Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.
Plaats een reactie

Re: Benzo Fury (6-APB)

za nov 03, 2012 9:50 pm

Ik vond de 6apb wel een fijn goedje. Ik vond het wel redelijk mild en subtiel, gevoelsmatig deed het me wat aan MDAI denken, maar dan nog iets meer stimulant want ik voelde me ook wel lekker licht, uren kunnen dansen, en bij uitwerking voelde ik plots mijn benen terug, toen merkte ik het verschil pas.

Geen kaakspanning, of overdreven serotonine rush. Maar misschien lag dit aan de zeer lichte dosis? Het was <1,25mg per kg. Wat is de aangeraden dosis?

Re: Benzo Fury (6-APB)

zo nov 04, 2012 12:06 am

Aangeraden dosis is gewoon 125mg voor iedereen ongeveer :P

Re: Benzo Fury (6-APB)

zo nov 04, 2012 11:31 am

Hoe zit het met je slapeloosheid, ervaringen? Zelf nogal slapeloos al na het gebruik van x dus vraag me af hoe dat met 6-apb zou gaan :keta:

Re: Benzo Fury (6-APB)

zo nov 04, 2012 11:33 am

Espoir schreef:Hoe zit het met je slapeloosheid, ervaringen? Zelf nogal slapeloos al na het gebruik van x dus vraag me af hoe dat met 6-apb zou gaan :keta:

Dubbel zo erg als xtc, als je bijdoseert. Geen ervaring met niet bijdoseren :P

Re: Benzo Fury (6-APB)

zo nov 04, 2012 11:42 am

Dat, is heel zuur.
Ervaringen met bijdoseren om enigszins te kunnen slapen of andere tips om in dromenland te belanden met dit goedje op? :P

Re: Benzo Fury (6-APB)

zo nov 04, 2012 11:48 am

Vorig weekend zo'n 250 mg. gebruikt.
37 uur wakker geweest :rock:

Re: Benzo Fury (6-APB)

zo nov 04, 2012 2:29 pm

Espoir schreef:Dat, is heel zuur.
Ervaringen met bijdoseren om enigszins te kunnen slapen of andere tips om in dromenland te belanden met dit goedje op? :P

Niet bijdoseren (het spul duurt lang genoeg, toch) of een scheepslading benzo's op de kop tikken :hulde:

Re: Benzo Fury (6-APB)

zo nov 04, 2012 2:34 pm

Ik had om 1h 1 pil van 125mg genomen, om 7h30 werd ik moe en voelde ik het duidelijk uitwerken. Om 8h30 zat ik op de trein een broodje te eten (dat er vlot in ging), en het voelde of ik toen al zo zou kunnen slapen. En toen ik om 11h tenslotte thuis was viel ik na een douche als een blok in slaap. Geen probleem dus als je niet te laat doseert.

Re: Benzo Fury (6-APB)

zo nov 04, 2012 7:45 pm

Niet bijdoseren idd, jointje roken op het eind, en melatonine-forte, dan moet slapen wel lukken na een tijdje ;)

Re: Benzo Fury (6-APB)

zo nov 04, 2012 9:30 pm

Ik heb 1x gehad dat ik er niet zo goed op kon slapen, toen had ik 125mg op. Ik lag de hele tijd te hallucineren zodra ik mn ogen dicht deed.
Alle andere keren had ik er 2 ingegooid van 125mg en dan geen probleem met slapen.

Re: Benzo Fury (6-APB)

di nov 06, 2012 9:12 pm

Saikedellik schreef:Niet bijdoseren idd, jointje roken op het eind, en melatonine-forte, dan moet slapen wel lukken na een tijdje ;)

ik weet niet hoor, maar met je serontonine gaan lopen fucken door melatonine te slikken in de comedown van een xtc-achtige lijkt me niet zon fijn advies...:conf:

Re: Benzo Fury (6-APB)

di nov 06, 2012 9:21 pm

Ik weet niet exact hoe het werkt, maar zover ik weet is serotonine een vóórloper van melatonine. Ofwel, (in ieder geval hoe ik het interpreteer), kan serotonine omgezet worden in melatonine. Mijn conclusie, maar dit kan fout zijn, is dat het niet andersom werkt, en dat melatonine innemen geen invloed kan hebben op serotonine-levels etc.

Maar is inderdaad wel goed dat je het noemt, zou best kunnen dat het wél effect heeft, wellicht kan Einstein of Davinci hier iets nuttigs over zeggen?

Re: Benzo Fury (6-APB)

di nov 06, 2012 9:24 pm

Klopt zoals je het uitlegt :) Voor zover ik weet is er verder geen interactie, dus het lijkt me dat melatonine na 6-APB geen kwaad kan.

Re: Benzo Fury (6-APB)

do nov 08, 2012 11:21 am

Wat een tegenvaller is dit spul zeg. Geen stimulerend gevoel, geen euforie niks.
Valt totaal in het niet bij mdma.

Re: Benzo Fury (6-APB)

do nov 08, 2012 11:57 am

Wat was je dosis?
De meningen over Benzo Fury lijken nog steeds uit een te lopen.

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr nov 09, 2012 2:13 pm

Ben ook benieuwd naar de dosis ja. 'n te lage schijnt een enorme tegenvaller te zijn als ik dit topic moet geloven.

Overigens zojuist binnen gekregen, blauwe pellets van de bekende NL vendor. Is het noodzakelijk danwel slim om dit ook nog te testen?

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr nov 09, 2012 2:29 pm

Die blauwe pellets van 125mg zijn echt perfect voor mij :) Ik heb eigenlijk nog niemand horen zeggen dat die te weinig zouden zijn.

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr nov 09, 2012 2:32 pm

Is dat een goede dosis voor de eerste keer Benzo Fury? Met natuurlijk MDMA ervaring? Ik vraag me trouwens af of deze stof ook gerelateerd is aan je gewicht

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr nov 09, 2012 2:36 pm

Ik vond het een perfecte dosis voor de eerste keer, ik weeg 90kg. Koxbox weegt een stuk minder en die vond het na 2 uur te vergelijken met 170 mg MDMA. Het is een uurtje of 2 echt hard als je niet veel weegt, maar zeker een doenbare dosis.

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr nov 09, 2012 2:37 pm

Dan weet ik genoeg, laat oudjaars avond maar komen :grin:

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr nov 09, 2012 2:41 pm

Kijk wel uit met herdoseren als je niet veel weegt, het telt echt snel op.

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr nov 09, 2012 2:55 pm

Mijn plan was ook, als 125 mg hetzelfde aanvoelt als 170 mg MDMA, om 3/4e ervan te nemen. En met bijdoseren geld denk ik dezelfde regels als MDMA? 1/3e van je begin dosis? Dat wou ik dan doen na een uur of 3 als ik erin zit

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr nov 09, 2012 9:19 pm

Bijdoseren doe ik idd hetzelfde als bij MDMA, maar net iets meer dan een derde :P

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr nov 09, 2012 10:54 pm

Ivo schreef:Bijdoseren doe ik idd hetzelfde als bij MDMA, maar net iets meer dan een derde :P

Bijdoseren :puke:
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Re: Benzo Fury (6-APB)

za nov 10, 2012 2:22 pm

Half jaar terug heb ik een bruine zeshoekige pil gehad met positieve ervaring en geen vervellende nawerking. Deze worden niet meer verkocht en de online leverancier verkoopt nu ronde blauwe pilletjes.

4 van mijn vrienden hebben het gebruikt, waarbij ik nuchter bleef. Ze voelde ze 2 a 3 uurtjes heerlijk, met veel energie, maar hadden veel last van bijwerkingen.

Duizeligheid en het gevoel van dronken zijn
Soort van wazig zien, moeite met gezichten goed herkennen
Extreme droge mond en droge keel
Zeer hoge hartslag
Na 3 uurtjes volledig uitgewerkt
De volgende dag extreme hoofdpijn en veel behoefte aan slaap, daarna een katergevoel

2 van de 4 hebben ruim 9 maanden geleden XTC op en de andere 2 hebben nooit iets gebruikt. Was de dosering van 125mg te hoog of zijn de pillen niet meer hetzelfde?

Zijn er hier mensen die een negatieve ervaring hebben gehad met de blauwe 125mg pilletjes van een bekende online leverancier?

Re: Benzo Fury (6-APB)

za nov 10, 2012 5:42 pm

Zijn dit weer dezelfde pilletjes als vóór de bruine 6hoekige? Ik heb die beiden op en beiden bevielen goed.

Deze dus ?

Re: Benzo Fury (6-APB)

zo nov 11, 2012 4:25 pm

Raar dat de uitwerking per soort pillen zo verschilt :#: Da's geen goed teken, er zou haast een andere werkzame stof in moeten zitten dan. Dat het na 3 uur alweer voorbij is klopt al helemaal niet :s

Re: Benzo Fury (6-APB)

zo nov 11, 2012 6:01 pm

Klinkt niet best. Achteraf of vooraf nog laten testen?

Re: Benzo Fury (6-APB)

zo nov 11, 2012 8:16 pm

omerobert schreef:Klinkt niet best. Achteraf of vooraf nog laten testen?




Waar kun je het laten testen? Als ik online zoek zie ik dat je alleen XTC en andere bekende drugs kunt testen, maar kan geen plek vinden waar ze 6-apb testen.

Re: Benzo Fury (6-APB)

zo nov 11, 2012 8:33 pm

Als je zegt dat je het als xtc gekocht hebt, gaan ze het wel testen denk ik.
Plaats een reactie