Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hamukun » di feb 26, 2013 5:56 pm

Gman007 schreef:Volgens mij bedoelt Ivo 5-APB. Het ging erom dat er 6 én 5-apb in pellets zouden zitten die als puur 6-APB verkocht werden. Ze verkopen 6-APB pellets + poeder, en 5-APB poeder. Ik denk dat ze niks toegeven over de inhoud, alleen ze verwoorden het een beetje dubbelzinnig.

Ja, vandaar mijn smilie. :grin:
Hamukun
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor omerobert » di feb 26, 2013 9:25 pm

Ik heb zojuist ook die roze 6apb pellets binnen van dezelfde vendor. Voorheen had ik die blauwe ronde.

Iemand al ervaring met die roze? Meer roze/grijzig stiekem, maar hee. Kniesoor die daarom geeft.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Piotr » wo maart 06, 2013 3:03 am

Vrij weinig zin om alle pagina's te lezen... maar wat is er duidelijk over de schadelijkheid, en misschien net zo belangrijk; wat is er duidelijk over het serotonineverbruik/tolerantie? Zo te horen een geweldige stof in ieder geval!

EDIT: Toch maar het topic doorgespit, ben weer iets wijzer. Fix me up! Kan iemand me een betrouwbare vendor doorsturen via een PB?

Ik denk dat ik dit ga gebruiken op een leuk zomerfestival met camping. Altijd nog je tentje als toevluchtsoord als het niet bevalt :#:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Nottoday » wo maart 06, 2013 9:44 pm

Kut weer een andere batch! :#:

Vorige beviel prima, maar elke nieuwe batch kan anders vallen.

Als iemand al ervaring heeft met de roze dan lees ik het graag,
heb namelijk nog een aantal blauwe over dus zal niet binnenkort de roze testen.
Nottoday
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Hamukun » wo maart 06, 2013 10:01 pm

Ik ga zaterdag die roze testen dus dan laat ik het wel weten hoe het beviel, maar heb dan weer geen ervaring met die vorige batch dus kan het niet vergelijken.
Hamukun
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor AgeOfLove » wo maart 06, 2013 10:38 pm

Hamukun schreef:Ik ga zaterdag die roze testen dus dan laat ik het wel weten hoe het beviel, maar heb dan weer geen ervaring met die vorige batch dus kan het niet vergelijken.

Thanks, het ideale zou uiteraard een testreport zijn van die roze batch. Wil echt weten of ze enkel 6-apb bevatten...
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Sunseed » wo maart 06, 2013 11:08 pm

Ik heb nog even een hamstervoorraad ingeslagen van de nederlandse aromatische verkoper, zijn dat die roze waar jullie het over hebben?
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Sunseed
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Hamukun » wo maart 06, 2013 11:13 pm

Ik wel :)
Hamukun
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Piotr » do maart 07, 2013 3:13 am

Hoe lang zijn deze pellets houdbaar en hoe moeten ze bewaard worden? Ik wil ze eigenlijk nog een half jaar laten liggen wanneer ik deze bestel. En kun je halve pellets nemen? (Ik heb geen idee wat ik me bij pellets moet inbeelden... een soort zegels?)
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Multitude » do maart 07, 2013 4:30 am

“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Multitude
Junkenhoeder
Donateur

Berichtdoor Azy » do maart 07, 2013 1:58 pm

Over houdbaarheid ga je je ook geen zorgen moeten maken zolang het ergens droog in een schuif ligt.
Azy
Donateur

Berichtdoor Piotr » do maart 07, 2013 3:26 pm

Dankjullie :)

Dus halve pakken dat gaat dus gewoon? Binnenkort bestellen!
Kan dit altijd worden getest bij de testcentra?
Laatst bijgewerkt door Piotr op do maart 07, 2013 3:29 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Azy » do maart 07, 2013 3:28 pm

Het zijn gewoon pilletjes, in principe wel te breken dus. Er is wel geen breuklijn of iets dergelijks, dus het kan wel een brokkelige affaire worden, maar doenbaar.
Azy
Donateur

Berichtdoor Stefaan » do maart 07, 2013 4:53 pm

Gewoon doorbijten! Gaat prima.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Sweetangel » do maart 07, 2013 9:38 pm

pjenis schreef:Dankjullie :)

Dus halve pakken dat gaat dus gewoon? Binnenkort bestellen!
Kan dit altijd worden getest bij de testcentra?

Ja, je kunt ze laten testen. Een quick-test werkt niet, maar ze kunnen het opsturen en je krijgt 1 week later bericht.

Ik heb dit bij de blauwe gedaan en daaruit bleek dat het een combinatie van 6apb en 5apb in zat. De oude bruine waren 100% 6apb. Weet niet wat er in de roze zit.

Heb de bruine zelf 1x gebruik en het was goed, weet niet of het zoals MDMA is omdat ik dat nooit heb gebruikt. Een kennis van mij werd niet goed van de blauwe en daarom hebben we beide laten testen.
Sweetangel
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » do maart 07, 2013 9:41 pm

Sweetangel nog bedankt voor het delen van de testuitslag. :smokin:
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Piotr » vr maart 08, 2013 2:22 am

Stel er zit 5-apb in, wel of niet nemen?

En trouwens ik kan redelijk wat hebben qua drugs, zou 250mg genoeg zijn voor een lange trip? Beginnend met 125mg en verspreid over de dag 2x 62.5mg?
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » vr maart 08, 2013 2:55 am

5-APB schijnt wat meer speedy te zijn dacht ik. Je kan het gewoon nemen alleen zal het effect misschien iets anders zijn dan verwacht. Met 2 hele pilletjes van 125 mg kom je wel een flink aantal uur door. Hoe lang je dag duurt weet ik niet, maar 6-7 uur moet toch wel te doen zijn. Het ligt ook een beetje aan je mdma-tolerantie.

Trouwens had ik eerder 1 hele pil als startdosis genomen, en daarna 3 x 1/3 bijgepakt. Bij slaat 6-apb met bijpakken erg hard in altijd. Van een klein beetje meer word ik direct een stuk wauser.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Piotr » vr maart 08, 2013 3:17 am

Nouja ik heb geen idee hoe lang je hier hard op kan gaan, op MDMA houdt het na 6 uur wel ongeveer op, maakt niet uit hoeveel ik bijpak. Maar festivals duren meestal van 12:00-00:00 dus zat tijd. Ik denk dat mijn MDMA tolerantie redelijk hoog begint te worden, laatste keer viel tegen na half jaar geen xtc.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » vr maart 08, 2013 3:39 am

Ik had sowieso niet voor langer dan 6u spacen gegaan. Het houdt nu eenmaal een keer op. Ik denk wel dat je op 6apb langer door zal gaan dan mdma. Het is ook wat meer smooth vind ik zelf. Minder pieken en dalen als mdma, maar meer 1 constant gevoel. Als ik jou was had ik pas rond een uur of 5 je 1e pilletje gepakt, want als je eenmaal crashed vind je dr ook geen drol meer aan. Dan kun je beter wat later beginnen en zeker weten tot het einde doorspacen.

edit: typo
Laatst bijgewerkt door Stefaan op vr maart 08, 2013 3:54 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Piotr » vr maart 08, 2013 3:52 am

Gman007 schreef:Ik had sowieso niet voor langer dan 6u spacen gegaan. Het houdt nu eenmaal een keer op. Ik denk wel dat je op 6apb langer door zal gaan dan mdma. Het is ook wat meer smooth vind ik zelf. Minder pieken en dalen als mdma, maar meer 1 constant gevoel. Als ik jou was had ik pas rond een uur of 5 je 1e pilletje gepakt, want als je iemand crashed vind je dr ook geen drol meer aan. Dan kun je beter wat later beginnen en zeker weten tot het einde doorspacen.

Ik begin sowieso later, als ik het gebruik op festival + camping is het gewoon doorgaan tot in de nacht en er ligt dan waarschijnlijk nog wat 2c-b in de tent stel ik wil het nog iets opleuken. :#:

Btw bij deze online vendors, iedereen geeft gewoon al hun correcte gegevens door neem ik aan? Vindt de wetgeving nog steeds verwarrend, wil wel veilig drugs kunnen bestellen.
:woeh:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » vr maart 08, 2013 3:56 am

Ik vind persoonlijk 6apb al vrij kleurrijk en trippie op visueel gebied. En ik geef gewoon mijn echte gegevens door. Sowieso zal de politie geen manuren aan je verspillen als je een paar pilletjes semilegale troep besteld. Hoogstens gaan ze achter grootverbruikers en de website zelf aan. Maar, 6apb is, mits je het voor onderzoeksdoeleinden gebruikt, gewoon legaal in NL. Vooral niet opeten dus! ;)
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Piotr » vr maart 08, 2013 4:07 am

Dat vind ik het mooie aan festivals, alle drugs zijn daar verkrijgbaar en men maakt afwijkende keuzes op festivals. Dus ik zie wel hoe het allemaal loopt. Als ik 2c-b in mijn tent heb liggen, kan dat wel eens in mijn mond terecht komen. Daarnaast kan ik wel lekker in slaap komen met 2c-b. :lol:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Sunseed » vr maart 08, 2013 8:00 pm

Iemand die rode al laten testen? Heb er nu ook nog even een kleine lading van binnengekregen, maar woon in België en zonder auto is dat nogal kut :p
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Sunseed
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Piotr » za maart 09, 2013 6:59 pm

De site waar de meeste mensen (volgens mij) hun Benzo Fury kopen, raakt door hun voorraad heen. Het poeder is al enige tijd uitverkocht en sinds vandaag is de maximale bestelling van pellets 8/bestelling i.p.v 50/bestelling! Dus ikzelf heb net ook maar een bestelling gedaan van 4 pellets.

Hoop dat ik hier een aantal mensen heb geholpen! :woeh:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Chemicalbro » zo maart 10, 2013 12:40 pm

Gman007 schreef:5-APB schijnt wat meer speedy te zijn dacht ik.

Ik ervaar het zelf juist precies andersom. 5-apb vond ik veel meer de kant van mdma op gaan, maar dan minder leuk. Energy boost bleef uit
Chemicalbro
Newbie

Berichtdoor Hamukun » zo maart 10, 2013 3:59 pm

AgeOfLove schreef:
Hamukun schreef:Ik ga zaterdag die roze testen dus dan laat ik het wel weten hoe het beviel, maar heb dan weer geen ervaring met die vorige batch dus kan het niet vergelijken.

Thanks, het ideale zou uiteraard een testreport zijn van die roze batch. Wil echt weten of ze enkel 6-apb bevatten...

Nou, ik vond ze wel chill. Niet echt een love gevoel, maar wel ontzettend lange euforie. Toen ik thuis kwam nog een jointje gerookt en toen kwamen ook de visuele effecten lekker op, heb zo nog anderhalf uur naar m'n gordijn zitten staren terwijl mijn hele woonkamer met goud licht gevuld was. Kaken hebben zich ook behoorlijk in bedwang gehouden, en enige andere bijwerking was dat ik het af en toe onwijs koud had.
Hamukun
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » zo maart 10, 2013 5:43 pm

Magnesium tabletjes helpen goed bij kaakspanning. Je ziet (en voelt je) er ook niet zo strak uit dan, als sommigen daar last van hebben. Gewoon bij etos te halen! Ik heb het zelf geprobeerd en merk niet expliciet een verschil op dat moment, maar als ik het objectief beoordeel valt het me toch wel op dat ik niet tot nauwelijks moest kauwen en mn armen en borst ook niet de hele tijd gespannen stonden. Ik zag een foto van een vriend van me (zonder shirt) en die stond helemaal strak met zn schouders omhoog en zn armen hard aangespannen zonder dat ie dat wilde.

Ps. trouwens is dit ook effectief voor mensen die snel last van spierkramp hebben, met normaal sporten of met drugsgebruik.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor knetterspetter » zo maart 10, 2013 10:02 pm

magnesium in hogere doseringen is ook heerlijk om op te slapen.
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen

Berichtdoor Hamukun » di maart 12, 2013 6:26 pm

FRESH schreef:Ik denk dat we sowieso maar voorzichtig aan moeten doen met dit goedje.
Er is nauwelijks tot geen echt onderzoek naar gedaan. Of het er überhaupt ook nog gaat komen is maar de vraag, want de grootste fabrikant maakt het inmiddels NIET meer. Dat is ook de reden dat het nog maar zeer moeilijk te krijgen is. Dit goedje is einde verhaal en ik verwacht dit wel binnen een maand of 4 nergens meer tegen te komen (tenzij er nog een oude voorraad ligt).

Ben niet zo bekend met de werking van het hele RC gebeuren, waar wat zou nou een reden zijn om dit niet meer te verkopen? Volgens mij is dat best goeie handel, en is het ook nog niet ilegaal. Er zijn wel wat negatieve verhalen in de media over Engelsen die ervan dood zouden zijn gegaan, maar zou een RC wholesaler zich daar iets van aantrekken?
Hamukun
Bewuste Gebruiker

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals