ja inderdaad, van dat tolerantie gedoe heb ik al heel wat gehoord en gelezen.. lijkt me erg kut en het laatste wat ik wil is eindigen als 1 van die vele anderen die het zwaar misbruikt hebben.. misschien ga ik er deze keer dan wel mee wachten tot february ofzo, op reverze ( dat zijn dan bijna 5 maand ) aangezien ik er de vorige keren niet zo veel tijd heb tussen gelaten, ik heb nooit iets gemerkt van echte tolerantie en ik was nooit echt kapot ervan na gebruik, ik had zelfs een paar keer een mooie afterglow de volgende dag

(zo een mooi relaxed gevoel) dus ik denk nog niet dat het al te laat is voor mij

wat dus goed nieuws is

maar oppassen zal ik in het vervolg zeker doen, zeker nadat ik een paar verhalen op DF heb gelezen van behoorlijk wat mensen die serieus kapot gegaan zijn van het misbruik van mdma ..

spijtig dat zoon prachtig middel zo veel discipline vraagt, maarja.. en van dat 16.. ja dat is waar

maar ik probeer ook altijd zo verantwoordelijk mogelijk met hard drugs om te gaan: zo drink ik bevoorbeeld nooit heel hard door met alcohol, ik ben nog nooit echt helemaal zat geweest op een feestje (max 6-7 pinten in totaal, vaak minder) en het is ook niet zo dat ik vaak naar feestjes ga, ik probeer ook gezond te leven en voldoende te sporten, ik doe het redelijk goed op school (ik zit ook in een redelijk hoge richting) en verwaarloos school niet.. ik ben ook nog niet van plan te ver te gaan voor mijn 21ste, zo ga ik nog geen speed ofzo doen voor mijn 21.. wat ik wel nog voor mijn 21ste wil doen is misschien: lsd en misschien ook ghb en miscchien wat andere psychadelische middelen omdat deze (denk ik toch, correct me if i am wrong

) minder schadelijk zijn.. vandaar ook de vraag hoe ik deze pil het best doseer.. ik wil altijd zo verantwoord mogelijk gebruiken, al is druggebruik nooit goed, maarja
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.