taeknic schreef:Ik kots bijna altijd, en dit overkomt me als ik over het middenpunt van mijn euforische space heenzit,
dan heb ik meestal ook bijgepakt, op een gegeven moment voel ik me een beetje borrelig in mijn maag worden, en moet ik kleine boertjes laten, op een gegeven moment komt dit een stuk harder terug en moet ik me naar de WC haasten, tegen deze tijd zit ik vaak in de 300-450 mg en na het overgeven wordt ik overvallen door vaagheid, veel hallucinaties, in mezelf zitten, vergeten waar ik ben, en zit ik met mijn geest alleen in de muziek, ik ben dan ook niet echt sociaal meer.
triptune schreef:Een vriendin van mij moet ALTIJD kotsen na het innemen van een pilletje, meestal dertig minuten erna.
Ze braakt even een paar minuten, en daarna is ze voor de hele avond één en al een feest beest. We weten niet waarom.
maattilo schreef:taeknic schreef:Ik kots bijna altijd, en dit overkomt me als ik over het middenpunt van mijn euforische space heenzit,
dan heb ik meestal ook bijgepakt, op een gegeven moment voel ik me een beetje borrelig in mijn maag worden, en moet ik kleine boertjes laten, op een gegeven moment komt dit een stuk harder terug en moet ik me naar de WC haasten, tegen deze tijd zit ik vaak in de 300-450 mg en na het overgeven wordt ik overvallen door vaagheid, veel hallucinaties, in mezelf zitten, vergeten waar ik ben, en zit ik met mijn geest alleen in de muziek, ik ben dan ook niet echt sociaal meer.
Dat borrelen ken ik wel. Het gaat bij nooit zover dat ik moet kotsen. is het dan ook niet zo dat je je tablet meekotst?
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Sjarel schreef:Toevallig vrijdag voor het eerst moeten overgeven met MDMA, maar dat kwam pas na een te grote slok bier
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Drugs Infolijn schreef:XTC prikkelt het slijmvlies van de maag. Het slijmvlies in de maag kan geïrriteerd raken. De maag wil de XTC dan zo snel mogelijk lozen, de maagwand trekt samen: je moet overgeven.
Tisjeboy schreef:Drugs Infolijn schreef:XTC prikkelt het slijmvlies van de maag. Het slijmvlies in de maag kan geïrriteerd raken. De maag wil de XTC dan zo snel mogelijk lozen, de maagwand trekt samen: je moet overgeven.
Kan het ook zijn dat je overgeeft door de grote hoeveelheid serotonine die afgegeven wordt in de hersenen, dat de serotonine invloed heeft op het braakcentrum?
zornax schreef:ik heb zelf moet nooit kotsen, begon altijd met een halve gele trifroce. Sloeg altijd langzaam in en ging langzaam omhoog, totaal niet misselijk
Nu ben ik afgelopen weekend begonnen met een hele gele trifroce. Toen die insloeg was het net een stomp in me smoel. Ik trok het echt niet meer, alles draaide, beeld werd vaag en trillde. Ik moest even 5min zitten waar ik bijna moest kotsen. Maar na 5min ging ik echt HEERLIJK!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten