Dinsdag was het dan eindelijk zover en kon ik anderhalve maand later dan gepland eindelijk eens dit stofje uitproberen. Ik had hiervoor namelijk 5APDB ipv de bestelde 6APB binnengekregen, lang leve het testcentrum! (Bij deze wil ik dus ook DS van harte afraden)
Ik heb het met een groep vrienden gedaan op Paradigm en ik kan nu al zeggen voor mij geen MDMA meer, wat een heerlijke drug is dit! Oudjaarsnacht om 23:00 uur 150 mg ingenomen en dit was genoeg om lekker te dansen, genieten en te socializen tot ruim 7 uur. Hierna merkte ik wel dat het begon uit te werken maar dit ging zo subtiel dat ik het totaal geen probleem vond. Om maar even de plus en min-punten op een rijtje te zetten:
+ lange werkingsduur
+ minder dwingend als MDMA
+ ik bleef helder van geest, waar ik van XTC altijd wazig wordt
+ mijn kaken hebben niet de Elfstedentocht geschaatst
+ ik voel me nu, 2 dagen later, nog steeds fit en opgewekt (geen kater dus)
+ de tijd verliep normaal in plaats van razendsnel
+ ik zag er niet zo vercrackt uit als sommige van mijn vrienden met XTC
+ Subtiele uitwerking
- De inslag had om mij wel iets harder gemogen, dit vind ik normaal wel altijd erg fijn aan XTC
- De helderheid was voor mij tegelijkertijd ook weer een nadeel, waar ik met XTC op 10 minuten lang gebiologeerd naar de verlichting kan kijken deed de aankleding van de zaal me dit keer minder.
- Het niet kunnen slapen, ik ben pas om 13 uur gaan slapen (gelukkig hebben we ons in de wakkere periode nog lang kunnen vermaken met lachgasballonnen!

)
Om een lang verhaal kort te maken: 6APB > MDMA wat mij betreft
Ik wil nog even afsluiten met een kleine tip: Koop voor een feest een partypack tripbrillen. (ik weet niet of ik de site mag vermelden) Ik heb met mijn 16 wonderbrillen mezelf, mijn vrienden en een heleboel onbekenden blij kunnen maken!
Ik sta nu al te popelen om het over 3 maanden weer te mogen doen!