Druks schreef:JongGeleerd schreef:Geloof dat het verboden is hoor, zowel 6-APB als 5-APB en nog een stofje.
Om die wet te omzeilen zijn ze bijvoorbeeld 6-APDB gaan maken, waardoor het geen APB meer is en legaal.
Zoiets staat me bij.
In de UK geldt een APB ban. Vandaar dat er nu varianten verschijnen.
Lieke schreef:Is er iemand die 6apb gecombineerd heeft met mdma? 75mg 6apb/75mg mdma ofzo? Zijn er extra risico's?
Druks schreef:In het topic staan genoeg ervaringen met 6-APB + MDMA. Je doet meer schade aan je lichaam natuurlijk, door het te combineren. De MDMA schijnt ook veel harder in te slaan.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
JongGeleerd schreef:Krijg je dan geen serotonine syndroom?
JongGeleerd schreef:Krijg je dan geen serotonine syndroom?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Italiano schreef:http://nl.wikipedia.org/wiki/Serotoninesyndroom
King schreef:Klimtox denk even Einstein te quoten maar heeft het fout geïnterpreteerd. Een fout die door velen en mezelf wordt gemaakt.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Italiano schreef:Mag ik vragen waarom je 4-FA en 6-APB zou willen combineren? Zijn beide vrij heftig op zichzelf (6-APB meer dan 4-FA).
Edit: lees nu dat je het effect wilt verlengen, zoiets vermoedde ik al....
Denk dat mensen eens moeten accepteren dat je gewoon x aantal uur fun kunt hebben op (zware) serotonine releasers, weliswaar langer op 6-APB dan op MDMA, en dat je dat niet moet willen verlengen (behalve met iets als een 2C).
Wil je het nou tóch doen, begin dan met 4-FA. Bewaar de zwaarste serotonine releaser voor het laatst. Daarna crash je te hard om er iets tegen te kunnen beginnen, naar mijn mening.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast