Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

de avond de kater waard?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Perry » do jan 08, 2015 1:16 am

@Mauswaus Heb je dit enkel de dag erna? Want dan is het zeer goed mogelijk door slechte / onvoldoende slaap. Heb dit namelijk ook na 'n nacht doorhalen.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Mauswaus » do jan 08, 2015 1:22 am

JongGeleerd schreef:@Mauswaus Heb je dit enkel de dag erna? Want dan is het zeer goed mogelijk door slechte / onvoldoende slaap. Heb dit namelijk ook na 'n nacht doorhalen.


Ja, ik had het dit jaar de donderdag na freaqshow. Misschien ook nog wel de vrijdag. Ik heb idd wel alleen geslapen van donderdag ochtend elf uur tot half vier 's middags.
Ongeplande trips zijn het leukst
Avatar gebruiker
Mauswaus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: wo nov 12, 2014 12:20 am

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Sjogs » wo jun 17, 2015 12:15 pm

Afgelopen 2 dagen aardig ingenomen. Vandaag toch aardig katertje. Misselijk, spierpijn in m'n kaken, zweten, blaasproblemen (zakt gelukkig wat af nu) en watten in me kop. Mijn devies is eten (pap) en drinken (vruchtensap).

Vind het de kater wel waard, want ben heel plezierig wappie van het padje afgeweest :)
Sjogs
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: di jun 16, 2015 7:22 pm

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Sjogs » wo jun 17, 2015 11:03 pm

ben nu zo'n 11 uur later en voel me helemaal weer het mannetje. Goed gegeten, lekker naar buiten geweest voor een frisse neus. Extra vitamine pillen genomen en magnesium bruistablet. Nu lekker pitten op een Temazepam en lekker in coma voor 8/9 uur.
Sjogs
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: di jun 16, 2015 7:22 pm

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Vikingdancer » ma jun 22, 2015 10:06 am

Ik vond het de kater totaal niet meer waard, maar ik misbruikte het spul op den duur ook :rock: . Bij misbruik is de kater ondraaglijk. Dit heeft er voor gezorgd dat ik al 2 á 3 jaar geen pillen meer heb geslikt. Dat is dan wel weer het mooie aan MDMA LOL. Misschien over een jaar of drie weer een keertje 100mg :woeh:.
Done: XTC, SOS, Tabak, Alcohol, Paddo's, Salvia, Cannabis, Hasj.

To do: DMT, LSD en 2c-s.

Don't: XTC, Heroïne, Ketamine
Avatar gebruiker
Vikingdancer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 44
Geregistreerd: vr mei 03, 2013 2:26 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron