Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Maak me druk over ernstige kater

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor Mrpepijn » do jun 06, 2013 8:19 pm

Okee maar gaat die wazigheid daardoor ook weg? Want ik trek dit niet lang meer sorry..
Mrpepijn
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: wo jun 05, 2013 11:10 am

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor ParadijsVogel » do jun 06, 2013 8:26 pm

Stel je niet zo aan, jezus man.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor Miss E » do jun 06, 2013 8:30 pm

Eens met paradijsvogel.
Niet zo huilen, natuurlijk voel je je kut na 3 dagen lang flink wat mdma weggewerkt te hebben.
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor Gonzo » do jun 06, 2013 8:38 pm

Verwacht ook geen wonderen van 5-HTP of Tryptofaan, zeker nu je je al een stuk beter voelt.
Je lichaam lost het allemaal vanzelf wel weer op. Mij is altijd geleerd dat bij "vergiftigingen" of overdoseringen je zo weinig mogelijk andere stoffen toe moet gaan voegen in de vorm van pilletjes en middeltjes, zeker als je niet precies weet wat je doet en maar een beetje 'aan doktert' .
Lekker gezonde dingetjes eten en drinken, veel in het zonnetje zitten en dan komt het allemaal wel goed... :smokin:

Heb je nog pillen over voor de volgende keer? :rock:
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor Basshoven » do jun 06, 2013 9:01 pm

Begin het hoe langer hoe meer eens te worden met Paradijsvogel :#: Hoe vaker je over die wazigheid begint, hoe vervelender het allemaal wordt om aan te horen. Als je drugs misbruikt is er een tol te betalen, je hoeft niet geïnformeerd te zijn om dat te begrijpen.

Je vraagt om tips: de rit uitzitten is het enige wat je kan doen. En ik zou zeker niet gaan aankloten met pilletjes en weetikwat. Als ik in jouw positie stond dan zou het me het meest logisch lijken om m'n lichaam de kans te geven om zelf op een natuurlijke manier zich te herstellen.

Zo gezond mogelijk leven. Sporten, fruit eten, en als je je dan nog steeds afvraagt waarom je jezelf miserabel voelt moet je terugdenken aan de hoeveelheid M die je naar binnen hebt gekieperd en gewoon verder gaan. Je hebt je lichaam een aardige shock toegebracht en dat heeft tijd nodig. Uiteindelijk gaat het wel weg. Nu moet je effe op je tanden bijten.
Basshoven
Offline
 

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor Mrpepijn » do jun 06, 2013 9:31 pm

Hee guys, ik maak me echt zorgen nu. Ik ben voor de 3e dag op rij wazig. Ik voel me een beetje licht in mijn hoofd ofzo. Voor de rest heb ik niets. Ik eet wel minder dan normaal maar wel veel fruit en drink alleen maar water. Ik heb ook wat minder honger.Ik slaap echt als een blok. Als ik lig heb ik nergens last van. Voor de rest heb ik lichamelijk nergens last van en kan ik in principe alles. Heeft iemand hier ervaringen mee of herkent iemand dit? Ik zit er aan te twijfelen het hele verhaal aan mijn ouders en huisarts te vertellen want dit wil ik echt niet langer. Ik hoop echt dat jullie me gerust kunnen stellen of advies kunnen geven want ik vind het nu echt eng worden!! Heel erg bedankt voor de reacties
Mrpepijn
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: wo jun 05, 2013 11:10 am

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor Mrpepijn » do jun 06, 2013 9:34 pm

Sorry laaste paar berichtjes niet gelezen. Sorry voor vorige reactie, ik had de rest nog niet gelezen. Dit stelt me gerust en ik wacht het maar af
Mrpepijn
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: wo jun 05, 2013 11:10 am

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor SpeedY » do jun 06, 2013 9:35 pm

zoals iedereen al zei, het gaat vanzelf over maar het duurt waarschijnlijk gewoon een dikke week.
je zeg zelf dat je je alleen een beetje licht in je hoofd voel, niks om je druk over te maken.

ik voelde me na 1 normale avond al een dag of 2-3 kut omdat ik fysiek niet fit was toen..
Avatar gebruiker
SpeedY
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 8:22 pm

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor ParadijsVogel » do jun 06, 2013 9:50 pm

Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor bam. » do jun 06, 2013 10:11 pm

Vervelend man, maar dit is zoals gezegd van voorbijgaande aard. Ik heb zelf een keer na compleet naar de getver te zijn gegaan een dikke week superwazig rondgelopen met regelmatig brainzaps en andere narigheid. Ik zat me toen ongeveer net zo druk te maken als jij... bedenk dat je je deels zoveel zorgen om alles maakt doordat je serotonine huishouding zo in de war is geschopt. Relatieveer het een beetje, volg de voorgaande tips op en leer hier van,.
I am a human being goddamnit, my life has value!
Avatar gebruiker
bam.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 219
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 1:42 pm

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor Partypipo » do jun 06, 2013 11:11 pm

Wazigheid gaat over... Ik heb ook wel eens per ongeluk gestunt met mdma, omdat ik teveel speed op had en daarom dacht dat het allemaal wel mee zou vallen met de hersenbeschadigingen en katers, en dat ik misschien wel íets meer mdma nodig had om wat te voelen. 5 minuten later had ik een gram mdma op... Een week ZO WAZIG geweest dat ik geen gesprek kon volgen. Werd daarna snel beter...
5htp voel je je niet minder wazig van. 5htp (in combinatie met vitamine b6 volgens mij) wordt in je bloedbaan ofzoiets gelijk omgezet naar serotonine. Je voorraad wordt waarschijnlijk niet sneller aangevuld, maar serotonine is kunstmatig in je systeem in plaats van via de normale voorraden. Dit is slecht voor de werking van de normale systemen, als je het vaak en/of lang neemt dan vergeet je lichaam serotonine aan te maken en doordat het in je bloedbaan (dacht ik hoor) omgezet wordt door de combinatie met vitamine b6 is het ook niet goed voor uhm, volgens mij je lever...
Als je iets teveel 5htp slikt op een dag voel je je bijna alsof je xtc op hebt, dus minder wazig zeker niet!
Komt echt wel weer goed, maar heeft echt tijd nodig!
Kut voor je, nooit meer doen, en gewoon uitzitten deze rit... Hoe langer je je verzet tegen dit gevoel, hoe langer het kut voelt. Zelfde als je niet echt goed durft te trippen of een duistere kant op gaat tijdens een trip: hoe meer je je verzet, hoe erger je bad trip wordt. Zo ook met je na effecten van met mdma stunten. Maar komt echt wel weer goed.
Door je serotonine tekort nu krijg je makkelijk oververmoeid/depressie verschijnselen, wat ook weer voor verstoorde serotonine productie of afgifte kan zorgen, waardoor je nog meer in een depressie komt. Daarom, zeker een half jaar en misschien wel langer geen mdma of andere serotonine releasers nemen en ook zeker zo lang geen dopamine releasers nemen zoals coke of speed ofzo, omdat die je óók uitputten en je daardoor makkelijk weer in dat cirkeltje komt van een depressie, verstoorde serotonine systeem, etc.
Goed eten, goed slapen, bewegen en loslaten dat je je zo voelt, het gaat weer over.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor Afca_Remy » do jun 06, 2013 11:38 pm

ParadijsVogel schreef:Stel je niet zo aan, jezus man.


Je hebt je tips.. zwemmen is een sport ja.. maar hangt er wel vanaf hoe je zwemt natuurlijk.. beter ga je gewoon hardlopen!

En als je je echt druk maakt.. pak je spaargeld en ga hierheen http://www.prescan.nl/gerichte-mri-scan/overzicht :ugeek:

Succes
Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor Mrpepijn » vr jun 07, 2013 9:15 am

Lijkt me verstandig om even geen alcohol te nuttigen of wel?:p
Mrpepijn
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: wo jun 05, 2013 11:10 am

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor ParadijsVogel » vr jun 07, 2013 10:41 am

Gewoon doen, kunnen wij ook nog lachen de dag daarna!
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor Mrpepijn » vr jun 07, 2013 11:04 am

Zooo net ff lekker hardgelopen, hopen dag het gaat helpen:)
Mrpepijn
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: wo jun 05, 2013 11:10 am

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor Trippie » vr jun 07, 2013 11:29 am

En inderdaad, alcohol gaan drinken is niet echt zo'n schitterend plan.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor BOOBS » vr jun 07, 2013 12:14 pm

Nooit meer drugs doen pepijn.
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor Mrpepijn » vr jun 07, 2013 8:00 pm

Even kort verslag van vandaag.
Vanochtend dus hardgelopen en vanmiddag flink gechillt in de zon en gezwommen. Toen een moment 5 minuten wazig geweest en sinds een half uurtje weer wat meer waziger. Er zit dus flink wat vooruitgang in maar het is nog niet helemaal weg. Ik blijf overigens veel fruit eten en ook vanavond weer goed slapen. Hooen dat het merge helemaal weg is!!
Mrpepijn
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: wo jun 05, 2013 11:10 am

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor Afca_Remy » vr jun 07, 2013 9:17 pm

Mrpepijn schreef:Even kort verslag van vandaag.
Vanochtend dus hardgelopen en vanmiddag flink gechillt in de zon en gezwommen. Toen een moment 5 minuten wazig geweest en sinds een half uurtje weer wat meer waziger. Er zit dus flink wat vooruitgang in maar het is nog niet helemaal weg. Ik blijf overigens veel fruit eten en ook vanavond weer goed slapen. Hooen dat het merge helemaal weg is!!


Ga der maar niet van uit!!

Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor frozentoast » vr jun 07, 2013 9:18 pm

rook wat wiet, ben je even wazig maar dan vind je het niet zo erg meer :#:
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor Mrpepijn » vr jun 07, 2013 10:13 pm

Haha ik blow niet man
Mrpepijn
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: wo jun 05, 2013 11:10 am

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor progressive » vr jun 07, 2013 10:15 pm

jammer, het begon net mijn favoriete topic te worden
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor Cloudio » vr jun 07, 2013 10:28 pm

Ik heb veel ergere comedowns gelezen van mensen... Je redt het wel 1 weekje hooguit en je bent weer op 90% van je normaal functioneren
Cloudio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: zo feb 10, 2013 12:36 pm

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor Partypipo » vr jun 07, 2013 10:37 pm

Komt weer helemaal goed: je merkt al verbetering!
Nou echt ook een half jaar tot een jaar niks meer nemen, anders is de kans groot dat je zelfs van 1 pilletje gelijk weer een week wazig bent + een maand depressief en totaal uitgeput...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Maak me druk over ernstige kater

Berichtdoor Mrpepijn » vr jun 07, 2013 10:46 pm

Haha ik heb het idee dat ik nu al op 90% zit! Maat van me die precies hetzelfde deed tijdens t weekend is er zelfs elemaal vanaf, van die wazigheid! Ik maak me nu ook veel minder zorgen, alleen savonds ben ik nog beetje wazig maar al veel minder. Zometeen alweer lekker gaan slapen en dan morgen weer minder wazig hoop ik!
Mrpepijn
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: wo jun 05, 2013 11:10 am

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron