Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA en kotsen

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

MDMA en kotsen

Berichtdoor maattilo » do maart 10, 2011 1:29 am

Ik heb op dit forum wel vaker voorbij zien komen dat mensen moeten :puke: bij inslag van MDMA(pillen). Dus heb ik hier maar een apart topic voor gemaakt. Ik heb hier echter helemaal geen ervaring mee en vroeg me dus af wanneer dat gebeurt(hoeveelheid, lege maag etc.).
Ik neem mijn 1e dosis altijd ongeveer 100 mg, daarna nog een keer 100 en daarna kijk ik altijd aan hoe ik me voel. Meestal pak ik dan nog 1/2x 50 mg bij. Zijn er mensen die bij deze hoeveelheid ook moeten kotsen?
De werkelijkheid is slechts een illusie die we delen met de buren.
Avatar gebruiker
maattilo
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 85
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 1:34 am

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Flameon » do maart 10, 2011 1:31 am

Is mij eens gebeurd bij en toen had ik geen hoge dosis (rond de 100 ook meen ik). Ik had het toen te kort op het eten genomen achteraf gezien
Avatar gebruiker
Flameon
Donateur
Offline
 
Posts: 2319
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Bouwde dit forum mee op. Nu niet meer actief

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Triptune » do maart 10, 2011 1:32 am

Een vriendin van mij moet ALTIJD kotsen na het innemen van een pilletje, meestal dertig minuten erna.
Ze braakt even een paar minuten, en daarna is ze voor de hele avond één en al een feest beest. We weten niet waarom.
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo » do maart 10, 2011 1:33 am

Kotsen is bij mij meestal om één van de volgende twee redenen:

-(te veel) Alcohol gedronken van te voren
-(te) veel gedronken naderhand