Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.
Plaats een reactie

Re: Benzo Fury (6-APB)

di dec 11, 2012 3:10 pm

Ik heb de nieuwe blauwe 6-apb pellets van een bekende aromatische leverancier laten testen. Conclusie: het bevat 6-apb EN 5-apb. De oude bruine palletjes zijn ook getest en die waren 6-apb.

Re: Benzo Fury (6-APB)

di dec 11, 2012 5:13 pm

Sweetangel schreef:Ik heb de nieuwe blauwe 6-apb pellets van een bekende aromatische leverancier laten testen. Conclusie: het bevat 6-apb EN 5-apb. De oude bruine palletjes zijn ook getest en die waren 6-apb.



In welke verhoudingen?

Re: Benzo Fury (6-APB)

di dec 11, 2012 7:47 pm

Dat wordt voor RC's vaak niet aangegeven :#:

Re: Benzo Fury (6-APB)

di dec 11, 2012 10:20 pm

The Dude schreef:
Sweetangel schreef:Ik heb de nieuwe blauwe 6-apb pellets van een bekende aromatische leverancier laten testen. Conclusie: het bevat 6-apb EN 5-apb. De oude bruine palletjes zijn ook getest en die waren 6-apb.



In welke verhoudingen?



Vraag me dan echt af waarom ze bij hoog en laag blijven beweren dat het enkel 6-apb is. Onwetendheid of gewoon willen verkopen... ?

Re: Benzo Fury (6-APB)

di dec 11, 2012 10:22 pm

Multitude schreef:Ik ga dit dus met oud & nieuw voor het eerst gebruiken, en dan meteen in combinatie met mdma (sinds het geweldige report van Koekwaus wil ik dit al). I
The plan:
t=0 (20:00) - 125 mg 6-apb in een bommetje, alleen voor mensen die al ervaring hebben, de rest zal sowieso even de kat uit de boom willen kijken.
t=3.5 (23:30) - 50 mg mdma, met de hoop een spectaculaire jaarwisseling te krijgen. Voor mensen die nu ook mee willen doen zal ik 100 mg aanraden.
t=5 (01:00) - 100 mg mdma, voor het feesten. Mensen die voor het eerst meedoen krijgen 50 mg als ze willen.
t=6.5 (02:30) - 50-75 mg mdma, als het nodig lijkt te zijn om het einde te halen.

Wat ik dus vooral wil vragen is of de dosissen en tijdstippen een beetje ok lijken om niet perongeluk 2 pieken te laten overlappen. De 50 mg mdma klinkt voor mij als een beetje weinig, maar ik wil de combinatie ook niet onderschatten.

Alvast bedankt voor alle adviezen :grin:



De eerste keer dat ik 6-apb (viewtopic.php?f=4&t=5241) gebruikte heb ik ook mdma erbij gepakt. Ik weeg zelf 57kg en ben begonnen met 110mg 6-apb om T=0. Om T+2 heb ik nog 30mg 6-apb bijgenomen. om T + 5,5 heb ik 30mg mdma bijgenomen en om T+6 3/4 nogmaals 20mg mdma.

Ik moet zeggen dat de 30mg mdma prima aankwam, maar die 20mg die ik binnen een uur en kwartier daarna heb genomen had niet gehoeven. Ik ging daar eigenlijk net te hard op, al zeg ik het zelf. Sommige mensen houden van het zeer spacende en hallucinerende effect van mdma, maar ik niet.

Dat is dan ook de reden waarom ik denk dat je voorzichtig moet zijn met bijdoseren van mdma. Als je je bedenkt dat 30mg (meer dan) genoeg effect opleverde qua mdma gevoel bij mij. Zou ik met jouw gewicht nooit meer dan 50mg bijpakken. Het versterkt elkaar zo heftig!
Doe met deze info wat je wilt :) ik ben iig benieuwd hoe het gaat zijn. Tripreportjeeee =D

Re: Benzo Fury (6-APB)

wo dec 12, 2012 2:20 pm

Ah, die report had ik over het hoofd gezien, heel erg bedankt. Zelf vind ik de wat vagere MDMA effecten helemaal geen probleem, maar het is wel fijn om te weten. Waarschijnlijk schroef ik de dosis dan nog aardig omlaag. Normaal ben ik niet zo van de tripreports (nuttige info houd ik op het moment niet bij en een simpele beschrijving van de avond en 10x 'het was zo geweldig' daar heeft niemand wat aan), maar aangezien ik zelf zo'n moeite had met het vinden van info zal ik deze keer m'n best doen. For science! :woeh:

Re: Benzo Fury (6-APB)

wo dec 12, 2012 3:12 pm

The Dude schreef:
Sweetangel schreef:Ik heb de nieuwe blauwe 6-apb pellets van een bekende aromatische leverancier laten testen. Conclusie: het bevat 6-apb EN 5-apb. De oude bruine palletjes zijn ook getest en die waren 6-apb.



In welke verhoudingen?




Konden ze niet aangeven, maar ze konden met zekerheid aangeven dat het om 6-APB en 5-APB gaat.

@AgeOfLove
6-APB zal wel duurder zijn of moeilijker leverbaar op dit moment en daarom kiezen ze voor een combinatie van 6 en 5-apb. Denk niet dat ze het zelf produceren of laten testen.

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr dec 14, 2012 11:21 am

Pillen zijn dus helaas niet echt zuiver. Iemand enig idee hoe het staat met het losse poeder?

Re: Benzo Fury (6-APB)

do dec 20, 2012 3:33 pm

Heb mijn 6-APB tabs gister ontvangen van de nederlandse vendor. Ben benieuwd hoe het gaat worden met oud en nieuw, ik denk dat vuurwerk kijken met een tripbril op echt tof gaat worden :kleuter:

Re: Benzo Fury (6-APB)

ma dec 24, 2012 6:32 pm

Wederom een geweldige tijd gehad met 125 mg 6-APB, maar deze keer op een GOA feestje. De setting zorgde echt voor een over de top beleving, een van de beste sessies ooit, hoewel alle parties met 6-APB geweldig waren.

Ik vind het altijd zo prachtig hoe 6-APB stuurbaar is en dat ik zowel hard kan gaan als heel erg vredig kan zijn, de veelzijdigheid is zo mooi.

Weliswaar pas tot 14:00 in slaap kunnen vallen, terwijl ik het om 22:30 in had genomen. Maar goed ik ging nog nagenieten van mijn favoriete muziek. :hulde:

Hopelijk is de volgende keer toch wel langer dan een 2 maanden pauze. Wil altijd het liefst 3, maar 2 maanden is ook niet zo slecht.

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr dec 28, 2012 6:43 pm

hoi hoi.
Ik heb net Benzo fury besteld, geen idee of het op tijd komt voor de jaarwisseling, maar ze hebben het vandaag opgestuurd.
Maar ik heb toch nog even een vraag of mensen ervaring hebben met het bestellen bij dit Nederlandse bedrijf die chemicaliën e.d. verkopen. Eventueel kan ik in een pb nog even de juiste naam geven, want ik weet niet hoe zuinig je op dit moment moet zijn met het strooien van bedrijfsnamen die dit soort middeltjes verkopen.
Tijd om te testen of iets te vinden om te testen lukt me nu niet meer, maar misschien zijn er hier mensen die het ook daar hebben besteld en er goede (of juist slechte) ervaringen hebben?
En ja ik weet, beeetje laat, maar we besloten opeens om eens iets te gaan doen met de wisseling. Impulsiviteit had tijdens het bestellen de boventoon.

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr dec 28, 2012 6:46 pm

Vendors mogen niet openbaar bij naam genoemd worden, vendors bespreken via PM mag wel :)
De vendor waar jij op doelt is volgens mij wel betrouwbaar, al zit er ook soms 5-APB in. Nog steeds zal je er goed op kunnen partyen :P

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr dec 28, 2012 6:57 pm

Thanks voor de snelle reactie. En ik had al zo'n vermoeden dat ik er zuinig mee moest zijn.
5-apb is, voor zover ik heb gelezen, idd ook niet erg vervelend.
Wat ik mij zo afvroeg, duurt zo'n tripje nou ook korter, als je een lagere dosis neemt of heb je dan enkel minder vaagheid.
Ik heb dingen gelezen als een werking van 12 uur (of soms zelfs langer), dat is best lang, als ik het enigszins kan verkorten..zou mooi zijn.
Wat zou b.v. een mooie dosis zijn voor een meisje van 1.72 en 70kg?

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr dec 28, 2012 6:57 pm

Gummyfrog schreef:hoi hoi.
geen idee of het op tijd komt voor de jaarwisseling, maar ze hebben het vandaag opgestuurd.


Ik vrees ervoor eerlijk gezegd.

100-125mg lijkt me een heel goeie dosis om te starten. Niemand nog verkeerd horen doen hiermee... Duur voor mezelf is rond de 7-8 uur op die dosis.

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr dec 28, 2012 6:59 pm

Je zal het een beetje kunnen verkorten door wat minder te nemen, maar reken er niet op dat je al na 4 uur weer nuchter bent. Normaal gesproken zou het zo'n 8-12 uur moeten duren. Normale dosis is zo'n 100-125 mg :)

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr dec 28, 2012 7:02 pm

Kijk :) Daar heb ik wat aan.
En 4 uur hoeft nou ook weer niet, maar de volgende dag nog steeds tegen het plafond aan moeten kijken lijkt me gewoon niet zo leuk.

@ageoflove Ja, het spant erom. Ze hebben het voor 4 uur verzonden vandaag. Dus met heel veel mazzel zou het maandag in de bus kunnen liggen. En anders tja..we hebben nog wat geranamine liggen. Niet vergelijkbaar, maar vooruit.

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr dec 28, 2012 7:15 pm

Als je hogere doses gaat nemen gebeurt het wel dat de plafonddienst erg lang gaat duren. Bij normale dosis zou het wel mee moeten vallen :)

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr dec 28, 2012 7:16 pm

Bijdoseren zorgt bij mij altijd voor plafonddienst tot 1u 's nachts de nacht erna...

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr dec 28, 2012 7:24 pm

Kortom...niet bij doseren dus :)

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr dec 28, 2012 7:27 pm

Gummyfrog schreef:Kortom...niet bij doseren dus :)


Inderdaad, maare het zal zelfs niet in je opkomen om bij te doseren itt pakweg mdma.

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr dec 28, 2012 10:28 pm

Je kam ook afdoseren, dan begin je hoog. Is het teveel van het goede, dan knal er wat benzo's in. Dat is hoe ik rol negers.

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr dec 28, 2012 11:50 pm

Zo rol ik niet, dan word ik geheid vierkant en ga ik liggen kwijlen in een hoekje.
Voor zover verstandig bestaat met drugs, pak ik het verstandig aan.
Ik weet inmiddels mijn grenzen, denk dat het max. 100mg gaat worden..dan ga ik vast goed rondrollen :D

Anyhow.. we zitten hier ff een lading reports te lezen enzo, maar hoe vaag wordt je er nou van in je hoofd? Dat je er actief en wakker van wordt is me wel duidelijk, maar hoeveel love en vaagheid komt nogal verschillend naar voren.

Re: Benzo Fury (6-APB)

za dec 29, 2012 12:14 am

Het is maar welke kant je het zelf op stuurt met dit middeltje, als de set en setting goed zijn kan het niet mis gaan. Max. 100mg vind ik persoonlijk wat aan de lage kant, omdat ik dan net niet kom waar ik wil wezen. Zeker als het begint uit te werken had je misschien achteraf meer willen nemen.

Re: Benzo Fury (6-APB)

za dec 29, 2012 12:16 am

Gummyfrog schreef:Dat je er actief en wakker van wordt is me wel duidelijk, maar hoeveel love en vaagheid komt nogal verschillend naar voren.


6-apb is echt eentje die setting afhankelijk is. Ik kom er wel nooit echt vaag van ( tenzij ik nadien nog kleine hoeveelheid mdma neem en de dag nadien een geweldige kater... ). Je kunt jezelf redelijk goed controleren, zeg maar sturen.
Ik ga volledig mee met de muziek die op dat moment speelt, de mensen om me heen, de sfeer die er hangt,... als dat allemaal goed zit dan ga je supergoed op 6-apb.

Btw, groot gelijk dat je niet met benzo's gaat fucken. Neem de juiste hoeveelheid. Benzo's mogen enkel het allerlaatste ' redmiddel ' zijn imo.

Re: Benzo Fury (6-APB)

za dec 29, 2012 12:33 am

Inderdaad, geen benzo's nemen als het niet nodig is...

De vaagheid komt bij mij pas na bijdoseren. 1 dosis (van 125mg) is voor mij gewoon dansen, genieten van de muziek en praten.

Re: Benzo Fury (6-APB)

za dec 29, 2012 1:01 pm

Kudo's voor de RC :D
Zonet lag het pakketje al op de deurmat.

Wat betreft setting.. Ik, samen met mijn vriend bij twee vrienden thuis en vijf viervoeters.
Waarschijnlijk goa-muziekje erbij. Ik houd er zelf wel van om in huiselijke sfeer wat te nemen.
Pure mdma kristallen werken nooit leuk bij mij op een feest, xtc pillen nog wel, maar ook dat doe ik liever thuis.

Zal het nog helpen, als ik uiteindelijk naar bed wil, om melatonine te pakken?
Ik neem eigenlijk altijd voor het slapen melatonine 3mg (ADD'er ;)) anders kan ik de slaap niet vatten ook al ben ik moe.

Re: Benzo Fury (6-APB)

za dec 29, 2012 11:44 pm

Ik vind benzo fury een tegenvaller, ik heb 500 mg in 8 uur gebruikt en ik heb er totaal geen lekker gevoel bij gehad, voelde wel dat het iets dee maar totaal in het niet bij speed coke of xtc, lijkt er totaal niet op. Zeer zwakke uitwerking zowel psychisch als lichamelijk.

Re: Benzo Fury (6-APB)

zo dec 30, 2012 12:56 pm

Pintho schreef:Ik vind benzo fury een tegenvaller, ik heb 500 mg in 8 uur gebruikt en ik heb er totaal geen lekker gevoel bij gehad, voelde wel dat het iets dee maar totaal in het niet bij speed coke of xtc, lijkt er totaal niet op. Zeer zwakke uitwerking zowel psychisch als lichamelijk.


Hoelang is het geleden dat je mdma/pillen gebruikte?
Heb je hier in het verleden misbruik van gemaakt (lees: meerdere keren/2maanden gebruikt?)

6-apb is ook redelijk set/setting afhankelijk heb ik gemerkt. Misschien heeft het hier ook mee te maken. Maar 500mg is een monsterdosis. Kan niet meer gezond zijn...

Re: Benzo Fury (6-APB)

zo dec 30, 2012 1:27 pm

Van 500mg sta ik compleet strak, is echt niet leuk meer. Met MDMA-tolerantie wordt dat lichamalijke bij mij erger, het geestelijke verdwijnt gewoon. 500mg zou lichamelijk echt geen lichte uitwerking mogen hebben...

Re: Benzo Fury (6-APB)

zo dec 30, 2012 6:24 pm

Hier is iets goed fout ja :#: Ofwel is er sprake van slechte 6-APB, ofwel zijn je hersenen kapot.
Plaats een reactie