Ja, ik weet inderdaad wel dat psychadelica mentaal en psychisch niet altijd even onschuldig zijn
maar hier heb ik nooit echt al TE veel last mee gehad en ik probeer ook altijd voor een goede setting etc.. te zorgen, ik heb er ook al redelijk wat over opgezocht
en over die speed, denk ik wel dat ik het nu aan zou kunnen, maar ik ben gwn van mening dat het me lijkt dat het niet goed voor me is als ik er nu aan begin.. zoals je zei, misschien geniet ik er dan nu van, maar mijn lichaam en hersenen heb ik nog voor de rest van mijn leven nodig.. en dat van alcohol.. ja.. ik ben ook van mening dat de maatschappij laat maar zeggen zoals jij het zegt: verkeerd is opgebouwd. En over die ketamine, ja, het leek mij wel eens leuk voor is een keertje te doen, vooral omdat dit heel anders is dan een gewoon psychadelisch middel en ook heel anders dan een gewoon verdovend middel ('dissociatief') maar het is niet iets wat ik zo graag wil dat ik er niet op kan wachten (speed, LSD, 2CB, 4FA, 6APB hebben de voorrang..) het eerste buiten hetgeen dat ik al gedaan heb (zie done lijst
) dat ik wil doen is LSD en 2CB en zeker 2CB, ik heb er echt al heel veel positiefs over gehoord en het lijkt mij ook echt een prachtmiddel, met de rest wacht ik nog wel en laat het op me afkomen
ik gebruik ook enkel graag af en toe eens recreatief en zie het als 'eens op vakantie gaan' laten we zeggen dat elk middeltje een andere bestemming heeft
en zoals ik al een paar keer heb gezegd: verantwoord gebruik vind ik echt belangrijk.. als je dan toch beslist om iets te gebruiken, doe het dan niet op een manier, dat je nog voor de rest van je leven spijt hebt :/
En ik ben inderdaad van plan om het voor de moment te houden bij: MDMA, cannabis en af toe wat alcohol en truffels het enige wat ik misschien nog binnenkort wel wil doen is LSD en 2CB..
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.