Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Saikedellik » zo okt 21, 2012 7:18 pm

Het komt vooral denk ik doordat de tweede pil het effect niet gewoon "een beetje" verlengt, zoals met MDMA bijpakken bijvoorbeeld, maar het aantal uren wakker zijn lijkt zelfs elkaar te versterken als je er nog een pil bijgooit ofzo. Heb dit zelf ook ervaren, terwijl ik vaak met 1 pilletje op nog wel goed kan slapen.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor braindamage » zo okt 21, 2012 9:10 pm

ja klopt bijnemen wanneer eerste portie uitwerkt verlengd de werking nogal :#: als je beetje wil slapen hou je het best bij één goede dosis.
Avatar gebruiker
braindamage
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 171
Geregistreerd: za jan 14, 2012 6:28 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor -YOKI- » zo okt 21, 2012 11:02 pm

braindamage schreef:ja klopt bijnemen wanneer eerste portie uitwerkt verlengd de werking nogal :#: als je beetje wil slapen hou je het best bij één goede dosis.

Juist
-YOKI-
Offline
 

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor endorr » di okt 23, 2012 10:41 am

Ik kijk net bij mijn vendor en zou dit in poeder of pellets kunnen kopen.
Ik verkies pellets omdat die al reeds afgewogen zijn op 125mg , terwijl ik zelf geen weegschaal heb.
Maar dan staat er ; 6-APB (Benzo Fury) 4 tabs, wat zijn die 4 tabs precies?
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor FRESH » di okt 23, 2012 10:46 am

Tabs? Dat zijn tabletjes...dus wat zou het zijn? 4 tabletjes...
Staar je niet blind op die 125mg hoor, want in de praktijk kan het wat minder zijn.

Mijn ervaring is dat poeder beter werkt ivm de dosering dan die tabletjes. Dan kun je ook een beetje kijken wat een lekkere dosis is namelijk. Voor mij persoonlijk heb ik meestal rond de 100mg namelijk de lekkerste dosis te pakken.
FRESH
Offline
 

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Ivo » di okt 23, 2012 11:05 am

Link verwijderd...

Als je links op pellets klikt, zie je in het overzicht bij alle hoeveelheden het woord tabs staan. Lijkt me dus redelijk logisch dat tabs gewoon hetzelfde is als pellets.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor LuckySeven » di okt 23, 2012 5:28 pm

Zojuist Benzo fury pellets van mijn geliefde vendor site ontvangen. Van het weekend is er een Hardstyle feest genaamd Thrillogy in Utrecht. Heb Benzo Fury al 2 keer gebruikt maar nooit op een feest. Weet iemand of het een aanrader is?
Avatar gebruiker
LuckySeven
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 11:47 am
Woonplaats: Almere

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Einstein » di okt 23, 2012 5:53 pm

Veel mensen vinden het zelfs alleen leuk op een feest. Lijkt me wel een aanrader dus :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor LuckySeven » di okt 23, 2012 6:31 pm

Fijn om te horen, ik kan niet wachten op zaterdag!

Bij mijn trips in het nabije verleden heb ik soms last gehad van een koud gevoel die steeds kwam en ging. Dit was het enige wat ik iets minder vond aan de trip maar dat zal deze trip wel meevallen door het dansen en de andere mensen om mij heen.:kleuter:
Avatar gebruiker
LuckySeven
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 11:47 am
Woonplaats: Almere

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor PimPamPetje » di okt 23, 2012 10:08 pm

Na dit hele topic doorgebladerd te hebben, afgelopen donderdag op Hardwell ADE (Escape) 6-apb ondervonden :)

Allereerst wil ik aangeven dat je je eindoordeel niet zou moeten vergelijken met MDMA. Het heeft wat dat betreft een heel eigen karakter. Wanneer iedereen het wel met M zou vergelijken, dan krijgt 6-apb niet de waardering die het verdient.

Dat gezegt te hebben:
23.00 ongeveer 125-140 mg gedropt. Had twee biertjes achter me kiezen, en daarna maar over gegaan op de cola

T+1: Voelde ik me al energieker, maar voelde ik mezelf ook wel iets vaag. Ik heb wel ongeveer 3 kwartier het snel warm en benauwd gehad, dus had ik af en toe behoefte aan een koelere plek. Mijn idee hierbij is dat ik de volgende keer gewoon wat minder moet pakken. Het leek een beetje op Hard gaan op M, maar dan terwijl je helder bent :)

T+2: Ondertussen was het wat vervelende warme benauwende gevoel weggetrokken en voelde ik mezelf nog energieker en had echt super veel zin in het feest ^^

T+2.5: Omdat ik me alweer even lekker en helder voelde heb ik nog 50-60 mg bijgedropt. Dit heeft naar mijn gevoel niet bewust xtra gevoel gegeven. Ik was ook veelste druk met feesten dus heb me er niet meer mee bezig gehouden =D

T+6: Heb tot nu (5 uur 's ochtends) als een randebiel lekker staan dansen. Ik trok me eigen ook helemaal niks aan van wat andere mensen van me zouden denken. Ik heb mezelf ook heel helder gevoeld en de tijd gaat inderdaad zoals ik meer in dit topic gelezen heb, met een normaal tempo voorbij =D Zo herinner je je ook meer van de avond ^^
Vriend van mij vond niet dat ik er tijdens de avond vercrackt uit zag en had ook maar iets verwijde pupillen volgens hem.

T+7: Met de trein. Was ik blij dat ik oordopjes bij had. kon ik nog ff lekker wat livesets luisteren :) Kon ook nog moeilijk stil zitten

T+8.5: Eindelijk thuis, Hond uitgelaten, gedouched en bed in gedoken. Kon niet slapen. Wellicht enkele minuten weg gesijpeld aan wegdommelen, maar dat was dan een heel licht slaapje.

T+14: Tot die tijd dus plafonddienst gedraaid. Toen maar uit bed gegaan, koffie gedronken, en maar met mn normale dag verder gegaan.

's avonds kon ik als nog slecht slapen, maar wat een leuke ervaring zeg! Je bent gewoon lekker helder en ervaart het moment gewoon goed omdat de tijd normaal voorbij gaat. Het is ook heel controleerbaar voor een dergelijke drug. Ik merkte op een gegeven moment dat ik ook een beetje aggressief werd van iemand die lastig aant doen was. In een mum van tijd was ik weer gewoon lekker aan het feesten omdat ik mezelf daar naartoe aanstuurde.
Ik heb verschillende keren gelezen dat mensen het thuis gebruikte en dat et tegenviel. kan dit wel geloven, aangezien het denk ik alleen meerwaarde geeft op het moment dat je iets super leuks aant doen bent, en als je thuis zit, zit je er miss alleen maar op te wachten.

Mijn eindoordeel is dat de potentie van 6-apb zeer hoog is. Ik ga het in de toekomst zeker nog gebruiken! Omdat het zo lang werkt,ga ik het misschien wel alleen gebruiken op festivals en lange feesten i.v.m. de lange hoge dosis energie die je er van krijgt.

Nu heb ik nog een vraag. Ik zie weleens iets voorbij komen over dat mensen Benzo's innemen om te kunnen slapen ofzo?
Is dat iets wat je gewoon bij de apotheek kan kopen of heb je er een recept voor nodig? Of hebben mensen betere tips?
PimPamPetje
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 7:51 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor endorr » di okt 23, 2012 10:19 pm

PimPamPetje schreef:Nu heb ik nog een vraag. Ik zie weleens iets voorbij komen over dat mensen Benzo's innemen om te kunnen slapen ofzo?
Is dat iets wat je gewoon bij de apotheek kan kopen of heb je er een recept voor nodig? Of hebben mensen betere tips?



Dit is op recept , best langsgaan bij je arts en zeggen dat je zeer slecht slaapt , en weiger zolpidem of lichte slaapmiddelen omdat je ze reeds vroeger al geprobeerd heb. Vertel er ook bij dat je angstig bent. Verzin maar wat rond die angst
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Olliver1977 » wo okt 24, 2012 6:15 pm

endorr schreef:
PimPamPetje schreef:Nu heb ik nog een vraag. Ik zie weleens iets voorbij komen over dat mensen Benzo's innemen om te kunnen slapen ofzo?
Is dat iets wat je gewoon bij de apotheek kan kopen of heb je er een recept voor nodig? Of hebben mensen betere tips?



Dit is op recept , best langsgaan bij je arts en zeggen dat je zeer slecht slaapt , en weiger zolpidem of lichte slaapmiddelen omdat je ze reeds vroeger al geprobeerd heb. Vertel er ook bij dat je angstig bent. Verzin maar wat rond die angst

is de moeilijke weg of bestel gewoon etizolam bij een vendor online...
na 3 mg in combinatie met alcohol viel ik gewoon 12u in coma na een dagje uppers:keta:
Olliver1977
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: wo okt 03, 2012 10:24 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor endorr » wo okt 24, 2012 6:43 pm

Olliver1977 schreef:
endorr schreef:
PimPamPetje schreef:Nu heb ik nog een vraag. Ik zie weleens iets voorbij komen over dat mensen Benzo's innemen om te kunnen slapen ofzo?
Is dat iets wat je gewoon bij de apotheek kan kopen of heb je er een recept voor nodig? Of hebben mensen betere tips?



Dit is op recept , best langsgaan bij je arts en zeggen dat je zeer slecht slaapt , en weiger zolpidem of lichte slaapmiddelen omdat je ze reeds vroeger al geprobeerd heb. Vertel er ook bij dat je angstig bent. Verzin maar wat rond die angst

is de moeilijke weg of bestel gewoon etizolam bij een vendor online...
na 3 mg in combinatie met alcohol viel ik gewoon 12u in coma na een dagje uppers:keta:



Klinkt ook niet echt gezond :roll2:

En ik doe dit constant en krijg zonder enig probleem lormetazepam voorgeschreven.
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Fenomeen » do okt 25, 2012 11:18 pm

Vandaag is mijn drugsrunner aka. postbode langs geweest en heeft netjes 8 pallets in de brievenbus gedeponeerd.
Gekocht van de bekende Nederlandse vendor.
Heb de ronde blauwe gekregen á 125 mg ps.

Binnekort maar eens een weekend inplannen om deze te proberen (word mijn eerste keer).
Alleen lees ik vaak dat ze erg setting afhankelijk zijn.
Ik gebruik eigenlijk alleen thuis, samen met mijn vriendin op de bank :love:.
Wie heeft ze thuis gebruikt en hoe is dit bevallen?
Ben 1,86 lang en weeg 84 kilo, is 125 mg een lekkere kennismakings dosering?
Heb al wel wat ervaring met MDMA.

En is bij 6-APB ook de 3 maanden regel van toepassing?
Want ik heb 2 weken geleden voor het laatst MDMA genuttigd.
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Avatar gebruiker
Fenomeen
Troetel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: wo aug 29, 2012 12:19 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » vr okt 26, 2012 1:26 am

Dosis is prima. 3 maandenregel is wel van toepassing. Je zal er wel wat van voelen maar gezond is het niet. Set afhankelijk is meer in de zin van dat je er niks van voelt in een saaie omgeving. Het is niet een negatief effect ofzo.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Fenomeen » vr okt 26, 2012 11:08 am

Bedankt voor je antwoord!
Hier kan ik wat mee.
Als de tijd daar is, en mijn hoofd staat erna zal ik een trip report maken :).

Nu eerst lekker inlezen.
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Avatar gebruiker
Fenomeen
Troetel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: wo aug 29, 2012 12:19 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor endorr » ma okt 29, 2012 1:34 pm

Vrijdag avond heb ik met een vriend eerst 4MEC en 3MMC gesnoven , daarna 3FMP gesnoven en benzofury bommetje van elk 125 mg geslikt , vreemd genoeg hebben we niets gemerkt van de benzofury , geen love gevoel , geen opgewektheid , geen strakke kaken , niets..
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Fenomeen » ma okt 29, 2012 1:48 pm

Love gevoel had ik ook niet van de 6-APB, kan ook aan mij liggen hoor.
Laatste tijd niet erg zuinig geweest op mijn serotonine :#:.
Maar kaakschaatsen daarentegen, nog nooit zo erg gehad!
Stop altijd een tandenborsten in mijn mond, die is nu helemaal aan gruzelementen.
Dan de opgewektheid nog.
Ik vond het heel set afhankelijk.
Was ook heel makkelijk te sturen, rauwe hardstyle beats door de speakers pompen en ik stond op mijn kop.
Zette ik een wat rustiger nummer op van bv. Nickelback.
Dan kon ik languit op de bank gaan liggen en helemaal opgaan in de muziek.
Hoe was jouwn setting?

Kan het misschien zo zijn dat de andere drugs de benzo wat meer op de achtergrond drukte?
Maar dan lijkt mij, en de potentie die ik er van vernam dat je wel iets moet hebben gevoelt.
Hoe zit het met je serotonine voorraad?

Edit; ben na wat snel googlen nog niet veel wijzer geworden.
Maar werken die andere stofjes niet op je serotonine?
Misschien dat je een directe tolerantie opbouwt?
Tot zover mijn gedachtenkronkel.
Laatst bijgewerkt door Fenomeen op ma okt 29, 2012 2:39 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Avatar gebruiker
Fenomeen
Troetel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: wo aug 29, 2012 12:19 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Einstein » ma okt 29, 2012 2:36 pm

Als je zoveel drugs tegelijk door mekaar gooit kan ik me wel voorstellen dat je van de 6-APB niks meer voelt, ja.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Ivo » ma okt 29, 2012 2:40 pm

Speed werkt MDMA tegen, dus ik kan me inbeelden dat 3FMP niet ideaal is als je 6APB neemt...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Fenomeen » ma okt 29, 2012 2:42 pm

Daar komt het uiteindelijk wel op neer.
Gebruiken die stofjes ook serotonine, Einstein?
4-MEC, 3-MMC en 3-FMP.
En kan er dan een directe tolerantie optreden.
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Avatar gebruiker
Fenomeen
Troetel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: wo aug 29, 2012 12:19 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Einstein » ma okt 29, 2012 2:44 pm

Minder dan MDMA, maar wel een beetje, plus wat Ivo zegt :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » ma okt 29, 2012 3:25 pm

3-FMP verbruikt vrij weinig serotonine dacht ik ;)
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Einstein » ma okt 29, 2012 3:26 pm

3-FMP inderdaad niet, maar het drukt wel de 6-APB weg. De cathinones zijn sowieso serotoninereleasers.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » ma okt 29, 2012 3:33 pm

Lage dosis 3-fmp bij wat 6apb en een snufje mdma voelt best chill kan ik uit ervaring vertellen, maar houdt alle dosissen buiten de 6apb laag ;)
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor PimPamPetje » wo okt 31, 2012 7:34 pm

endorr schreef:
Olliver1977 schreef:
endorr schreef:
Dit is op recept , best langsgaan bij je arts en zeggen dat je zeer slecht slaapt , en weiger zolpidem of lichte slaapmiddelen omdat je ze reeds vroeger al geprobeerd heb. Vertel er ook bij dat je angstig bent. Verzin maar wat rond die angst

is de moeilijke weg of bestel gewoon etizolam bij een vendor online...
na 3 mg in combinatie met alcohol viel ik gewoon 12u in coma na een dagje uppers:keta:



Klinkt ook niet echt gezond :roll2:

En ik doe dit constant en krijg zonder enig probleem lormetazepam voorgeschreven.


Thanks voor de info :)
Ik heb hier nu wel ff snel Oxazepam in de buurt. Is dit ook te gebruiken of niet?
PimPamPetje
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 7:51 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Einstein » wo okt 31, 2012 7:56 pm

Ja, tenzij je alleen een lage dosis hebt
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stephen Colbert » wo okt 31, 2012 8:08 pm

Hi, ik zit al een tijdje op het forum te neuzen en heb maar de moeite genomen om een account te maken. Ik heb een groeiende interesse voor 6-apb, vooral omdat ik mensen laatst weekend sprak die er erg lekker van leken te gaan. Wie kan ik PM'en voor een betrouwbare vendor?

Alvast bedankt.
Stephen Colbert
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: wo okt 31, 2012 8:03 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Azy » wo okt 31, 2012 9:50 pm

Misschien dadelijk eens proberen, ik ben benieuwd.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Espoir » do nov 01, 2012 4:53 am

Lijkt mij ook interessant. Wie heeft een linkje voor me? (volgens mij ben ik de honderdste al die het vraagt :P )
"He sure carpe'd the fuck out of his diem."
Avatar gebruiker
Espoir
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 71
Geregistreerd: wo jul 04, 2012 9:59 am
Woonplaats: +/- Rotterdam

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner