Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Piotr » di maart 12, 2013 6:32 pm

Hamukun schreef:Ben niet zo bekend met de werking van het hele RC gebeuren, waar wat zou nou een reden zijn om dit niet meer te verkopen? Volgens mij is dat best goeie handel, en is het ook nog niet ilegaal. Er zijn wel wat negatieve verhalen in de media over Engelsen die ervan dood zouden zijn gegaan, maar zou een RC wholesaler zich daar iets van aantrekken?

Die mensen die er aan dood zouden zijn gegaan zal vast wel liggen aan het feit dat ze een totaal andere stof hebben gekregen dan 6-apb.

Trouwens, ook bij de aromatische vendor is de 6-apb nou compleet uitverkocht, ben ik ff blij dat ik 4 pellets heb gekocht. (Wel spijt dat ik er maar 4 heb gekocht.) Iemand deze laatste batch al getest? Want nu vind ik het niet meer de moeite waard één van deze 4 op te sturen naar het lab.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Afca_Remy » di maart 12, 2013 8:17 pm

Hamukun schreef:
FRESH schreef:Ik denk dat we sowieso maar voorzichtig aan moeten doen met dit goedje.
Er is nauwelijks tot geen echt onderzoek naar gedaan. Of het er überhaupt ook nog gaat komen is maar de vraag, want de grootste fabrikant maakt het inmiddels NIET meer. Dat is ook de reden dat het nog maar zeer moeilijk te krijgen is. Dit goedje is einde verhaal en ik verwacht dit wel binnen een maand of 4 nergens meer tegen te komen (tenzij er nog een oude voorraad ligt).

Ben niet zo bekend met de werking van het hele RC gebeuren, waar wat zou nou een reden zijn om dit niet meer te verkopen? Volgens mij is dat best goeie handel, en is het ook nog niet ilegaal. Er zijn wel wat negatieve verhalen in de media over Engelsen die ervan dood zouden zijn gegaan, maar zou een RC wholesaler zich daar iets van aantrekken?

Waarschijnlijk omdat het op de lijst met verboden middelen komt! Dan stoppen die producenten met produceren! En andere redenen zou ik niet kunnen bedenken
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Piotr » wo maart 13, 2013 1:07 pm

Afca_Remy schreef:Waarschijnlijk omdat het op de lijst met verboden middelen komt! Dan stoppen die producenten met produceren! En andere redenen zou ik niet kunnen bedenken

Het staat blijkbaar al op de lijst. Ik had gister mijn vendor gemailt. Dit kreeg ik teruggestuurd; "Alle orders die betaald zijn worden gewoon geleverd. Daarna is onze voorraad op en die kan niet meer aangevuld worden. Dat heeft met regelgeving te maken."

Dus voor Benzo Fury liefhebbers; KOOP ALLES WAT LOS EN VAST ZIT! :woeh:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor PimPamPetje » wo maart 13, 2013 8:09 pm

Balen zeg dat t niet meer te verkrijgen is...
Zelf had ik eerst het poeder, wat heel erg goed bevallen is.

Nu nog 3 blauwe ligge en nog een capsule met poeder.
Maar ff rustig mee aan doen dan :)
PimPamPetje
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Willie de Wietkameel » vr maart 15, 2013 11:16 pm

Helaas kan ik geen 6-apb meer bemachtigen.
Een combo van 5- en 6-apb is blijkbaar nog wel mogelijk. Heeft iemand hier ervaring mee?
Willie de Wietkameel
Newbie

Berichtdoor Chevy » za maart 16, 2013 2:17 am

Kreeg vandaag een mail van een vendor dat ze weer 6APB op voorraad hadden, dus misschien is het toch nog ergens te krijgen? Weet helaas niet of het een betrouwbare vendor is (geen persoonlijke ervaring mee), maar als iemand intresse heeft stuur maar een pb.

Oh ik zie dat het bij andere bekende vendors in de UK ook nog te krijgen is.
Chevy
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Piotr » ma maart 18, 2013 2:42 pm

Chevy schreef:Kreeg vandaag een mail van een vendor dat ze weer 6APB op voorraad hadden, dus misschien is het toch nog ergens te krijgen? Weet helaas niet of het een betrouwbare vendor is (geen persoonlijke ervaring mee), maar als iemand intresse heeft stuur maar een pb.

Oh ik zie dat het bij andere bekende vendors in de UK ook nog te krijgen is.

Ben nog niet echt bekend met vendors, heb maar één keer gebruik gemaakt van een vendor en die was Nederlands. Als je drugs besteld die binnen Nederland illegaal zijn via een buitenlandse vendor, is dit dan 'veilig'? Dan heb ik het hier vooral over methylone, 6-apb en bepaalde 2c'tjes.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » ma maart 18, 2013 2:46 pm

Wat versta je onder veilig?? Je weet nooit het daadwerkelijk is wat ze zeggen wat het is, maar je kan het laten testen. En als je bang bent voor de politie oid, er zijn volgens mij geen gevallen bekend dat gebruikers hiervoor in aanraking met justitie kwamen. Een enkele keer 'verdwijnt' je bestelling wel, maar da's sporadisch. 9/10 x gaat het gewoon prima.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Piotr » ma maart 18, 2013 2:54 pm

Gman007 schreef:Wat versta je onder veilig?? Je weet nooit het daadwerkelijk is wat ze zeggen wat het is, maar je kan het laten testen. En als je bang bent voor de politie oid, er zijn volgens mij geen gevallen bekend dat gebruikers hiervoor in aanraking met justitie kwamen. Een enkele keer 'verdwijnt' je bestelling wel, maar da's sporadisch. 9/10 x gaat het gewoon prima.

Ja ik doelde op justitie etc., dus eigenlijk kan ik gewoon proberen methylone en 6-apb te bestellen vanuit de UK? Dan zoek ik nog steeds een betrouwbare methylone/2c-c vendor.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Piotr » ma maart 18, 2013 3:43 pm

AHA! Ik moet me dus registreren! AgeOfLove had me ook al een PB gestuurd maar ik snapte er geen drol van. Dankjewel allebei!
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor knetterspetter » ma maart 18, 2013 3:56 pm

wegens gebrek aan 6apb wordt me nu 6-apDb aangeboden

any thoughts?
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen

Berichtdoor Stefaan » ma maart 18, 2013 4:07 pm

pjenis schreef:AHA! Ik moet me dus registreren! AgeOfLove had me ook al een PB gestuurd maar ik snapte er geen drol van. Dankjewel allebei!

Ja het is een soort van besloten community, denk om het wat meer een prive club gevoel te geven t.o.v. justitie. Gebruik wel de code die ik je erbij heb gestuurd.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Piotr » ma maart 18, 2013 4:12 pm

Hmm oké, naja ik heb de code van AgeOfLove gebruikt dus je kan die code gewoon weer doorsturen! Mooie site, geen belachelijke minimums iig. Binnenkort maar even Methylone en 2c-c kopen!
Laatst bijgewerkt door Piotr op ma maart 18, 2013 4:18 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » ma maart 18, 2013 4:15 pm

Ik stuur die code wel naar knetterspetter. :)
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Piotr » ma maart 18, 2013 4:19 pm

Kun je doen, maar ze hebben geen 6-apb.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » ma maart 18, 2013 4:22 pm

Oh shit :) Verkeerd gekeken dan. Heb nog een andere site waar ik pas besteld heb die het wel hebben. Stuur die dr wel achteraan. Als iemand anders nog 6-apb vendor wil hebben hoor ik het wel.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor FRESH » ma maart 18, 2013 4:25 pm

Binnen twee weken kan ik 6-APDB krijgen.
Dit zou de opvolger moeten zijn van de bekende 6-APB, echter is er nog niets verder van bekend qua werking wat ik kan vinden ofzo. Dus wie weet voorzichtig zelf eens proberen...
FRESH

Berichtdoor Stefaan » ma maart 18, 2013 4:27 pm

In vitro, 6-APDB has been shown to inhibit the reuptake of serotonin, dopamine, and norepinephrine with IC50 values of 322 nM, 1,997 nM, and 980 nM, respectively.[1] These values are very similar to those of MDA, but with those for the catecholamines slightly lower in comparison, perhaps more similarly to MDMA.[1] In contrast, 5-APDB is highly selective for serotonin.[1] Though 6-APDB does not substitute for amphetamine in rats at the doses used in referenced study, based on its in vitro profile it can be suggested that it may have amphetamine-like effects at higher doses.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor FRESH » ma maart 18, 2013 4:34 pm

Gman007 schreef:Oh shit :) Verkeerd gekeken dan. Heb nog een andere site waar ik pas besteld heb die het wel hebben. Stuur die dr wel achteraan. Als iemand anders nog 6-apb vendor wil hebben hoor ik het wel.

Ja, zoals ik zie moet je daar tegen doe 100 euro per gram betalen :p
Dat zou ik niet doen dan...haha
FRESH

Berichtdoor Stefaan » ma maart 18, 2013 4:45 pm

Ja ik heb het er niet besteld. Ik zag alleen dat ze het ook verkochten, heb niet eens naar de prijs gekeken. Maar misschien is het hun laatste voorraadje en willen ze even maximaal cashen.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Smiley » ma maart 18, 2013 5:14 pm

Zo, das balen! wilde vandaag een voorraad 6-APB bestellen omdat ik al bang was dat het maar voor een korte tijd te krijgen was... Nu maar 5-APB proberen:P
Cloudlight, floating in magically colorful pieces of sky, pieces of skylight
Smiley
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor FRESH » wo maart 20, 2013 10:43 am

Ik heb 5-APB al een keer gedaan, maar ik vond het totaal niet op 6-APB lijken, al kan dit ook aan de dosering gelegen hebben. In mijn geval was dat 120mg.
Overigens hoorde ik gisteravond iemand over 6-APDB , die had dat de week ervoor genomen. Hij zei dat het ook totaal niet op de bekende 6-APB lijkt...Maar goed, dit is dus van één recensie.
FRESH

Berichtdoor Piotr » do maart 21, 2013 2:29 am

Ik vroeg me af, ik heb best wat MDMA tolerantie. Voelde laatste keer niet erg veel van 500+mg MDMA. Zal dit dan ook betekenen dat ik erg veel 6-apb nodig heb? En mdma tijdens 6-apb bijpakken zal ongeveer net zo schadelijk zijn als mdma tijdens mdma bijpakken toch?
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Oizo » do maart 21, 2013 11:35 am

Als je bijna niets meer van MDMA voelt, kan je ervan uitgaan dat dit bij 6-apb hetzelfde zal zijn.
Hoewel de meesten naar gevoel (hier is geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan) zeggen dat MDMA schadelijker is dan 6-APB, raad ik het af ze te combineren.

Hoeveel/Hoevaak gebruik je?
Als je van meer dan 500mg mdma niet veel meer voelt, zou ik in jouw geval dringend een grote serotoninepauze houden van minstens een jaar :)
Oizo
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » do maart 21, 2013 12:05 pm

Bijpakken is niet per se schadelijk, de hoogst mogelijk aanwezige drugswaarden op een bepaald in je bloed is de meest riskante factor. Dus beter twee maal een halfje dan 1 maal een hele.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Hamukun » do maart 21, 2013 1:15 pm

Is de tijd dat de chemicaliën in je lichaam zitten niet ook van belang? Bij bijdoseren zoeft die shit natuurlijk een stuk langer door je lichaam heen.
Hamukun
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » do maart 21, 2013 1:29 pm

Ja daar heb je wel een punt. Er zal altijd wel een beetje grijs gebied zijn, en meerdere theorieën mogelijk. Wat zo is dat bij dosissen mdma er zo'n beetje vanaf 3 mg/kg er echt dingen gaan sneuvelen in je hersenen. Een onderzoek had aangetoond (/waarschijnlijk gemaakt) dat onder die dosissen de schade slechts tijdelijk was. Volgens hen was het schadelijkste moment, het moment met de hoogste concentratie mdma in het bloedplasma. Daaruit zou je logischerwijs kunnen zeggen dat heel lang, maar op lage dosissen spacen een stuk gezonder is dan even kort op 1 dikke pil knallen zonder bijpakken. Zelf heb ik eigenlijk geen idee wat nu beter is. Ik ga gewoon voor de gulden middenweg. Ik heb mijn startdosis wel aangepast t.o.v. vroeger (omlaag gehaald) om zo minder hoge concentraties in het begin te bereiken, en pak dan vaak zo'n 2 x een klein beetje bij. Waarschijnlijk is hiermee ook mn totale hoeveel milligrammen op een avond wat omlaag gegaan wat sowieso niet slecht is. Ik ga dan wel iets minder hard in het begin, maar tegenwoordig wegen andere belangen toch ook een stuk zwaarder bij mij.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Hamukun » do maart 21, 2013 1:41 pm

Gman007 schreef:Waarschijnlijk is hiermee ook mn totale hoeveel milligrammen op een avond wat omlaag gegaan wat sowieso niet slecht is. Ik ga dan wel iets minder hard in het begin, maar tegenwoordig wegen andere belangen toch ook een stuk zwaarder bij mij.

Dat in het totaal minder mg goed is lijkt me ook ja, en dat laatste herken ik me ook zeker in. Ik ben de jongste niet meer en moet maandagmorgen wel weer fit zijn helaas :grin:
Hamukun
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Kalikula » do maart 21, 2013 6:06 pm

Eerste post DF, en wel door schaarste aan goederen :mrgreen:

Gebruik nu een jaar 6 Apb, maar helaas door wetgeving niet meer op de markt.
Welke 'legaal' alternatief is er voor Benzo Fury? Bij voorkeur bij de aromatische verkoper (of heeft iemand voor mij een andere verkoper via PM)?

Bij voorbaat dank.
Kalikula
Newbie

Berichtdoor Piotr » do maart 21, 2013 7:49 pm

Oizo schreef:Als je bijna niets meer van MDMA voelt, kan je ervan uitgaan dat dit bij 6-apb hetzelfde zal zijn.
Hoewel de meesten naar gevoel (hier is geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan) zeggen dat MDMA schadelijker is dan 6-APB, raad ik het af ze te combineren.

Hoeveel/Hoevaak gebruik je?
Als je van meer dan 500mg mdma niet veel meer voelt, zou ik in jouw geval dringend een grote serotoninepauze houden van minstens een jaar :)

Ik denk meer dat het kwam omdat ik 3 weken ervoor 4fmp had gebruikt.Toen ik die halve gram MDMA op had had ik al een pauze gehad van 6 maanden. Die ene keer 4fmp was de enige drug die ik in die periode heb gebruikt die op serotoninereceptoren werkte. Ik ga pas weer mdma gebruiken op defqon dus dat duurt nog 4 maanden. In de tussentijd weer één keer 4fmp.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals