Piotr schreef:125 gram nog wel
Aebi schreef:Piotr schreef:125 gram nog wel
#Hardgaan
zornax schreef:Lage dosis 6-abp, zeg maar 70-80 mg met rond de 10 biertjes? Of kan ik daarvoor beter 4fmp in een lage dosis nemen?
Zaterdag een festival (met muziek zoals blof, direct enzo ) niemand gaat gebruiken maar wil toch in een lekkere flow zitten. Alleen bier heb ik geen zin in.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
zornax schreef:Lage dosis 6-abp, zeg maar 70-80 mg met rond de 10 biertjes? Of kan ik daarvoor beter 4fmp in een lage dosis nemen?
Zaterdag een festival (met muziek zoals blof, direct enzo ) niemand gaat gebruiken maar wil toch in een lekkere flow zitten. Alleen bier heb ik geen zin in.
Partypipo schreef:zornax schreef:Lage dosis 6-abp, zeg maar 70-80 mg met rond de 10 biertjes? Of kan ik daarvoor beter 4fmp in een lage dosis nemen?
Dan zou ik er zelf eerder een hijsje wiet bij doen... Is niet echt de set en setting voor serotonine of dopamine slurpers, toch?
Piotr schreef:Misschien dat het nog even duurt, omdat ik begin september een candyflip-avond heb ingepland, maar waarschijnlijk zal ik dit in combinatie met psychedelica proberen. Mogelijk op een feest of festival. Wat is hier een leuk tripmiddel voor? LSD, 2C-B of iets anders? 6-APB icm. 2C-I las ik goeie verhalen over, maar door mijn teleurstellende ervaring met MDMA icm. 2C-I laat ik deze maar schieten.
Piotr schreef:Waarschijnlijk krijg je bij het testen alleen de uitslag alleen te horen welke actieve bestandsdelen aanwezig zijn in je sample, maar dat is op zich al genoeg informatie. Ik ben er alleen niet zeker van of ze zomaar een sample 6-APB aannemen. Je zou het eventueel kunnen inleveren als zijnde MDMA. Ik ben benieuwd.
Verder klinkt 80mg wel als een goede dosis voor jou
[Maggy] schreef:
Ik denk ook dat ik geen re-dose ga nemen van de 6-APB, alleen neem ik dit wel voor de zekerheid mee, ik dacht rond de 10/20 mg?
Piotr schreef:[Maggy] schreef:
Ik denk ook dat ik geen re-dose ga nemen van de 6-APB, alleen neem ik dit wel voor de zekerheid mee, ik dacht rond de 10/20 mg?
Ik denk dat 10/20mg wel erg weinig is.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Piotr schreef:[Maggy] schreef:
Ik denk dat 10/20mg wel erg weinig is.
Daar ga je inderdaad weinig van voelen...
SpeedY schreef:hey iedereen,
aangezien 6APB bij mijn nieuwste vendor zoals gewoonlijk weer eens niet meer leverbaar is vroeg ik mij af of jullie ervaring hebben met de volgende stoffen:
-5APB
-5MAPB
-6APDB
deze zijn namelijk nog wel leverbaar en ik vroeg me af welke van die stoffen het dichtste bij 6APB komt kwa werking.
neem het altijd op een festival, een beetje trippy mag het wel zijn, maar moet wel gewoon los kunnen gaan op de muziek zoals bij 6APB zo goed lukt.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten