Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

de avond de kater waard?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

de avond de kater waard?

Berichtdoor ZiqZaq » ma maart 19, 2012 3:35 pm

Heya,

Vinden jullie die ranzige mdma-kater die zo op je innerlijkste zelf inspeelt de avond waard?

Zo nam ik zaterdag zo'n 180mg mdma in een club in Praag. Heerlijke electronica en een uur of vier gedanst. Later in de prachtige stad gaan wandelen met mijn beste vriendin, luchtbaseball gespeeld met een groepje dolle Tsjechen op een ziek plein, toneel gespeeld in de lobby van een wel heel erg duur hotel (our papaa is staying here, could you wake him up?) en dan kijken wat er komt, erg leuk mensen gekeken ook, en dan na een frisse appel in bed gerold.
Maar nu (twee dagen later) is iedere sigaret er teveel aan, wil ik slapen wat nooit lukt, lach ik omdat het moet (en nog wel zuur ook) en hangen mijn hersenen weer helemaal ondersteboven.
Niet dat ik wil klagen hoor (minder had ik niet verwacht) maar zodus zal ik de volgende keer toch twee keer nadenken.

Wat jullie?
Zijn de rotte dagen erna de leuke avond waard?
En hoe we huilen als de koffie duurder wordt.
Avatar gebruiker
ZiqZaq
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 78
Geregistreerd: za feb 26, 2011 6:13 pm

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Gonzo » ma maart 19, 2012 3:59 pm

Ja

Die kater gaat wel weer over en die herinner je je niet meer na een tijdje, die leuke avond vergeet je niet meer..
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor BOOBS » ma maart 19, 2012 4:01 pm

Zeker de avond waard. Ik neem XTC/MDMA meestal met me vriendin (en vrienden) op een feest ofzo. De volgende 2 weken helpen we elkaar er gewoon door heen. We weten dat het door de drugs komt en zijn erg close dus over het algemeen is de kater dan niet zo sterk aanwezig.
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Schism » ma maart 19, 2012 4:43 pm

Ik ervaar niet echt een erge kater na MDMA. Maar toen dat wel zo was, was het 't altijd waard
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Zout » ma maart 19, 2012 7:14 pm

Ik vind eigenlijk de kater reuze meevallen. Ik heb alleen de dag erna het gevoel alsof er zaagsel in mijn hoofd zit en ik ben gewoon heel moe, omdat ik dan natuurlijk weinig heb geslapen. Maar ik zorg er altijd voor dat ik de dag erna niks hoef te doen, en vind het heerlijk om dan gewoon lekker met sapjes in bed te liggen. De dagen erna heb ik alleen maar last van een dip, maar ik weet wie ik moet ontlopen, om niet uit mijn slof te schieten. En dat ik ineens een beetje moet huilen als er een voetballer scoort op tv, dat neem ik er maar bij :)
Avatar gebruiker
Zout
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 117
Geregistreerd: do dec 08, 2011 5:50 pm

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Gonzo » ma maart 19, 2012 7:51 pm

Zout schreef: En dat ik ineens een beetje moet huilen als er een voetballer scoort op tv, dat neem ik er maar bij :)


:lol: :lol:

Hou je zoveel van voetbal dan??
Dat je gaat huilen bij een romantische film ok, maar voetbal??(Als meisje dan)
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Zout » ma maart 19, 2012 7:52 pm

Dr.Gonzo schreef:
Zout schreef: En dat ik ineens een beetje moet huilen als er een voetballer scoort op tv, dat neem ik er maar bij :)


:lol: :lol:

Hou je zoveel van voetbal dan??
Dat je gaat huilen bij een romantische film ok, maar voetbal??(Als meisje dan)

Haha nee, maar voetballers zijn altijd zo blij als ze scoren, en daar word ik serieus emotioneel van als ik pillen heb gebruikt, gewoon omdat ik zo blij voor ze ben haha. Super stom!

Terwijl ik normaal dus echt nooit huil.
Avatar gebruiker
Zout
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 117
Geregistreerd: do dec 08, 2011 5:50 pm

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Dreuge » ma maart 19, 2012 8:29 pm

nee, zeker niet waard..
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Davinci » ma maart 19, 2012 8:58 pm

In theorie wel, in praktijk... :roll2:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Ivo » ma maart 19, 2012 10:13 pm

Steeds minder.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Frog » ma maart 19, 2012 10:18 pm

quote="Davinci"]In theorie wel, in praktijk... :roll2:[/quote]
Dit met name wel ja, laatste 2 keer toch flink kanker gevoeld, en dan dacht ik waarom en was dit het wel waard.
De eerste 2 a 3 dagen nergens last vanaf dag 4 en 5 voel ik me behoorlijk down, kunnen janken om niks futloos totaal gevoel van ellende wat me bekruipt, vooral de laatste 2 keer duurde dit toch een goede anderhalve week twee weken voor me weer een beetje mezelf voelde.
Ik ben ook nu van plan nog dit jaar 2 keer X te doen en stoppen voor minimaal een jaar en misschien wel helemaal.
Het is leuk en aardig maar de kater is na verhouding voor 4 a 6 uurtjes max wel heel cru lang
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Gonzo » ma maart 19, 2012 10:20 pm

Dan maar met z'n allen aan de 2c-b.. :woeh:
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor BOOBS » ma maart 19, 2012 10:26 pm

like
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor -ArKady. » ma maart 19, 2012 11:33 pm

hmm ik vind het het zeker waard..
maar moet zeggen dat ik er ook niet meer dan een dag last van heb
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Azy » di maart 20, 2012 12:01 am

Ik ben nog maar een keer niet fris geweest de dag nadien, en dat was door een immens slaapgebrek. Dus zo te horen heb ik nog geluk. Als je niet teveel neemt is de ervaring al top zonder kater.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Jack Daniels » di maart 20, 2012 12:03 am

ik word bij de uitwerking lekker paranoia, en de dagen erna ook een beetje. mja als je echt goed gaat op een feest en het echt naar je zin hebt is het het wel waard.
Avatar gebruiker
Jack Daniels
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 355
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:34 pm

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Trippie » di maart 20, 2012 12:16 am

De kater mocht van mij gerust twee keer zo erg zijn ik had het het nog steeds waard gevonden. Dat magische gevoel van totale euforie zorgt altijd voor nacht die je nooit had willen missen.
Zo erg is een MDMA kater trouwens niet vind ik, als ik op de sos goed doorzuip is het een heel ander verhaal dan is ze soms echt niet te harden.
Ze duurt ook bijna nooit langer als een dag bij mij maximaal 2, een dagje verkloten om de nacht van je leven mee te maken vind ik geen slechte deal, zeker als je niets te doen hebt de volgende dag maakt het helemaal niet uit vind ik.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor wizkit » di maart 20, 2012 12:53 am

Ik heb er eiglek nooit een kater van gehad. Maar ik moet wel zeggen als ik op een feestje md pak dan ga ik daarna nog afteren op ket (zonder md bij te pakken) en dat kan wel soms eens heel lang uitlopen, eens ik het moe of beu ben ga ik naar huis. M'n bed in, eens heel goed slapen (of hoe dat noemt op die moment), en meestal ben ik de dag erna vrij fris. Wel nog niet zo super als nog een dag later.

edit: De herinnering van het feestje en de after maken het mss allemaal goed, ik loop meestal de dag erna met een smile rond (toch als het een een goei fiezke was).
Just because you're paranoid... Doesn't mean they're not after you !!
Avatar gebruiker
wizkit
para(d)(t)oxical effects
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 297
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 1:22 am

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Davinci » di maart 20, 2012 9:28 am

Wat velen hier beschrijven als de day after is niet de echte mdma kater.
Deze komt pas na drie dagen (a.k.a blue monday, suicide tuesday and wimpsy wednesday).
Meestal voel je je die eerste drie dagen nog ok, maar daarna :roll2: :wave: :woeh:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Trippie » di maart 20, 2012 9:40 am

Daar heb ik dus niet zoveel last van, dat komt pas als ik over de 500mg ga...
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Doc » di maart 20, 2012 11:41 am

vind het een relatief zware kater en dus vind ik het niet waard aangezien er genoeg alternatieven zijn die ik (minstens) zo leuk vind
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Inhalicus » di maart 20, 2012 11:51 am

De eerste paar keer was de avond de kater zeker waard, nu helemaal niet meer.
Avatar gebruiker
Inhalicus
Guppekop
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 590
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:39 pm
Woonplaats: ZH

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Frog » di maart 20, 2012 1:43 pm

Davinci schreef:Wat velen hier beschrijven als de day after is niet de echte mdma kater.
Deze komt pas na drie dagen (a.k.a blue monday, suicide tuesday and wimpsy wednesday).
Meestal voel je je die eerste drie dagen nog ok, maar daarna :roll2: :wave: :woeh:

Heb ik ook precies eerste 2 dagen voel ik me best lekker wel( wel moe enzo geen echte dip) 3de dag trek ik ook wel hoewel ik me wel lekkerder kan voelen.
Einde 3de dag begin 4de begin ik me wrakhout te voelen pas. :(
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor NiandraLades » di maart 20, 2012 3:12 pm

Mijn MDMA kater is ook vrij zwaar, maar toch vind ik het dubbel en dwars waard. Heb meer last van de lichamelijke kater (blaasproblemen de dagen erna, heel misselijk, duizelig, zwakjes, trillerig, zere kaken, tics, soms hoofdpijn) dan de geestelijke (een weekje waarin ik emotioneel ben en met vlagen wat down en verward). Maar al was de kater erger geweest, de MDMA feestjes zijn me héél veel waard.
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
Avatar gebruiker
NiandraLades
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 266
Geregistreerd: do feb 16, 2012 3:47 pm

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Huggybear²³ » di maart 20, 2012 3:15 pm

Bij mij is t t makkelijk waard. Heb nog nooit veel last gehad van een kater. Voel me de dag erna beetje moe, maar dat komt ook voor een deel door t slaapgebrek denk ik. De dip heb ik meestal 2 nachten erna en die duurt 1 dag of minder en is ook niet zo sterk. Dus die zogenaamde kater die bij mij weinig voorstelt is het natuurlijk allemaal waard :smokin:
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor knolselderij » di maart 20, 2012 5:32 pm

Dr.Gonzo schreef:
Zout schreef: En dat ik ineens een beetje moet huilen als er een voetballer scoort op tv, dat neem ik er maar bij :)


:lol: :lol:

Hou je zoveel van voetbal dan??
Dat je gaat huilen bij een romantische film ok, maar voetbal??(Als meisje dan)



ik heb ook eens op een day after liggen janken bij het programmA over de streep
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor The Dude » wo maart 21, 2012 8:47 pm

IK heb nooit een kater, sterker nog, ik voel me altijd super vrolijk de dagen nadat ik mdma/xtc heb gebruikt.
''Well, you know. That's like your opinion, man.''
Avatar gebruiker
The Dude
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 534
Geregistreerd: do feb 24, 2011 11:12 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor BOOBS » wo maart 21, 2012 9:05 pm

Ik heb vlagen, de ene keer erg optimisisch en goed gevoel, het andere moment beetje onzeker en snel geirriteerd.
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Itzzmeyo » do maart 22, 2012 4:53 pm

Ik heb nooit echt een kater ik heb altijd dat ik vooral moe ben maar nooit echt down verder ofzo (een goeie douche en kan er meestal wel weer tegenaan)

Hier een paar tips waar ik me altijd aan probeer te houden om kater enig sinds mee te laten vallen:

1: ga pas slapen als je ECHT ben uitgespaced ik heb namelijk als ik nog enig sinds space dat de volgende dag indd niet meevalt
2: probeer tussendoor wat te eten tijdens je trip (dan bedoel ik geen brood/avondeten/shoarma of dat soort shizzle) maar meer ananas ringen/ijsjes/meloen (meloen zuig je meer op eigenlijk)
3: blijf de volgende dag gewoon lekker lang in bed liggen en zorg dat je niks die dag hoeft te doen, meestal ga ik echt pas me bed uit rond uurtje of 7 in de avond (ik slaap niet to zolang hoor maar beetje tv kijken en bed hangen)
4: zodra je uit bed gaat als aller eerste een lekker LANGE warme douche nemen ga er pas uit wanneer je echt zoiets hebt van ahh ik ben voldaan
5: dan weer vroeg naar bed (rond uurtje of 12 ofzo aangezien je dan pas weer beetje moe begint te raken aangezien je tot 7 in bed ligt) vooral die dag dan niet uitgaan of nog maar eventjes een pitje roken ofzo

hierdoor ben ik de volgende dag weer helemaal fris en kan ik weer overal tegen aan :) hoop dat het werkt voor jullie :)
Itzzmeyo
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: do maart 22, 2012 1:49 am

Re: de avond de kater waard?

Berichtdoor Taxi. » do maart 22, 2012 7:52 pm

Heb eigenlijk nog geen kater ervaren van M,, hopen dat dat zo blijft.. Alleen vrees ik dat het wel een keer gaat veranderen
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner