TRAVOLTA schreef:zit trouwens wel een candyflip te overwegen, of mogelijk met 2c-b
Hakvlees schreef:TRAVOLTA schreef:zit trouwens wel een candyflip te overwegen, of mogelijk met 2c-b
2-cb + XTC=awesome
Heb gisteren een beetje kristallen gehad, daarvoor 2 maanden geleden voor het laatst.
Entactogenesis schreef:.. 3 Maanden vandaag
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Entactogenesis schreef:.. 3 Maanden vandaag
Entactogenesis schreef:Entactogenesis schreef:.. 3 Maanden vandaag
Ik heb toen een gram opgemaakt in 8-9 uur (doe ik nooit meer), moet ik langer wachten voor ik weer gebruik denken jullie?
iK hoop namelijk niet dat ik het love-gevoel kwijt ben en meet een Meth-space zit als ik volgende week los wil gaan.
FRESH schreef:Entactogenesis schreef:Entactogenesis schreef:.. 3 Maanden vandaag
Ik heb toen een gram opgemaakt in 8-9 uur (doe ik nooit meer), moet ik langer wachten voor ik weer gebruik denken jullie?
iK hoop namelijk niet dat ik het love-gevoel kwijt ben en meet een Meth-space zit als ik volgende week los wil gaan.
Ik kan maar niet begrijpen dat mensen zoveel gebruiken, en zich daarna dan ineens van alles afvragen...Je bent gewoon stom bezig geweest En ja, het was inderdaad veel te veel.
In mijn ogen ben je dan nog lang niet klaar en volwassen genoeg om drugs te gebruiken.
Maargoed, leer ervan!
Entactogenesis schreef:Entactogenesis schreef:.. 3 Maanden vandaag
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten