Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Doseringen?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Doseringen?

Berichtdoor Rickert » ma nov 12, 2012 5:08 pm

Hallo,

Ik vind het fijn om mezelf in te lichten over het gebruik van XTC en kijk daarom af en toe fora zoals deze rond om weer wat nieuwe dingen te leren. Ik heb een paar keer XTC en MDMA gebruikt. Ik hou het bij de 2-3 maanden, ookal is de verlijding soms best groot.

Op MDMA ging ik erg lekker, geen last van mijn kaken of gek-staande ogen.

Ik heb een feest uitgekozen waar ik binnenkort naar toe ga, dat is bijna 3 maanden sinds mijn laatste keer, en daar ben ik weer van plan te gebruiken.

Ik heb op de laatste twee feesten waar ik geweest ben ook gebruikt maar daar ging ik (voor mezelf) iets te hard.. Te veel kauwen op mijn tanden om maar niet over de ogen te beginnen.
(ik vind het helemaal niks als mensen helemaal naar de klote zijn, hou het veel liever bij het liefde-gevoel en de lading energie.. Meer hoeft van mij niet).

Daarom vroeg ik me af:
- Wat is een goede dosering om lekker op te gaan. Niet extreem, gewoon lekker.
- Ook vroeg ik me af wanneer het handig is om bij te droppen aangezien het feest te lang duurt om 1x te gebruiken.

Pil:
- Purple Partyflocks, nieuw op de markt als ik het goed begrepen heb. Zitten rond de 200mg heb ik van meerdere gehoord. Ik ben van plan ze te testen, maar ga er inderdaad van uit dat ze rond de 200mg zullen zijn.
Rickert
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 4:48 pm

Re: Doseringen?

Berichtdoor MarkBeest » ma nov 12, 2012 5:44 pm

Het verschilt per persoon wat lekker gaan is, maar volgens mij geld voor de meeste personen dat het 1,5 mg per kg lichaamsgewicht is. Voor mij is dat 90-100 mg MDMA, ik weeg ong 63 kg.
Je kan bij pakken als je op de piek zit, dus 1,5/2 uur na inslag. Dan pak je 1/3e van van je start dosis. Dit verlengt het effect voornamelijk. Het kan zijn dat je net héél iets harder gaat omdat je iets te vroeg hebt bij gepakt, of dat het effect net iets minder wordt omdat je te laat hebt gepakt. Als je te laat bent dan komt dat heerlijke gevoel ook niet meer terug door meer te pakken.

Ik heb 2 weken geleden dit aangehouden op een DnB feest. Ik had pillen met 130mg MDMA. Ik begon met 3/4e pil (97,5 mg) en heb dit 3 keer verlengt door na 2 uur een kwartje (32,5 mg) bij te nemen. Het effect dat ik had was euforisch, zweverig gevoel, opgaan in de muziek maar ik kon wel nuchter overkomen (misschien net wat enthousiaster dan normaal). Ik kreeg er geen energie kick van, maar dit heb ik ook nog nooit gehad met MDMA en dat zal wel per persoon verschillen. De laatste keer bij doseren was trouwens net iets te laat, 2.5 uur na de vorige keer, en het bewustzijn veranderende effect en het love gevoel waren flink afgenomen. Ook moet ik toevoegen dat ik het laatste kwartiertje van het feest even flink raar werd van de stroboscoop lamp. Ik keek net naar het podium toen dat ding aan ging, en ik zag alleen maar wit licht, geen flitsen. Dat was de eerste twee keer wel grappig, ik stond daar met zo'n hoofd van "Waaaat?", maar de derde keer kreeg ik een spastische trek in m'n linker schouder, die schoot plotseling keihard naar achter. Oftewel, een teken dat het echt niet goed voor me was (ben ook meteen naar buiten gegaan). En ik denk dat dit door het bij doseren komt (was de eerste avond dat ik bij ging pakken)
Wel moet ik toevoegen dat bij pakken de hersenschade echt flink verhoogd want je blijft je hersens pushen terwijl ze na de eerste dosering al flink uitgeput zijn. Dit kan de kater ook veel erger maken. Ik heb zelf alleen nog geen kater/dip gehad na MDMA gebruik maar ik heb dan ook bijna nooit katers (ook niet van andere drugs). Alleen van alcohol, en dan moet ik wel zo ver gaan dat ik niks meer van de avond weet :beer:


Om even goed over te komen geef ik je het advies om later op de avond je dosis te nemen en om niet bij te doseren.
Er zit een feestje in m'n hoofd.
Avatar gebruiker
MarkBeest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: wo maart 07, 2012 11:45 am
Woonplaats: In een grot

Re: Doseringen?

Berichtdoor Rickert » ma nov 12, 2012 6:48 pm

Fijn, zo een snelle reactie.

Ik begrijp wat je bedoelt en ik ga me inderdaad houden aan de 1,5*kilogewicht. Dat betekent dat ik ongeveer 105mg neem om te beginnen. De kleinere helft neem ik dan.

Altijd als ik naar een feest ga doe ik altijd op eigen energie eerst. Ik wil mezelf alleen niet teveel uitputten en dan pas nemen. Als het begint om 22:00 neem ik mijn eerste pas rond 1 uur. Die zou dan werken tot ongeveer 4-5 uur (3-4 uur effect als ik het goed heb). Het feest is dan nog lang niet afgelopen (8 uur). Dus dan zit ik al snel met een probleem als ik niet bij ga nemen. Ik neem meestal rond de twee uur bij en zal dat dan waarschijnlijk doen met kleine kwartjes. Ik vind het 1/3 van je begin hoeveelheid een goed systeem, en ga dat waarschijnlijk gebruiken.

Als ik om 1 uur een kleine helft neem, zal ik om 3 en 5 uur een klein kwartje nemen. Misschien af en toe een vol kwartje (klinkt alsof het heel veel uitmaakt) als het goed gaat. Dat betekent dat ik aan 1 genoeg zal hebben.

Graag nog wel wat meningen van andere personen zodat ik meerdere perspectieven krijg :D
Rickert
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 4:48 pm

Re: Doseringen?

Berichtdoor Davinci » ma nov 12, 2012 7:03 pm

100mg 83% mdma kristal heeft het bij mij altijd gedaan. Dat was ongeveer 1.5mg 83% mdma kristal per 1kg Davinci.
Less is more bij mdma. Wat heb je aan hard en vaag gaan als je de helft maar kan onthouden... Ook de onaangename bijwerkingen vergroten aanzienlijk bij grotere dosissen.
Ik adviseer je toch om niet bij te nemen: vergroot aanzienlijk de neurotoxiciteit, zorgt voor een kater en verpest je volgende keer mdma.
Op lange termijn zal je jezelf echt dankbaar zijn hiervoor. Vergeet niet dat als het mdma-gevoel mindert, je nuchtere leven er ook onder gaat lijden.
Mdma gaat haar magie uitvoeren door via de SERT (sertonine heropname transporter) de cel binnen te dringen. Als mdma uitwerkt na 3-4u, krijgen de metabolieten de kans om zich in de SERT te wurmen. Gevolg is meestal suicide van SERT en cel.
Bijnemen zorgt voor meer metabolieten en minder competiviteit aan de SERT, waardoor er meer neurotoxiciteit is.

Waarom gaan bijnemen als er alleen maar nadelen zijn? Het echte gevoel kan je toch niet verlengen.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Doseringen?

Berichtdoor Rickert » ma nov 12, 2012 7:11 pm

Ah, blijkbaar is bijnemen niet zo handig als het klinkt.

Wat wordt er dan geadviseerd om te doen bij zo een lang feest? Heel laat pas nemen als je al vrij moe bent? Of gewoon normale tijd nemen en dan proberen door te gaan erna?
Rickert
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 4:48 pm

Re: Doseringen?

Berichtdoor MarkBeest » ma nov 12, 2012 7:26 pm

Ik zou persoonlijk bij zo'n lang feest gewoon wat anders pakken (als je ook andere dingen gebruikt), pep ofzo. Vind MDMA in een thuis setting met maten eigenlijk ook leuker
Er zit een feestje in m'n hoofd.
Avatar gebruiker
MarkBeest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: wo maart 07, 2012 11:45 am
Woonplaats: In een grot

Re: Doseringen?

Berichtdoor Davinci » ma nov 12, 2012 7:27 pm

Mdma en vanaf T+3 ketamine om het gevoel subjectief te verlengen, candyflip, 2C-B/2C-D/2C-I + mdma etc.
Allemaal mooie combi's om mdma beter te maken zonder neurotoxiciteit te verhogen, keta beschermt je hersenencellen zelfs.
Deze combi's kunnen wel soms intenser uitpakken en zijn voor mensen die goed in hun vel zitten.

Ik zou mdma timen voor tijdens het hoogtepunt van het feest. Als het echt een lang feest is, zou ik eigenlijk opteren voor ander matreaal.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Doseringen?

Berichtdoor Rickert » ma nov 12, 2012 7:59 pm

Andere 'party-drugs' heb ik niet gebruikt. Ik wil daar graag ook het minst mee te maken hebben, ook vind ik het combineren van drugs niet prettig en zal het daarom ook niet doen. Ook al is het wel het advies van jullie. Overal waar ik geen prettig gevoel bij heb zal ik niet doen.

Ik heb bijdroppen vaker gedaan en daarbij geen ernstige problemen gehad. Ik snap dat het medisch misschien niet aan te raden is, maar is het combineren van verschillende drugs dat wel?
Rickert
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 4:48 pm

Re: Doseringen?

Berichtdoor MarkBeest » ma nov 12, 2012 8:05 pm

Je onderschat MDMA, het vernietigd je brein echt als je er niet mee op past. Keta is voor zover ik weet niet schadelijk voor je brein
Er zit een feestje in m'n hoofd.
Avatar gebruiker
MarkBeest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: wo maart 07, 2012 11:45 am
Woonplaats: In een grot

Re: Doseringen?

Berichtdoor Rickert » ma nov 12, 2012 8:20 pm

Het kan inderdaad zijn dat ik MDMA onderschat.

Ketamine is inderdaad medisch bedoelt als narcotie middel, maar dat betekent niet dat het niet schadelijk is voor het brein. Ik heb inderdaad ook nog nooit gehoord dat ketamine wel schadelijk is, maar ik sluit het zeker niet uit.

Verder vind ik alles wat door me neus moet helemaal niks, ik zal bij de MDMA blijven.
Misschien heel eigenwijs, maar ben er vrij recent mee begonnen (3/4 jaar terug) en wil niet te snel overstappen op allemaal nieuwe harddrugs.
Rickert
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 4:48 pm

Re: Doseringen?

Berichtdoor Davinci » ma nov 12, 2012 8:26 pm

Heel verstandig dat je niet de mist in gaat met andere dope.
Helaas blijf mdma een van de meest neurotoxicische stofjes die er is, niemand die met mdma doorgaat kan er aan ontsnappen.
Ik heb respect voor je dat je niet aan andere drugs gaat, maar aan de andere kant is het ook hypocriet en zwart/wit-denken.
MDMA is the king of destruction :grin:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Doseringen?

Berichtdoor Rickert » ma nov 12, 2012 8:33 pm

Davinci schreef:Heel verstandig dat je niet de mist in gaat met andere dope.
Helaas blijf mdma een van de meest neurotoxicische stofjes die er is, niemand die met mdma doorgaat kan er aan ontsnappen.
Ik heb respect voor je dat je niet aan andere drugs gaat, maar aan de andere kant is het ook hypocriet en zwart/wit-denken.
MDMA is the king of destruction :grin:



Ik ben het met je eens, het is een beetje zwart/wit-denken en wellicht een beetje hypocriet. Ik weet alleen dat ik MDMA gebruik in de hand kan houden, ik doe het af en toe en hou me aan de 3 maanden regel.

Wat ik bang voor ben als ik andere drugs ga gebruiken dat ik veel meer feesten/avonden ga inplannen en veel meer dingen ga gebruiken, en ook door elkaar.

Ik hou het bij MDMA om de 3 maanden en niet meer, het blijft voor mij speciaal als ik het gebruik dus ik zie daar geen probleem in.. Of heb ik het mis?
Rickert
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 4:48 pm

Re: Doseringen?

Berichtdoor Davinci » ma nov 12, 2012 8:40 pm

Zolang je je gebruik om de drie maanden binnen de perken houdt - bv. geen halve gram gaan nemen - ben je vrij verstandig bezig :)
Mdma is wel een beetje de stepping stone bij uitstek om een zwak te krijgen voor het feesten, zo'n ideaal gevoel waar je je leven wil voor vergooien.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Doseringen?

Berichtdoor Rickert » ma nov 12, 2012 8:47 pm

Davinci schreef:Mdma is wel een beetje de stepping stone bij uitstek om een zwak te krijgen voor het feesten, zo'n ideaal gevoel waar je je leven wil voor vergooien.



Ik snap heel goed wat je bedoelt, ik ervaar het zelf niet maar zie het bij kennissen wel gebeuren. Ik spreek ze daar dan ook op aan want zou het zonde vinden als ze in een neerwaardse spiraal komen te zitten met het gebruik van MDMA.

Maar om even terug te komen:
- Het is normaal 1,5mg*lichaamsgewicht te doen
- Het is af te raden om bij te nemen.

Ik zal het onthouden, bedankt!
Rickert
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 4:48 pm

Re: Doseringen?

Berichtdoor MarkBeest » ma nov 12, 2012 9:09 pm

Als je dat aanhoud ben je inderdaad wel verstandig bezig, en is de eventuele schade echt minimaal, als er bij zulk gebruik ook maar enige vorm van schade optreed.
Ik hoop dat je het red op het feest, en mocht dat niet lukken dan kan je toch altijd nog eerder weg gaan?
Er zit een feestje in m'n hoofd.
Avatar gebruiker
MarkBeest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: wo maart 07, 2012 11:45 am
Woonplaats: In een grot

Re: Doseringen?

Berichtdoor Rickert » ma nov 12, 2012 9:14 pm

MarkBeest schreef:Ik hoop dat je het red op het feest, en mocht dat niet lukken dan kan je toch altijd nog eerder weg gaan? :-)



Ik zal het wel redden hoor, red het prima op eigen energie en zal dus op een mooi tijdstip nemen. Eerder weggaan wordt hem niet, was op de laatste editie en het einde was echt gruwelijk!!
Zegt natuurlijk niet dat dit ook zo wordt maar ga er wel vanuit :)
Rickert
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 4:48 pm

Re: Doseringen?

Berichtdoor MarkBeest » ma nov 12, 2012 9:22 pm

Rickert schreef:Eerder weggaan wordt hem niet, was op de laatste editie en het einde was echt gruwelijk!!
Zegt natuurlijk niet dat dit ook zo wordt maar ga er wel vanuit :)


Daar kan je dan zeker vanuit gaan :woeh:
Ik zou m'n pil dan gewoon voor de laatste 4 of 5 uur bewaren. Als MDMA bij mij uitwerkt ben ik echt niks, maar ook helemaal niks meer waard :lol:
Er zit een feestje in m'n hoofd.
Avatar gebruiker
MarkBeest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: wo maart 07, 2012 11:45 am
Woonplaats: In een grot

Re: Doseringen?

Berichtdoor Rickert » ma nov 12, 2012 9:24 pm

MarkBeest schreef:
Rickert schreef:Eerder weggaan wordt hem niet, was op de laatste editie en het einde was echt gruwelijk!!
Zegt natuurlijk niet dat dit ook zo wordt maar ga er wel vanuit :)


Daar kan je dan zeker vanuit gaan :woeh:
Ik zou m'n pil dan gewoon voor de laatste 4 of 5 uur bewaren. Als MDMA bij mij uitwerkt ben ik echt niks, maar ook helemaal niks meer waard :lol:



Dat heb ik ook hoor, daarom zou het ook vervelend zijn als ik het laatste uurtje/half uurtje weer ontnuchter. Maar ik ga dat allemaal goed uitplannen :).

Bedankt voor de hulp.
Rickert
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 4:48 pm

Re: Doseringen?

Berichtdoor NiandraLades » ma nov 12, 2012 9:35 pm

Davinci overdrijft graag, het kan echt niet veel kwaad om op de avond zelf wat bij te pakken hoor. Zeker niet als je begint met een halfje en later bijvoorbeeld nog een keer een halfje pakt en na een paar uur afsluit met een kwartje (ik noem maar wat, het gaat dat in totaal in ieder geval niet over grote hoeveelheden). En dan gebruik je ook nog om de 2-3 maanden, heel netjes bezig! Ik zelf neem liever ook een aantal keer bij op een avond in plaats van met verschillende soorten drugs door elkaar te rotzooien.
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
Avatar gebruiker
NiandraLades
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 266
Geregistreerd: do feb 16, 2012 3:47 pm

Re: Doseringen?

Berichtdoor Rickert » ma nov 12, 2012 9:45 pm

NiandraLades schreef:Davinci overdrijft graag, het kan echt niet veel kwaad om op de avond zelf wat bij te pakken hoor. Zeker niet als je begint met een halfje en later bijvoorbeeld nog een keer een halfje pakt en na een paar uur afsluit met een kwartje (ik noem maar wat, het gaat dat in totaal in ieder geval niet over grote hoeveelheden). En dan gebruik je ook nog om de 2-3 maanden, heel netjes bezig! Ik zelf neem liever ook een aantal keer bij op een avond in plaats van met verschillende soorten drugs door elkaar te rotzooien.



Ah oke, het gaat inderdaad niet om hele grote aantallen.

Ik had nog wel een vraag over het minimaliseren van kaakspieren aanspannen en het gekstaan van ogen. Valt daar wat aan te doen? Of is het onmogelijk om dat te beinvloeden?
Rickert
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 4:48 pm

Re: Doseringen?

Berichtdoor MarkBeest » ma nov 12, 2012 9:47 pm

Dat is voor zover ik weet afhankelijk van de dosis en verschilt ook per persoon, en zoals ik in m'n eerste post al zei had ik daar totaal geen last. En anders neem je toch gewoon een kauwgumpje :grin: ?
Er zit een feestje in m'n hoofd.
Avatar gebruiker
MarkBeest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: wo maart 07, 2012 11:45 am
Woonplaats: In een grot

Re: Doseringen?

Berichtdoor Rickert » ma nov 12, 2012 9:51 pm

MarkBeest schreef:Dat is voor zover ik weet afhankelijk van de dosis en verschilt ook per persoon, en zoals ik in m'n eerste post al zei had ik daar totaal geen last. En anders neem je toch gewoon een kauwgumpje :grin: ?



Ja een kauwgumpje helpt wel, maar het stopt het niet. Verder zijn mijn ogen vaak heel glazig en erg uitpuilend. Het kan best angstaanjagend overkomen voor anderen en dat is vrij vervelend..
Rickert
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 4:48 pm

Re: Doseringen?

Berichtdoor Vinnie » ma nov 12, 2012 9:54 pm

dat je kaakspieren tekeer gaan kan je verminder door magnesium te nemen. en misschien helpt dit voor je ogen http://azarius.nl/headshop/smoking_acce ... your_eyes/
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Doseringen?

Berichtdoor MarkBeest » ma nov 12, 2012 9:59 pm

Rickert schreef:Ja een kauwgumpje helpt wel, maar het stopt het niet. Verder zijn mijn ogen vaak heel glazig en erg uitpuilend. Het kan best angstaanjagend overkomen voor anderen en dat is vrij vervelend..


Nou ja, je bent vast niet de enige die daar gebruikt
Er zit een feestje in m'n hoofd.
Avatar gebruiker
MarkBeest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: wo maart 07, 2012 11:45 am
Woonplaats: In een grot

Re: Doseringen?

Berichtdoor Rickert » ma nov 12, 2012 10:00 pm

voldie schreef:dat je kaakspieren tekeer gaan kan je verminder door magnesium te nemen. en misschien helpt dit voor je ogen http://azarius.nl/headshop/smoking_acce ... your_eyes/



Ik had inderdaad gelezen dat magnesium helpt tegen tekeergaande kaakspieren, ik ga me daar eens verdiepen. Als het goed is kan je dat gewoon kopen bij de drogist ofzo?

Het zou kunnen dat het andere product helpt bij mijn ogen, maar het lijkt er meer op dat het puur helpt om irritatie en rode ogen te verhelpen. Ik denk niet echt dat het werkt bij gebruik van MDMA.
Rickert
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 4:48 pm

Re: Doseringen?

Berichtdoor Rickert » ma nov 12, 2012 10:02 pm

MarkBeest schreef:
Rickert schreef:Ja een kauwgumpje helpt wel, maar het stopt het niet. Verder zijn mijn ogen vaak heel glazig en erg uitpuilend. Het kan best angstaanjagend overkomen voor anderen en dat is vrij vervelend..


Nou ja, je bent vast niet de enige die daar gebruikt



Nee dat is waar, daarom is het ook niet noodzakelijk. Maar het zou wel fijn zijn als het verholpen zou kunnen worden natuurlijk..
Rickert
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 4:48 pm

Re: Doseringen?

Berichtdoor Davinci » ma nov 12, 2012 10:45 pm

Rickert schreef:Ah oke, het gaat inderdaad niet om hele grote aantallen.

Ik had nog wel een vraag over het minimaliseren van kaakspieren aanspannen en het gekstaan van ogen. Valt daar wat aan te doen? Of is het onmogelijk om dat te beinvloeden?

Niet bijnemen en minder mdma nemen :p
Magnesium kan weinig doen tegen echt brute kaakspanning. Zoiets als wondermiddeltjes bestaat niet, een aspect die het leven interessant maakt :grin:

Ik gooi liever op een verstandige en gezonde wijze wat matreaal bij elkaar, dan onverstandig mdma bijnemen. :rock2:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Doseringen?

Berichtdoor Ron Burgundy » ma nov 12, 2012 11:29 pm

Omdat ik nogal gevoelig ben voor dit soort stoffen en ik het niet chil vind om hard te gaan, maar meer gewoon een subtiel effect wil, neem ik meestal porties van 15a 20 mg per keer, en dan verspreid over de avond misschien hooguit 100 mg.

Ik neem dus ook bij, maar is dat ook zo schadelijk als het gaat om deze kleine hoeveelheden?
Avatar gebruiker
Ron Burgundy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 151
Geregistreerd: di jun 21, 2011 11:21 pm

Re: Doseringen?

Berichtdoor Rickert » ma nov 12, 2012 11:38 pm

Platonius schreef:Omdat ik nogal gevoelig ben voor dit soort stoffen en ik het niet chil vind om hard te gaan, maar meer gewoon een subtiel effect wil, neem ik meestal porties van 15a 20 mg per keer, en dan verspreid over de avond misschien hooguit 100 mg.

Ik neem dus ook bij, maar is dat ook zo schadelijk als het gaat om deze kleine hoeveelheden?



Ik heb dit dus ook een beetje... Niet helemaal, maar dit vraag me inderdaad ook af..
Rickert
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 4:48 pm

Re: Doseringen?

Berichtdoor Poseidon » di nov 13, 2012 12:22 am

Ga je het alleen gebruiken of samen met Elly, jij duivelse EO-rukkert :grin:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron