Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.
ma apr 01, 2013 2:52 pm
pjenis schreef:Dan denk ik toch zeker dat ik 6apb ga pakken en na ongeveer 250mg doorga op gewone MDMA. Denk dat ik de wazigheid toch wel ga missen, maar we zullen zien. Duurt nog wel even.
Je bent hier hoogstwaarschijnlijk al op aangesproken, maar pas op met doseringen.
250mg 6-apb, gevolgd door mdma zijn monsterdosissen.
Echt niet goed voor je lichaam, zelfs al verspreid je het over een lange periode
Ik zou het afraden.
ma apr 01, 2013 3:10 pm
Met 250mg 6APB ben je toch makkelijk 8 uur zoet. Ik heb de 2 al gecombineerd en het is te doen, maar wacht eerst even hoe de 6APB inslaat

Als je het nog nooit gedaan hebt, kan je niet op voorhand zeggen hoeveel je gaat nemen. Op
research-chemicals/bingen-op-6apb-t5148.html vroeg ik naar ervaringen met 600-700mg, maar dat heb ik achteraf toch maar aangepast voor er iemand stomme ideeën kreeg.
ma apr 01, 2013 6:07 pm
We zullen wel zien. Gezond zal het niet worden. Maar ik ken mezelf en m'n lichaam goed, dus het zal allemaal wel goed verlopen. Verwacht 250-375mg 6apb te gebruiken, daarna bijpakken met een witte nintendo van 210mg mdma.
ma apr 01, 2013 9:29 pm
pjenis schreef:Zoals ik dus eerder had vermeld dat ik een redelijke mdma dosis wel gewend ben, zou ik dan ook bijvoorbeeld 4 pellets (125mg) naar binnen moeten werken voordat ik ongeveer een vergelijkend effect kan hebben zoals met 500mg mdma? Ik ben daarentegen niet van plan om er 4 te pakken.
Nog 1 laatste waarschuwing pjenis, MDMA komt NA 6-apb (al is het 5u na de apb) echt minstens DUBBEL zo hard aan (ik spreek uit ervaring) en de apb is een stof die je nog niet kent, misschien beter om die eerst op zichzelf te ontdekken! Mocht je toch voor dergelijke dosis gaan. Ik verwacht hier een tripreport die verder gaat dan "het ging lekker"

.
ma apr 01, 2013 9:58 pm
Ik zou ook opletten met die MDMA, ik ging met 100 mg 4-5 uur na 125 mg 6-APB echt veel te hard. Zelfs als je dat dan fijn vindt of gewend bent zou ik echt beginnen met een halfje, of eigenlijk nog minder, maar zeker niet de volle 210 mg.
di apr 02, 2013 1:02 pm
Nou dat is dan zeker te overwegen. Waarschijnlijk zal ik dat dan ook doen, maar dat hangt af van mijn 6apb dosis.
di apr 02, 2013 1:14 pm
In mijn ervaring werkt 6-apb een soort van kwadratisch. Als je al best wat op hebt, hoef je steeds minder bij te nemen om keihard te gaan. Met MDMA kan je soms wel nog eens je startdosis erachteraan gooien als je er zin in hebt. Met 6-APB ga je dan echt veel te hard. 1/3 van de start dosis is genoeg dan.
wo apr 03, 2013 1:35 am
Gman007 schreef:In mijn ervaring werkt 6-apb een soort van kwadratisch.
Zie Ivo's post haha
Ivo schreef: De scheefheid van 6APB gaat naar mijn gevoel echt exponentieel omhoog.
Maarja ik zal er op letten. Ik start gewoon met één pelllet 6apb, daarna nog één wanneer ik zin heb, de rest vul ik dan op met 1 of 2 halve nintendo's.
do apr 04, 2013 9:23 pm
Wat iedereen al zegt pjenis:
- houd rekening met lange inslagtijd van benzo fury voordat je bijpakt
- let op met bijpakken met mdma. ook ik spreek uit ervaring dat een geringe hoeveelheid mdma je compleet van de kaart kan vegen. Ik had 130mg 6-apb op en daarna 30mg mdma bijgepakt, een uur later nog een keer 30mg mdma. Ik ging er superhard van hallucineren en was echt all over the place. Ik vind je plan om bij te pakken met een nintendo dan ook niet goed klinken. Ik begrijp uit je verhaal dat je tolerantie wat hoger is en dat je 'normaal gesproken' ook al hogere doseringen neemt. Ik kan je daarom adviseren om maximaal 100mg mdma bij te pakken (als je normaal gesproken start met 200). Iemand met een wat minder hoge tolerantie zou ik nameljk maximaal 50mg mdma adviseren.
be careful met deze combo

en enjoy! =D
do apr 04, 2013 11:06 pm
Een halve nintendo duidt ook op 105mg dus dat zit wel snor
do apr 04, 2013 11:22 pm
Als ik jou was had ik minder dan een halve nintendo genomen. Maar je moet het natuurlijk zelf weten
za apr 06, 2013 5:49 pm
heeft iemand al ervaring met de roze pellets? Hoe waren die?
vr apr 19, 2013 9:33 pm
Nottoday schreef:heeft iemand al ervaring met de roze pellets? Hoe waren die?
Daar was ik ook al benieuwd naar
za apr 20, 2013 4:55 pm
roze-rood achtige pellets? Die heb ik nu thuis liggen. Wil ook wel eens wat reacties. Wil graag weten of hier ook 5-apb in zit.
za apr 20, 2013 5:41 pm
Heb die roze een paar weken terug geprobeerd. Heb 2 pilletjes genomen 2 uur na elkaar. Was in een thuissituatie en deed het met 2 anderen die dezelfde dosis namen. Deze ervaring had veel meer weg van een trip. Er was nauwelijks stimualtie maar we hebben verschrikkelijk lopen hallucineren. Was goed stuurbaaar, maar een beginner kan hier aardig van flippen denk ik. (gezichten vervaagden/ er liepen steeds mensen voorbij die er niet bleken te zijn, alles bewoog) Deze ervaring was heel anders dan eerdere ervaringen met 6apb (vooral omdat elke vorm van stimulatie ontbrak) Denk niet dat er 5apb in zat maar denk wel dat een hoge dosis 6apb best verrassend kan zijn.
zo apr 21, 2013 2:42 pm
Hm, dat is wel vreemd. Op die blauwe heb ik eigenlijk geen visuele aspecten ervaren. Slechts euforie/energie, stuurbaar weliswaar. Misschien ligt het aan je dosis? Of had je het na 1 pellet ook al?
Heb zelf slechts nog x-aantal van die roze liggen, wil het in zomer combineren met 2c-i, maar moet dan wel even zeker weten hoe of wat. Dus meer ervaringen graag
zo apr 21, 2013 2:53 pm
Bij die roze had ik nauwelijks visuele aspecten, totdat ik een dikke joint rookte en toen begon er toch vanalles te golven en patronen te vormen
zo apr 21, 2013 3:50 pm
omerobert schreef:Heb zelf slechts nog x-aantal van die roze liggen, wil het in zomer combineren met 2c-i, maar moet dan wel even zeker weten hoe of wat. Dus meer ervaringen graag

6-apb werkt volgens mij wel lang genoeg om zelf te bepalen of het verstandig is 2c-i bij te pakken. Tijdens de komende zomer heb ik eenzelfde plan. Beginnen met 6-apb/mdma op een festival, daarna eventueel afteren op de camping door een lichte dosis 2c-c te droppen.
zo apr 21, 2013 9:01 pm
devlon schreef:Heb die roze een paar weken terug geprobeerd. Heb 2 pilletjes genomen 2 uur na elkaar. Was in een thuissituatie en deed het met 2 anderen die dezelfde dosis namen. Deze ervaring had veel meer weg van een trip. Er was nauwelijks stimualtie maar we hebben verschrikkelijk lopen hallucineren. Was goed stuurbaaar, maar een beginner kan hier aardig van flippen denk ik. (gezichten vervaagden/ er liepen steeds mensen voorbij die er niet bleken te zijn, alles bewoog) Deze ervaring was heel anders dan eerdere ervaringen met 6apb (vooral omdat elke vorm van stimulatie ontbrak) Denk niet dat er 5apb in zat maar denk wel dat een hoge dosis 6apb best verrassend kan zijn.
Eh..... 2 pillen zo kort na elkaar. Dus 250mg als je de vendor mag geloven.
Dan vind ik het niet raar datbhet tripeffect de overhand heeft genomen
Koninginnenacht eens ervaren hoe ze zijn. Hoop in de tussen tijd hier nog wat reports te vinden van dezen
zo apr 21, 2013 11:24 pm
De roze vrijdag uitgeprobeerd, zeer geslaagde sessie. Lichte trippy-effecten, maar euforie was wederom centraal zoals de vorige batches.
vr apr 26, 2013 1:25 am
Zag een mailtje van de bekende Nederlandse vendor vandaag: er is weer 6-apb poeder te bestellen, pellets konden zij niet meer inkopen ofzo...
Dus tof dat dit spul nog niet helemaal verdwenen is!
Ben wel benieuwd of het volgens een testcentrum ook echt 100% 6apb is, en niet 5apb of een combi ofzo. Maar heb nog pellets liggen én even een serotonine herstel pauze, dus ga geen poeder bestellen nu...
vr apr 26, 2013 1:34 am
ILoveMDMA schreef:Zag een mailtje van de bekende Nederlandse vendor vandaag: er is weer 6-apb poeder te bestellen, pellets konden zij niet meer inkopen ofzo...
Top! Ik heb ook nog 4 pellets liggen die deze zomer wel opgaan, al dan niet alleen door mijzelf. Al heb ik het nog niet geprobeerd lijkt het me niet verkeerd 1 gram paraat te hebben.
di apr 30, 2013 9:49 pm
De roze getest.
In totaal 2stuks op van 2330-700.
Een beetje teveel maar het was een topervaring.
Duurde ruim 2 uur voor de effecten begonnen, bouwden toen nog 2 uur verder op. Non stop lopen springen en stuiteren met een zeer gezellig gezelschap en ook het publiek was top.
Club poema voor de nieuwsgierigen.
ma mei 13, 2013 5:26 pm
Idd 6-Apb powder weer te verkrijgen bij de bekende Nederlandse vendor.
Snel maar weer eens bestellen dan en binnenkort een sample aanbieden bij ut testcentrum
di mei 14, 2013 10:05 am
Hoe zit het met het niet kunnen slapen? Ik wil het gebruiken op de 2e dag van een 3-daags festival, wil de volgende dag wel 'fit' zijn, voor zover dat mogelijk is. Stel ik pak het om 14:00, voordat het werkt ben je weer een aantal uur verder, zou ik dan rond een uur of 3 's nachts kunnen slapen of moet ik dan bijv. etizolam nemen?
di mei 14, 2013 10:06 am
De meeste mensen slapen enorm slecht na 6-APB, dus vanuit dat oogpunt is etizolam wel aan te raden.
di mei 14, 2013 10:11 am
Gman007 schreef:De meeste mensen slapen enorm slecht na 6-APB, dus vanuit dat oogpunt is etizolam wel aan te raden.
Waarschijnlijk zit etizolam wel in het survivalpakket, dus dat zou geen probleem moeten zijn.
di mei 14, 2013 10:30 am
pjenis schreef:Hoe zit het met het niet kunnen slapen? Ik wil het gebruiken op de 2e dag van een 3-daags festival, wil de volgende dag wel 'fit' zijn, voor zover dat mogelijk is. Stel ik pak het om 14:00, voordat het werkt ben je weer een aantal uur verder, zou ik dan rond een uur of 3 's nachts kunnen slapen of moet ik dan bijv. etizolam nemen?
Als je niet bijdoseert zou dat geen probleem mogen zijn. Bij mij komen de slaapproblemen pas als ik meer dan 1 pellet neem.
di mei 14, 2013 10:48 am
Ivo schreef:Als je niet bijdoseert zou dat geen probleem mogen zijn. Bij mij komen de slaapproblemen pas als ik meer dan 1 pellet neem.
Dat was toch wel het plan, natuurlijk zie ik wel hoe het loopt, maar 2 pellets gaan er eigenlijk gegarandeerd in.
di mei 14, 2013 10:55 am
pjenis schreef:Ivo schreef:Als je niet bijdoseert zou dat geen probleem mogen zijn. Bij mij komen de slaapproblemen pas als ik meer dan 1 pellet neem.
Dat was toch wel het plan, natuurlijk zie ik wel hoe het loopt, maar 2 pellets gaan er eigenlijk gegarandeerd in.
Dan moet je er rekening mee houden dat het niet slapen exponentieel omhoog gaat hoe meer je neemt. 2 pellets en je slaapt 2 uur na uitwerken nog niet, 3 pellets en het is 6 uur, 4 pellets en je slaapt pas de avond erna. Zo heb ik het toch ervaren.