Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor LuckyL » ma jun 02, 2014 2:56 am

Na veel gelezen te hebben 6APB hier en op andere fora maar besloten om het vanavond/vannacht maar is rustig in thuis/buitensituatie uit te proberen om te kijken hoe mijn lichaam erop reageert. Tot nu toe er goed (in lage dosering). Ben benieuwd wat dit voor mij nog meer doet in standaard/hogere doseringen.
In ieder geval al heel erg bedankt voor alle informatie die ik uit dit topic heb kunnen halen! :)
LuckyL
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di mei 20, 2014 11:08 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor COS » ma jun 02, 2014 4:36 pm

Afgelopen weekend voor de 3e keer 6-APB. De dosis aangehouden van 125mg. De voorgaande keren heb ik het in pilvorm gehad, maar dit keer hebben we er een bommetje van gemaakt. Het duurde dit keer ongeveer 2 uur voordat het begon te werken. De effecten bleven 7/8 uur aanhouden, niet bijgenomen (ook niet nodig). De dag(en) erna had ik niet echt last van een kater, wel voelde ik mij heel moe. Het is overigens wel belangrijk om goed te eten. Zorg dat je wat vitamines naar binnen werkt!
Laatst bijgewerkt door COS op ma jun 02, 2014 8:51 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
COS
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: ma jul 01, 2013 10:17 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Piotr » ma jun 02, 2014 5:10 pm

125 gram nog wel :beer:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Aebi » ma jun 02, 2014 5:48 pm

Piotr schreef:125 gram nog wel :beer:

#Hardgaan :rock:
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hassan » ma jun 02, 2014 6:12 pm

en ik maar in mg afwegen, nergens voor nodig dus. gewoon zonder weegschaal een onsje naar binnen werken
Hassan
Offline
 

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor COS » ma jun 02, 2014 8:51 pm

Aebi schreef:
Piotr schreef:125 gram nog wel :beer:

#Hardgaan :rock:


haha mg bedoel ik :oops:
Avatar gebruiker
COS
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: ma jul 01, 2013 10:17 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor zornax » wo jun 25, 2014 5:24 pm

Lage dosis 6-abp, zeg maar 70-80 mg met rond de 10 biertjes? Of kan ik daarvoor beter 4fmp in een lage dosis nemen?

Zaterdag een festival (met muziek zoals blof, direct enzo :P) niemand gaat gebruiken maar wil toch in een lekkere flow zitten. Alleen bier heb ik geen zin in.
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Partypipo » wo jun 25, 2014 5:40 pm

zornax schreef:Lage dosis 6-abp, zeg maar 70-80 mg met rond de 10 biertjes? Of kan ik daarvoor beter 4fmp in een lage dosis nemen?

Zaterdag een festival (met muziek zoals blof, direct enzo :P) niemand gaat gebruiken maar wil toch in een lekkere flow zitten. Alleen bier heb ik geen zin in.

Dan zou ik er zelf eerder een hijsje wiet bij doen... Is niet echt de set en setting voor serotonine of dopamine slurpers, toch?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Perry » wo jun 25, 2014 5:46 pm

Ik zou voor lage dosis pep gaan :kleuter:
Zuipen om 't leven, maar geen kaakschaats gekut :D
Maarja... Ik zou altijd voor pep gaan :kleuter:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hassan » wo jun 25, 2014 5:49 pm

zornax schreef:Lage dosis 6-abp, zeg maar 70-80 mg met rond de 10 biertjes? Of kan ik daarvoor beter 4fmp in een lage dosis nemen?

Zaterdag een festival (met muziek zoals blof, direct enzo :P) niemand gaat gebruiken maar wil toch in een lekkere flow zitten. Alleen bier heb ik geen zin in.


pep. pep pep pep pep pep pep pep pep. pep pep pep pep pep pep pep pep pep pep pep pep pep pep :kleuter: :kleuter: :kleuter: :kleuter: :kleuter: :kleuter: :kleuter: :kleuter: :kleuter: :kleuter: :kleuter: :kleuter: :kleuter: :kleuter: :kleuter: :kleuter: :kleuter: :kleuter: :kleuter:
Hassan
Offline
 

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Piotr » wo jun 25, 2014 6:21 pm

Partypipo schreef:
zornax schreef:Lage dosis 6-abp, zeg maar 70-80 mg met rond de 10 biertjes? Of kan ik daarvoor beter 4fmp in een lage dosis nemen?

Zaterdag een festival (met muziek zoals blof, direct enzo :P) niemand gaat gebruiken maar wil toch in een lekkere flow zitten. Alleen bier heb ik geen zin in.

Dan zou ik er zelf eerder een hijsje wiet bij doen... Is niet echt de set en setting voor serotonine of dopamine slurpers, toch?

Why not? 50mg 4-fa of 6-apb lijkt me wel nice bij het zuipen. Zou echter niet te hoog gaan zitten.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor SpeedY » wo jun 25, 2014 10:30 pm

ikzelf ben helemaal gek van 6apb
maar ook ik vind op een feestje waar anderen niks doen (en het ook niet van mij weten) een klein bommetje pep veel leuker!

zit in een lekkere flow heb zin in vanalles maar in mijn geval ben ik ook heerlijk chill en je ziet het niet aan mij :)
Avatar gebruiker
SpeedY
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 8:22 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Drugsfiguur » ma jun 30, 2014 7:16 pm

Afgelopen weekend voor de tweede keer gebruikt, bij Awakenings day one. Wat een fantastische ervaring weer. Voor mij komt dit goedje vóór xtc. Veel helderder, psychedelischer, langere werkingsduur, intens geluk en geen crash. Ik zag andere mensen, waarschijnlijk met xtc op, als losgeslagen apen schuimbekkend over kluisjes klimmen en ik had bijna medelijden met ze.
Drugsfiguur
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: wo jan 08, 2014 8:46 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Piotr » di aug 19, 2014 2:17 am

Zojuist 130mg 6-APB binnengekregen in plaats van 5-APB. Daarnaast heb ik al van een eerdere aankoop 130mg 5-APB liggen. Door de goede verhalen rondom de 5- & 6-APB mix, lijkt dit me geen slechte kans het ook maar eens uit te proberen in plaats van 5-APB solo te proberen.

Misschien dat het nog even duurt, omdat ik begin september een candyflip-avond heb ingepland, maar waarschijnlijk zal ik dit in combinatie met psychedelica proberen. Mogelijk op een feest of festival. Wat is hier een leuk tripmiddel voor? LSD, 2C-B of iets anders? 6-APB icm. 2C-I las ik goeie verhalen over, maar door mijn teleurstellende ervaring met MDMA icm. 2C-I laat ik deze maar schieten.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Italiano » wo aug 20, 2014 3:37 pm

Piotr schreef:Misschien dat het nog even duurt, omdat ik begin september een candyflip-avond heb ingepland, maar waarschijnlijk zal ik dit in combinatie met psychedelica proberen. Mogelijk op een feest of festival. Wat is hier een leuk tripmiddel voor? LSD, 2C-B of iets anders? 6-APB icm. 2C-I las ik goeie verhalen over, maar door mijn teleurstellende ervaring met MDMA icm. 2C-I laat ik deze maar schieten.

Candyflip is met LSD. Die kan ik van harte aanraden :)
Normaal gesproken T+4 met MDMA, maar denk dat je de MDMA best kunt vervangen voor 6-APB. Misschien wel ff rekening houden met t feit dat 6-APB langzamer inwerkt dan MDMA (weet niet zeker of de T+4 ook geldt i.c.m. 6-APB)
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Piotr » wo aug 20, 2014 3:53 pm

Ik bedoel dat het waarschijnlijk nog wel even duurt voordat ik 5/6-APB probeer omdat ik tijdens die candylfip-avond al MDMA ga gebruiken. Ik wil de APB's combineren met een tripmiddel enkele maanden later. Misschien was ik niet duidelijk genoeg.

LSD heeft momenteel wel mijn voorkeur boven alle andere tripmiddelen. :hulde:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor [Maggy] » do aug 28, 2014 1:05 pm

Ha, ik ben nieuw hier en heb dit topic geheel doorgelezen. Sinds kort heb ik een gram 6-apb besteld bij een bekende vendor. Dit ga ik binnenkort laten testen bij het test centrum. Wat zijn jullie testuitslagen van de 6-apb, daar bedoel ik min of meer mee wat werd er gezegd? Ik krijg het idee dat er uit de test resultaten vaak 6-apb icm 5-apb, zou dit een probleem kunnen zijn of zou ik me daar geen zorgen over maken?
Zelf heb ik ook nog een vraag over de dosering, ik ben een vrouw (24 en 56 kg) en rond de 1,58m. En dacht eigenlijk een dosis van 80 mg te nemen, leek me toch wel voldoende maar lees veel uiteenlopende doseringen. Bij x of m neem ik soms 100 mg (als start dosis) en daar kan ik al redelijk hard op gaan. Dosering van 4-fa is meestal 120mg, en dat vind ik ook voldoende daarna combineer ik met M1 zo'n 60mg. Ik weet niet of die informatie nuttig is. ;)
[Maggy]
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: do aug 28, 2014 12:44 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Piotr » do aug 28, 2014 1:21 pm

Waarschijnlijk krijg je bij het testen alleen de uitslag alleen te horen welke actieve bestandsdelen aanwezig zijn in je sample, maar dat is op zich al genoeg informatie. Ik ben er alleen niet zeker van of ze zomaar een sample 6-APB aannemen. Je zou het eventueel kunnen inleveren als zijnde MDMA. Ik ben benieuwd.

Verder klinkt 80mg wel als een goede dosis voor jou ;)
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor [Maggy] » do aug 28, 2014 4:13 pm

Piotr schreef:Waarschijnlijk krijg je bij het testen alleen de uitslag alleen te horen welke actieve bestandsdelen aanwezig zijn in je sample, maar dat is op zich al genoeg informatie. Ik ben er alleen niet zeker van of ze zomaar een sample 6-APB aannemen. Je zou het eventueel kunnen inleveren als zijnde MDMA. Ik ben benieuwd.

Verder klinkt 80mg wel als een goede dosis voor jou ;)



Thanks! Ik heb laatst Methylone ingeleverd, dit testte ze ook gewoon dus neem aan dat het geen probleem zou zijn (in die Methylone zat trouwens een deel Butylone). En anders gewoon als MDMA inderdaad.

Ik denk ook dat ik geen re-dose ga nemen van de 6-APB, alleen neem ik dit wel voor de zekerheid mee, ik dacht rond de 10/20 mg?
[Maggy]
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: do aug 28, 2014 12:44 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Piotr » do aug 28, 2014 6:03 pm

[Maggy] schreef:
Ik denk ook dat ik geen re-dose ga nemen van de 6-APB, alleen neem ik dit wel voor de zekerheid mee, ik dacht rond de 10/20 mg?


Ik denk dat 10/20mg wel erg weinig is. :-P
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Ivo » do aug 28, 2014 8:42 pm

Piotr schreef:
[Maggy] schreef:
Ik denk ook dat ik geen re-dose ga nemen van de 6-APB, alleen neem ik dit wel voor de zekerheid mee, ik dacht rond de 10/20 mg?


Ik denk dat 10/20mg wel erg weinig is. :-P

Daar ga je inderdaad weinig van voelen...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor zornax » do aug 28, 2014 10:21 pm

Ik zit met een klein probleem met 6apb gebruik.

Zodra ik onder invloed ben van 6apb krijg ik het gevoel alsof ik naar de wc moet, de grote boodschap. Dan kan ik naar de wc gaan maar dan ga ik voor niks omdat er niks uitkomt. Het is niet constant aanwezig maar wel vaak en is knap vervelend aangezien het vals alarm is (zeker op een festival...)

Ik het dit ook met pep maar in mindere mate.

Hoe komt dit en wat kan ik er tegen doen? Het verpest soms me space een beetje..
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor [Maggy] » do aug 28, 2014 10:21 pm

Ivo schreef:
Piotr schreef:
[Maggy] schreef:
Ik denk ook dat ik geen re-dose ga nemen van de 6-APB, alleen neem ik dit wel voor de zekerheid mee, ik dacht rond de 10/20 mg?


Ik denk dat 10/20mg wel erg weinig is. :-P

Daar ga je inderdaad weinig van voelen...



Okay, wat raden jullie aan?
[Maggy]
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: do aug 28, 2014 12:44 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Piotr » vr aug 29, 2014 1:24 am

30-40mg lijkt me een prima re-dose. Denk dat een re-dose alleen nodig is als je langer door wil gaan dan dat de space van een enkele dosis duurt. 10-20mg is te weinig om het effect op pijl te houden denk ik.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor SpeedY » vr aug 29, 2014 8:56 pm

hey iedereen,

aangezien 6APB bij mijn nieuwste vendor zoals gewoonlijk weer eens niet meer leverbaar is vroeg ik mij af of jullie ervaring hebben met de volgende stoffen:

-5APB
-5MAPB
-6APDB

deze zijn namelijk nog wel leverbaar en ik vroeg me af welke van die stoffen het dichtste bij 6APB komt kwa werking.
neem het altijd op een festival, een beetje trippy mag het wel zijn, maar moet wel gewoon los kunnen gaan op de muziek zoals bij 6APB zo goed lukt.
Avatar gebruiker
SpeedY
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 8:22 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor highrutosen » vr aug 29, 2014 10:24 pm

6apDb is volgens velen nog veel beter, maar wel meer visueel en trippy.
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Abysmal » za aug 30, 2014 1:41 am

Voor wat ik erover hoor is 5MAPB vergelijkbaar met MDMA zonder de energie.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Italiano » za aug 30, 2014 11:55 am

SpeedY schreef:hey iedereen,

aangezien 6APB bij mijn nieuwste vendor zoals gewoonlijk weer eens niet meer leverbaar is vroeg ik mij af of jullie ervaring hebben met de volgende stoffen:

-5APB
-5MAPB
-6APDB

deze zijn namelijk nog wel leverbaar en ik vroeg me af welke van die stoffen het dichtste bij 6APB komt kwa werking.
neem het altijd op een festival, een beetje trippy mag het wel zijn, maar moet wel gewoon los kunnen gaan op de muziek zoals bij 6APB zo goed lukt.

5-APB is volgens mij vooral leuk i.c.m. 6-APB (en die heb je niet voor handen)
5-MAPB nog weinig over gehoord

6-APDB kan ik je van harte aanraden :) 6-APB is wat energieker en duurde wat langer voor mijn gevoel, maar 6-APDB lijkt er heel erg op. Let er wel op dat 6-APDB potenter is en de te nemen dosis dus lager ligt (zie ook het topic over 6-APDB)
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor [Maggy] » vr sep 12, 2014 12:56 pm

Uitslag van testcentrum, 6apb in combinatie met 5apb, perecentages wistetn ze natuurlijk niet. Moet ik nog rekening houden met dosering, neem dus 80mg. Maar lees dat 5apb sowieso potenter is?
[Maggy]
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: do aug 28, 2014 12:44 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor -Mana » do sep 18, 2014 2:49 pm

In dat geval win je een wasmachine.
Dat is je prijs, krijg ik nu een ban? :'(

Sorry ontopic:
Benzo Fury, aanrader of niet?
Groetjes -Mana,
Avatar gebruiker
-Mana
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: ma sep 08, 2014 11:39 am

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner