Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor The Dude » ma dec 30, 2013 2:58 pm

ParadijsVogel schreef:
King schreef:MDMA icm. amfetamine zorgt hoogstwaarschijnlijk voor vrije radicalen in je hersenen. Vrije radicalen zijn extreem reactief en reageren je hersencellen tot schroot. Volgens mij komt het hier ongeveer op neer. De kans is groot dat dit voor alle MDMA-analogen en amfetamines geldt. Maar zoals ik al zei, je zal niet de eerste zijn die zich er weinig van aan trekt...

Vrije radicalen komen sowieso wel vrij bij MDMA en dit heeft echt helemaal niets met combinaties te maken. De extra schade zit hem eerder in het oververhitten van je brein dan in de vrije radicalen.

Extra hitte zorgt voor meer vrije radicalen
''Well, you know. That's like your opinion, man.''
The Dude
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Einstein » ma dec 30, 2013 11:18 pm

Dat sowieso, maar combinaties met ander matreaal zorgen in ieder geval voor extra schadelijke stoffen en in bepaalde gevallen waarschijnlijk ook voor meer vrije radicalen. Naar spul in ieder geval :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Epicurus » do jan 02, 2014 11:24 am

Dinsdag was het dan eindelijk zover en kon ik anderhalve maand later dan gepland eindelijk eens dit stofje uitproberen. Ik had hiervoor namelijk 5APDB ipv de bestelde 6APB binnengekregen, lang leve het testcentrum! (Bij deze wil ik dus ook DS van harte afraden)
Ik heb het met een groep vrienden gedaan op Paradigm en ik kan nu al zeggen voor mij geen MDMA meer, wat een heerlijke drug is dit! Oudjaarsnacht om 23:00 uur 150 mg ingenomen en dit was genoeg om lekker te dansen, genieten en te socializen tot ruim 7 uur. Hierna merkte ik wel dat het begon uit te werken maar dit ging zo subtiel dat ik het totaal geen probleem vond. Om maar even de plus en min-punten op een rijtje te zetten:
+ lange werkingsduur
+ minder dwingend als MDMA
+ ik bleef helder van geest, waar ik van XTC altijd wazig wordt
+ mijn kaken hebben niet de Elfstedentocht geschaatst
+ ik voel me nu, 2 dagen later, nog steeds fit en opgewekt (geen kater dus)
+ de tijd verliep normaal in plaats van razendsnel
+ ik zag er niet zo vercrackt uit als sommige van mijn vrienden met XTC
+ Subtiele uitwerking

- De inslag had om mij wel iets harder gemogen, dit vind ik normaal wel altijd erg fijn aan XTC
- De helderheid was voor mij tegelijkertijd ook weer een nadeel, waar ik met XTC op 10 minuten lang gebiologeerd naar de verlichting kan kijken deed de aankleding van de zaal me dit keer minder.
- Het niet kunnen slapen, ik ben pas om 13 uur gaan slapen (gelukkig hebben we ons in de wakkere periode nog lang kunnen vermaken met lachgasballonnen! :keta: )

Om een lang verhaal kort te maken: 6APB > MDMA wat mij betreft

Ik wil nog even afsluiten met een kleine tip: Koop voor een feest een partypack tripbrillen. (ik weet niet of ik de site mag vermelden) Ik heb met mijn 16 wonderbrillen mezelf, mijn vrienden en een heleboel onbekenden blij kunnen maken!

Ik sta nu al te popelen om het over 3 maanden weer te mogen doen! :rock:
Wie een kuil graaft voor een ander, is geen egoïst
Epicurus
Newbie

Berichtdoor SpeedY » zo jan 12, 2014 5:59 pm

Ik heb het ondertussen al 2x gedaan (Decibel en Qlimax) en ik blijf het geweldig vinden!

met name de lange duur,
het speedy effect (wordt met mdma heel rustig en chill door adhd)
de helderheid (herrinder ik me tenminste wat van het feest)
en dat de tijd lekker langzaam gaat vind ik super.

Het liefst vervang ik mdma helemaal hiermee.
het enigste waar ik me soms zorgen over maakt is dat het nog niet echt onderzocht is.
en dus ben ik een beetje bezorgt over mogelijke gevolgen van regelmatig gebruik ondanks de 3 maanden regel.
SpeedY
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Klimtox » di jan 14, 2014 4:39 pm

SpeedY schreef:mogelijke gevolgen van regelmatig gebruik ondanks de 3 maanden regel.

Ik zou me geen zorgen maken over de gevolgen van regelmatig gebruik als je de 3 maanden regel handhaaft.
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor Vinz » di jan 14, 2014 4:49 pm

Druks schreef:
Klimtox schreef:
SpeedY schreef:mogelijke gevolgen van regelmatig gebruik ondanks de 3 maanden regel.

Ik zou me geen zorgen maken over de gevolgen van regelmatig gebruik als je de 3 maanden regel handhaaft.

Dat verband bestaat niet. De 3 maanden regel is er alleen vanwege het serotonine verhaal. Andere gekke bijwerkingen of schade die kan optreden op de lange termijn is niks over bekend. Daar over zorgen maken is dus wel daadwerkelijk logisch.

Hou eens op met bullshit posten, Tox. :#:

Zelluf! Zorgen maken is helemaal niet logisch, want het dient je niet. Of je onderneemt actie of je bent een loser! :#:
Vinz
<3
Badass Junkie

Berichtdoor Einstein » wo jan 15, 2014 3:41 am

Er is inderdaad weinig bekend over eventuele exotische langetermijnbijwerkingen van 6-APB. Wellicht is het spul kankerverwekkend of torpedeert het je DNA. Lijkt me niet per se waarschijnlijk, maar je weet maar nooit.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor GaiaNyx » wo jan 15, 2014 11:03 am

Wij hebben met nieuwjaar 6apb gebruikt maar ik vond er bijzonder weinig aan. Dosis zal ongeveer 100-150 mg zijn geweest.
Love en euforie was in de verste verte niet te bekennen.. alleen een beetje dezelfde space als mdma maar dan zonder goed gevoel. Ook was het effect al na een uurtje of 3 af aan het nemen. Beetje teleurstellend dus.
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Perry » wo jan 15, 2014 11:26 am

Heb je misschien een hoge mdma tolerantie? Dan zou ik namelijk eerder voor 200mg gaan
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor GaiaNyx » wo jan 15, 2014 11:57 am

Nee toch niet, ik houd me eigenlijk altijd aan de 3 maandenregel, ik gebruik dan wel bijna altijd meer dan aanbevolen, meestal 100mg startdosis na 2uur nog een keer 100mg en soms nog een keer 100mg. Maar ik heb nog nooit vermindering van gevoel gehad. Gelukkig!!

Ik voelde wel ıets maar geen love en euforie. We hebben een paar uur later nog wat xtc gehad en deze gaf dat gevoel wel :love:

Ik denk dat dit niet mijn ding is.. maar ik ga het nog een keer in hogere dosering proberen om echt een goed beeld te krijgen. Wie weet vind ik het dan wel leuk!
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Klimtox » do jan 16, 2014 2:03 pm

Het is ook pas leuk als je XTC verpest heb voor jezelf :beer:
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor Piotr » do jan 16, 2014 6:02 pm

Lieke schreef: Dosis zal ongeveer 100-150 mg zijn geweest. Love en euforie was in de verste verte niet te bekennen.. alleen een beetje dezelfde space als mdma maar dan zonder goed gevoel.

Lieke schreef:Ik voelde wel iets maar geen love en euforie. We hebben een paar uur later nog wat xtc gehad en deze gaf dat gevoel wel :love:

Ik denk dat dit niet mijn ding is.. maar ik ga het nog een keer in hogere dosering proberen om echt een goed beeld te krijgen. Wie weet vind ik het dan wel leuk!

JongGeleerd schreef:Heb je misschien een hoge mdma tolerantie? Dan zou ik namelijk eerder voor 200mg gaan

Ik kan me hier wel in vinden, na 125mg 6APB voelde ik wel wat maar het kwam echt totaal niet in de buurt van het magische effect dat mdma geeft. Dosis zegt heel veel; 4-fa vond ik ook niks aan bij 130-150mg, toen had ik de dosis verhoogt naar 200mg en dat was fantastisch. Misschien dat bij een hogere dosis 6APB het ook wel geweldig is.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Schildpad420 » do jan 16, 2014 10:44 pm

Jeetje wat krijg ik toch zin om 6-apb te proberen als ik dit allemaal lees. Gelukkig ga ik volgende maand naar Neonsplash, lijkt mij wel een geschikt moment om 6-apb uit te proberen aangezien mijn eerste keer naar Neonsplash onder invloed van XTC was en het een van de betere avonden uit m'n leven was.
'Remember, when somebody tells you something is 'good' or 'bad' it's just their opinion'
Schildpad420
Newbie

Berichtdoor Researcher074 » za jan 18, 2014 11:14 am

Hoi,

Ben nieuw op dit forum en heb onlangs in meerdere etappes dit hele topic doorgelezen. Heb wat ervaring met verschillende soorten drugs, met name tot een jaar of 6/7/8 geleden. 6APB spreekt me erg aan, met name omdat X bij mij vrij kort werkt en ik er tegenwoordig een enorme kater van krijg. Wie weet is 6ABP het bij mij.
Nu heb ik een grammetje besteld bij een bekende vendor. Ik betwijfel nu alleen of ik het via de juiste website heb gedaan. Aan wie mag ik vragen of het via de juiste website is besteld? Betreft overigens een ".net" site. Alvast bedankt.

Mvg,
Researcher074

PS. Weet dat ik dit beter eerder had kunnen vragen :(
Researcher074
Newbie

Berichtdoor Eko » za jan 18, 2014 11:25 am

Of het nu via een vendor of een dealer is, drugs kopen is altijd op eigen risico. Veel verschillende vendors ook, en op dat vlak kunnen/mogen we u niet echt verder helpen.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Eko
-~○☼○~-
In Memoriam

Berichtdoor Researcher074 » za jan 18, 2014 12:41 pm

Ok, ik dacht gelezen te hebben dat cryptische omschrijvingen wel mochten naast het noemen van na vendors, al dan niet in afkortingen. Excuus
Researcher074
Newbie

Berichtdoor Hamukun » za jan 18, 2014 3:07 pm

Eerst wel maar nu niet meer. Maar er zijn wel een aantal andere sites waar je deze info kunt vinden. Google is je vriend.
Hamukun
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Perry » za jan 18, 2014 3:10 pm

Klopt opzich wel, afkortingen gebruiken mag, maar jij vraagt aan wie je kan vragen of t een goede is.
Waar ik benieuwd naar ben is met welke frequentie je mdma hebt gebruikt.
Als je dit misbruikt hebt lijkt het me niet verstandig om vervolgens een research chemical als vervanger te gebruiken, maar in plaats daarvan gewoon een lange pauze te nemen.

-JongGeleerd
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Researcher074 » za jan 18, 2014 3:30 pm

Uiteraard heb ik wel wat rondgekeken op het internet. Helaas vind je daar af en toe wat tegenstrijdige berichten. Zo kwam ik "de site" in positieve zin tegen, maar ook in negatieve vanwege verkeerde leveringen en wijziging van naam van de website. Pas toen ik een bestelling besteld en betaald had, zag ik een waarschuwing vanwege een imitatie website. Vandaar dat ik graag wilde weten of ik de goede te pakken heb.

Hoewel vroeger (10 jaar geleden, ik ben nu 30) de frequentie van gebruik af en toe iets te hoog lag, is dat nu niet meer het geval. De laatste jaren gebruik ik het zelden. De laatste keer was maart 2013. Ik ben op zoek naar een alternatief voor MDMA omdat MDMA voor mij te kort werkt. Het echte gevoel houd ik slechts 2 a 2,5 uur vast. Bijnemen kan de trip verlengen, maar nooit langer dan in totaal zo'n 5 uur. Daarnaast is de kater bij mij in vergelijking tot anderen vrij ernstig. Dit is het me niet meer waard. Vandaar ook dat de laatste keer zo lang geleden is.

6APB zou voor mij de oplossing kunnen zijn vanwege de lange werking. Ik hoef dan niet meer tot halverwege een feest te wachten voordat ik ook (net als m'n vrienden) wat kan nemen.
Researcher074
Newbie

Berichtdoor Hamukun » za jan 18, 2014 9:24 pm

Researcher074 schreef:Uiteraard heb ik wel wat rondgekeken op het internet. Helaas vind je daar af en toe wat tegenstrijdige berichten. Zo kwam ik "de site" in positieve zin tegen, maar ook in negatieve vanwege verkeerde leveringen en wijziging van naam van de website. Pas toen ik een bestelling besteld en betaald had, zag ik een waarschuwing vanwege een imitatie website. Vandaar dat ik graag wilde weten of ik de goede te pakken heb.

Als het SA is, dan is de site op zich OK, alleen hebben ze een tijdje terug MXE als 6APB geleverd.

Laten testen van wat je binnenkrijgt van vage internetsites kan eigenlijk alleen maar in je voordeel werken.
Hamukun
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Researcher074 » wo jan 22, 2014 3:04 pm

Daar komt het idd vandaan en het laten testen was ik sowieso van plan. Ik heb m'n 6apb inmiddels binnen samen met wat 4fa. Wilde beide eens proberen :) Nu heb ik echter twee zakjes, een met wit poeder en een met bruinachtig poeder. Er staat alleen niet op wat wat is. Iemand enig idee?
Researcher074
Newbie

Berichtdoor Klimtox » wo jan 22, 2014 3:37 pm

Druks schreef:Het bruine poeder is hoogstwaarschijnlijk 6-APB

En als je het snuift ga je van de 4FA instant huilen en de 6APB hoesten 8-)
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor Researcher074 » wo jan 22, 2014 4:00 pm

Thx :)
Ga het netjes capsuleren, maar eerst eens langs een testcentrum.
Researcher074
Newbie

Berichtdoor highrutosen » di feb 04, 2014 9:34 pm

Hier nog iemand die 6APB in doseringen rond de 250mg in 1 keer heeft genomen op een feest?

Mijn laatste keer 175mg was niet zo boeiend en na wat lezen schijnen er genoeg 200-300mg in 1 keer te nemen.

Ik zit zelf te denken aan 250mg met 4 uur later misschien een redose van 140mg.
Of denken jullie dat het misschien te overweldigend is als startdosis?
highrutosen
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Ivo » di feb 04, 2014 9:44 pm

250mg 6APB? Ik moet er niet aan denken :eek: Ik weeg genoeg en zelfs met een degelijke MDMA tolerantie vond ik 125mg meer dan genoeg. Maar er zullen wel mensen zijn die zo veel nemen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor highrutosen » di feb 04, 2014 10:18 pm

Ja ik neem met MDMA meestal 1 hele van 200-220mg en een uur later nog een halfje.

Maar laatste 2x 140mg en 175mg 6apb van SA waren niet echt spannend. 140mg voelde ik vrij weinig van en 175mg had ik een paar uur veel energie en was ik erg blij, maar niet zoals alle ervaringen die ik lees.

Denk je dat 250mg alsnog teveel kan zijn? Misschien beter 225mg doen?
highrutosen
Belezen Gebruiker

Berichtdoor highrutosen » di feb 04, 2014 10:25 pm

Druks schreef:Misschien beter even helemaal niets meer doen?

Klinkt alsof je serotonine receptoren niet zo gelukkig met je zijn.

Ik heb altijd 3 maanden pauze ertussen. Laatst toevallig maar 2 maanden, maar nu weer bijna 3 maanden pauze.

Mijn tolerantie voor mdma schoot echt snel omhoog. Gebruik pas iets meer dan 3 jaar en altijd 3 maanden pauze gehad (ook aan het begin) In 3 jaar tijd 2x niet aan pauze gehouden waarvan 1x 2 dagen achterelkaar. Gemiddeld heb ik het 4 tot max 6 keer per jaar gedaan en de laatste 2 x 6apb waren mijn eerste 2 keren en heb geen andere drugs ervoor gebruikt.

Dus daar zal het niet aan liggen. Ook nog nooit last van een comedown gehad :grin:

(misschien een weak batch 6apb? Vriend van me voelde op 140mg ook vrij weinig, was alleen de hele nacht wakker en zat de volgende dag aan de schijterij)
highrutosen
Belezen Gebruiker

Berichtdoor highrutosen » di feb 04, 2014 10:51 pm

Druks schreef:Wat is je gebruikelijke dosis? Ook daar bouw je tolerantie mee op, ookal hou je pauzes.

Ik vind 250mg 6-apb echt extreem veel. Probeer eens 200mg

6apb waren de eerste 2x dus heb niet echt een gebruikelijke dosis.
Ik begon met 2 halfjes over de hele avond en nu heb ik 1.5 pil max 2 pillen op een avond (MDMA)

Ik heb ook 1x 4FA geprobeerd op 130mg van SA en hier voelde ik helemaal niets van.
Wil dit komende zomer nog eens gaan proberen op 180mg (lees hier veel doseringen rond 180)

Gezien de sprong van 140mg 6apb naar 175mg niet heel spannend was leek 200mg me weinig, maar misschien toch beter. 140mg als redose aanhouden prima?
highrutosen
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Ivo » di feb 04, 2014 11:00 pm

Ik vind redosen bij 6APB echt hard inslaan. De laatste keer dat ik het gedaan heb ging ik echt gigantisch hard van 2 x 125mg. 140mg zou meer dan genoeg moeten zijn.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor highrutosen » di feb 04, 2014 11:29 pm

Ivo schreef:Ik vind redosen bij 6APB echt hard inslaan. De laatste keer dat ik het gedaan heb ging ik echt gigantisch hard van 2 x 125mg. 140mg zou meer dan genoeg moeten zijn.

Na hoeveel uur ging je redosen? Ik dacht dat het alleen verlengde en dat je niet harder ging.
Ik zal dan tussen de 200-225mg nemen. Lijkt me een stuk slimmer.

Bedankt
highrutosen
Belezen Gebruiker

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals