Miss E schreef:Kauwgom tijdens de trip? Hoef je in ieder geval niet je wangen kapot te bijten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Miss E schreef:Kauwgom tijdens de trip? Hoef je in ieder geval niet je wangen kapot te bijten.
Echt niet. Voor mij toch niet. Als ik kauwgom kauw op mdma staan mijn kakan gegarandeerd volledig vast de dag erna.
Borsl schreef:Alleen ik kan me voorstellen dat zoiets even moet inwerken? Maybe staat het ook wel in de bijsluiter.
Spoednick schreef:Magnesium helpt inderdaad erg goed tegen klapperkaak. Naarmate de duur van de ervaring neem ik verschillende magnesiumtabletten van 400mg. 1 tablet een uur voor de pil of het bommetje, dan 3 uur later nogmaals 1 tablet, indien nodig 3 uur later nogmaals.
Het duurt ongeveer een halfuur tot een uur voor je lichaam de magnesium opgenomen heeft, afhankelijk van je maaginhoud.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Druks schreef:Miss E schreef:Sta je daar met een speen in op een feestje, hahaha!
Dat was in de jaren 90 toch behoorlijk populair, als ik me niet vergis
Miss E schreef:Sta je daar met een speen in op een feestje, hahaha!
ParadijsVogel schreef:Miss E schreef:Sta je daar met een speen in op een feestje, hahaha!
Ik zie ze nog wel eens lopen, vind het een beetje aandachtstrekkerij om eerlijk te zijn.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
snuifduif schreef:Voor mij helpt het wel eens om mijn tong tussen mijn tanden te doen. Zo hou je je kaken van elkaar en merk je meestal wel wanneer je bijt omdat je tong pijn gaat doen.
ParadijsVogel schreef:Moet zeggen dat ik dat zelf ook nog wel eens doe, vind het een stuk rustiger voor mijn ogen en aan het eind van de avond kijk ik dan ook minder scheel. De werking van je iris is natuurlijk compleet naar de klote door XTC.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten