Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Knabbel schreef:Niet 4-FA en xtc tegelijk neem ik aan?
Knabbel schreef:Niet 4-FA en xtc tegelijk neem ik aan?
supergabbur schreef:Wellicht dat iemand anders hier wat nuttigers over kan zeggen, ik roep zomaar wat
Maar ik ken meerdere mensen die het hebben hoor, die er wel een hele fijne tijd op hebben maar het meer als iets voor een rustig avondje thuis met een klein groepje mensen zien dan voor op een groot feest met wild dansen en harde muziek enzo.
Ik heb zelf trouwens wel dat hetgeen wat ik op het moment van inslag aan het doen ben gewoon heel fijn is (of inmiddels was :/), als dat dansen was raakte ik helemaal in zo'n flow en wilde er nooit meer mee ophouden maar heb ook wel regelmatig niets van een feest meegekregen omdat ik tijdens het wachten tot het ging werken buiten met mensen zat te praten en dat kennelijk superlang ben blijven doen, daarna ook superlang deed over muntjes en drinken halen (vanwege belachelijke gesprekken met zo'n beetje ieder random persoon onderweg) en er daarna opeens alweer en paar uur voorbij was
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
djeemen schreef:Djeemen
Knabbel schreef:Djeemen nu ben ik ook benieuwd. Ik zou het op adhd af kunnen schuiven, maar met een grotere hoeveelheid en die combi gaat dat eigenlijk niet op.. of wel?
Knabbel schreef:WAUW
Ik wist helemaal niet dat een tekort aan dopamine verschillende oorzaken kon hebben! Veel verder dan een tekort aan dopamine & noradrenaline kwam ik nooit. Dat verklaart natuurlijk wel waarom er verschillende soorten medicijnen zijn voor deze aandoening. Grappig, ben toevallig net bezig met kijken welke medicijnen het beste resultaat bieden. Dan kom er dus ook achter wat er mis gaat met die neurotransmitters van mij!
Als ik genoeg speed snuif zonder xtc voel ik me inderdaad opgepept. Wat je schrijft over de wisselwerking van serotonine en dopamine vind ik erg interessant. En het klopt inderdaad: hoe meer mdma ik neem, hoe lustelozer ik word.
Bedankt voor je uitleg Djeemen, ik denk dat ik mezelf nu een stukje beter begrijp <3
Aebi schreef:Die djeemen is goed bezig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 53 gasten