No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Het ligt voor mij echt veel dichter bij mdma dan bij 4fmp. 4fmp had veel minder die rush die je bij mdma en 6apb krijgt.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
knolselderij schreef:ga het binnenkort eens bestellen op internet. Ben altijd sceptisch geweest tegenover research chemicals maar sta er nu helemaal voor open. ben te lui om alle paginas door te lezen..... Hoe zit het met slapen, lukt dat een beetje na een avondje?
pjenis schreef:6apb klinkt wel echt als een wondermiddel. Een MDMA analoog die veel langer werkt. Hoe veel ik ook bijpak, bij MDMA hou ik het nooit veel langer dan 6 uur vol voordat ik compleet crash. Als 6apb zo'n 10 uur z'n werk kan doen ben ik verkocht!
knolselderij schreef:hebben we het over slechter slapen als mdma of slecht slapen als in pep.
pjenis schreef:En de kater is dan zeker te vergelijken met een flinke mdma kater?
Hamukun schreef:Je post nu al pagina's lang over hoe je een naar verhouding erg hoge dosis 6APB wilt gaan nemen, en dan stel je steeds vragen over de affecten die je kunt verwachten. Tja, als je een hoge dosis neemt zullen de nadelige effecten ook groter zijn.
pjenis schreef:Ben nu nog op zoek naar een goede nasale dosis voor de 2c-c bij de 6APB. Zit te denken om vooraf 2x 15mg af te wegen en die op het festival op te snuiven.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Hamukun schreef:Verder denk ik dat Etizolam niet helpt tegen je kater, maar dat je doordat je meer slaapt wel minder brak zal zijn.
pjenis schreef:Zaterdag is het eindelijk zo ver, ben al aan het preloaden met l-tryptofaan. Jammer genoeg blijkt wel dat ik nu 6apb in me eentje ga uitproberen. De rest gaat aan de 4fmp + methylone of aan de alcohol voor de verandering. Dadelijk ben ik de enige die ram van de kaart is.
Ik ben nog steeds op zoek naar een goeie dosis voor de 2c-c, ik ga het toch oraal nemen. Ik zit te denken aan een 25mg capsule...
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert schreef:Echt van de kaart zal je van 125mg niet gaan. Het effect van deze dosis is voor zowel bij als een x aantal vrienden van mij min of meer hetzelfde gebleven; je blijft vrij helder.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast