Pascal schreef:4 maanden.
3 maanden is het minimum hierzo. Ik heb het eerder wat te vaak gedaan, en wil het effect nog enigszins behouden.
Frog schreef:Oke en laatste dan op de chat of waren dat christallen
Pascal schreef:Frog schreef:Oke en laatste dan op de chat of waren dat christallen
Oh, ik begreep 't verkeerd. Heb voor die laatste pil, een paar weken geleden, 4 maanden gewacht.
Dus nu een paar weken.
Shizzel schreef:Heb het nog nooit gedaan, maar van't weekend zal de 1e keer worden
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
muz1k schreef:Zondag nog. En daarvoor was het 2 weken terug, maar dat komt puur door de festivals enzo.
In de zomer even MDMA misbruiken en dan volgend jaar weer netjes 3 maanden wachten.
Frog schreef:muz1k schreef:Zondag nog. En daarvoor was het 2 weken terug, maar dat komt puur door de festivals enzo.
In de zomer even MDMA misbruiken en dan volgend jaar weer netjes 3 maanden wachten.
Is een optie, de kans dat het dalijk niet meer wertk ook al wacht je 3 maanden is als ik me niet vergis wel aanwezig.
kan best snel gaan, je synapsen en receptoren kun je zo best wel over de pis helpen, dan is 3 maanden wachten niet lang genoeg denk ik.
Heb zelfs wel is gehoord (verbeter me als ik me vergis mensen) dat je de bel zelfs definitief kan verneuken, als je vrij veel neemt in korte periode.
dat laatse weet ik niet zeker, wel is het als ik me niet vergis hoe meer je neemt in korte tijd hoe langer e moet wachten wil het het zelfde eefeckt blijven houden.
Stel je neemt deze zomer om de 2 weken ongeveer, dan is 3 maanden wachten imo niet genoeg.
Maar jouw feesje.
Andyy schreef:Shizzel schreef:Heb het nog nooit gedaan, maar van't weekend zal de 1e keer worden
ooh k ben jaloers.. eerlijk gezegd haha!! veel plezier alvast !!
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten