Eriksson schreef:Ik ben een gekend met mdma, dus veel nieuws is er niet. Ik geraak gewoonweg simpel niet in slaap. Na een avondje X is dit normaal, maar 24 uur later heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik had trouwens een 1.4 g binnen over een tijdsperiode van 13 uur.
Eriksson schreef:
Ik had trouwens een 1.4 g binnen over een tijdsperiode van 13 uur.
Eriksson schreef:ze zijn algemeenn rond de 180 mg mdma. Daar heb ik er een 8 van genomen.
Eriksson schreef:Het gaat nu wel voer een tijdsperiode van 13 uur, dus niet in één keer hééé
k weet dat het teveel en onverantwoordelijk is. Ik heb dit probleem met alle drugs, en zeker als het een tijd geleden is, probeer ik toch nog een dat gevoel terug te halen van de eerste pil die je steekt. Het is natuurlijk geen excuus voor zulk gebruik. Ik denk dan helemaal niet na. Ik heb adhd en borderline, wat me heel gevoelig maakt voor impulsiviteit en ik heb op alle facetten in mn leven een onweerstaanbare drang om mn begeerten onmiddelijk en tot in het extreme te vervullen. Enigste optie is niet gebruiken, maar dat probeer ik al jaren
Ik heb toch een goed uurtje kunnen slapen nu. EINDELIJK, ookal ben ik nu trug klaarwakker. Wat nog niet normaal is na 50 uur zonder slaap. Maarjah, er zit progressie in.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Tomaat schreef:Dacht ik ook aan, maar1. ik heb er geen ervaring mee
2. een benzo slaap is naar het schijnt geen echte, diepe slaap. Dat is echter waar deze jongeman volgens mij nu aan toe is...
s0s_90 schreef:Misschien helpt het om hem in te laten slapen
LuchtiNgtoetje schreef:s0s_90 schreef:Misschien helpt het om hem in te laten slapen
Eriksson schreef:Geraak niet in slaap en ben niet moe..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 48 gasten