Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA en kotsen

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Savati » do jun 28, 2012 2:26 pm

De laatste 2 x mdma moest ik ook spugen.

De ene keer was het 1 spugen en toen was het klaar, en was er niks meer aan de hand. Alleen afgelopen weekend, ben ik heel lang misselijk gebleven en 4 x gespuugd. Ik denk dat dit te wijden was aan het feit dat ik gewoon te snel bij gepakt heb. Verder vond ik het niet zo een probleem, gezien ik geestelijk wel gewoon goed voelde.

Even buiten zitten/liggen hielp wel...
Savati
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: di jun 19, 2012 11:38 pm

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Wegpiraat » ma jul 09, 2012 1:04 am

Ik had dit weekend 2 Gele Triforces genomen gedoseerd in halfjes en ging aardig lekker , op gegeven moment dacht ik erover na om er nog 1 te nemen en kreeg toen blauwe defqons ik en me maatje hadden hem verdeeld en namen allebij een halfje had ik niet moeten doen want ik was al aardig vdk maar op dat moment dacht ik er niet zo aan ik nam de halfe half uurtje begon ie toch een partij in te slaan kreeg het warm en me maag ging te keer en heb toen maar besloten om me vinger in me keel te stoppen !

Heb best vaak dat ik moet kotsen soms ook als ik me 2e halfje neem en ik probeer het met water te drinken krijg ik het niet weg met cola lukt dit wel altijd!
Is teveel cola drinken slecht? of is water gewoon het best en alleen ff cola drinken als ik een andere ga nemen?
Wegpiraat
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma jul 09, 2012 12:58 am

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Rups » za aug 11, 2012 9:42 pm

Ik heb het tijdens mijn eerste mdma trip gehad, de hele avond was geweldig. Gelachen, geknuffelt, gedanst.. toen nam ik er GHB bij, viel ik telkens bijna in slaap (terwijl ik uit was ja, bij harde muziek) maar verder ging het goed, ongeveer 1 uur nadat ik GHB had genomen heb ik toen ook flink staan spugen op straat.
Heb het ook gehad toen ik een xtc pil met speed had gecombineert, god wat ben ik dáár ziek van geweest.... :(
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Taxi. » zo aug 12, 2012 11:45 am

Ik moest ook bijna altijd kotsen, maar ik denk dat ik er iets op gevonden heb. Gewoon je pilletje fijnstampen tot poeder. Dat in een bommetje doen en die innemen. Daardoor raakt je maagwand minder geïrriteerd (omdat een pilletje in je maag nog voor lange tijd ook daadwerkelijk een pilletje blijft en dat zorgt voor irritatie). En ik had dat dus gedaan 3 weken geleden en ik hoefde niet te kotsen. Ben een minuut of 5 een beetje misselijk geweest, maar verder helemaal niet.
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Delicate » zo aug 12, 2012 12:56 pm

Ik weet nu wat mijn lichaam aan kan qua pillen. Eerste halfje is altijd even afwachten, kan soms wat minder vallen maar als dat gevoel weg is dan kan er gewoon nog wat bij. Ik stop wel altijd bij 1 1/2 als ik al bijneem. Meer dan dat moet ik gaan zitten want dan krijg ik echt last van mijn pens. Dat gevoel trekt wel weg maar dat is kut. Is het niet waard :).
Denk 1 a 2 keer overgegeven in ongeveer 3 jaar.
Avatar gebruiker
Delicate
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 126
Geregistreerd: do jul 26, 2012 12:37 pm

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor wastedaap » do sep 20, 2012 5:23 pm

Ik heb het regelmatig even een kotsboertje en daarna weer lekker knallen!
wastedaap
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: di sep 18, 2012 4:35 pm

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Emerica. » za sep 07, 2013 12:00 pm

Ik had het nooit tot het 1 keer gebeurden sinds toen moet ik altijd kotsen,het word wel irritant :(
“One good thing about music, when it hits you, you feel no pain.”
― Bob Marley
Avatar gebruiker
Emerica.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 26, 2013 5:22 pm

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Cloudio » za sep 07, 2013 9:37 pm

Maag bescchermers zouden een oplossing kunnen zijn. Maar dat ik heb ik slechts van iemand gehoord die zelf ook zo'n probleem had, maarja iedereen is anders.

Zelf heb ik altijd van die boertjes of lucht dat vastzit en dat kan echt super naar aanvoelen na een tijd.
Maar nog nooit moeten kotsen gelukkig.
Cloudio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: zo feb 10, 2013 12:36 pm

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Radical » zo sep 08, 2013 6:42 pm

Ik merk dat sommigen altijd kotsen en sommige (bijna) nooit. Ik laat alleen de meest chemische scheten die je maar kan ruiken. ;)
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron