Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor AgeOfLove » vr dec 20, 2013 2:04 pm

Epicurus schreef: Denken jullie dat het verstandig/leuk zou zijn om op de afterparty lachgas te nemen?

Goh verstandig is sowieso niets doen. Maar het zal wel een extra dimensie geven aan je afterglow.
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor GaiaNyx » vr dec 20, 2013 2:17 pm

Ik persoonlijk vind lachgas het leukste tijdens je trip. Erna vind ik het niet heel veel anders dan lachgas zonder iets erbij.
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor jannaaaa » vr dec 20, 2013 5:20 pm

Hee iedereen!

Dit weekend ga ik voor het eerst Benzo gebruiken, en heb 1 capsule van 140 mg. Ook heb ik nog een groene android liggen, van 220 mg. Ik kan nergens vinden of het combineren met elkaar mogelijk is. Dus wanneer de benzo aan het wegvagen is, of ik dan eventueel bij zou kunnen nemen?
jannaaaa
Newbie

Berichtdoor User202 » vr dec 20, 2013 5:31 pm

Epicurus schreef:Hallo allemaal,

Ik lees hier al een behoordelijke tijd mee, maar heb nu besloten toch maar eens zelf mee te reageren. Ik ben van plan om met oud en nieuw 6apb te gaan doen en heb thuis ook lachgaspatronen liggen. Denken jullie dat het verstandig/leuk zou zijn om op de afterparty lachgas te nemen?

De hallucinaties die ik al had van 6apb, werden versterkt door lachgas
heb zo'n idee dat dat t bij bijna elk middeltje wel doet.
jannaaaa schreef:Hee iedereen!

Dit weekend ga ik voor het eerst Benzo gebruiken, en heb 1 capsule van 140 mg. Ook heb ik nog een groene android liggen, van 220 mg. Ik kan nergens vinden of het combineren met elkaar mogelijk is. Dus wanneer de benzo aan het wegvagen is, of ik dan eventueel bij zou kunnen nemen?

lijkt mij persoonlijk niet nodig, en lijkt me ook zonde omdat je daarmee de trip n beetje verziekt.
aan t einde van 6apb, als je wat minder waus wordt, komt de psychedelica tevoorschijn...
jointje maakt t helemaal dan :hulde: haha
Laatst bijgewerkt door User202 op vr dec 20, 2013 5:33 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Done: MDMA , Methylone, Amfetamine, Coke, Alcohol, GHB, Ethylphenidaat, Paddo's, 2c-i, LSA zaad, Etizolam, 4FA,2FA, 6APB
To Do 2c-b(ligt klaar!), Keta, Methoxetamine
User202
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor AgeOfLove » vr dec 20, 2013 5:41 pm

Probeer eerst eens 6apb alleen. Het is op zich al een heftig middel en ook enkel op die manier kun je echt weten wat het met JOU doet.
Zoals hierboven al gezegd: het versterkt elkaar ook enorm. Eenmaal nog een halve pil genomen op 6apb en ik wist van de wereld niet meer... Niet chill als je wil feesten.

Oh ja en geef de 6apb de kans om in te werken, verder raad ik je gewoon aan om dit topic ook eens snel door te lezen. Alle info die gekend is staat erin.
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor jannaaaa » vr dec 20, 2013 6:08 pm

Druks schreef:Het is te combineren maar ze versterken elkaar enorm. Neem dus weinig MDMA! (0.5mg x lichaamsgewischt?) Combineren zorgt voor meer bijwerkingen, een grotere kater en meer schade aan je lichaam. 6-APB alleen zou voldoende moeten zijn voor een avondje hard gaan.

Ik weet niet exact wanneer je de MDMA wilt bij pakken maar de euforie kan je niet verlengen door meer MDMA/6-APB te pakken.

Okee thanks! Ik denk dat ik dan alleen voor de 6-APB ga, aangezien ik al heel gevoelig ben voor de kater erna haha
jannaaaa
Newbie

Berichtdoor jannaaaa » vr dec 20, 2013 6:11 pm

AgeOfLove schreef:

Probeer eerst eens 6apb alleen. Het is op zich al een heftig middel en ook enkel op die manier kun je echt weten wat het met JOU doet.
Zoals hierboven al gezegd: het versterkt elkaar ook enorm. Eenmaal nog een halve pil genomen op 6apb en ik wist van de wereld niet meer... Niet chill als je wil feesten.

Oh ja en geef de 6apb de kans om in te werken, verder raad ik je gewoon aan om dit topic ook eens snel door te lezen. Alle info die gekend is staat erin.

Ik zat dus te denken aan die combinatie, omdat een vriendin van mij al eens eerder 6-APB heeft gehad. Zij had een capsule van 50 mg, maar merkte niks van de effecten. En aangezien ik er maar 1 had, dacht ik dat het misschien wel kon. Maar het lijkt mij idd verstandiger van niet :mrgreen:
jannaaaa
Newbie

Berichtdoor Moonshine08 » vr dec 20, 2013 6:19 pm

Komend weekend voor het eerst 6-apb proberen. Naast 6-apb neem ik nog een beetje speed mee. Heerlijk dat het spul zo lang werkt, maar het heeft ook gewoon iets leuks om af en toe met dope te pielen :beer:

Aangezien 6-apb voornamelijk invloed heeft op je serotonine en speed op je dopamine verwacht ik dat het elkaar niet al teveel bijt. Daarnaast neem ik op een avond max een kwart gram speed. Moet kunnen lijkt mij?

Ik heb nog wel een vraag over de dosering. Ik ga richting de 90kg, mijn vriendin is ongeveer 60kg.
Mijn vriendin is erg gevoelig voor praktisch alle drugs. Ik zat zelf te denken aan 125mg voor mij en 80 of 90 voor mijn vriendin. Beide in een bommetje. Thoughts?

Thuis afsluiten met een beetje g en een jointje en dan lekker slapen.
Moonshine08

Berichtdoor Piotr » vr dec 20, 2013 7:18 pm

Moonshine08 schreef:Komend weekend voor het eerst 6-apb proberen. Naast 6-apb neem ik nog een beetje speed mee. Heerlijk dat het spul zo lang werkt, maar het heeft ook gewoon iets leuks om af en toe met dope te pielen :beer:

Aangezien 6-apb voornamelijk invloed heeft op je serotonine en speed op je dopamine verwacht ik dat het elkaar niet al teveel bijt. Daarnaast neem ik op een avond max een kwart gram speed. Moet kunnen lijkt mij?

Ik heb nog wel een vraag over de dosering. Ik ga richting de 90kg, mijn vriendin is ongeveer 60kg.
Mijn vriendin is erg gevoelig voor praktisch alle drugs. Ik zat zelf te denken aan 125mg voor mij en 80 of 90 voor mijn vriendin. Beide in een bommetje. Thoughts?

1) Wat kun je hebben van XTC/MDMA? Ik zou 150mg 6APB aanraden voor jou en inderdaad 80-100mg voor je vriendin. Als je van jezelf weet dat bijvoorbeeld 150mg MDMA in een keer al veel voor je is, zou ik het maar bij die 125mg laten.

2) 6APB combineren met speed zal niemand je aanraden want het zorgt voor (extra) hersenschade, maar desalniettemin zal je niet de enige zijn die zich hier weinig van aantrekt. Je kan beter een extra capsule meenemen van 50-80mg 6APB en laat de speed thuis.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Partypipo » za dec 21, 2013 4:43 am

Moonshine08 schreef:Komend weekend voor het eerst 6-apb proberen. Naast 6-apb neem ik nog een beetje speed mee. Heerlijk dat het spul zo lang werkt, maar het heeft ook gewoon iets leuks om af en toe met dope te pielen :beer:

Niemand weet hoe schadelijk 6apb is, daar is nog geen of veel te weinig onderzoek naar gedaan.
Mdma (serotonine releaser, net als 6apb) + speed is zeer schadelijk voor de hersenen. Omdat dopamine juist de kapot makende werking van de afbraakstoffen van mdma versterkt.
Misschien is dat met 6apb hetzelfde, misschien niet.

Sowieso geeft 6apb een temperatuursverhoging en speed óók. Dubbelop temperatuur verhoging veroorzaakt óók extra hersenschade.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Moonshine08 » za dec 21, 2013 9:42 am

ILoveMDMA schreef:

Niemand weet hoe schadelijk 6apb is, daar is nog geen of veel te weinig onderzoek naar gedaan.
Mdma (serotonine releaser, net als 6apb) + speed is zeer schadelijk voor de hersenen. Omdat dopamine juist de kapot makende werking van de afbraakstoffen van mdma versterkt.
Misschien is dat met 6apb hetzelfde, misschien niet.

Sowieso geeft 6apb een temperatuursverhoging en speed óók. Dubbelop temperatuur verhoging veroorzaakt óók extra hersenschade.

Heb je daar een linkje van? Als je het zo opschrijft klinkt het natuurlijk logisch: slecht + slecht = slecht. Maar waarom zou speed + mdma zeer schadelijk zijn? Er vanuit gaande dat je niet dubbel zo veel drugs neemt kan ik me goed voorstellen dat het juist beter is als je een beetje speed en een beetje mdma naast elkaar doet. Ipv nog een keer mdma te droppen. Mijn lijf onderstreepte dat, toen ik nog mdma gebruikte, iig wel.

In dit geval: de hoeveelheid speed is, vind ik, minimaal. Een kwart gram voor mij max.
Ik zal er eens een topic aan wijden een deze dagen.

Hoe zit het met de kater van 6-apb in vergelijking tot 4-fa?

And
Moonshine08

Berichtdoor Perry » za dec 21, 2013 12:36 pm

Het is sowieso erg onverstandig research chemicals te combineren, maar zoals gezegd werd:
De combinatie speed en mdma geeft een verhoogde neurotoxischiteit (of hoe je dat ook maar schrijft) en aangezien mdma en 6apb erg op elkaar lijken is het dubbel onverstandig.
Ik raad het iig sterk af.
Je zult er niet dood aan gaan maar je geeft je hersenen wel een onverantwoorde klap
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor AgeOfLove » za dec 21, 2013 1:45 pm

Moonshine08 schreef:Hoe zit het met de kater van 6-apb in vergelijking tot 4-fa?

Nog nooit geen kater gehad op 4fa tenzij ik overdreven zoop erop. 6apb is een ander paar mouwen. Grotere kater dan XTC en al zeker als je ze gaat combineren ( slechts 1x gedaan ).
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Moonshine08 » za dec 21, 2013 1:50 pm

JongGeleerd schreef:Het is sowieso erg onverstandig research chemicals te combineren, maar zoals gezegd werd:
De combinatie speed en mdma geeft een verhoogde neurotoxischiteit (of hoe je dat ook maar schrijft) en aangezien mdma en 6apb erg op elkaar lijken is het dubbel onverstandig.
Je zult er niet dood aan gaan maar je geeft je hersenen wel een onverantwoorde klap

Geen verwijt: maar eigenlijk zeg je nog een keer hetzelfde als Ilovemdma. Meer drugs is altijd slecht. Maar voor zover ik heb begrepen zijn je receptoren mbt speed (dopamine) een stuk robuuster dan die van mdma en dus ws ook 6-apb.

Voor de duidelijkheid: ik ga geen rc's combineren :)

@AgeOfLove: dat baart me wel wat zorgen. Ik wil eigenlijk de rest van de vakantie zo fris mogelijk doorkomen en van MDMA kan ik behoorlijk last hebben van een kater. Van 4fa is dat een stuk minder.

Aan de andere kant toch erg nieuwsgierig naar 6-apb.
Moonshine08

Berichtdoor Piotr » za dec 21, 2013 2:53 pm

MDMA icm. amfetamine zorgt hoogstwaarschijnlijk voor vrije radicalen in je hersenen. Vrije radicalen zijn extreem reactief en reageren je hersencellen tot schroot. Volgens mij komt het hier ongeveer op neer. De kans is groot dat dit voor alle MDMA-analogen en amfetamines geldt. Maar zoals ik al zei, je zal niet de eerste zijn die zich er weinig van aan trekt...
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Moonshine08 » za dec 21, 2013 3:04 pm

King schreef:MDMA icm. amfetamine zorgt hoogstwaarschijnlijk voor vrije radicalen in je hersenen. Vrije radicalen zijn extreem reactief en reageren je hersencellen tot schroot. Volgens mij komt het hier ongeveer op neer. De kans is groot dat dit voor alle MDMA-analogen en amfetamines geldt. Maar zoals ik al zei, je zal niet de eerste zijn die zich er weinig van aan trekt...

Helemaal met je eens. Maar dan blijft het gewoon 'drugs zijn slecht voor je'. Dat slaat los van combineren. 2x zoveel mdma naar binnen werken is dan ook slecht.

Hoe ervaar jij de kater van 6-apb?
Moonshine08

Berichtdoor Partypipo » za dec 21, 2013 3:28 pm

Moonshine08 schreef:
JongGeleerd schreef:Het is sowieso erg onverstandig research chemicals te combineren, maar zoals gezegd werd:

Geen verwijt: maar eigenlijk zeg je nog een keer hetzelfde als Ilovemdma. Meer drugs is altijd slecht. Maar voor zover ik heb begrepen zijn je receptoren mbt speed (dopamine) een stuk robuuster dan die van mdma en dus ws ook 6-apb.

Voor de duidelijkheid: ik ga geen rc's combineren :)

@AgeOfLove: dat baart me wel wat zorgen. Ik wil eigenlijk de rest van de vakantie zo fris mogelijk doorkomen en van MDMA kan ik behoorlijk last hebben van een kater. Van 4fa is dat een stuk minder.

Aan de andere kant toch erg nieuwsgierig naar 6-apb.

De schade van mdma aan je serotonine axonen wordt volgens een gangbare theorie veroorzaakt door dopamine. Mdma alleen geeft vooral een serotonine boost. Mdma geeft ook een dopamine boost. Een stuk minder dan speed dat doet. De extra dopamine boost van speed zou dus volgens deze theorie je serotonine axonen extra hard slopen.

Misschien dat iemand anders de wetenschappelijke bronnen kan vinden?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Moonshine08 » za dec 21, 2013 3:35 pm

Dat zou het wellicht verklaren. Ik dacht dat die schade alleen door serotonine veroorzaakt kon worden. Leuke materie, lastig om uit te zoeken.

Echter ben nu vooral benieuwd hoe de kater zich verhoudt tot bijv MDMA (heb ik een flinke kater van) en 4FA (nauwelijks een kater)
Moonshine08

Berichtdoor Piotr » za dec 21, 2013 3:51 pm

Moonshine08 schreef:
King schreef:MDMA icm. amfetamine zorgt hoogstwaarschijnlijk voor vrije radicalen in je hersenen. Vrije radicalen zijn extreem reactief en reageren je hersencellen tot schroot. Volgens mij komt het hier ongeveer op neer. De kans is groot dat dit voor alle MDMA-analogen en amfetamines geldt. Maar zoals ik al zei, je zal niet de eerste zijn die zich er weinig van aan trekt...

Helemaal met je eens. Maar dan blijft het gewoon 'drugs zijn slecht voor je'. Dat slaat los van combineren. 2x zoveel mdma naar binnen werken is dan ook slecht.

Hoe ervaar jij de kater van 6-apb?

De combinatie van deze drugs zorgt voor vrije radicalen in je hersenen, de drugs individueel niet. Hoe kunnen we je dit duidelijk maken?! Als je zo naïef na blijft denken kun je maar beter wegblijven van dit forum als je toch niks van anderen aanneemt...

Ik heb maar een maal 6APB gedaan en dat was 125mg 6APB icm. 200mg MDMA. Vond de kater wel meevallen itt wat ik had verwacht. De kater van 6APB ligt volgens mij tussen die van MDMA en 4FA in. Maar dat hangt er vanaf of je kan slapen of niet. Na 4FA kan ik nooit slapen en dat zorgt toch wel voor een dag dat ik me mentaal en fysiek niet goed voel. 6APB werkt meer op je serotonine receptoren dan 4FA en zal daarom ook een ergere/langere dip veroorzaken.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » za dec 21, 2013 3:53 pm

King schreef:De combinatie van deze drugs zorgt voor vrije radicalen in je hersenen, de drugs individueel niet.

:#:
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie

Berichtdoor Piotr » za dec 21, 2013 3:58 pm

Tomz0r schreef:
King schreef:De combinatie van deze drugs zorgt voor vrije radicalen in je hersenen, de drugs individueel niet.

:#:

Zit ik fout? Misschien dat MDMA zelf wel zorgt voor wat vrije radicalen, maar de combinatie echter véél meer. Doel je daar op?
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » za dec 21, 2013 4:05 pm

Ik had er een tijdje terug over gelezen toen ik overwoog het nog een keer te doen. Maar je insinueert wel heel erg dat het wel mee valt en dat het niet tot een klein beetje schadelijk is als je 1 van deze drugs individueel neemt. Alsof het pas een probleem wordt als gecombineerd wordt. Natuurlijk is combineren schadelijker, maar individueel 1 van de 2 nemen kan eigenlijk ook weinig goeds doen in je hersenen.

Niet dat ik combigebruik nu wil promoten, maar dat valse gevoel van veiligheid als 1 van de 2 wordt gedaan slaat ook niet echt ergens op. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie

Berichtdoor Piotr » za dec 21, 2013 4:16 pm

Nouja, ik neem aan dat mensen die willen combineren toch wel vaker MDMA of amfetamine tot zich nemen ongeacht de schade. Om de schade van de drugs individueel te vermelden is een beetje overbodig toch? De meeste mensen die MDMA nemen zijn zich hopelijk wel bewust van de schade, zo niet, dan moeten ze maar eens beter rondkijken op dit forum. Deze schade wil je niet significant verhogen door te gaan combineren.

Verder valt de schade van amfetamine wel mee, laat staan hersenschade, die volgens mij nauwelijks aanwezig is bij deze drug.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Ivo » za dec 21, 2013 4:23 pm

Moonshine08 schreef:Dat zou het wellicht verklaren. Ik dacht dat die schade alleen door serotonine veroorzaakt kon worden. Leuke materie, lastig om uit te zoeken.

Echter ben nu vooral benieuwd hoe de kater zich verhoudt tot bijv MDMA (heb ik een flinke kater van) en 4FA (nauwelijks een kater)

Ik heb er echt een zware kater door. Maar dat komt vooral doordat het minste bijpakken betekent dat ik niet slaap, en ik kan echt niet tegen slaaptekort na druggebruik.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor Moonshine08 » za dec 21, 2013 4:59 pm

Ivo schreef:
Moonshine08 schreef:Dat zou het wellicht verklaren. Ik dacht dat die schade alleen door serotonine veroorzaakt kon worden. Leuke materie, lastig om uit te zoeken.

Ik heb er echt een zware kater door. Maar dat komt vooral doordat het minste bijpakken betekent dat ik niet slaap, en ik kan echt niet tegen slaaptekort na druggebruik.

1 ding scheelt, ik kan op geen enkele drugs slapen, dus dat maakt niet uit Enige uitzondering is wiet. Op alcohol kan ik alleen in slaap komen maar ben ik zo weer wakker.

Alle andere drugs houden mij wakker.

Waar is de kater mee te vergelijken?

Onderhand toch aan het overwegen om 6-apb eerst maar eens een keer thuis te doen en op het feest 'gewoon' voor 4-fa te gaan. Ik wil absoluut geen heftige kater zo vlak voor de kerst.
Moonshine08

Berichtdoor ParadijsVogel » za dec 21, 2013 5:08 pm

Vrije radicalen komen sowieso wel vrij bij MDMA en dit heeft echt helemaal niets met combinaties te maken. De extra schade zit hem eerder in het oververhitten van je brein dan in de vrije radicalen.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur

Berichtdoor Piotr » za dec 21, 2013 5:14 pm

ParadijsVogel schreef:

Vrije radicalen komen sowieso wel vrij bij MDMA en dit heeft echt helemaal niets met combinaties te maken. De extra schade zit hem eerder in het oververhitten van je brein dan in de vrije radicalen.

Oké, dan moet Einstein maar een nuttige post plaatsen... :woeh:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Epicurus » zo dec 29, 2013 10:33 pm

Weet iemand een makkelijke manier om capsules te vullen met poeder?

Ik rol altijd een papiertje op tot een trechter en giet hierdoor het poeder in de capsule, maar dit is vaak een heel gedoe. Ideeën om dit makkelijker cq sneller te doen zijn dus welkom! :)
Wie een kuil graaft voor een ander, is geen egoïst
Epicurus
Newbie

Berichtdoor Fret » zo dec 29, 2013 10:43 pm

hele capsule wegen, halve capsule volscheppen uit het zakje, andere helft erop maar niet vastklikken, afwegen hoeveel erin zit, er iets bij scheppen of er iets uithalen

dat is hoe ik het doe en dat werkt best oké
"Ik ben hier emotioneel te onzeker voor Ernie." -Bert, 2015

Fret
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor ParadijsVogel » zo dec 29, 2013 11:11 pm

Vloeitje doormidden snijden over de lengte, in de capsule en glijbaan het erin.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals