Davinci schreef:Heel verstandig dat je niet de mist in gaat met andere dope.
Helaas blijf mdma een van de meest neurotoxicische stofjes die er is, niemand die met mdma doorgaat kan er aan ontsnappen.
Ik heb respect voor je dat je niet aan andere drugs gaat, maar aan de andere kant is het ook hypocriet en zwart/wit-denken.
MDMA is the king of destruction
Davinci schreef:Mdma is wel een beetje de stepping stone bij uitstek om een zwak te krijgen voor het feesten, zo'n ideaal gevoel waar je je leven wil voor vergooien.
MarkBeest schreef:Ik hoop dat je het red op het feest, en mocht dat niet lukken dan kan je toch altijd nog eerder weg gaan?
Rickert schreef:Eerder weggaan wordt hem niet, was op de laatste editie en het einde was echt gruwelijk!!
Zegt natuurlijk niet dat dit ook zo wordt maar ga er wel vanuit
MarkBeest schreef:Rickert schreef:Eerder weggaan wordt hem niet, was op de laatste editie en het einde was echt gruwelijk!!
Zegt natuurlijk niet dat dit ook zo wordt maar ga er wel vanuit
Daar kan je dan zeker vanuit gaan
Ik zou m'n pil dan gewoon voor de laatste 4 of 5 uur bewaren. Als MDMA bij mij uitwerkt ben ik echt niks, maar ook helemaal niks meer waard
NiandraLades schreef:Davinci overdrijft graag, het kan echt niet veel kwaad om op de avond zelf wat bij te pakken hoor. Zeker niet als je begint met een halfje en later bijvoorbeeld nog een keer een halfje pakt en na een paar uur afsluit met een kwartje (ik noem maar wat, het gaat dat in totaal in ieder geval niet over grote hoeveelheden). En dan gebruik je ook nog om de 2-3 maanden, heel netjes bezig! Ik zelf neem liever ook een aantal keer bij op een avond in plaats van met verschillende soorten drugs door elkaar te rotzooien.
MarkBeest schreef:Dat is voor zover ik weet afhankelijk van de dosis en verschilt ook per persoon, en zoals ik in m'n eerste post al zei had ik daar totaal geen last. En anders neem je toch gewoon een kauwgumpje?
Rickert schreef:Ja een kauwgumpje helpt wel, maar het stopt het niet. Verder zijn mijn ogen vaak heel glazig en erg uitpuilend. Het kan best angstaanjagend overkomen voor anderen en dat is vrij vervelend..
voldie schreef:dat je kaakspieren tekeer gaan kan je verminder door magnesium te nemen. en misschien helpt dit voor je ogen http://azarius.nl/headshop/smoking_acce ... your_eyes/
MarkBeest schreef:Rickert schreef:Ja een kauwgumpje helpt wel, maar het stopt het niet. Verder zijn mijn ogen vaak heel glazig en erg uitpuilend. Het kan best angstaanjagend overkomen voor anderen en dat is vrij vervelend..
Nou ja, je bent vast niet de enige die daar gebruikt
Rickert schreef:Ah oke, het gaat inderdaad niet om hele grote aantallen.
Ik had nog wel een vraag over het minimaliseren van kaakspieren aanspannen en het gekstaan van ogen. Valt daar wat aan te doen? Of is het onmogelijk om dat te beinvloeden?
Platonius schreef:Omdat ik nogal gevoelig ben voor dit soort stoffen en ik het niet chil vind om hard te gaan, maar meer gewoon een subtiel effect wil, neem ik meestal porties van 15a 20 mg per keer, en dan verspreid over de avond misschien hooguit 100 mg.
Ik neem dus ook bij, maar is dat ook zo schadelijk als het gaat om deze kleine hoeveelheden?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten