 hoekige op had kreeg staantafels ofzo te zien, degene met de ronde groene wel.

Ik heb er donderdagavond/nacht in totaal 3 van op + 2x xtc van ongeveer 160mg in 9 uur tijd ongeveer en totaal 0 hallucinaties gehad.
Ik ging verder heerlijk, dus op zich was het allemaal okay. Ik zat alleen te hopen op hallucinaties, dat was ook een beetje waarom ik op het eind nog een benzo fury erbij gooide, niet omdat ik niet lekker meer ging, maar ik miste de hallucinaties.
Damn, zouden ze nu tóch anders zijn dan? Ik wip me gaaf voelen én hallucinaties krijgen! Ik zal het nog een keer op een festival ofzo proberen met de benzo fury... Rare lichten en drukte wekken wel makkelijker hallucinaties op. Maar de eerste keer benzo fury ging ik in een thuissessie ook dingen zien die er niet waren.

Iemand anders al verschil ervaren in wel of geen hallucinaties met de oude groene benzo fury en de nieuwe 6 hoekige?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Partypipo » di mei 01, 2012 12:47 pm

Ik hoorde gisteren van iemand die dat weer van een vriend had gehoord die één of andere chemicus is en graag drugs onderzoekt volgens die gast, dat de benzo dinges bij benzo fury heel makkelijk loslaat, in tegen stelling tot veel andere drugs waar ook benzo dingeses in zitten, waardoor het mega kankerverwekkend zou zijn ofzo...

Iemand die slim is met scheikundig inzicht die dit even duidelijker kan maken en daarbij het liefst kan ontkrachten? Want kei hard naar de kenker gaan is toch wat anders dan het krijgen...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Karhu » di mei 01, 2012 1:05 pm

je krijgt overal kanker van...
Karhu
Badass Junkie

Berichtdoor westergas » di mei 01, 2012 2:28 pm

ILoveMDMA schreef:Ik hoorde gisteren van iemand die dat weer van een vriend had gehoord die één of andere chemicus is en graag drugs onderzoekt volgens die gast, dat de benzo dinges bij benzo fury heel makkelijk loslaat, in tegen stelling tot veel andere drugs waar ook benzo dingeses in zitten, waardoor het mega kankerverwekkend zou zijn ofzo...

Iemand die slim is met scheikundig inzicht die dit even duidelijker kan maken en daarbij het liefst kan ontkrachten? Want kei hard naar de kenker gaan is toch wat anders dan het krijgen...

Mmm op bluelight zitten wel gasten die het eea van scheikunde afweten. Hier nog nooit iets van gehoord... Net ook nog even gegoogled en ik kom niets tegen. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het niet waar is, we weten natuurlijk helemaal niets over deze stof.
westergas
Belezen Gebruiker

Berichtdoor braindamage » di mei 01, 2012 3:52 pm

ILoveMDMA schreef:Ik hoorde gisteren van iemand die dat weer van een vriend had gehoord

:grin: :grin:
braindamage
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Einstein » di mei 01, 2012 6:02 pm

braindamage schreef:
ILoveMDMA schreef:Ik hoorde gisteren van iemand die dat weer van een vriend had gehoord

:grin: :grin:

:grin:

Benzofuran, de ringstructuur in 6-APB, is ontzettend stabiel (voor de kenners: aromatisch) en zal dus in geen enkel geval uit elkaar vallen. Voor de rest is er überhaupt weinig aan het molecuul dat uit elkaar kan vallen.
Misschien dat er ergens iets met een enzym gebeurt, maar die houden zich normaal gesproken liever bezig met andere, minder ingewikkelde reacties.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor -YOKI- » di mei 01, 2012 6:14 pm

hoe wouw dat 6-apb molecuul uit elkaar vallen? helemaal eens met Einstein, maar zou je het wel in een lab met andere chemische stoffen en aparatuur uit elkaar kunnen halen?
-YOKI-

Berichtdoor Einstein » di mei 01, 2012 6:23 pm

Ja.

Ik merk trouwens dat ik zojuist onzin uit heb gekraamd, natuurlijk zou er in het lichaam wel wat aan het molecuul gesleuteld kunnen worden, maar het zal in ieder geval niet afgebroken worden tot iets waar je zo één, twee, drie van kan zeggen dat het kankerverwekkend is. Hij zal mogelijk benzeen bedoeld hebben, maar het is volledig uitgesloten dat dat hieruit zal ontstaan. Hooguit worden er hier en daar wat OH-groepen tegen het molecuul aangetikt, of zoiets, en de kans is toch ook vrij reëel dat de stof gewoon ongewijzigd wordt uitgescheiden.

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Davinci » di mei 01, 2012 6:57 pm

Chemisch lijkt het mij idd nogal onzin dat 6-apb enorm kankerverwekkend zou zijn.
Ik zou mij ook eerder zorgen maken om mijn serotonine systeem dan om kanker bij 6-apb...
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor Partypipo » di mei 01, 2012 9:08 pm

Okay, dank jullie wel slimme mensen!
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor bam. » di mei 01, 2012 10:20 pm

Geslaagde poging gister, lekker helder en toch spacen.. kaak ging wel zijn eigen weg. Erna onmeunig veel hoofdpijn, had een klein likje M en een paar biertjes erbij, wellicht de reden.
I am a human being goddamnit, my life has value!
bam.
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Zout » wo mei 02, 2012 12:21 am

Nog even aan het twijfelen of ik zaterdag xtc of benzo fury ga doen. Ik ga de nacht weg en ik vind het heerlijk dat ik niet moe word op 6apb(word ik wel op xtc) alleen ik vind het ook kut dat ik echt helemaal niet kan slapen daarna en den kater de volgende ochtend dus gigantisch is. Lastig lastig.
Zout
Belezen Gebruiker

Berichtdoor westergas » wo mei 02, 2012 6:49 pm

Zout schreef:Nog even aan het twijfelen of ik zaterdag xtc of benzo fury ga doen. Ik ga de nacht weg en ik vind het heerlijk dat ik niet moe word op 6apb(word ik wel op xtc) alleen ik vind het ook kut dat ik echt helemaal niet kan slapen daarna en den kater de volgende ochtend dus gigantisch is. Lastig lastig.

Echt? Knal er wat benzos in dan slaap je prima. Kater heb ik niet of nauwelijks, zeker in vergelijking tot MDMA. Als ik M op heb ben ik minstens een weer van de rel.
westergas
Belezen Gebruiker

Berichtdoor [-Sirolf-] » wo mei 02, 2012 9:56 pm

kater heb ik er ook niet echt van.

Heb het zelf nog niet geprobeerd maar ik las hier ergens dat het best tegen dat slaap-probleempje kan helpen om later op de avond bijv een half pilletje te nemen na de Benzo :-)
I gotta maintain
Cause stress on the brain
Can lead to a motherfucking suicide thing
[-Sirolf-]
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » wo mei 02, 2012 10:01 pm

Eerst benzo en dan benzo!
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Zout » wo mei 02, 2012 10:52 pm

westergas schreef:
Zout schreef:Nog even aan het twijfelen of ik zaterdag xtc of benzo fury ga doen. Ik ga de nacht weg en ik vind het heerlijk dat ik niet moe word op 6apb(word ik wel op xtc) alleen ik vind het ook kut dat ik echt helemaal niet kan slapen daarna en den kater de volgende ochtend dus gigantisch is. Lastig lastig.

Echt? Knal er wat benzos in dan slaap je prima. Kater heb ik niet of nauwelijks, zeker in vergelijking tot MDMA. Als ik M op heb ben ik minstens een weer van de rel.

De kater komt bij mij ook vooral omdat ik niet geslapen heb dan. Benzo's heb ik niet, maar misschien dat ik dan gewoon de 6apb wat eerder neem 's avonds. Ik twijfel nog even tot ik daar ben en dan beslis ik :grin:
Zout
Belezen Gebruiker

Berichtdoor westergas » do mei 03, 2012 11:06 pm

Slapen na 6apb zonder benzodiazepine lijkt me totaal onmogelijk. Ik twijfel er niet eens over om er aan te denken om het te proberen.
westergas
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Saikedellik » do mei 03, 2012 11:34 pm

westergas schreef:Slapen na 6apb zonder benzodiazepine lijkt me totaal onmogelijk. Ik twijfel er niet eens over om er aan te denken om het te proberen.

Pussy :p geduld.. En normaal doseren. Met 125mg slaap ik 6/7u later gerust weer, maar je wakkere periode neemt ongeveer exponentieel toe met het verhogen van je dosis ;)
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor Doc » vr mei 04, 2012 3:59 pm

nam het op koninginnedag om 3 uur ongeveer (125mg), en kroop denk ik 1-2 uur me bed in en kon (met wat moeite maar zonder benzo's, slechts wat wiet) gewoon slapen. verder heb ik op die dag alleen 2c-b en alcohol gebruikt.

Kan me voorstellen dat je niet kan slapen als je het op een feest gebruikt (ik kan namelijk als het eenmaal ochtend begint te worde slape wel vergeten)
Huilen met de ket op....
Doc
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » vr mei 04, 2012 5:25 pm

Ik vind slapen niet zo heel moeilijk. Het is vooral dat ik er geen zin in heb. Meestal ga ik internetten op mn telefoon in bed dan, en dan lig ik wel urenlang te internetten. Maar soms dwing ik mezelf direct te gaan liggen en van mn telefoon af te blijven en dan slaap ik zo een paar uurtjes. Voor mezelf hou ik meestal aan dat ik minimaal 6 uur nodig heb na laatste inname voordat ik kan proberen te slapen..
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Saikedellik » za mei 05, 2012 4:59 am

Haha ik dacht een uur terug dat ik Ook al wel kon slapen, flink geblowed ervij.. Maar nu zit ik nog steeds df te browsen enzo, nog weinig zin in slapen :p toch om half 10 mn laatste halfje naar bonnen gewerkt, in totaal 1 pil van 125mg.
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor BOOBS » di mei 15, 2012 1:56 pm

Zijn er nog dont's qua combo's? Zoals ampheta + mdma bijvoorbeeld
BOOBS
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Davinci » di mei 15, 2012 3:33 pm

BOOBS schreef:Zijn er nog dont's qua combo's? Zoals ampheta + mdma bijvoorbeeld

MXE vermoordt bij mij zowat de 6apb, die zou ik links laten liggen. Amfi en 6apb lijkt mij ook niet zo'n geweldig idee puur kwa effect en ook voor je hersenen. Gebruik vooral je gezond verstand als je gaat combineren.
Bij 6apb gelden voor een groot stuk dezelfde regels als bij mdma kwa combo's.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor BOOBS » di mei 15, 2012 3:37 pm

Oke dacht ik al:) thanks davinci!
BOOBS
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » di mei 15, 2012 3:52 pm

6-APB + klein beetje mxe vond ik juist wel chill. 10 mg ofzo
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Davinci » di mei 15, 2012 5:21 pm

Gman007 schreef:6-APB + klein beetje mxe vond ik juist wel chill. 10 mg ofzo

Dat is wel waar, maar hou het heel laag...
Mxe en 6-APB ga ik wel nooit meer combineren. Mxe is vooral een DARI, kwa gezondheid is dat niet echt zo goed voor serotonine releasende stoffen.
Ik denk dat er een verband staat tussen dopamine en serotonine ivm hersenschade.
Neem nu dex<racemische speed<meth zijn in die volgorde minst neurotoxisch naar meest neurotoxisch.
dex prutst ongeveer niet aan je serotonine, terwijl meth juist wel flink aan je serotonine zit.
Helaas kan ik dit niet wetenschappelijk onderbouwen atm en is dit hoogstwaarschijnlijk dikke bullshit wat ik zojuist geschreven heb :woeh: Er zijn oh zo veel factoren....
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor Stefaan » di mei 15, 2012 5:39 pm

Ik had ergens gelezen als je ook blijft bijnemen van mdma, dat de dopamine zich bindt aan de serotonine receptoren ofzoiets.. Als een fout maar omdat alles zo ontregeld is dat het gewoon helemaal in de soep loopt ;) Dit zou ook zeer slecht voor je hersenen zijn.

Ik weet er het fijne niet van maar zoiets was het, ik denk dat jij misschien dit ook bedoelt. Als je er meer over wil weten moet je maar googelen :P
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Einstein » di mei 15, 2012 6:30 pm

MDMA wordt via de serotoninetransporter rechtstreeks je neuronen ingetankt en daar afgebroken tot rare, schadelijke spullen, althans, dat is wat ik ervan maak. Er is inderdaad ook een theorie dat MDMA ervoor zorgt dat er ook dopamine in de neuronen terechtkomt, maar ik weet niet hoe plausibel dat is.

Einstein
Koos Kansloos
Donateur

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals