Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

De ideale MDMA dosering?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Wat is jouw "mdmd doserings tactiek"?

1 bom/pil
13
19%
2 dosissen (eerst meer, dan minder)
22
32%
2 dosissen (eerst minder, dan meer)
10
15%
3 of meer (van véél MDMA, rustig afbouwen)
12
18%
3 of meer (met weinig beginnen, zo opbouwen)
4
6%
Na de piek ga ik verder met andere drugs
7
10%
 
Totaal aantal stemmen : 68

De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor FuntCase » di maart 08, 2011 6:43 am

Als we er van uitgaan dat een feest gemiddeld 6-10 uur duurt hebben de meeste onder ons toch niet genoeg aan 1 pilletje/bommetje omdat de piek/rush simpelweg niet lang genoeg aanhoud.

Wat zijn zo de beste verhoudingen/mg's om je kristalletjes/pilletjes te consumeren?
Kan je beter beginnen met een hoge/lage dosis?
Hoelang kan je de piek rekken?

Geef e.v.t aan:
In welke setting je dan gebruikt
Hoe de werking verandert met jouw "tactiek"
Welke dosis-verhoudingen het niet waard zijn
Ook kan je aangeven hoe ervaren je als gebruiker bent
In welke mate er sprake was/is op moment van gebruik
Of je supplementen vooraf neemt

Voor mij is dat ongeveer 150mg om te beginnen, en na ongeveer 2 uur 200mg bijnemen. Ik gebruik dan in een huiskamersfeer, en kan de piek nog redelijk rekken.

Een keer toen ik mdma gebruikte, nam ik mijn 2e dosis ver na de piek. Uit valse hoop maakte ik een flinke bom om zoveel mogelijk effect terug te halen. Ik kreeg het daarna nog een half uurtje warm. In een tijdsbestek van 8 uur een gram opgemaakt :?
Totaal nutteloos! Vanaf toen heb ik mezelf belooft nooit meer dan 2 dosissen te nemen :ugeek:

Ik weet dat dit voor iedereen anders is, maar ik ben benieuwd naar jullie antwoorden :-P :kleuter:
Laatst bijgewerkt door FuntCase op di maart 08, 2011 8:05 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Demons run when a good man goes to war
Night will fall and drown the sun
When a good man goes to war

Friendship dies and true love lies
Night will fall and the dark will rise
When a good man goes to war

Demons run, but count the cost
The battle's won, but the child is lost
Avatar gebruiker
FuntCase
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 229
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 6:33 pm

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor Pilletje » di maart 08, 2011 9:53 am

Meestal 1 pil bij het begin van het feest. (~130mg)
Daarna om de ~2 uur een halfje tot max. 3u voor het einde van het feest.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor Michelangelo » di maart 08, 2011 8:01 pm

Tsja hier is geen eenduidig antwoord op, simpelweg omdat de werking per persoon verschilt, ook moet je dan precies weten welke dosering je pillen hebben!(en wat er inzit natuurlijk)

Maar normaal gesproken kan je t beste de eerste dosis als hoogste aanhouden, (80-200mg, verschilt weer per persoon uiteraard) omdat de eertse dosis nou eenmaal t lekkerste inslaat vaak...

Ik vindt t lekkerste effect om een vrij hoge begindosering in te zetten, laten we zeggen een dosis van minmimaal 120mg...Daarna de rest van de nacht "stapelen" met halve, waarbij de eerste halve dosering meteen wordt ingenomen nadat de grootste beginpiek is verdwenen, dan om de 1,5 a 2 uur een nieuwe halve dosis...In een tijdsbestek van 10uur heb ik dus 1 startdosis van minimaal 120mg en daarna nog ongeveer 5 van rond de 60, meestal een kleine 500mg in totaal dus... (dit werkt dus voor mij zo prima, maar ga t niet meteen kopieeren want kan voor een ander weer slecht uitpakken, uit ervaring leert men, dus gewoon zelf voorzichtig alles uitproberen)

P.S. als je naar een feest gaat zorg dan dat je al minstens 1 dosis in je mik hebt voor je door de controle gaat, kunnen ze je dat in elk geval niet meer afnemen.... :lol: )
Michelangelo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 105
Geregistreerd: do feb 24, 2011 8:13 pm

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor Langeman » wo maart 09, 2011 12:12 am

Je eerste dosis geeft je het echte XTCgevoel; het gevoel waarvoor je het doet. Dit gevoel wordt veroorzaakt door de boost aan serotonine die XTC vrijmaakt in je hersenen. Je tweede dosis kan dat lekkere gevoel wat rekken, maar dan moet er nog wel genoeg serotonine aanwezig zijn om vrij te maken. Je derde dosis zal dat echte lekkere gevoel niet meer kunnen verlengen doordat je serotonine op is. Wel wordt het speedy effect verlengt. Dit wordt door dopamine veroorzaakt en doordat er daarvan veel meer is duurt dat nog even voort. Op zich is dit ook een lekker effect, wat m.i. ook bij het XTC gevoel hoort. Dit kun je nog wel even verlengen als je wilt door te blijven herdoseren, maar echt toffer ga je je dan niet meer voelen.

1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht is een goede dosering voor een avond XTC(/MDMA). Ik kom hiermee na 15 jaar gebruiken nog altijd goed weg, mits ik om ongeveer 6-8 weken gebruik. Ik weeg 100kg en gebruik op een avond niet meer dan 250mg. Alles daarboven is eigenlijk zonde, want het maakt de avond niet meer leuker. Wel maakt het me vertiefder.
De verdeling van dosering wisselt. Soms flink binnenknallen aan het begin, soms juist rustig opbouwen. Het kan allemaal, maar maakt tegelijk ook niet zo heel veel uit. Als ik me maar aan het bovenstaande hou dan heb ik een leuk feest.

Michelangelo schreef:P.S. als je naar een feest gaat zorg dan dat je al minstens 1 dosis in je mik hebt voor je door de controle gaat, kunnen ze je dat in elk geval niet meer afnemen.... :lol: )


Uitgaande van een niet al te late aankomst betekend dit dat je al snel in het hoogtepunt van je space zal zitten op het feest. Ikzelf wacht liever wat langer. Ik heb een hele veilige zak voor het meenemen van mijn spullen.
Langeman
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 72
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:10 am

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor Amnesia » wo maart 09, 2011 3:07 pm

Heb afgelopen zaterdag eerst 3/4 pil genomen (hele pil was getest op 178 mg MDMA)
halfuurtje erna die 1/4.
Wat later nog een halve en nog een halve, toen ging het wat minder en gooide ik maar een hele.
Wat ging ik hard :love:
Gespaced van ong. 23:30 tot 08:00 daarna was het nog steeds wel spacend tot ongeveer 12 uur.
Avatar gebruiker
Amnesia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:59 pm

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor TrotseBoer » di mei 08, 2012 4:25 pm

Feesten waar ik vaak kom duren ongeveer 5 uur. Ik neem dan voor binnenkomst een halve pil (200mg pillen) en na ongeveer 1 uur tot 1.5 uur neem ik de andere halve. Hier ben ik meestal wel zoet mee. De laatste tijd merk ik wel dat ik iets meer "nodig" heb. Heb daarom laatst een extra kwartje bijgepakt.
Van Lauwerszee tot Dollard tou, Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderland, Rondom ain wondre stad.
Ain pronkjewail in golden raand, Is Grönnen, Stad en Ommelaand;
Ain pronkjewail in golden raand, Is Stad en Ommeland!
Avatar gebruiker
TrotseBoer
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 158
Geregistreerd: di mei 08, 2012 3:46 pm
Woonplaats: De groene hel

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor The Dude » di mei 08, 2012 4:38 pm

Mijn mening is, vlak voor de piek bijpakken. Dan gaat ze lekker in elkaar over.
''Well, you know. That's like your opinion, man.''
Avatar gebruiker
The Dude
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 534
Geregistreerd: do feb 24, 2011 11:12 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor Huggybear²³ » di mei 08, 2012 5:58 pm

The Dude schreef:Mijn mening is, vlak voor de piek bijpakken. Dan gaat ze lekker in elkaar over.

Over de thuissituatie kan ik t niet echt zeggen, want dat was m'n 2de keer MDMA en het was niet afgewogen. Verder heb ik nu 8x op een feestje gedaan, over t algemeen op een tekno. Wat me het beste bevalt is beginnen met een dosis rond de 120-140mg en na 3 kwartier à een uur na inname bijdroppen zodat je op de 180mg zit. Hij komt zo precies lekker opzetten en is precies intens genoeg. Bijpakken doe ik hierna over t algemeen niet meer, aangezien dit van weinig toegevoegde waarde is, maar wel nog schadelijker...
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor NiandraLades » di mei 08, 2012 6:47 pm

Aardig wat geexperimenteerd met verschilende doseringen en ben er achter gekomen dat voor mij het best werkt: beginnen met een halfje tot driekwart, als de piek een beetje af begint te nemen een kwartje tot een halfje bijnemen, en ten slotte nog een kwartje nemen als die tweede af begint te zwakken. Afbouwen dus, en ong 200-230 mg in totaal is voor mij genoeg voor de hele nacht in een thuissetting. Moet er wel bij zeggen dat die piek van de eerste dosering niet meer terugkomt. Een hogere dosis na die eerste zorgt daar bij mij ook niet voor, word te speedy en dat love gevoel gaat zowat helemaal naar de achtergrond. Dus ik bouw rustig af, wat zorgt voor een subtiele verlenging van het gevoel wat je krijgt als je de piek net voorbij bent (dus niet helemaal geweldig meer maar nog steeds wel heel lekker), plus een heerlijke warme gloed en een lekker loom, ontspannen gevoel.
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
Avatar gebruiker
NiandraLades
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 266
Geregistreerd: do feb 16, 2012 3:47 pm

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor Pff » vr mei 11, 2012 11:10 am

na eigen bevindingen erachter gekomen dat een consumptie toch het beste werkt. Daarna wil ik wel meer maar weet toch dat de piek niet te evenaren valt. Dus dan ga ik iever op wat 2C-B over ofzo.
Reality is for people who can't handle drugs
Avatar gebruiker
Pff
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 4:18 pm

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor Davinci » vr mei 11, 2012 11:30 am

Slechts een bommetje 100mg 83% mdma kristal doet het hem.
Erna komt de piek toch niet meer terug, geeft alleen maar meer klappen aan je hersenen en een grotere kater.
Voordelen:
-geen kater, geen dinsdagdip
-4u lang lekker hard gaan
-magic blijft zoals de eerste keer, tolerantie ontwikkelt niet tot nauwelijks

Nadelen:
geen


Ik heb mij ermee verzoend dat de hele ervaring maar 4 tot 6u duurt.
Never ever redose :wave:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor Stefaan » vr mei 11, 2012 11:34 am

Ik ben het daar niet echt mee eens ;) Als je met de gehele ervaring, de tijd van inname tot uitwerking bedoelt klopt die tijd wel. Maar als ik 100 mg mdma neem dan heb ik maar zo'n 2 á 2.5u dat ik echt "lekker" ga. Bijnemen op de juiste momenten kan de piek gegarandeerd uren verlengen, en zelfs op hetzelfde niveau houden.

Alleen van de gezondheids issues ben ik het wel met je eens :p Diepere dip, meer tolerantie, meer hersenschade. Als je dat voor lief neemt dan is bijnemen een echte uitkomst.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor The Dude » vr mei 11, 2012 3:45 pm

Nog om even toe te voegen, heb een keer een lijntje keta genomen toen ik over mn piek heen was. Dat piekgevoel leek daarna gewoon weer terug te komen en ik was zeker een uur ofzo weer helemaal positief.
''Well, you know. That's like your opinion, man.''
Avatar gebruiker
The Dude
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 534
Geregistreerd: do feb 24, 2011 11:12 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor Alter-Ego » ma mei 28, 2012 10:21 am

Davinci schreef:Slechts een bommetje 100mg 83% mdma kristal doet het hem.
Erna komt de piek toch niet meer terug, geeft alleen maar meer klappen aan je hersenen en een grotere kater.
Voordelen:
-geen kater, geen dinsdagdip
-4u lang lekker hard gaan
-magic blijft zoals de eerste keer, tolerantie ontwikkelt niet tot nauwelijks

Nadelen:
geen


Ik heb mij ermee verzoend dat de hele ervaring maar 4 tot 6u duurt.
Never ever redose :wave:



Dit :hulde: Rolling Hard
Alter-Ego
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: zo mei 27, 2012 6:49 pm

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor -YOKI- » ma mei 28, 2012 8:52 pm

Goede startdosis en ik heb niks meer nodig die avond tegenwoordig :P
-YOKI-
Offline
 

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor pillenvreter » ma mei 28, 2012 10:23 pm

halfje van ongeveer 80mg mdma, en dan steeds ieder uur een halfje bij doseren
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor Zout » ma mei 28, 2012 10:56 pm

Ik gebruik gewoon niet meer aan het begin van de avond. Eerst een beetje rondkijken, rondlopen, wat drinken, wat dansen. En ondertussen word je helemaal gek omdat je zo graag wil snoepen! Mensen die al waus rondlopen etc. En dan later op de avond een halve pil naar binnen (ongeveer 1 tot 1,5 x mijn lichaamsgewicht) en op de piek de andere helft. Eerst lekker wausen en aan het eind van de avond ook nog best lekker vaag.

Want ik heb wel gemerkt dat als ik aan het begin van de avond begin ik aan het eind van de avond geen idee meer heb waar ik ben, en dingen ga zien enzo. Echt wel vet voor een keertje, maar ik kan me dan niks meer herinneren van het feest de vorige dag en dat is dan jammer natuurlijk
Avatar gebruiker
Zout
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 117
Geregistreerd: do dec 08, 2011 5:50 pm

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor Saikedellik » di mei 29, 2012 8:16 pm

Ik was eerst altijd van het "halfje pakken, 2 tot 3 uur later nog een halfje".. En dan af en toe nog een beetje bijpakken.

Hier ben ik helemaal van af. Je krijgt niet de eerste mooie piek, en je rekt alleen het vaag zijn maar.

Gewoon in 1x een pil (witte speaker ofzo), en helemaal niet meer bijpakken. Of gewoon de crash uitzitten en doorfeesten, of over op andere drugs, maar MDMA doseer ik het liefst in 1x een flinke dosis.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor Stefaan » wo jun 13, 2012 4:29 pm

Saikedellik schreef:Ik was eerst altijd van het "halfje pakken, 2 tot 3 uur later nog een halfje".. En dan af en toe nog een beetje bijpakken.

Hier ben ik helemaal van af. Je krijgt niet de eerste mooie piek, en je rekt alleen het vaag zijn maar.

Gewoon in 1x een pil (witte speaker ofzo), en helemaal niet meer bijpakken. Of gewoon de crash uitzitten en doorfeesten, of over op andere drugs, maar MDMA doseer ik het liefst in 1x een flinke dosis.


Disagree :smokin:
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor zornax » wo jun 13, 2012 6:09 pm

laatste keer XTC begonnen met halve triforce en toen elke x weer een halve (16.00 de eerste en 22.00 de laatste, tot 3 maal toe en ergens halverwege nog een kwartje omdat een vriendin het andere kwartje nam en ik het niet kon laten :p)

Dat was overigens mijn 2de keer. Moet zeggen ben heerlijk gegaan, niet vaag geworden maar keihard knallen non stop :love:

Nu 6 weken later wil ik volgende week weer een keer doen op Defqon. Ik zit eigenlijk te denken om gelijk te beginnen met een hele gele triforce. En dan een andere triforce te verdelen in halfjes of kwartjes en dan bijpakken. Als ik hier zo lees beginnen de meesten mensen met een grote start dosis.

Ik ben een flinke jongen van rond de 100 kilo. Ik kan dus wel wat hebben.

Wat is jullie advies? Gewoon weer beginnen met een halfje of bijvoorbeeld 3/4 of hele.

Misschien handig om het erbij te zetten, dit is al op dag nummer 3. Zal dus niet helemaal topfit meer zijn
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor Ankerwijf » wo jun 13, 2012 7:04 pm

Klinkt alsof je de laatste keer toch wel flink veel gehad hebt, 2 en een kwart triforce lijkt me ver boven de limiet van 1/1.5mg per kilo lichaamsgewicht.
En na 6 weken alweer nemen is ook veel te snel trouwens. 12 weken is een beter plan. Als je al gaar bent zou ik sowieso oppassen en niet gaan combineren met andere dingen.
Joined at the soul with a pair of headphones..
Avatar gebruiker
Ankerwijf
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 206
Geregistreerd: ma jan 30, 2012 5:24 am

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor 1percent » wo jun 13, 2012 7:13 pm

Ik gooide altijd 200mg op 75kg lichaamsgewicht naar binnen bij aanvang van het feestje.

Zodra ik over de piek was een beetje alcohol erbij, en bij de overgang van hard gaan naar vaag worden ging er een jointje aan om de afterspace compleet te maken.

Loved it.
^ don't. Simply don't.
Avatar gebruiker
1percent
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:33 am

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor Saikedellik » wo jun 13, 2012 10:10 pm

Gman007 schreef:
Saikedellik schreef:Ik was eerst altijd van het "halfje pakken, 2 tot 3 uur later nog een halfje".. En dan af en toe nog een beetje bijpakken.

Hier ben ik helemaal van af. Je krijgt niet de eerste mooie piek, en je rekt alleen het vaag zijn maar.

Gewoon in 1x een pil (witte speaker ofzo), en helemaal niet meer bijpakken. Of gewoon de crash uitzitten en doorfeesten, of over op andere drugs, maar MDMA doseer ik het liefst in 1x een flinke dosis.


Disagree :smokin:

Explain pls?
(bedenk me net dat mijn verhaal alleen opgaat in een thuissituatie, op een feestje kan 1 hele speaker wel hard aankomen... Blijf wel bij mn punt van 1x een goeie dosis en niet meer bijdoseren...)
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor Dopamientje » wo jun 13, 2012 10:33 pm

Meestal begin ik gewoon met een halve pil en pak ik naar gevoel bij, dus om het uur/anderhalf uur nog eentje. Laatste keer hield ik teveel tijd tussen dosissen, waardoor ik het love gevoel rond 2-3 uur 's nachts begon kwijt te raken en alleen maar vager en strakker werd.
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor Stefaan » wo jun 13, 2012 11:36 pm

Ik heb zelf alleen ervaring in party-situaties, maar ik ben het met dopamientje eens, als ik op tijd bij doseer, verleng ik de trip van zo'n 3u lekker gaan, naar zo'n 5u lekker gaan.. Kan wat meer of minder zijn, maar je kan de piek (zonder dat die lager wordt) verlengen als je OP TIJD bijdoseert. Zodra je denkt, shit ik ga wat minder lekker, dan hoef je het al niet meer te proberen. Ik plan het bijdoseren altijd een beetje in.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor Hi-Hat » wo jun 13, 2012 11:54 pm

Ik ga stoppen met bijdoseren. Helaas duurde het de vorige keer maar 3 uur op een oranje defqon, maar ik moet het maar leren waarderen. Eigenlijk vind ik MDMA pas echt heel tof op ongeveer 200 mg. (ik ben 1.95 en ik schat ongeveer 72 kg, lang niet gewogen)
Dus nu ik er zo over nadenk ga ik gewoon eens de manier van Davinci proberen en anders kappen met MDMA.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor Romsel » vr jun 15, 2012 11:27 am

Zelf heb ik nog nooit bewust een grote startdosis gepakt.
Rustig opbouwen met 3/4 dosissen a 50 mg werkt voor mij wel goed.
Pas bij de derde dosis ga ik echt lekker.

Vergeleken met vrienden ga ik helemaal niet hard, maar wel super lekker.
Veel meer hoeft van mij ook niet.
Dinsdag laat ik kristallen testen dus dan kan ik eens een mooi rekensommetje gaan maken. Ik wil het liefst bij 2 dosissen blijven, 1 goed en eentje klein bijpakken.

Verder geloof ik wel in de kracht van 1 dosis pakken en het daarbij laten.
Ik bedoel, hoe meer je pakt hoe waziger je wordt, hoe sneller de tijd gaat.

Dan moet je echter wel genoegen nemen met twee uurtjes plezier denk ik...
Romsel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: ma jan 02, 2012 6:40 pm

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor Saikedellik » vr jun 15, 2012 2:53 pm

Twee uurtjes? Dan heb je gewoon een te hoge tolerantie, als je van 1 dosis maar 2 uur lekker gaat. Ik heb nog nooit gehad dat MDMA korter dan 4 uur werkt, ook bij 1 pil in 1x... Ook als ik 1 halfje neem, en een uur later nog een halfje, dan ga ik na dat tweede halfje alsnog 4 uur lang hard...
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor Romsel » vr jun 15, 2012 3:10 pm

Saikedellik schreef:Twee uurtjes? Dan heb je gewoon een te hoge tolerantie, als je van 1 dosis maar 2 uur lekker gaat.


Zelf pas drie keer gebruikt in een half jaar.
Van tolerantie is geen sprake.
Ik heb wel het gevoel dat na goede inslag de piek ongeveer twee uur duurt.

Maar goed, ik heb dan ook nog nooit op enkel 1 dosis gespaced..
Romsel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: ma jan 02, 2012 6:40 pm

Re: De ideale MDMA dosering?

Berichtdoor Lau » vr jun 15, 2012 4:04 pm

Beginnen met een capsule van 180mg kristallen en later nog een van 80-100mg om te verlengen heeft bij mij altijd goed gewerkt.
Ik ben al naar de tyfus nu de kanker nog.
Avatar gebruiker
Lau
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:58 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner