Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Hardcore en XTC

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: Hardcore en XTC

Berichtdoor Beeeb » wo maart 30, 2011 11:06 pm

Drientje schreef:Je gaat niet overgeven. Punt.

Nu is het voor je een self fulfilling prophecy aan het worden en maak je je zo druk of je moet kotsen dat het ook gaat gebeuren.

Over het algemeen is kotsen van xtc niet heel onprettig. Doordat de xtc je zo'n goed gevoel geeft ervaar je het kotsen als een opluchting.


Precies! Gewoon genieten, je bent goed voorbereid. Gewoon het gevoel over je heen laten komen en genieten :woeh: En als je misselijk wordt, dan lekker kostsen (op de Masters zal niemand zich daar druk om maken. De meesten (her)kennen het van zichzelf of van iemand in hun vriendengroep) en je er niet druk over maken, en genieten van het goeie gevoel dat erna komt, want dat komt zeker! :love:

(Misschien zien we elkaar nog bij de Masters :lol: )
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music. (Kristian Wilson, VP Nintendo Inc. 1989.)
Avatar gebruiker
Beeeb
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 256
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:42 pm
Woonplaats: Wonderland

Re: Hardcore en XTC

Berichtdoor deman13 » vr apr 01, 2011 9:25 am

alles geregeld, veel fruit gegeten, gezonde maaltijden en morgen nog een keer pasta. maak me geen zorgen over binnen komen met m'n swirls, meer om t feit hoe of waar ik t beste kan nemen? Wc's? in de zaal? Iemand tips?
deman13
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 89
Geregistreerd: za maart 19, 2011 12:32 am

Re: Hardcore en XTC

Berichtdoor Huggybear²³ » vr apr 01, 2011 12:46 pm

deman13 schreef:....waar ik t beste kan nemen? Wc's? in de zaal? Iemand tips?

Ik zelf zou (midden) in de zaal nemen op een plek waar het druk genoeg is, maar maakt het eigenlijk wel zoveel uit? Bang om gepakt te worden? ....Je kunt ook gewoon doen alsof je naar je mobiel/portemonnaie graait....
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: Hardcore en XTC

Berichtdoor deman13 » vr apr 01, 2011 4:10 pm

Niet persé bang maar ik hoor dat ze wel eens over de wc'tjes heenkijken enzo.
deman13
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 89
Geregistreerd: za maart 19, 2011 12:32 am

Re: Hardcore en XTC

Berichtdoor Tisjeboy » vr apr 01, 2011 4:13 pm

Ik gooi me pilletje gewoon naar binnen als ik ergens sta, midden in een zaal, of als je ergens tegen een muurtje zit, maakt niet zoveel uit. Ff rustig om je heen kijken of je niet naast een beveiliger of agent staat.
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Hardcore en XTC

Berichtdoor deman13 » vr apr 01, 2011 8:17 pm

yep, maar ik hoorde dat je bij masters 2 pillen zonder gevolgen mee kan nemen?
deman13
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 89
Geregistreerd: za maart 19, 2011 12:32 am

Re: Hardcore en XTC

Berichtdoor Tisjeboy » vr apr 01, 2011 8:41 pm

Ik weet zo ff niet wat de gebruikershoeveelheid is, dan neemt de politie het meestal alleen in beslag. Hoe dan ook, bezit (en handel) van harddrugs is verboden, gebruik niet. Laat wel je pillen testen, er kan troep inzitten, zie het bericht van het Trimbos instituut!
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Hardcore en XTC

Berichtdoor deman13 » vr apr 01, 2011 8:44 pm

Komt van een vriend en heb ze al een tijdje liggen, vertrouw hem volledig en begin met een halfje. Mocht ik na een uurtje of 2 niks voelen pak ik nog een halfje bij en mocht ik weer niks voelen is het over.
deman13
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 89
Geregistreerd: za maart 19, 2011 12:32 am

Re: Hardcore en XTC

Berichtdoor Tisjeboy » vr apr 01, 2011 8:49 pm

Alleen testresultaten zijn 100% betrouwbaar. Hebben vrienden van je dezelfde pillen (van dezelfde batch) al wel eens gebruikt?

Verder wens ik je veel plezier, wordt wel tof, lekker over je heen laten komen!! Maak je ook geen zorgen om dat kotsen, lang niet iedereen heeft dat, ik ben één van de weinigen in het vriendengroepje die altijd ff over zijn nek gaat, ook daar is niets ergs aan, het is meestal zelfs chill ;)
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Hardcore en XTC

Berichtdoor deman13 » vr apr 01, 2011 9:00 pm

haha =) Ik moet wel toegeven dat ik het erg spannend vind en ik erg benieuwd ben, maar ik denk; 'er kan weinig fout gaan zolang ik zelf besef waar ik mee bezig ben en goed drink en uitrust'.

Ik ga het gevoel hopelijk lekker over mij heen laten komen en als ik hem geslikt hebt gewoon een beetje gaan hakken en dan zien we wel wat er gaat gebeuren!
Kijk er al heel lang naar uit dus!
deman13
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 89
Geregistreerd: za maart 19, 2011 12:32 am

Re: Hardcore en XTC

Berichtdoor peprick » vr apr 01, 2011 9:04 pm

nou, geen hardcore, zonder xtc, ben metalhaed maar metal is egt niet mooi als je xtc op heb... dan maar lekker hakken, wat ik trouwens ook niet kan zonder xtc(denk ut wel maar nog nooit zonder gedaan.)
I use to do a little, but a little wouldn't do, so the little got more and more.
I just keep try to get a little better, just a little better then before.
~WAUS-PAUS~
Avatar gebruiker
peprick
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 198
Geregistreerd: do maart 31, 2011 2:26 am
Woonplaats: rotterdam

Re: Hardcore en XTC

Berichtdoor Pff » zo apr 03, 2011 12:25 pm

Ben wel benieuwd naar zijn bevindingen:P Maar wss ligt hij nog lekker te pitten nu haha :D
Reality is for people who can't handle drugs
Avatar gebruiker
Pff
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 4:18 pm

Re: Hardcore en XTC

Berichtdoor deman13 » zo apr 03, 2011 8:33 pm

heb een tripreport gepost!
Sliep om 12 uur ofzo haha
deman13
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 89
Geregistreerd: za maart 19, 2011 12:32 am

Re: Hardcore en XTC

Berichtdoor Beeeb » zo apr 03, 2011 11:26 pm

deman13 schreef:heb een tripreport gepost!
Sliep om 12 uur ofzo haha


Ik ga je report zo even lezen, en welkom bij de club VPS-ers (Verplicht Plafond Staren :lol: )
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music. (Kristian Wilson, VP Nintendo Inc. 1989.)
Avatar gebruiker
Beeeb
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 256
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:42 pm
Woonplaats: Wonderland

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner