User202 schreef:Een ez test zal 6apb als amfetamine zien denk k.
zo niet, is t wat anders.
The Dude schreef:User202 schreef:Een ez test zal 6apb als amfetamine zien denk k.
zo niet, is t wat anders.
Nope, heb een keer geprobeerd met een marquis ez test. Deze werd paars, wat opiaaten aan geeft. vond dit nogal raar, maar het was wel echt 6apb
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Klimtox schreef:Hmm, heb vorige week nog een gram gekocht van sa. Hoop dat het geen MXE is dan >.<
Druks schreef:Lees even het topic op PartFlock voor meer info: http://partyflock.nl/topic/1094778:6_AP ... nd#pgcntrl
Ik neem aan dat dit toegestaan is. In het belang van ieders gezondheid enzo.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
zornax schreef:Ik heb dus ook een gram van hun, durf het eigenlijk ook niet zo aan. Komt ook overeen met een foto die die kerel poste op pf ,wit poeder met hardere stukjes erdoorheen, terwijl andere het hebben over beetje bruinachtig spul
chris309 schreef:Vraag over 6-apb;
Heb het maar 2 keer gebruikt 1 x 250 mg 1 keer 50 mg.
(...)
Dit heb ik bij geen enkele andere drug ooit gehad, dit spul komt er bij mij dus ook niet meer in.
Italiano schreef:chris309 schreef:Vraag over 6-apb;
(...)
Dit heb ik bij geen enkele andere drug ooit gehad, dit spul komt er bij mij dus ook niet meer in.
Tja...wat had je dan verwacht bij zo'n onverantwoord hoge dosis???
Italiano schreef:chris309 schreef:Vraag over 6-apb;
(...)
Tja...wat had je dan verwacht bij zo'n onverantwoord hoge dosis???
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Sweetangel schreef:Is er een overzicht, checklist, vergelijkwebsite of iets anders waarmee ik kan zien of een vendor betrouwbaar is?
ILoveMDMA schreef:Ik denk dat jij DA bedoelt die nu onder de naam A verder is gegaan, eindigt op een z...
Sinds die nieuwe naam nog niks besteld daar...
Dus geen idee over de betrouwbaarheid.
Andere vendor die het heeft is inderdaad SA, die mxe als 6apb heeft verkocht.
Verder weet ik dat mensen wel eens bij Dr S bestellen, maar ik heb daar zelf geen ervaring mee.
R-S heeft op dit moment alleen 6apDb. Ja, en heeeeeeel veel andere leuke dingenMaar daar moet je wel een invite voor hebben. Wel een betrouwbare site in ieder geval.
Sweetangel schreef:@JongGeleerd
Bedankt
@ILoveMDMA
Die bedoel ik inderdaad
@Ahote
Lijkt voornamelijk te zijn gericht op het buitenland. Nederlandse vendor hebben geen maar 1 of 2 reviews en die komen niet betrouwbaar over. "I took 200mg and love it" is geen review.
@Raikonen1
Goed spul als in "Ik heb het bij een lab laten testen en 6-apb bleek echt puur 6-apb te zijn" of goed spul als in "heb het genomen en een leuk nacht gehad, geen idee wat erin zat, maar ik leef nog, dus is het goed spul"
Sweetangel schreef:@Ahote
Lijkt voornamelijk te zijn gericht op het buitenland. Nederlandse vendor hebben geen maar 1 of 2 reviews en die komen niet betrouwbaar over. "I took 200mg and love it" is geen review.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten