deman13 schreef:- Als ik eventueel moet kotsen bij de inslag op zo'n feest, is/word dit getolereerd of word je er meteen afgekiepert? Ik weet uiterraard dat het niet fris is en hoop dat ik niet moet nekken maar je weet het maar nooit.
deman13 schreef:- Overgevoeligheid / MDMA-allergie. Ik had gelezen dat sommige mensen overgevoelig zijn of een allergie hebben voor de werkende stof in XTC. Ik maak mij hier niet heel erg zorgen om maar het zet je wel aan het denken, iemand die mij hier vanaf kan helpen?
deman13 schreef:- Bij the come up, is het beter om even rustig aan de kant te gaan zitten of is afleiding zoeken dus midden in de zaal gaan staan een beter idee? Vrienden van mij zeggen middein in de zaal zodat je wat afleiding hebt maar hun zijn niet super ervaren.
deman13 schreef:Kortom, een paar beginners vraagjes die vast al 10000000000000x beantwoord zijn, maar ik okn ze niet vinden met de search knop.
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Drientje schreef:Over het algemeen is kotsen van xtc niet heel onprettig. Doordat de xtc je zo'n goed gevoel geeft ervaar je het kotsen als een opluchting.
deman13 schreef:Haha =) ok geen zorgen meer, had nog een vraagje is het handig/strafbaar om een dopje voor een flesje water mee naar binnen te nemen? Aangezien me dat toch wat knaken bespaard lijkt het mij een handig idee maar...?
Casplantje. schreef:Nou, ik zou me eerder zorgen gaan maken of je het wel mee naar binnen krijgt. Ik ga meestal naar hardcorefeesten die op kleinere locaties worden gegeven en dan wordt er niet donders goed op gelet, maar ben ook een keer bij Mindcontroller te Zaandam geweest. Daar werd iedereen van top tot teen gefouilleerd en besnuffeld door hondjes... Ik zou dus als je in de rij staat eventjes wat verder vooruit kijken. Als ze daar erg uitgebreid staan te controleren moet je zelf maar kijken of je dit het risico waard vindt.
Einstein schreef:Casplantje heeft het over de XTC, denk ik, niet over het dopje.
Casplantje. schreef:Nou, ik zou me eerder zorgen gaan maken of je het wel mee naar binnen krijgt. Ik ga meestal naar hardcorefeesten die op kleinere locaties worden gegeven en dan wordt er niet donders goed op gelet, maar ben ook een keer bij Mindcontroller te Zaandam geweest. Daar werd iedereen van top tot teen gefouilleerd en besnuffeld door hondjes... Ik zou dus als je in de rij staat eventjes wat verder vooruit kijken. Als ze daar erg uitgebreid staan te controleren moet je zelf maar kijken of je dit het risico waard vindt.
Pff schreef:Casplantje. schreef:Nou, ik zou me eerder zorgen gaan maken of je het wel mee naar binnen krijgt. Ik ga meestal naar hardcorefeesten die op kleinere locaties worden gegeven en dan wordt er niet donders goed op gelet, maar ben ook een keer bij Mindcontroller te Zaandam geweest. Daar werd iedereen van top tot teen gefouilleerd en besnuffeld door hondjes... Ik zou dus als je in de rij staat eventjes wat verder vooruit kijken. Als ze daar erg uitgebreid staan te controleren moet je zelf maar kijken of je dit het risico waard vindt.
Ga zo'n kerel nu niet bang maken. Verstop het onder je balzak en er gebeurd helemaal niets met je. En laat die angsthonden maar snuffelen, zolang jij je niet opjut merken die niets. Het is je gespannen houding wat die honden ruiken. Echte drugshonden kunnen niet werken op zo'n feest. Die worden helemaal panisch. En mochten ze er kunnen werken zijn ze veel te duur
Geniet van je feestje. Het is een van de beste locaties voor je eerste keer mdma. Groot genoeg om eindeloos te kunnen verdwalen
Oja neem zowel een kleine als een grote dop (van nesquick ijsthee oid) mee. Vaak hebben ze flesjes met grotere droppen.
Olijfboompje schreef:Gewoon voordat je langs de beveiliging loopt alles naar binnen gooien
Pff schreef:Casplantje. schreef:Nou, ik zou me eerder zorgen gaan maken of je het wel mee naar binnen krijgt. Ik ga meestal naar hardcorefeesten die op kleinere locaties worden gegeven en dan wordt er niet donders goed op gelet, maar ben ook een keer bij Mindcontroller te Zaandam geweest. Daar werd iedereen van top tot teen gefouilleerd en besnuffeld door hondjes... Ik zou dus als je in de rij staat eventjes wat verder vooruit kijken. Als ze daar erg uitgebreid staan te controleren moet je zelf maar kijken of je dit het risico waard vindt.
Ga zo'n kerel nu niet bang maken. Verstop het onder je balzak en er gebeurd helemaal niets met je. En laat die angsthonden maar snuffelen, zolang jij je niet opjut merken die niets. Het is je gespannen houding wat die honden ruiken. Echte drugshonden kunnen niet werken op zo'n feest. Die worden helemaal panisch. En mochten ze er kunnen werken zijn ze veel te duur
Geniet van je feestje. Het is een van de beste locaties voor je eerste keer mdma. Groot genoeg om eindeloos te kunnen verdwalen
Oja neem zowel een kleine als een grote dop (van nesquick ijsthee oid) mee. Vaak hebben ze flesjes met grotere droppen.
taeknic schreef:Vooral dat laatste, niet gaan afwachten, gewoon lekker feesten zoals je normaal ook doet (hoop ik )
k00k schreef:Olijfboompje schreef:Gewoon voordat je langs de beveiliging loopt alles naar binnen gooien
En op de helft van het feest in de comedown zitten
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 66 gasten