Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Azy » do nov 22, 2012 3:37 pm

Ik ervaar zelf 6apb als minder intens als MDMA, als je ze geen heroïsche dosissen gaan gebruiken denk ik dat dat allemaal prima gaat verlopen, ook met weinig MDMA ervaring.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor ZeroS1gnol » do nov 22, 2012 3:48 pm

Azymuth schreef:Ik ervaar zelf 6apb als minder intens als MDMA, als je ze geen heroïsche dosissen gaan gebruiken denk ik dat dat allemaal prima gaat verlopen, ook met weinig MDMA ervaring.


Ik ervaar het ook als minder intens, alhoewel dat heel erg per persoon verschilt, wat ik er van hoor. Mijn vriendin vind het heel visueel raar, terwijl ik alles veel zuiverder mee maak dan met MDMA.

Nu moeten mn vrienden het ook nog wel willen, want ze kennen 6apb niet, dus vinden ze het een beetje eng... ;)
ZeroS1gnol
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:29 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Chevy » zo nov 25, 2012 3:04 am

ZeroS1gnol schreef:
Azymuth schreef:Ik ervaar zelf 6apb als minder intens als MDMA, als je ze geen heroïsche dosissen gaan gebruiken denk ik dat dat allemaal prima gaat verlopen, ook met weinig MDMA ervaring.


Ik ervaar het ook als minder intens, alhoewel dat heel erg per persoon verschilt, wat ik er van hoor. Mijn vriendin vind het heel visueel raar, terwijl ik alles veel zuiverder mee maak dan met MDMA.

Nu moeten mn vrienden het ook nog wel willen, want ze kennen 6apb niet, dus vinden ze het een beetje eng... ;)



Ik vind 6APB juist heeeel rustig aan beginnen, je hebt het bijna niet in de gaten totdat het ineens lekker werkt. Maar als ie eenmaal werkt vind ik het wel een MDMA effect, alleen minder 'in-your-face', omdat het zo geleidelijk komt (2 uur zeker nodig voordat ie goed werkt). Maar het werkt wel veel stabieler en langer dan MDMA, dat vind ik wel fijn. Tijdens piek vind ik het wel vergelijkbaar met MDMA in de juiste dosis. Enige nadeel er aan vind ik dat als het lekkere uitwerkt er een vervelende stimulatie blijft hangen waardoor ik echt no fucking way kan slapen voor nog enige uren. Dan lig je maar wat terwijl je lichaam nog verder wilt maar je geest niet meer, niet echt relaxed... Dus dag erna voel ik me dan behoorlijk brak.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Chevy » zo nov 25, 2012 3:08 am

Ligt het trouwens aan mij of klopt de tijd nog niet van het forum? Lijkt wel alsof ie nog op de zomertijd staat, alles post ik een uur in de toekomst :P En zo wasted ben ik nu ook weer niet...

Edit: Heb de timezone maar aangepast naar GMT 0, i.p.v. GMT+1 wat het eigenlijk moet zijn. Nu klopt de tijd wel, maar hoort ie niet automatisch mee te springen met winter en zomertijd?

Sorry voor het offtopic bericht maar viel me net op
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Ivo » zo nov 25, 2012 11:03 am

Chevy schreef:Ligt het trouwens aan mij of klopt de tijd nog niet van het forum? Lijkt wel alsof ie nog op de zomertijd staat, alles post ik een uur in de toekomst :P En zo wasted ben ik nu ook weer niet...

Edit: Heb de timezone maar aangepast naar GMT 0, i.p.v. GMT+1 wat het eigenlijk moet zijn. Nu klopt de tijd wel, maar hoort ie niet automatisch mee te springen met winter en zomertijd?

Sorry voor het offtopic bericht maar viel me net op

viewtopic.php?f=33&t=1291 :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Mailliw » wo nov 28, 2012 4:00 pm

Afgelopen zaterdag zijn wij met een groepje vrienden naar Qlimax geweest, echt één van mijn allervetste feest ervaringen !! :woeh: :love: :rock:

Samen met één maat zijn wij aan de 6-APB gegaan (de rest was hier van op de hoogte) en hebben alletwee een (door ons zelf) afgewogen capsule met 125 mg genomen. We hebben beide 2 x ervaring met xtc, en ik 1 keer met 6-APB.

Bij mij was het goedje na +/- 90 minuten al zeeer goed merkbaar, maar bij mijn maat heeft toch zeker 3 uur geduurd voordat hij de eerste echte effecten ervan voelde. Ook vreemd was dat toen we beide op onze piek zaten, ik iets harder leek te gaan als dat hij deed.. Ook toen we na ca. 5 uur onze redose (slecht, slecht, ik weet het) van 50 mg namen leek het weer of ik harder ging. Ik zag, toen we even boven gingen zitten met de rest, zelfs het hele veld netjes opgedeeld in vakken als een soort dambord maar dan rood :P

Het vreemde is dat we toch wel hetzelfde gegeten hebben ca. 2uur voor de inname, mijn maat een stuk kleiner (+/- 10 cm) en een stuk sportiever als mij is.

Dit zou bij inname van dezelfde hoeveelheid (kan is 5 mg schelen) toch moeten resulteren in dat hij juist alles sneller en intenser mee zou moeten maken??

Of zie ik dat verkeerd?
Laatst bijgewerkt door Mailliw op ma dec 31, 2012 1:01 am, in totaal 2 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Mailliw
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: di aug 28, 2012 1:35 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor TrueGrit » wo nov 28, 2012 11:22 pm

Mailliw schreef:
Dit zou bij inname van dezelfde hoeveelheid (kan is 5 mg schelen) toch moeten resulteren in dat hij juist alles sneller en intenser mee zou moeten maken??

Of zie ik dat verkeerd?


Tja, klaarblijkelijk dus niet in dit specifieke geval. :) Dit soort dingen verschillen vaak tussen personen zonder aanwijsbare reden. Tolerantie kan ook een rol spelen. Alhoewel het verschil wat jij noemt wel extreem is. Toch, bij 6-APB lees ik relatief grote verschillen tussen wat mensen ervaren.

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat je allemaal meegemaakt hebt, omdat je er zo lyrisch over bent. Reportje? ;)
Avatar gebruiker
TrueGrit
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 101
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:16 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Jamess » za dec 01, 2012 8:48 pm

Vanavond 1e x 6-apb, ik ga 125mg doen.

Iemand nog tips?!
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Fenomeen » za dec 01, 2012 11:33 pm

Zorg voor een leuke/goede setting.
Merk dat het erg setting afhankelijk is.

En niet bij pakken!
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Avatar gebruiker
Fenomeen
Troetel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: wo aug 29, 2012 12:19 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor knetterspetter » ma dec 03, 2012 12:40 pm

1000 :rock:
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor omerobert » ma dec 03, 2012 2:54 pm

Jamess schreef:Vanavond 1e x 6-apb, ik ga 125mg doen.

Iemand nog tips?!



goed uitgepakt?
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Jamess » ma dec 03, 2012 5:48 pm

Vond het geen ruk aan ;)
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Einstein » ma dec 03, 2012 7:16 pm

Minder heftig dan verwacht? Of was het effect gewoon kut :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » di dec 04, 2012 12:06 pm

Ik vind altijd dat xtc jou op sleeptouw neemt, en jij 6apb op sleeptouw moet nemen. Doe je dat, dan heb je toffe tijd. Verwacht je dat wordt meegzogen een xtc-trip in, dan ga je teleurgesteld zijn die avond op6apb.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Fenomeen » di dec 04, 2012 12:20 pm

Gman007 schreef:Ik vind altijd dat xtc jou op sleeptouw neemt, en jij 6apb op sleeptouw moet nemen. Doe je dat, dan heb je toffe tijd. Verwacht je dat wordt meegzogen een xtc-trip in, dan ga je teleurgesteld zijn die avond op6apb.


Mooi gezegt en helemaal mee eens.
Je moet jezelf prikkelen door bijvoorbeeld: muziek, lichten of de mensen om je heen.
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Avatar gebruiker
Fenomeen
Troetel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: wo aug 29, 2012 12:19 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Lucky Strike » di dec 04, 2012 3:17 pm

Bij MDMA heb je al snel dat je gewoon lekker wacht tot het inkickt en dan helemaal los gaat. Als ik het goed begrijp moet je bi 6-APB zelf een beetje actie ondernemen om het gewenste effect te krijgen?

Wat zijn verder de meningen over 6-APB op feestjes, en dan bedoel ik geen huisfeesten maar echte algemene georganiseerde feesten?
Avatar gebruiker
Lucky Strike
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: ma dec 03, 2012 8:56 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor AgeOfLove » di dec 04, 2012 8:12 pm

Gman007 schreef:Ik vind altijd dat xtc jou op sleeptouw neemt, en jij 6apb op sleeptouw moet nemen. Doe je dat, dan heb je toffe tijd. Verwacht je dat wordt meegzogen een xtc-trip in, dan ga je teleurgesteld zijn die avond op6apb.



Dit vind ik nu eens de perfecte uitleg. 6apb en daarna kleinere hoeveelheid mdma helpt ook bij mij. Maar zorgt wel voor hoofdpijn die 2 dagen aanhield en heel slecht gevoel... Dus dat niet meer :grin:
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor nicole » di dec 04, 2012 11:32 pm

Hey goeienavond 8-) ik heb me net aangemeld, met wat vraagjes over benzo. Ik heb ervaring met wiet, tot op het punt dat ik nauwelijks meer kon lopen, en truffels, om gewoon te chillen op de bank en te genieten van de visuals en diepe gedachten. Wat voor dosis raden jullie aan voor iemand van 50kg voor de eerste keer? Ik heb het idee dat de meeste mensen wat meer wegen en ik wil niet de eerste keer helemaal kapot gaan aan iets wat nieuw voor me is. En is het slim om het de eerste keer op een feestje te proberen?
nicole
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: di dec 04, 2012 11:24 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Lucky Strike » wo dec 05, 2012 12:04 am

nicole schreef:Hey goeienavond 8-) ik heb me net aangemeld, met wat vraagjes over benzo. Ik heb ervaring met wiet, tot op het punt dat ik nauwelijks meer kon lopen, en truffels, om gewoon te chillen op de bank en te genieten van de visuals en diepe gedachten. Wat voor dosis raden jullie aan voor iemand van 50kg voor de eerste keer? Ik heb het idee dat de meeste mensen wat meer wegen en ik wil niet de eerste keer helemaal kapot gaan aan iets wat nieuw voor me is. En is het slim om het de eerste keer op een feestje te proberen?



Ik heb geen ervaring met Benzo, maar het feestje licht helemaal aan de sfeer. Als het echt een algemeen feest is waar honderden mensen naar toe komen zal ik het je afraden, dan is het beter om het eerst een keertje in een vertrouwde omgeving te doen. Als het een huisfeestje is van een vriend/kennis waar ook jou directe vrienden bij zijn zou het best kunnen. Dosis is voor iedereen verschillend, je weet van te voren niet hoe je er op zal reageren maar dat zal wel meevallen. Het licht eraan wat voor effect je wil hebben, met 50kg ben je vrij licht, dus zal persoonlijk (ook met jou ervaring) rond de 60-75mg max gaan.
Avatar gebruiker
Lucky Strike
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: ma dec 03, 2012 8:56 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Partypipo » wo dec 05, 2012 12:54 am

50 kg? Dan zou ik niet teveel pakken iig. Een hele pil van 125 kan je makkelijk veel te hard van gaan dan, zeker op een feest.
Thuis ervaring opdoen is handig, maar dan moet je wel heel erg ruim van te voren de tijd ervoor hebben. Als het feest al binnenkort is, dan heb je de keuze om het tóch op het feest te proberen of thuis en dan dit feest niet te nemen.
Een vriendin van mij rond hetzelfde gewicht ging op hardbass veeeeeeeeeeel te hard op 1 125 mg pilletje.
Ikzelf met bijna het dubbele gewicht ging heerlijk hard op 2x 125 mg. Ik vind 125 mg niet hard genoeg gaan... Dan zit ik wel in een bergen met energie en lichte ledematen modus, maar dat heb ik met speed óók. Dus dan ga ik liever iets harder zodat je moete moet doen om te dansen, je heerlijk verliefd bent op iedereen, dat je overal staantafels ziet, etc. Maar ja, dat ben ik...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Nottoday » wo dec 05, 2012 1:39 am

100 mg zou ik voor gaan

Ik heb 125 mg gedaan en het beviel prima de eerste keer. Tweede keer had ik zelfs nog meer, maar toen had ik te veel last van residuele stimulatie, wat slapen echt moeilijk maakte. Ik ben ook een lichtgewicht, maar niet van de vrouwelijke geslacht, wat jouw naam wel naar hint. Vrouwen zijn in algemeen gevoeliger voor MDMA(achtige) stoffen.
Nottoday
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: di jun 19, 2012 4:38 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor omerobert » za dec 08, 2012 1:08 pm

Dit staat voor vanavond op 't programma (time warp). Heb pellets van de bekende aromatische vendor. Eentje (125mg) lijkt me voldoende. Report volgt.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Fenomeen » za dec 08, 2012 1:11 pm

Veel plezier!
En een report is altijd welkom!
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Avatar gebruiker
Fenomeen
Troetel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: wo aug 29, 2012 12:19 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Lucky Strike » za dec 08, 2012 4:16 pm

omerobert schreef:Dit staat voor vanavond op 't programma (time warp). Heb pellets van de bekende aromatische vendor. Eentje (125mg) lijkt me voldoende. Report volgt.



Veel plezier vanavond! Ben benieuwd naar je report.
Avatar gebruiker
Lucky Strike
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: ma dec 03, 2012 8:56 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor PimPamPetje » zo dec 09, 2012 12:35 pm

Gman007 schreef:Ik vind altijd dat xtc jou op sleeptouw neemt, en jij 6apb op sleeptouw moet nemen. Doe je dat, dan heb je toffe tijd. Verwacht je dat wordt meegzogen een xtc-trip in, dan ga je teleurgesteld zijn die avond op6apb.


Dit is echt zo waar :)
PimPamPetje
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 7:51 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor omerobert » zo dec 09, 2012 7:02 pm

Lucky Strike schreef:
omerobert schreef:Dit staat voor vanavond op 't programma (time warp). Heb pellets van de bekende aromatische vendor. Eentje (125mg) lijkt me voldoende. Report volgt.



Veel plezier vanavond! Ben benieuwd naar je report.



viewtopic.php?f=4&t=6183 :)
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor endorr » zo dec 09, 2012 7:20 pm

Gman007 schreef:Ik vind altijd dat xtc jou op sleeptouw neemt, en jij 6apb op sleeptouw moet nemen. Doe je dat, dan heb je toffe tijd. Verwacht je dat wordt meegzogen een xtc-trip in, dan ga je teleurgesteld zijn die avond op6apb.



6APB is inderdaad niet te vergelijken met mdma , het effect is eerder helder opgewekt.
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor hmm-hmm » ma dec 10, 2012 10:38 pm

Ik vind 6-apb op sommige momenten wel heel erg lijken op mdma. Als je ervoor kiest om een bepaalde kant op te gaan (zoals Gman007 zegt "6-apb op sleeptouw nemen"), om een bepaald gevoel in te duiken, lijkt de ervaring enigszins wel op een mdma ervaring. Je voelt je dan blij, opgewekt, fijn, chill, en je waardeert de muziek, vind het mooi.
Het echte 'love'-gevoel waar mdma je in kan zuigen; dat helaas niet. Wat dat betreft vind ik die eigenschappen die 6-apb kan hebben (blij, opgewekt, fijn, chill en waardering van muziek) ook sterk verwant aan het gevoel van speed. 6-apb is een drugs met veel verschillende ervaringen, maar ik vind het persoonlijk erg tussen speed en mdma in zitten. Qua gevoelens die vrij (kunnen) komen, maar ook qua intensiteit.
Voor mij persoonlijk is 6-apb elke kant op te sturen; iets meer richting mdma, dan weer iets meer richting het heldere speed. Maar het zal zeker nooit helemaal overlappen met het gevoel van mdma.
gapen is bijpakken
Avatar gebruiker
hmm-hmm
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: za jun 16, 2012 4:57 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Multitude » ma dec 10, 2012 11:13 pm

Ik ga dit dus met oud & nieuw voor het eerst gebruiken, en dan meteen in combinatie met mdma (sinds het geweldige report van Koekwaus wil ik dit al). Ik ga dit samen met een paar andere mensen doen. Een deel is flink ervaren met mdma, een deel heeft het slechts een of twee keer gedaan, en misschien doen er ook enkele mensen voor het eerst mee. Ik ben degene die alle drugs regelt en ook de enige die zich echt inleest, dus ik voel me wel een beetje verantwoordelijk tegenover de rest en wil voorkomen dat mensen veel te hard gaan omdat ze niet bekend zijn met de combinatie. Van wat ik lees wordt het effect van de mdma namelijk flink versterkt door de 6-apb. Ook wil ik zorgen dat iedereen zich de hele avond een beetje kan vermaken en ongeveer op dezelfde golflengte zit.

Setting:
We komen laat op de middag / vroeg op de avond bij een vriend in Tilburg bijeen. Ik verwacht een man of 10. Eerst eten we samen, daarna is het gewoon muziek luisteren, een beetje dansen en wat drinken tot 12 uur. Dan even de straat op en vervolgens tussen 1 en 2 naar een van de vele feestjes in Tilburg, waarschijnlijk de 013 of de Cul. Daar zal het wel uit elkaar vallen en uiteindelijk strompelt iedereen op eigen kracht weer naar huis voor een chille after of wat slaap.

Tolerantie:
Ik heb 5 maanden geen mdma gedaan, 2 maanden voor oud & nieuw wel 4-fmp. Anderen zitten op 2 tot 3 maanden. We hebben ook allemaal ongeveer hetzelfde lichaamsgewicht en dezelfde lengte (1m75, 65 kg), heel erg handig.

The plan:
t=0 (20:00) - 125 mg 6-apb in een bommetje, alleen voor mensen die al ervaring hebben, de rest zal sowieso even de kat uit de boom willen kijken.
t=3.5 (23:30) - 50 mg mdma, met de hoop een spectaculaire jaarwisseling te krijgen. Voor mensen die nu ook mee willen doen zal ik 100 mg aanraden.
t=5 (01:00) - 100 mg mdma, voor het feesten. Mensen die voor het eerst meedoen krijgen 50 mg als ze willen.
t=6.5 (02:30) - 50-75 mg mdma, als het nodig lijkt te zijn om het einde te halen.

Waarschijnlijk zal er ook aardig wat geblowed worden, maar dat doet iedereen behalve ikzelf zo'n beetje permanent. Voor de after heb ik nog wat keta, maar in een rustige setting en met m'n weegschaaltje voorzie ik daar weinig problemen mee (ik neem aan dat de combinatie met 6-apb niet heel anders is dan die met mdma).

Herdoseren is niet het beste idee, maar ik hoop onze hersenen enigszins te redden door de bescheiden dosis. Het probleem is dat we de inslag samen met het vuurwerk willen hebben, maar de mdma wel een flinke tijd na de 6-apb willen nemen. En daarna moeten we ook nog even.

Wat ik dus vooral wil vragen is of de dosissen en tijdstippen een beetje ok lijken om niet perongeluk 2 pieken te laten overlappen. De 50 mg mdma klinkt voor mij als een beetje weinig, maar ik wil de combinatie ook niet onderschatten.

Alvast bedankt voor alle adviezen :grin:
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » ma dec 10, 2012 11:20 pm

Die 50 mg lijkt mij prima, de 100 zelfs wat veel om bij te pakken. Men zegt vaak dat je minder mdma nodig hebt als je er ook 6-apb bij pakt. Tijden zijn misschien íets dicht op elkaar, maar je moet het ook meer als richtlijn zien en vooral kijken hoe je je voelt. Ga je nog keihard, wacht dan eventjes. Zodra je denkt van de top is net voorbij, maar ik ga nog steeds enorm lekker, dan is het tijd om bij te pakken.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner