LuchtiNgtoetje schreef:gelukkig man! tips voor mij nu?
trippelh schreef:Ik merk na een nacht mdma altijd wel dat ik eerst maar 3 uurtjes kan slapen maar ben de dagen erna snel moe en val dan zeker 3 avonden heel snel in slaap heerlijk
Eriksson schreef:En nu begin ik eindelijk depressief en emotioneel te worden. 't werd tijd
Catatonic schreef:*schuift glaasje roosvicee toe*
LuchtiNgtoetje schreef:ja haha..
maar hebben meer mensen last met slapen na xtc? ik heb dat totaal niet namelijk. nu ga ik ook alleen naar huis als ik helemaal kapot ben dus misschien scheelt dat. en ik neem 4 uur voordat ik naar huis ga niks meer bij enzo..
Eriksson schreef:Ik ben normaal nooit echt depressief van X, eerder gewoon kapot. Maar nu heb ik het echt hard zitten, lijkt bijna op een echte depressie. Hopelijk is het morgen beter
LuchtiNgtoetje schreef:ja haha..
maar hebben meer mensen last met slapen na xtc? ik heb dat totaal niet namelijk. nu ga ik ook alleen naar huis als ik helemaal kapot ben dus misschien scheelt dat. en ik neem 4 uur voordat ik naar huis ga niks meer bij enzo..
Chris Pontius schreef:5-HTP misschien wat voor je deze dagen?
Ciakranar schreef:Ik vind het zowat apart dat ik hier niet één keer melatonine voorbij zie komen .
Chris Pontius schreef:5-HTP misschien wat voor je deze dagen?
In het donker wordt serotonine vervolgens omgezet naar melatonine. Ook hier zijn 5 HTP en tryptofaan belangrijk aangezien dit de voorstoffen zijn van melatonine.
http://www.circadian.nl/slapeloosheid/
Ciakranar schreef:Oh dat geloof ik best hoor als het een precursor is voor melatonine . Maarja, ik heb tot nu toe nog niet van een huisarts gehoord die 5-HTP voorschrijft tegen slaapproblemen (de reden daarachter weet ik niet, misschien is het inefficiënter of kan het ongewenste bijeffecten hebben? :S), terwijl melatonine momenteel flink in opspraak raakt. De apotheek-assistentes hier konden in ieder geval niet begrijpen waarom melatonine nog niet werd vergoed door de zorgverzekeraar .
s0s_90 schreef:Eriksson schreef:ze zijn algemeenn rond de 180 mg mdma. Daar heb ik er een 8 van genomen.
"You took too much man, too much, too much."
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 50 gasten