Einstein schreef:Er wordt (uit mijn hoofd) meer serotonine vrijgemaakt dan door XTC, maar hoe lang de tolerantie duurt is nog niet echt bekend (het ligt wat ingewikkelder dan "meer serotonine => langere tolerantie"). Veiligst is om het ook voor 6-APB op 3 maanden te houden.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Einstein schreef:Er wordt (uit mijn hoofd) meer serotonine vrijgemaakt dan door XTC, maar hoe lang de tolerantie duurt is nog niet echt bekend (het ligt wat ingewikkelder dan "meer serotonine => langere tolerantie"). Veiligst is om het ook voor 6-APB op 3 maanden te houden.
ILoveMDMA schreef:Het kan namelijk ook zo zijn dat 6apb 100x zo schadelijk is, omdat het misschien wél net zo schadelijk is voor je serotonine receptoren, maar dat de stof ervoor zorgt dat de automatische hersenbeveiliging geblokkeerd wordt en daardoor dus de receptoren niet als beveiliging tegen schade uitgezet worden en dus maximaal schade oplopen.
Dat zou best jammer zijn...
Einstein schreef:Het zijn niet de serotoninereceptoren die schade oplopen, maar juist de axonen, aan de andere kant van de synaps. Waar die 'automatische hersenbeveiliging' vandaan komt weet ik ook niet precies, ik vermoed dat dat wel uitgeschakelde receptoren zijn, maar het is toch vreemd dat 6-APB niet zo'n effect veroorzaakt.
6-APB wordt waarschijnlijk niet afgebroken tot dezelfde schadelijke rommel als MDMA, dus het is mogelijk dat de tolerantie veel korter duurt, maar dat is niet een scenario waar ik van tevoren vanuit wil gaan. Je weet nooit of het uiteindelijk toch anders blijkt te zijn.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Einstein schreef:Receptordownregulatie/uitschakeling zou juist wel een gevolg moeten zijn van die serotoninevloedgolf, maar waarom dat zou impliceren dat 6-APB ineens extreem schadelijk is, volg ik niet helemaal. Het is in ieder geval wel vreemd dat 6-APB niet echt zo'n tolerantie geeft.
AgeOfLove schreef:Bolletjes schreef:Schaarste, overal out of stock!
Yup, geraak er momenteel ook nergens aan![]()
Mochten er toch mensen zijn met een betrouwbare vendor pb maar. Niet pb'en met de gekende aromatische. Die verkoop geen poeder en de pellets zijn combo van 5/6apb.
Afca_Remy schreef:AgeOfLove schreef:Bolletjes schreef:Schaarste, overal out of stock!
Yup, geraak er momenteel ook nergens aan![]()
Mochten er toch mensen zijn met een betrouwbare vendor pb maar. Niet pb'en met de gekende aromatische. Die verkoop geen poeder en de pellets zijn combo van 5/6apb.
Verdomme.. Daar heb ik gisteren nog 6-abp besteld.. Maar dit is dus een combinatie van 5 en 6-abp??
devlon schreef:Op zich wel zonde als dit spul gaat verdwijnen. Qua rc's heb ik hier de meest leuke ervaringen mee. Kwam voor mij het meest in de buurt van mdma en soms overtrof dit goedje mdma zelfs.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Einstein schreef:Dat 5-HT2B-receptoren te maken hebben met vage hartziektes is wel bekend, daar is ook wel meer wetenschappelijke backup voor dan alleen het feit dat MDMA eraan bindt![]()
Ik heb het artikel nog niet doorgelezen, zal ik zo doen als ik de concentratie kan opbrengen, anders wordt het ergens dit weekend.
Chemicalbro schreef:Ik heb vernomen dat de bekende Nederlandse aromatische stopt met de 6-apb verkoop![]()
Ik begrijp niet helemaal waar het vandaan komt dat de blauwe pellet versie een combo van 5 en 6 apb is. Heb de oude beige kleurige, en de poeder vorm ook gehad en heb eerlijk waar geen verschil gemerkt, wat ik door 5-apb wel gelijk zou hebben gedaan. Door dat de pellets opeens blauw waren heb ik voor de zekerheid ffe een mailtje naar de Vendor gedaan die bevestigde dat het wel degelijk dezelfde als de oude (beige) pellets waren, maar ik heb niks naar het testcentrum gebracht maar wel veel ervaring met dit spul. Zou erg jammer zijn als het weg gaat, weer een favo rc weg net als 3-fa...
Chemicalbro schreef:Ik begrijp niet helemaal waar het vandaan komt dat de blauwe pellet versie een combo van 5 en 6 apb is. Heb de oude beige kleurige, en de poeder vorm ook gehad en heb eerlijk waar geen verschil gemerkt, wat ik door 5-apb wel gelijk zou hebben gedaan. Door dat de pellets opeens blauw waren heb ik voor de zekerheid ffe een mailtje naar de Vendor gedaan die bevestigde dat het wel degelijk dezelfde als de oude (beige) pellets waren, maar ik heb niks naar het testcentrum gebracht maar wel veel ervaring met dit spul.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast