Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Prototype schreef:Misschien is het HPPD?
Even met je arts overleggen en deze adviezen aanhouden, dan zal het vanzelf minder worden
User1337 schreef:Deze paniekaanvallen komen inderdaad doordat je er erg mee zit, je denkt dat het door de xtc komt, maar het komt vooral door het denken dat het door de xtc komt. Zelf heb ik in een jaar tijd 25x gebruikt, had in principe nergens last van omdat ik niet wist dat het zo slecht was. Pas een jaar later toen ik mezelf ging verdiepen in de gevolgen werd ik geschrokken en angstig en paniekerig. Vooral als ik er veel over nadacht werdt ik paniekerig. En dat had ik dus in die periode vlak na gebruik nog helemaal niet.
djeemen schreef:Heb je al intensief gesport?
feestbeest92 schreef:Ervan uitgaande dat het een milde vorm is heb ik een tweetal vraagjes:
- Wordt het erger? Of bestaat er een kans dat het na een paar maanden grotendeels verdwijnt? (Ik ga niks meer gebruiken)
- Hoe ga je ermee om? Nu ik weet dat HPPD paniekaanvallen kan veroorzaken heb ik wel sterk het idee dat mijn paniekaanvallen hier ook door komen, vooral omdat mijn ergste paniekaanval op kwam zetten vlak nadat ik een zwarte vlek door mijn gezichtsveld zag vliegen. Het is ook niet echt dat ik bang ben voor de zichtveranderingen zelf, maar het is eerder dat ik bang ben dat het allemaal veel erger wordt.
Prototype schreef:L-tryptofaan wordt vaak gebruikt om het serotoninepeil weer wat op te krikken na xtc gebruik.
Ik heb het nu zelf een weekje gebruikt na 4-FA en m'n stemming werd er iets beter van, ik had ook minder last van de 4-FA kater daarna.
Het is trouwens niet gevaarlijk om nu een L-tryptofaan kuurtje te doen, maar midden in je L-tryptofaan kuur xtc pakken is onverstandig.
Al denk ik dat je dat toch niet snel zult doen na deze klachten.
Druks schreef:Kan je dan niet beter 5-HTP nemen? Ik dacht dat het L-tryptofaan - 5-HTP - serotonine was.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Daan91 schreef:Hoe gaat het nu met je feestbeest? Is het over met je aanvallen en wat heb je er aan gedaan?
Ben benieuwd!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten