Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor User202 » wo okt 16, 2013 7:00 pm

Een ez test zal 6apb als amfetamine zien denk k.
zo niet, is t wat anders.
Done: MDMA , Methylone, Amfetamine, Coke, Alcohol, GHB, Ethylphenidaat, Paddo's, 2c-i, LSA zaad, Etizolam, 4FA,2FA, 6APB
To Do 2c-b(ligt klaar!), Keta, Methoxetamine
User202
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor The Dude » wo okt 16, 2013 7:38 pm

User202 schreef:Een ez test zal 6apb als amfetamine zien denk k.

Nope, heb een keer geprobeerd met een marquis ez test. Deze werd paars, wat opiaaten aan geeft. vond dit nogal raar, maar het was wel echt 6apb
''Well, you know. That's like your opinion, man.''
The Dude
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor User202 » wo okt 16, 2013 10:24 pm

The Dude schreef:
User202 schreef:Een ez test zal 6apb als amfetamine zien denk k.

Nope, heb een keer geprobeerd met een marquis ez test. Deze werd paars, wat opiaaten aan geeft. vond dit nogal raar, maar het was wel echt 6apb

oh..
das wel vage shit.
zal wel een van de moleculen zijn waardoor dat komt.
hier misschien een chemicus die dit kan uitlegen? :grin:
Done: MDMA , Methylone, Amfetamine, Coke, Alcohol, GHB, Ethylphenidaat, Paddo's, 2c-i, LSA zaad, Etizolam, 4FA,2FA, 6APB
User202

Berichtdoor Ivo » wo okt 16, 2013 10:32 pm

Volgens http://www.bluelight.ru/vb/threads/5522 ... comparison geeft 6APB een paarse kleur met de marquis test dus dat is in ieder geval een goed teken. "Een van de moleculen" is niet echt logisch, aangezien het om zuivere 6APB gaat.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor Klimtox » do okt 17, 2013 12:54 pm

Hmm, heb vorige week nog een gram gekocht van sa. Hoop dat het geen MXE is dan >.<
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor Sunseed » do okt 17, 2013 8:16 pm

Klimtox schreef:Hmm, heb vorige week nog een gram gekocht van sa. Hoop dat het geen MXE is dan >.<

Zou je hier kunnen reporten als je hem gebruikt hebt? Vrij achterdochtig nu om nog te bestellen van SA..
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Sunseed
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor zornax » do okt 17, 2013 8:37 pm

Ik heb dus ook een gram van hun, durf het eigenlijk ook niet zo aan. Komt ook overeen met een foto die die kerel poste op pf ,wit poeder met hardere stukjes erdoorheen, terwijl andere het hebben over beetje bruinachtig spul
zornax
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Ivo » do okt 17, 2013 9:12 pm

Druks schreef:Lees even het topic op PartFlock voor meer info: http://partyflock.nl/topic/1094778:6_AP ... nd#pgcntrl

Ik neem aan dat dit toegestaan is. In het belang van ieders gezondheid enzo.

Sowieso, heb er een aankondiging van gemaakt. Kan serieus fout aflopen als je 150mg neemt omdat je denkt dat het 6APB is.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor Piotr » do okt 17, 2013 10:34 pm

Stuur het naar het testcentrum als mdma ofzo.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Hamukun » vr okt 18, 2013 12:54 pm

zornax schreef:Ik heb dus ook een gram van hun, durf het eigenlijk ook niet zo aan. Komt ook overeen met een foto die die kerel poste op pf ,wit poeder met hardere stukjes erdoorheen, terwijl andere het hebben over beetje bruinachtig spul

Mijn MXE van SA is ook precies helder wit met kleine harde stukjes erin...
Hamukun
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor devlon » vr okt 18, 2013 8:59 pm

Mxe kleurt niet paars bij de eztest en 6apb wel.
devlon

Berichtdoor chris309 » za okt 19, 2013 8:53 pm

Vraag over 6-apb;
Heb het maar 2 keer gebruikt 1 x 250 mg 1 keer 50 mg.
Toen ik de 250 mg ging gebruiken had ik al bijna een half jaar geen serotonine verbruikende drugs gebruikt, alleen aclcohol en ghb. Toen nam ik dat spul, werd high nog net wat lekkerder als bij een goede dosis mdma en het duurde ook langer.
Echter had ik vanaf 2 dagen daarna(dus nog niet de dag erop alsof het lang nodig heeft om afgebroken te worden) de bekende "flitsen" als ik mijn ogen naar links en rechts bewoog, dit duurde 9 dagen voordat het wegging...
2 maanden daarna eens 50 mg geprobeerd om te testen, had een treshhold effect(klein beetje tintelingen en iets meer energie voor een uur ofzo) daarna weer 2 dagen van die flitsen.

Dit heb ik bij geen enkele andere drug ooit gehad, dit spul komt er bij mij dus ook niet meer in.
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang
chris309
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Italiano » zo okt 20, 2013 11:59 am

chris309 schreef:Vraag over 6-apb;
(...)
Dit heb ik bij geen enkele andere drug ooit gehad, dit spul komt er bij mij dus ook niet meer in.

Tja...wat had je dan verwacht bij zo'n onverantwoord hoge dosis??? :conf:
Italiano
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Ivo » zo okt 20, 2013 12:03 pm

50mg kan je toch echt geen onverantwoord hoge dosis noemen...
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor Piotr » zo okt 20, 2013 3:11 pm

Italiano schreef:
(...)

250mg is ook niet echt onverantwoord, als je dat kan hebben dan is daar toch weinig mis mee? Dus italiano jij wil zeggen dat, wanneer jij een hoge dosis pakt, dat je dan verwacht dat je 9 dagen last hebt van flitsen? Dat vind ik knap... :s
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Hamukun » zo okt 20, 2013 3:12 pm

Nee, maar als je iets voor de eerste keer gebruikt is het niet heel verstandig om een toch vrij hoge dosis te nemen. Juist dit soort gvallen laat weer zien waarom.
Hamukun
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor User202 » di okt 22, 2013 12:43 am

afgelopen weekend nog eens gedaan.
joint klaar gelegd. want smorgens in je waas draaien wordt m niet :roll2:

t+0 (rond half 10 savonds, aangezien het 2 u duurt ongeveer voordat t werkt)
tussen de 155-160 mg bommetje gemaakt..
althans, bom.. kreeg t vloeitje amper dicht en was een vierkant pakje geworden. :grin:

beetje zitten zappen op tv, was niet echt veel spannends helaas deze zaterdag.
wel wat onrustig omdat je weet dat er wat gaat gebeuren maar verder viel er nog niet veel op.

t+2
er gaat wat gebeuren, begin wat wazig te worden en praten wordt wat lastiger. Lijkt wederom heel erg op n goeie XTC pil wat betreft inslag, het is alleen wat geleidelijker.
plotseling ligt mn vriendin in een scheur. ze zag wat op de muur wat leek op een doodshoofd oid.. en zo nu en dan zag ze wat vreemde dingen in dr ooghoek.
Ikzelf zag niet snel echt duidelijk dingen maar t wordt wel waziger. TV gaat uit aangezien t niet meer interessant wordt en muziek beter zou klinken.
wat hardcore opgezet en dat klonk zeer aangenaam.

t+4 ontzettend vaag, paar keer verdwaald in mn 3 kamer woning :lol: wilde van de wc naar de huiskamer en belandde in de pc kamer.
gesprekken gingen soms nergens over of werden halverwege afgekapt omdat je niet meer weet waar t over ging , echt net als je eerste keren op n feest.. geweldig, dik in n scheur gelegen.

t+5 het lijkt er n beetje op dat t minder werd, maar dit viel opzich wel mee maar leek ons wel weer geinig om wat ghb erbij te nemen.
wat meer gedaan dan "anders" en dat kwam vrij snel op.. dat was wel de shit zeg :love: heerlijk muziek aan t luisteren en zo nu en dan kwamen er wel aparte gedachtes en mega vage monologen en kijk je elkaar aan wtf je aan t praten bent :lol:

t+6 echt knetter vaag.. muziek was echt zo wreed, en ben ff gaan hakke.. met de ogen dicht leek dit gewoon alsof ik op n feest was. k waande me echt heel ergens anders. als de muziek echt hard kon, was dit nog erger het geval denk k. helaas heb k buren onder me.

t+7
we hadden 2 kleine joints liggen en staken er een op. na n paar haaltjes begin je goed te merken dat t echt ook n psychedelica is, verkleuringen, de boel gaat bewegen, van die 2c-trails... vergelijkbaar met die muis trail wat je in windows kan instellen.
hierna begon de show weer zoals vorige keer. ogen dicht = een soort van droompje wat gestuurd wordt door de muziek. Hier bleek darkcore wel lekker te klinken, wat te snelle muziek was wat vervelend .
tijdens die "droompjes" ga je soms ook ineens vanuit het niets praten :lol: echt zo vaag is dat.
die droompjes zijn wel vergelijkbaar wat je ook wel s met n goede dosis mdma kan krijgen. ik heb toen(vroeger) wel regelmatig de meest vage dingen "gezien" het zien is niet echt zien maar je denkt t ofzo.

ondertussen was er een glas drinken over tafel gegaan en heeft n joint verziekt.
uit elkaar pulken ging nog wel en geprobeerd n nieuwe te maken. dit heeft volgens mij n uur geduurd. als je ff weg liep om naar de wc te gaan of om wat drinken te pakken, was je t alweer vergeten en zag je m na n paar minuten(kwartier) weer liggen :mrgreen:

na n uurtje nog n klein gtje genomen en wat psytrance op gezet. nu t zo trippy werd, klonk dit vele malen beter.
de trails waren erg duidelijk merkbaar en dit leek te knipperen, beetje zoals een oude tv ofzo.

voor dat we t door hadden werd t licht buiten, dit verziekte wel n beetje de space. paar drankies gedronken en in bed gaan liggen... het was ondertussen alweer bijna half 11 :eek: fakking hell zeg.

uurtje of 2 geslapen denk k en werd heel vaag wakker. soort van vreemde droom terwijl k mn ogen open had ofzo.
lijkt wel beetje op die vage shit na n nacht feesten op X en je wordt weer wakker smiddags thuis.

smiddags nogsteeds wat lichte visuals, wat vlekken op de muur en leek n beetje op 2ci patroontjes.
verder alles wat je hebt na mdma, leeg in je hoofd, nergens zin in, maag van streek en geen trek. en vandaag wat verwarde emoties

Nu ik t n beetje ken wil ik t wel een keer op n feest proberen.
vraag me af in hoeverre dit je de energie geeft wat MDMA ook doet.
lekker hard hakke, benen niet meer voelen enzo. ook aan t einde
vraag me dan alleen af hoe de treinreis naar huis me afgaat :grin: haha
User202

Berichtdoor Piotr » di okt 22, 2013 12:58 am

Moet het stiekem toch nog een keer proberen. Alleen dan ~200mg i.p.v 125mg. Maar ben ik echt de enige die de inslag (ca. 1 uur na inname tot 2 uur na inname) echt vreselijk vind? Heb het nu dus één keer gebruikt; 125mg, wat achteraf veel te weinig was. Maar het uur toen het in begon te werken.... WAT EEN VRESELIJK UUR!
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor chris309 » do okt 24, 2013 6:01 pm

Italiano schreef:
(...)

Ik heb die eerste keer een dosis genomen van 150 mg.
Toen dit goed werkte en na een uur of 6 afzwakte nog een keer ge redosed met 100 mg dit is in totaliteit aan de hoge kant, maar ook weer niet super extreem ofzo, nam daarnaast ook niet 250mg in 1 keer.

De tweede keer alleen 50 mg en voor de rest niks, ik persoonlijk blijf erbij dat ik het verraderlijk spul vind, maar hey that's me.
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang
chris309
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Sweetangel » zo okt 27, 2013 10:58 am

Een jaar geleden heb ik via een bekende online winkel bruine pallets besteld. Eerst getest en deze waren 100% 6apb en mijn ervaring was positief. Een kennis van mij heeft het later besteld en kreeg blauwe pallets, maar werd er niet goed van. Achteraf getest en het bleek een combinatie van 6apb en 5apb te zijn.

Binnenkort ga ik naar een feest en wil het nogmaals proberen, maar als poeder omdat ik maar 80mg wil en geen 125mg. Ook lees ik dat poeder beter is dan pallets.

De oude bekende online winkels is i.v.m. "administratieve redenen" gestopt. Ik weet dat we geen namen mogen noemen en dat zal ik niet doen.

Heb de lokale drugstestservice gebeld en zij geven aan dat ze Research Chemicals niet meer sturen naar de lab om te testen i.v.m. bezuinigingen. Wel kunnen ze een sneltest doen, maar dat zegt niet over de inhoud of samenstelling.

Hoe weet ik of een vendor betrouwbaar is. Ze na het lezen van dit Opgelet! Er is MXE verkocht als 6APB! ben ik bang om iets te bestellen.

De vendor waar ik vorige jaar bestelden en nu is gestopt lijkt weer te zijn begonnen onder een andere naam, maar het kan ook iemand anders zijn.

Op forums zoeken naar vendor geeft heel gedateerde informatie of informatie van mensen die elkaar tegenspreken. Daarnaast lijken forums vol te zitten met veteranen die hoge doseringen nemen en het ook nog eens combineren met andere dingen, waardoor ik mij afvraag of hun ervaringen voor mij nuttig zijn.

Is er een overzicht, checklist, vergelijkwebsite of iets anders waarmee ik kan zien of een vendor betrouwbaar is?
Sweetangel

Berichtdoor Piotr » zo okt 27, 2013 1:34 pm

Die vendor waar jij het over hebt is wel betrouwbaar en zal op bepaalde sites als betrouwbaar worden bestempeld. Ze hebben alleen een grove fout gemaakt door MXE verkeerd te labelen wat in dit soort scenario's heel erg gevaarlijk kan zijn. Iedere vendor kan fouten maken, zelfs de meest betrouwbare. Voer een marquis test uit om te bepalen welke stof het bevat, dan ben je bij vendors vaak wel zeker van je aankoop.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Perry » zo okt 27, 2013 1:41 pm

Allereerst: yay een post van waarde en je houdt je aan de namen regel!
Zie je niet veel meer tegenwoordig :P
Daarnaast weet ik weinig van Vendors, maar wel wat van research chemicals.
Zelf zou in RCs ook niet snel combineren, omdat dat extra risico's met zich meebrengt.
Ik heb het echter wel gedaan, maar uit onwetendheid... Superketa werd t eerst genoemd, toen gewoon keta en achteraf bleek ik MXE genomen te hebben.
Was met vrienden en is niets misgegaan, maar kende de term superketa niet :P
In ieder geval, ik denk dat er hier genoeg lui zijn die net als jij de stoffen los (willen) proberen.
Als je vragen hebt over een specifieke stof heb je in no-time een reactie en de TS staat vaak vol met nuttige info en normale begin dosissen.
Wat je je ook moet beseffen is dat veteranen die dosis vaak aanhouden vanwege gewenning en dus ook laag begonnen zijn in dosis.
Hun advies is dus misschien nog wel beter, omdat zij ervaring hebben in de stof.
Hoop dat ik hiermee enigszins behulpzaam was :)
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Partypipo » zo okt 27, 2013 10:13 pm

Ik denk dat jij DA bedoelt die nu onder de naam A verder is gegaan, eindigt op een z...
Sinds die nieuwe naam nog niks besteld daar...
Dus geen idee over de betrouwbaarheid.
Andere vendor die het heeft is inderdaad SA, die mxe als 6apb heeft verkocht.
Verder weet ik dat mensen wel eens bij Dr S bestellen, maar ik heb daar zelf geen ervaring mee.
R-S heeft op dit moment alleen 6apDb. Ja, en heeeeeeel veel andere leuke dingen :p Maar daar moet je wel een invite voor hebben. Wel een betrouwbare site in ieder geval.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Ahote » zo okt 27, 2013 10:37 pm

Sweetangel schreef:Is er een overzicht, checklist, vergelijkwebsite of iets anders waarmee ik kan zien of een vendor betrouwbaar is?

https://safeorscam.com/
vul daar een website url (of ev email adres) en je krijgt betrouwbare reviews
links naar fora of andere websites die vendor discussie toestaan is hier niet toegestaan
I do it just to get a rep
Ahote
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Lager » ma okt 28, 2013 1:12 am

ILoveMDMA schreef:Ik denk dat jij DA bedoelt die nu onder de naam A verder is gegaan, eindigt op een z...
Sinds die nieuwe naam nog niks besteld daar...
Dus geen idee over de betrouwbaarheid.
Andere vendor die het heeft is inderdaad SA, die mxe als 6apb heeft verkocht.
Verder weet ik dat mensen wel eens bij Dr S bestellen, maar ik heb daar zelf geen ervaring mee.
R-S heeft op dit moment alleen 6apDb. Ja, en heeeeeeel veel andere leuke dingen :p Maar daar moet je wel een invite voor hebben. Wel een betrouwbare site in ieder geval.

Toevallig 3 weken terug een gram 6apb besteld op Dr S. Was prima spul en niks mis mee. Een week later hebben vrienden van mij nog eens 2 gram besteld en ook dit was gewoon goed.

Prima site in mijn ogen.
Lager
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Sweetangel » wo okt 30, 2013 10:13 am

@JongGeleerd
Bedankt

@ILoveMDMA
Die bedoel ik inderdaad

@Ahote
Lijkt voornamelijk te zijn gericht op het buitenland. Nederlandse vendor hebben geen maar 1 of 2 reviews en die komen niet betrouwbaar over. "I took 200mg and love it" is geen review.

@Raikonen1
Goed spul als in "Ik heb het bij een lab laten testen en 6-apb bleek echt puur 6-apb te zijn" of goed spul als in "heb het genomen en een leuk nacht gehad, geen idee wat erin zat, maar ik leef nog, dus is het goed spul"
Sweetangel

Berichtdoor Lager » wo okt 30, 2013 12:42 pm

Sweetangel schreef:@JongGeleerd
Bedankt

@ILoveMDMA
Die bedoel ik inderdaad

@Ahote
Lijkt voornamelijk te zijn gericht op het buitenland. Nederlandse vendor hebben geen maar 1 of 2 reviews en die komen niet betrouwbaar over. "I took 200mg and love it" is geen review.

@Raikonen1
Goed spul als in "Ik heb het bij een lab laten testen en 6-apb bleek echt puur 6-apb te zijn" of goed spul als in "heb het genomen en een leuk nacht gehad, geen idee wat erin zat, maar ik leef nog, dus is het goed spul"

Goed spul als in, het deef wat het moest doen en heb een leuke nacht gehad haha
Lager
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Ahote » wo okt 30, 2013 9:34 pm

Sweetangel schreef:@Ahote

tja, het is een internationale database en nederlandse vendors zijn buiten nederland echt onbekend. van de grotere vendors die al op zijn minst enkele maanden actief zijn vind je meestal best veel. er wordt daar trouwens niet alleen op service maar ook op product beoordeelt.
I do it just to get a rep
Ahote
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Telefoonhoorn » vr nov 08, 2013 8:57 pm

Bweuh dit lijkt nu illegaal te zijn?
Telefoonhoorn

Berichtdoor Klimtox » vr nov 08, 2013 9:19 pm

Zegt wie? Het is volgens mij niet van legale status veranderd, al een tijdje niet.
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals