Epicurus schreef: Denken jullie dat het verstandig/leuk zou zijn om op de afterparty lachgas te nemen?
Goh verstandig is sowieso niets doen. Maar het zal wel een extra dimensie geven aan je afterglow.
Epicurus schreef: Denken jullie dat het verstandig/leuk zou zijn om op de afterparty lachgas te nemen?
Epicurus schreef:Hallo allemaal,
Ik lees hier al een behoordelijke tijd mee, maar heb nu besloten toch maar eens zelf mee te reageren. Ik ben van plan om met oud en nieuw 6apb te gaan doen en heb thuis ook lachgaspatronen liggen. Denken jullie dat het verstandig/leuk zou zijn om op de afterparty lachgas te nemen?
jannaaaa schreef:Hee iedereen!
Dit weekend ga ik voor het eerst Benzo gebruiken, en heb 1 capsule van 140 mg. Ook heb ik nog een groene android liggen, van 220 mg. Ik kan nergens vinden of het combineren met elkaar mogelijk is. Dus wanneer de benzo aan het wegvagen is, of ik dan eventueel bij zou kunnen nemen?
jannaaaa schreef:Hee iedereen!
Dit weekend ga ik voor het eerst Benzo gebruiken, en heb 1 capsule van 140 mg. Ook heb ik nog een groene android liggen, van 220 mg. Ik kan nergens vinden of het combineren met elkaar mogelijk is. Dus wanneer de benzo aan het wegvagen is, of ik dan eventueel bij zou kunnen nemen?
Druks schreef:Het is te combineren maar ze versterken elkaar enorm. Neem dus weinig MDMA! (0.5mg x lichaamsgewischt?) Combineren zorgt voor meer bijwerkingen, een grotere kater en meer schade aan je lichaam. 6-APB alleen zou voldoende moeten zijn voor een avondje hard gaan.
Ik weet niet exact wanneer je de MDMA wilt bij pakken maar de euforie kan je niet verlengen door meer MDMA/6-APB te pakken.
AgeOfLove schreef:jannaaaa schreef:Hee iedereen!
Probeer eerst eens 6apb alleen. Het is op zich al een heftig middel en ook enkel op die manier kun je echt weten wat het met JOU doet.
Zoals hierboven al gezegd: het versterkt elkaar ook enorm. Eenmaal nog een halve pil genomen op 6apb en ik wist van de wereld niet meer... Niet chill als je wil feesten.
Oh ja en geef de 6apb de kans om in te werken, verder raad ik je gewoon aan om dit topic ook eens snel door te lezen. Alle info die gekend is staat erin.
Moonshine08 schreef:Komend weekend voor het eerst 6-apb proberen. Naast 6-apb neem ik nog een beetje speed mee. Heerlijk dat het spul zo lang werkt, maar het heeft ook gewoon iets leuks om af en toe met dope te pielen![]()
Aangezien 6-apb voornamelijk invloed heeft op je serotonine en speed op je dopamine verwacht ik dat het elkaar niet al teveel bijt. Daarnaast neem ik op een avond max een kwart gram speed. Moet kunnen lijkt mij?
Ik heb nog wel een vraag over de dosering. Ik ga richting de 90kg, mijn vriendin is ongeveer 60kg.
Mijn vriendin is erg gevoelig voor praktisch alle drugs. Ik zat zelf te denken aan 125mg voor mij en 80 of 90 voor mijn vriendin. Beide in een bommetje. Thoughts?
Thuis afsluiten met een beetje g en een jointje en dan lekker slapen.
Moonshine08 schreef:Komend weekend voor het eerst 6-apb proberen. Naast 6-apb neem ik nog een beetje speed mee. Heerlijk dat het spul zo lang werkt, maar het heeft ook gewoon iets leuks om af en toe met dope te pielen![]()
Aangezien 6-apb voornamelijk invloed heeft op je serotonine en speed op je dopamine verwacht ik dat het elkaar niet al teveel bijt. Daarnaast neem ik op een avond max een kwart gram speed. Moet kunnen lijkt mij?
Ik heb nog wel een vraag over de dosering. Ik ga richting de 90kg, mijn vriendin is ongeveer 60kg.
Mijn vriendin is erg gevoelig voor praktisch alle drugs. Ik zat zelf te denken aan 125mg voor mij en 80 of 90 voor mijn vriendin. Beide in een bommetje. Thoughts?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:Moonshine08 schreef:Komend weekend voor het eerst 6-apb proberen. Naast 6-apb neem ik nog een beetje speed mee. Heerlijk dat het spul zo lang werkt, maar het heeft ook gewoon iets leuks om af en toe met dope te pielen![]()
Niemand weet hoe schadelijk 6apb is, daar is nog geen of veel te weinig onderzoek naar gedaan.
Mdma (serotonine releaser, net als 6apb) + speed is zeer schadelijk voor de hersenen. Omdat dopamine juist de kapot makende werking van de afbraakstoffen van mdma versterkt.
Misschien is dat met 6apb hetzelfde, misschien niet.
Sowieso geeft 6apb een temperatuursverhoging en speed óók. Dubbelop temperatuur verhoging veroorzaakt óók extra hersenschade.
Moonshine08 schreef:Hoe zit het met de kater van 6-apb in vergelijking tot 4-fa?
JongGeleerd schreef:Het is sowieso erg onverstandig research chemicals te combineren, maar zoals gezegd werd:
De combinatie speed en mdma geeft een verhoogde neurotoxischiteit (of hoe je dat ook maar schrijft) en aangezien mdma en 6apb erg op elkaar lijken is het dubbel onverstandig.
Ik raad het iig sterk af.
Je zult er niet dood aan gaan maar je geeft je hersenen wel een onverantwoorde klap
King schreef:MDMA icm. amfetamine zorgt hoogstwaarschijnlijk voor vrije radicalen in je hersenen. Vrije radicalen zijn extreem reactief en reageren je hersencellen tot schroot. Volgens mij komt het hier ongeveer op neer. De kans is groot dat dit voor alle MDMA-analogen en amfetamines geldt. Maar zoals ik al zei, je zal niet de eerste zijn die zich er weinig van aan trekt...
Moonshine08 schreef:JongGeleerd schreef:Het is sowieso erg onverstandig research chemicals te combineren, maar zoals gezegd werd:
De combinatie speed en mdma geeft een verhoogde neurotoxischiteit (of hoe je dat ook maar schrijft) en aangezien mdma en 6apb erg op elkaar lijken is het dubbel onverstandig.
Ik raad het iig sterk af.
Je zult er niet dood aan gaan maar je geeft je hersenen wel een onverantwoorde klap
Geen verwijt: maar eigenlijk zeg je nog een keer hetzelfde als Ilovemdma. Meer drugs is altijd slecht. Maar voor zover ik heb begrepen zijn je receptoren mbt speed (dopamine) een stuk robuuster dan die van mdma en dus ws ook 6-apb.
Voor de duidelijkheid: ik ga geen rc's combineren![]()
@AgeOfLove: dat baart me wel wat zorgen. Ik wil eigenlijk de rest van de vakantie zo fris mogelijk doorkomen en van MDMA kan ik behoorlijk last hebben van een kater. Van 4fa is dat een stuk minder.
Aan de andere kant toch erg nieuwsgierig naar 6-apb.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Moonshine08 schreef:King schreef:MDMA icm. amfetamine zorgt hoogstwaarschijnlijk voor vrije radicalen in je hersenen. Vrije radicalen zijn extreem reactief en reageren je hersencellen tot schroot. Volgens mij komt het hier ongeveer op neer. De kans is groot dat dit voor alle MDMA-analogen en amfetamines geldt. Maar zoals ik al zei, je zal niet de eerste zijn die zich er weinig van aan trekt...
Helemaal met je eens. Maar dan blijft het gewoon 'drugs zijn slecht voor je'. Dat slaat los van combineren. 2x zoveel mdma naar binnen werken is dan ook slecht.
Hoe ervaar jij de kater van 6-apb?
King schreef:De combinatie van deze drugs zorgt voor vrije radicalen in je hersenen, de drugs individueel niet.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomz0r schreef:King schreef:De combinatie van deze drugs zorgt voor vrije radicalen in je hersenen, de drugs individueel niet.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Moonshine08 schreef:Dat zou het wellicht verklaren. Ik dacht dat die schade alleen door serotonine veroorzaakt kon worden. Leuke materie, lastig om uit te zoeken.
Echter ben nu vooral benieuwd hoe de kater zich verhoudt tot bijv MDMA (heb ik een flinke kater van) en 4FA (nauwelijks een kater)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Moonshine08 schreef:Dat zou het wellicht verklaren. Ik dacht dat die schade alleen door serotonine veroorzaakt kon worden. Leuke materie, lastig om uit te zoeken.
Echter ben nu vooral benieuwd hoe de kater zich verhoudt tot bijv MDMA (heb ik een flinke kater van) en 4FA (nauwelijks een kater)
Ik heb er echt een zware kater door. Maar dat komt vooral doordat het minste bijpakken betekent dat ik niet slaap, en ik kan echt niet tegen slaaptekort na druggebruik.
King schreef:MDMA icm. amfetamine zorgt hoogstwaarschijnlijk voor vrije radicalen in je hersenen. Vrije radicalen zijn extreem reactief en reageren je hersencellen tot schroot. Volgens mij komt het hier ongeveer op neer. De kans is groot dat dit voor alle MDMA-analogen en amfetamines geldt. Maar zoals ik al zei, je zal niet de eerste zijn die zich er weinig van aan trekt...
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:King schreef:MDMA icm. amfetamine zorgt hoogstwaarschijnlijk voor vrije radicalen in je hersenen. Vrije radicalen zijn extreem reactief en reageren je hersencellen tot schroot. Volgens mij komt het hier ongeveer op neer. De kans is groot dat dit voor alle MDMA-analogen en amfetamines geldt. Maar zoals ik al zei, je zal niet de eerste zijn die zich er weinig van aan trekt...
Vrije radicalen komen sowieso wel vrij bij MDMA en dit heeft echt helemaal niets met combinaties te maken. De extra schade zit hem eerder in het oververhitten van je brein dan in de vrije radicalen.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten