Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Ivo » wo feb 05, 2014 12:01 am

highrutosen schreef:
Ivo schreef:Ik vind redosen bij 6APB echt hard inslaan. De laatste keer dat ik het gedaan heb ging ik echt gigantisch hard van 2 x 125mg. 140mg zou meer dan genoeg moeten zijn.

Na hoeveel uur ging je redosen? Ik dacht dat het alleen verlengde en dat je niet harder ging.
Ik zal dan tussen de 200-225mg nemen. Lijkt me een stuk slimmer.

Bedankt

2-3u na mijn eerste dosis dacht ik. Het verlengt niet alleen, het wordt ook steeds schever.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor highrutosen » wo feb 05, 2014 12:17 am

Ivo schreef:
highrutosen schreef:
Ivo schreef:Ik vind redosen bij 6APB echt hard inslaan. De laatste keer dat ik het gedaan heb ging ik echt gigantisch hard van 2 x 125mg. 140mg zou meer dan genoeg moeten zijn.

Na hoeveel uur ging je redosen? Ik dacht dat het alleen verlengde en dat je niet harder ging.
Ik zal dan tussen de 200-225mg nemen. Lijkt me een stuk slimmer.

Bedankt

2-3u na mijn eerste dosis dacht ik. Het verlengt niet alleen, het wordt ook steeds schever.

Maar op alleen 125mg ga je dus behoorlijk hard al? Hoe is het voor jou in vergelijking met 125mg MDMA? En hoe is het na het redosen? Bedoel je met scheef vooral meer trippy?

En nu ik toch bezig ben. Gezien ik met 4FA van 130mg niets voelde. Wat zou dan een goede dosis zijn? 180mg ofzo?
highrutosen
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Ivo » wo feb 05, 2014 12:30 am

125mg 6APB voelt als 125mg MDMA de eerste 3 uur, en dan als 200mg de laatste 3 uur. Als ik bijdoseerde, was het net voor de 6APB sterker begon aan te voelen en kwam de volgende dosis daar boven op. Ik vond het dan niet alleen trippier maar ook gewoon harder en mijn kaken gingen alle kanten uit, waar ik bijna een halve gram MDMA voor nodig heb.

4FA kan ik je niet bij helpen. Ik heb gelezen dat 180mg wel goed zou moeten zijn, maar ik heb het maar 1 keer gedaan.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor Piotr » wo feb 05, 2014 1:07 am

highrutosen schreef:Maar op alleen 125mg ga je dus behoorlijk hard al? Hoe is het voor jou in vergelijking met 125mg MDMA? En hoe is het na het redosen? Bedoel je met scheef vooral meer trippy?

En nu ik toch bezig ben. Gezien ik met 4FA van 130mg niets voelde. Wat zou dan een goede dosis zijn? 180mg ofzo?

Ik zit met mdma en 6apb doseringen wel op een lijn met jou lees ik zo. Ik zou voor 200-225mg 6APB gaan als 175mg het nog niet helemaal is. Als ik dit stofje nog eens neem dan zal dat ook wel >200mg zijn. Met 4FA heb ik wat meer ervaring. Zelf vind ik 190-200mg 4FA altijd wel voldoende. Als je meer neemt dan houdt het love-effect minder lang aan is mijn beleving. Ik raadt je ook 180mg aan.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Perry » wo feb 05, 2014 1:12 am

Deze grap kon ik niet dood laten gaan.
naturelover schreef:Eko probeerde me laatst drugs te verkopen via PM. Hij zei dat je er de hele nacht van stuitert en dat z'n vriendengroep er dol op is.

Spoiler! :
benzo furry

Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor highrutosen » wo feb 05, 2014 10:14 am

Ik denk dat ik dan om 21:30 a 22:00 210mg met een redose van 140mg rond 01.30 a 02.00 neem. Dan ben ik wel tot 07.00 uur zoet denk ik haha. Hopelijk is 2mg Etiz genoeg om hierna te slapen ( 0 tolerantie )

Bedankt heren.
highrutosen
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Naturelover » wo feb 05, 2014 8:33 pm

JongGeleerd schreef:*grapje*

:rock2: :lol:
I am nature
Naturelover
In Memoriam

Berichtdoor highrutosen » wo feb 05, 2014 10:47 pm

De capsules zijn gemaakt. Nog 1.5 week te gaan :D
highrutosen
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Piotr » do feb 06, 2014 1:39 am

Laat me weten hoe het gaat! Ben erg benieuwd, ik wil het graag een tweede kans geven met ongeveer gelijke doseringen als jij nu gaat doen.

highrutosen schreef:Ik dacht dat het alleen verlengde en dat je niet harder ging.

En om even hierop terug te komen; je gaat wel harder als je redosed, alleen het love-effect wordt slechts minimaal versterkt, net zoals met mdma.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor highrutosen » do feb 06, 2014 11:19 am

King schreef:Laat me weten hoe het gaat! Ben erg benieuwd, ik wil het graag een tweede kans geven met ongeveer gelijke doseringen als jij nu gaat doen.

highrutosen schreef:Ik dacht dat het alleen verlengde en dat je niet harder ging.

En om even hierop terug te komen; je gaat wel harder als je redosed, alleen het love-effect wordt slechts minimaal versterkt, net zoals met mdma.

Zal ik zeker doen!
highrutosen
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Piotr » do feb 06, 2014 7:00 pm

Waar ga je eigenlijk heen? Rampage?

Verder heb ik zelf ook nog een vraag over 6APB... Heeft hier iemand ervaring met 6APB snuiven? Werkt het dan wel vrij direct in. Ik vond de keer dat ik 6APB had gedaan het heel vervelend dat ik bijna 2 uur moest wachten.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor highrutosen » do feb 06, 2014 8:45 pm

King schreef:Waar ga je eigenlijk heen? Rampage?

ASOT 650 6APB en in mei naar I am Hardwell 4FA uitproberen. Route66 (150mg) met een 50mg booster.

ASOT leek me het beste voor 6apb gezien ik de laatste keer op de wat zweverige vocal nummers een stuk beter ging dan op de progressive house met 6apb. :grin:
highrutosen
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Sunseed » do feb 06, 2014 8:49 pm

Rampage + 180 mg 6-APB + 32 mg 2c-c + 1000 mg ketamine en genoeg wiet, KNALLEEEEEENNNN!

4de editie nu, elke keer al 6-apb gedaan, echt geen woorden voor, SCHITTEREND :D
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Sunseed
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Piotr » vr feb 07, 2014 3:14 am

highrutosen schreef:ASOT 650 6APB en in mei naar I am Hardwell 4FA uitproberen. Route66 (150mg) met een 50mg booster.

150mg 4FA is wel weinig als je zulke hoge dosissen 6APB/MDMA gewend bent. Mijn eerste keer 4FA viel flink tegen omdat de dosis aan de lage kant was. Gewoon richting de 180mg gaan, zal veel beter bevallen.

Sunseed schreef:Rampage + 180 mg 6-APB + 32 mg 2c-c + 1000 mg ketamine en genoeg wiet, KNALLEEEEEENNNN!
4de editie nu, elke keer al 6-apb gedaan, echt geen woorden voor, SCHITTEREND :D

Klinkt geweldig! :love:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor highrutosen » vr feb 07, 2014 3:59 am

Ja ik las op PF dat route66 net zo hard vielen als ong 180mg van SA. Maar dan weeg ik wel 30mg af en neem ik het samen met de route66 of 1 1/3 R66 als ze makkelijk te snijden zijn.
highrutosen
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Piotr » vr feb 07, 2014 5:19 pm

Dan levert die vendor gewoon slechte shit. Puur poeder (in capsules) zou in theorie altijd sterker/sneller moeten werken dan in pilvorm omdat het bindmiddel alleen maar kan zorgen voor een wat tragere opname. Dan zou ik inderdaad voor die route 66 gaan met wat extra poeder. Ik zou die vendor voortaan maar vermijden.

Als je meer vragen hebt kun je misschien beter naar het 4FA topic gaan. :roll2:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor highrutosen » vr feb 14, 2014 11:34 am

Morgen is het zover! :D
highrutosen
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Abysmal » vr feb 14, 2014 4:12 pm

highrutosen schreef:Ja ik las op PF dat route66 net zo hard vielen als ong 180mg van SA. Maar dan weeg ik wel 30mg af en neem ik het samen met de route66 of 1 1/3 R66 als ze makkelijk te snijden zijn.

Dit komt misschien doordat er een (kleine) hoeveelheid methylone in de Route 66 zit, had ze laten testen en kreeg dit als uitslag. Blijkbaar had niemand anders dit nog geconcludeerd..
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor highrutosen » vr feb 14, 2014 7:03 pm

Abysmal schreef:
highrutosen schreef:Ja ik las op PF dat route66 net zo hard vielen als ong 180mg van SA. Maar dan weeg ik wel 30mg af en neem ik het samen met de route66 of 1 1/3 R66 als ze makkelijk te snijden zijn.

Dit komt misschien doordat er een (kleine) hoeveelheid methylone in de Route 66 zit, had ze laten testen en kreeg dit als uitslag. Blijkbaar had niemand anders dit nog geconcludeerd..

Wow! Ook bekend hoeveel?
Kan het ook gewoon vervuiling zijn? Of echt een bewust toegevoegde dosering?
highrutosen
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Abysmal » vr feb 14, 2014 7:38 pm

Testcentrum geeft helaas geen hoeveelheden voor 'onbekende' stoffen zoals methylone, dus kan je niet vertellen hoeveel het is. Ga er wel van uit dat het substantieel was, anders zouden ze het niet gevonden hebben. Ik ga er ook van uit dat die bewust is gedaan door de maker, gezien mensen reporten dat ze harder lijken te gaan..
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Terence90 » za feb 15, 2014 12:56 pm

Ik heb een tijdje al geen benzo meer gehad.. en ik was dus nu even aan het zoeken op internet waar ik het kan kopen maar het lijkt wel of het helemaal weg is.. net als 3FA? of weet iemand nog een goede site? graag PM dan;)
Terence90
Newbie

Berichtdoor Perry » za feb 15, 2014 12:58 pm

3-FA is verboden geworden, 6-APB officieel geloof ik ook, maar is nog wel bij enkele vendors te krijgen.
Vendors mogen helaas niet genoemd worden.
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Terence90 » za feb 15, 2014 1:06 pm

JongGeleerd schreef:3-FA is verboden geworden, 6-APB officieel geloof ik ook, maar is nog wel bij enkele vendors te krijgen.
Vendors mogen helaas niet genoemd worden.

Klote! dat waren toch wel mijn 2 favorieten..
wat zijn mooie gelijkwaardige vervangers voor deze? 4Fa?

ook niet in een PM?
Terence90
Newbie

Berichtdoor Perry » za feb 15, 2014 1:14 pm

Ik vind persoonlijk 4-FA tof spul, maar dat zit wel heel wat meer aan je serotonine.
Nee, ook niet in PM
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Piotr » za feb 15, 2014 7:51 pm

6APB is nog wel te verkrijgen. 4FA lijkt mij persoonlijk veel leuker als 3FA, alleen deze drugs hebben wel ieder zijn eigen karakter.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Perry » zo feb 16, 2014 4:45 am

3-FA kan functioneel gebruikt worden, lijkt me bij 4 niet zo'n goed plan
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor highrutosen » zo feb 16, 2014 7:25 am

Was weer een mooie avond. Miste wel energie bij de 6APB, maar een heerlijke roll gehad. Na de redose begon het pas echt. Vette CEV's en helemaal in me eigen wereld. Armin sloopte echt de zaal met pingpong en uiteindelijk me shirt kwijtgeraakt (waarchijnlijk aan een leuke dame) en met -1000 naar buiten in blote bast was minder geslaagd. Kwartje X erbij ging wel heerlijk en toch 8 uur lekker gegaan.

Het kan voor mij nog niet toppen aan mdma, maar het is zeker de moeite waard om vaker te doen.
highrutosen
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Perry » zo feb 16, 2014 12:54 pm

Wat ontiegelijk onverstandig... Lees je je eerst goed in en doe je dan dat wat niet moet...
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Piotr » zo feb 16, 2014 3:06 pm

highrutosen schreef:Was weer een mooie avond. Miste wel energie bij de 6APB, maar een heerlijke roll gehad. Na de redose begon het pas echt. Vette CEV's en helemaal in me eigen wereld. Armin sloopte echt de zaal met pingpong en uiteindelijk me shirt kwijtgeraakt (waarchijnlijk aan een leuke dame) en met -1000 naar buiten in blote bast was minder geslaagd. Kwartje X erbij ging wel heerlijk en toch 8 uur lekker gegaan.

Het kan voor mij nog niet toppen aan mdma, maar het is zeker de moeite waard om vaker te doen.

Fijn om te horen dat je een dolle avond hebt gehad! Hoeveel heb je nou in totaal weggewerkt? 350mg 6APB + 50mg MDMA? 8 uur lang lekker gaan is wel een plus boven mdma lijkt mij.

JongGeleerd schreef:Wat ontiegelijk onverstandig... Lees je je eerst goed in en doe je dan dat wat niet moet...

Nee dat is juist niet onverstandig. Wat onverstandig is, is jezelf niet inlezen. Je eerst wel inlezen en vervolgens je plan wijzigen is wat minder slim, maar waarschijnlijk wel onderbouwd. Daarnaast heb ik altijd het gevoel dat dit soort stoffen combineren in weze wel 'enigszins' meevalt qua schadelijkheid. Iedereen zit wel allemaal te jammeren dat bijv. pep icm. mdma gruwelijk slecht is, wat ik ook zeker niet ga ontkennen, maar dat is allemaal wel dosisafhankelijk. Een puntje pep tijdens een mdma-roll zal echt niet disastreus zijn. Net als een kwartje x bij 6APB. Zoiets kleins zal over het algemeen wel meevallen denk ik zo.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor highrutosen » zo feb 16, 2014 6:30 pm

Fijn om te horen dat je een dolle avond hebt gehad! Hoeveel heb je nou in totaal weggewerkt? 350mg 6APB + 50mg MDMA? 8 uur lang lekker gaan is wel een plus boven mdma lijkt mij.

Het ging wel heel erg in vlagen. van compleet nuchter naar echt intens in de muziek zitten alsof ik de enige in de zaal was. Visuals waren chill en ik was helder (kon goed gesprek voren, maar ook aardig de weg kwijt haha)

kwartje X heeft zeker wel toegevoegd, kam beetje energie bij en voelde me gewoon nog lekkerder.

Niet volgens plan helaas want ik wilde ff een mdma pauze nemen. Voel me nu echt super alleen helemaal geen slaap, dus hopelijk morgen nog steeds fris :grin:

9 uur 210mg 12.15 140mg 03.00 kwartje X
Zker voor herhaling vatbaar grootste plus is de lange duur, maar mdma blijft beter. En de energie ontbrak echt volledig. Bijna alleen stilgestaan met me ogen dicht wanneer er mooie vocals opkwamen :grin:
highrutosen
Belezen Gebruiker

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals