Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA en kotsen

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

MDMA en kotsen

Berichtdoor maattilo » do maart 10, 2011 1:29 am

Ik heb op dit forum wel vaker voorbij zien komen dat mensen moeten :puke: bij inslag van MDMA(pillen). Dus heb ik hier maar een apart topic voor gemaakt. Ik heb hier echter helemaal geen ervaring mee en vroeg me dus af wanneer dat gebeurt(hoeveelheid, lege maag etc.).
Ik neem mijn 1e dosis altijd ongeveer 100 mg, daarna nog een keer 100 en daarna kijk ik altijd aan hoe ik me voel. Meestal pak ik dan nog 1/2x 50 mg bij. Zijn er mensen die bij deze hoeveelheid ook moeten kotsen?
De werkelijkheid is slechts een illusie die we delen met de buren.
Avatar gebruiker
maattilo
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 85
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 1:34 am

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Flameon » do maart 10, 2011 1:31 am

Is mij eens gebeurd bij en toen had ik geen hoge dosis (rond de 100 ook meen ik). Ik had het toen te kort op het eten genomen achteraf gezien
Avatar gebruiker
Flameon
Donateur
Offline
 
Posts: 2319
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Bouwde dit forum mee op. Nu niet meer actief

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Triptune » do maart 10, 2011 1:32 am

Een vriendin van mij moet ALTIJD kotsen na het innemen van een pilletje, meestal dertig minuten erna.
Ze braakt even een paar minuten, en daarna is ze voor de hele avond één en al een feest beest. We weten niet waarom.
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo » do maart 10, 2011 1:33 am

Kotsen is bij mij meestal om één van de volgende twee redenen:

-(te veel) Alcohol gedronken van te voren
-(te) veel gedronken naderhand

Bij puur en alleen MDMA nergens last van, of ik moet al uren aan het spacen zijn. Dan kan het flink fris drinken en weinig pissen wel eens leiden tot overgeven.
WINNING !
Avatar gebruiker
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:44 pm

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor BrownTree1 » do maart 10, 2011 3:09 am

Heb het zelf ook nooit, maar een vriend van mij moet altijd kotsen als hij fris met prik drinkt tijdens mdma gebruik. Of het nu 1 of 15 glazen cola bijvoorbeeld zijn, maakt niet uit, zodra hij fris met prik drinkt moet hij kotsen.
BrownTree1
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 281
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 2:54 pm

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Amnesia » do maart 10, 2011 3:13 am

Afgelopen weekend gekotsd met de inslag.
178/4x3= 133 mg MDMA.
Daarna nog 44 mg erbij gegooid.
Uurtje later een halve, 99 mg.
Half uurtje later weer 99 mg.
Toen twee uurtjes later 178 mg en weer gekotsd.
Kreeg het ook heel warm enzo. :p

Heb van te voren wel nog wiet gerookt.
Avatar gebruiker
Amnesia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:59 pm

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Truffelboy » do maart 10, 2011 10:39 am

Een vriend van me had wel een schuim gekotst, dat was best wel freaky maar die zat dus waarschijnlijk zwaar over ze grens heen, niet raar ook met 6 jallen :p. Wat mijn beleving wel is, is dat je veel harder gaat NA het kotsen..
Avatar gebruiker
Truffelboy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 58
Geregistreerd: di maart 08, 2011 11:49 pm
Woonplaats: Rotterdam

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor taeknic » do maart 10, 2011 4:05 pm

Ik kots bijna altijd, en dit overkomt me als ik over het middenpunt van mijn euforische space heenzit,
dan heb ik meestal ook bijgepakt, op een gegeven moment voel ik me een beetje borrelig in mijn maag worden, en moet ik kleine boertjes laten, op een gegeven moment komt dit een stuk harder terug en moet ik me naar de WC haasten, tegen deze tijd zit ik vaak in de 300-450 mg en na het overgeven wordt ik overvallen door vaagheid, veel hallucinaties, in mezelf zitten, vergeten waar ik ben, en zit ik met mijn geest alleen in de muziek, ik ben dan ook niet echt sociaal meer.
Done : Alcohol, Ritalin, Caffeïne, Nicotine, Wiet, Hasj, XTC, MDMA (kristal), Cocaïne, Speed, Dexamfetamine, Lachgas, Truffels, Ketamine, LSD, 4FMP, Paddo's, Mephedrone, 2C-B, DMT
Avatar gebruiker
taeknic
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 9:48 pm
Woonplaats: Groningen

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor maattilo » do maart 10, 2011 4:44 pm

taeknic schreef:Ik kots bijna altijd, en dit overkomt me als ik over het middenpunt van mijn euforische space heenzit,
dan heb ik meestal ook bijgepakt, op een gegeven moment voel ik me een beetje borrelig in mijn maag worden, en moet ik kleine boertjes laten, op een gegeven moment komt dit een stuk harder terug en moet ik me naar de WC haasten, tegen deze tijd zit ik vaak in de 300-450 mg en na het overgeven wordt ik overvallen door vaagheid, veel hallucinaties, in mezelf zitten, vergeten waar ik ben, en zit ik met mijn geest alleen in de muziek, ik ben dan ook niet echt sociaal meer.


Dat borrelen ken ik wel. Het gaat bij nooit zover dat ik moet kotsen. is het dan ook niet zo dat je je tablet meekotst?
De werkelijkheid is slechts een illusie die we delen met de buren.
Avatar gebruiker
maattilo
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 85
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 1:34 am

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Sublimo » do maart 10, 2011 6:21 pm

Ik heb dat wel eens gehad toen ik een bommetje gedropt had op een lege maag, kwam maar weinig uit, alleen wat maagzuur.

Vrij normaal eigenlijk. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Catatonic » do maart 10, 2011 9:26 pm

triptune schreef:Een vriendin van mij moet ALTIJD kotsen na het innemen van een pilletje, meestal dertig minuten erna.
Ze braakt even een paar minuten, en daarna is ze voor de hele avond één en al een feest beest. We weten niet waarom.


Dit zou ik kunnen zijn.
Avatar gebruiker
Catatonic
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 69
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:45 pm

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Sterling Archer » vr maart 11, 2011 12:21 am

Ik moet vaak kokhalzen bij de inslag maar heb slechts 1 keer moeten kotsen. Toen had ik 3 blauwe mitsu's genomen dus vroeg ik er ook wel een beetje om :roll2:
All I've had today is like six gummy bears and some scotch
Avatar gebruiker
Sterling Archer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: do maart 10, 2011 2:03 pm

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor 1percent » vr maart 11, 2011 1:12 am

niet echt kotsen, wel dat er shit uit je maag omhoog komt dat je ff moet uitspugen!

icm bier, dus.
^ don't. Simply don't.
Avatar gebruiker
1percent
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:33 am

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor taeknic » vr maart 11, 2011 9:40 pm

maattilo schreef:
taeknic schreef:Ik kots bijna altijd, en dit overkomt me als ik over het middenpunt van mijn euforische space heenzit,
dan heb ik meestal ook bijgepakt, op een gegeven moment voel ik me een beetje borrelig in mijn maag worden, en moet ik kleine boertjes laten, op een gegeven moment komt dit een stuk harder terug en moet ik me naar de WC haasten, tegen deze tijd zit ik vaak in de 300-450 mg en na het overgeven wordt ik overvallen door vaagheid, veel hallucinaties, in mezelf zitten, vergeten waar ik ben, en zit ik met mijn geest alleen in de muziek, ik ben dan ook niet echt sociaal meer.


Dat borrelen ken ik wel. Het gaat bij nooit zover dat ik moet kotsen. is het dan ook niet zo dat je je tablet meekotst?


Nee, dit overkomt me ruim nadat het laatste krengetje opgenomen is, kots meestal alleen water omhoog.
Done : Alcohol, Ritalin, Caffeïne, Nicotine, Wiet, Hasj, XTC, MDMA (kristal), Cocaïne, Speed, Dexamfetamine, Lachgas, Truffels, Ketamine, LSD, 4FMP, Paddo's, Mephedrone, 2C-B, DMT
Avatar gebruiker
taeknic
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 9:48 pm
Woonplaats: Groningen

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Intoxication » za maart 12, 2011 12:55 am

kotsen: altijd de oorzaak van een te groot bommetje/pil als eerste doseringe

onthoud dit gwn : beter 2 kleine bommetjes dan 1 grote
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Catatonic » za maart 12, 2011 1:39 am

Of pluggen.
Avatar gebruiker
Catatonic
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 69
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:45 pm

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Indo » za maart 12, 2011 8:21 pm

Ik gebruik tenslotte nog maar 1 jaartje.
Maar heb wel al meer dan zat gebruikt ervan ;)
Maar heb sinds de laatste tijd als ik weer keertje wil spacen dat het dus wel op kotsen uitvalt.
En waar het dus bij mij aan ligt is te veel snoepen, Dus mijn lichaam kan het niet aan!
Maar omdat ik dus weet dat ik dat voortaan heb doe ik dus verstandiger snoepen.
Tenminste rustiger aan!
Wat trouwens een vriend van me had moest kotsen door te veel prikkels. Maar hij was bij een uitgaansgelegenheid. Bij ieder zo zijn dingetjes!
Fouten van het verleden, Vormen de wijsheid van het heden
Indo
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: za maart 12, 2011 8:12 pm

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Amnesia » za maart 26, 2011 2:58 am

Weekje geleden was het weer raak, glipte er even tussenuit naar de wc. Daar even gekotst en toen kwam een vriend van me aanlopen en die zag wel dat ik had gekotst.
(Hield me vast aan de deurpost:P)

Hierna nog even met wat gasten op de wc gepraat, trouwens wat een verhalen hoor je daar :lol: , en later weer flink gestampt. :rock:
Avatar gebruiker
Amnesia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:59 pm

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Aaltje » za nov 12, 2011 6:24 am

Ik heb al lang geen mdma meer gebruikt, maar kotsen doe je ook weleens van de keta.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Kraak » zo nov 13, 2011 3:36 pm

Toevallig vrijdag voor het eerst moeten overgeven met MDMA, maar dat kwam pas na een te grote slok bier :puke:
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Partypipo » zo nov 13, 2011 4:43 pm

Sjarel schreef:Toevallig vrijdag voor het eerst moeten overgeven met MDMA, maar dat kwam pas na een te grote slok bier :puke:


Ik heb het nog nooit gehad. Bijna al mn vrienden die ook wel eens mdma nemen wel. Sommigen bij de inslag van een hele Qdance ineens, eentje een keer na zn laatste halve q dance (3,5 ofzo totaal).
Andere vriend van me heeft het standaard bij de inslag een beetje maar slikt het weg. Hij is bang zich zieker te gaan voelen als hij echt kotst.

Ik werd wel een keer kotsmisselijk bij de inslag in de hangar op Qbase waar de bass zo ongelooflijk hard stond. Even buiten gechilled en daarna weer terug naar binnen en klaar :D En 1 keer toen plassen niet meer goed lukte en ik wel nog water bleef drinken werd ik ook misselijk, niet echt bijna over mn nek misselijk, maar best vervelend wel. Toen gaf een vriendin de tip even te stoppen met water. Na een uurtje ofzo was alles weer chill :D
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Drugs Infolijn » di nov 15, 2011 3:53 pm

XTC prikkelt het slijmvlies van de maag. Het slijmvlies in de maag kan geïrriteerd raken. De maag wil de XTC dan zo snel mogelijk lozen, de maagwand trekt samen: je moet overgeven.
De Drugs Infolijn is een dienst van het Trimbos-instituut en wordt financieel ondersteund door het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
De Drugs Infolijn (0900-1995, € 0,10 p/min) geeft betrouwbare informatie en adviezen over drugs en druggebruik. Kijk ook eens op http://www.drugsinfo.nl en op http://www.drugsenuitgaan.nl.
Avatar gebruiker
Drugs Infolijn
Trimbos Professional
Offline
 
Posts: 195
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 4:12 pm

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Tisjeboy » di nov 15, 2011 4:09 pm

Drugs Infolijn schreef:XTC prikkelt het slijmvlies van de maag. Het slijmvlies in de maag kan geïrriteerd raken. De maag wil de XTC dan zo snel mogelijk lozen, de maagwand trekt samen: je moet overgeven.


Kan het ook zijn dat je overgeeft door de grote hoeveelheid serotonine die afgegeven wordt in de hersenen, dat de serotonine invloed heeft op het braakcentrum?
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor DonnieDarko1979 » di nov 15, 2011 5:14 pm

Ik heb nog nooit moeten overgeven van mdma.
Maar ik hoor ook mensen over hallucinaties en ook dat herken ik totaal niet.
Every living creature on earth dies alone
Avatar gebruiker
DonnieDarko1979
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 155
Geregistreerd: wo okt 19, 2011 10:33 am

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Karhu » di nov 15, 2011 7:04 pm

Tisjeboy schreef:
Drugs Infolijn schreef:XTC prikkelt het slijmvlies van de maag. Het slijmvlies in de maag kan geïrriteerd raken. De maag wil de XTC dan zo snel mogelijk lozen, de maagwand trekt samen: je moet overgeven.


Kan het ook zijn dat je overgeeft door de grote hoeveelheid serotonine die afgegeven wordt in de hersenen, dat de serotonine invloed heeft op het braakcentrum?


Misschien wel op het evenwichtsorgaan! Zoiets dacht ik ook eerder gehoord te hebben!
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor SpeedyGonzales » di jun 26, 2012 2:02 am

Haha ik heb vanavond een halve mitsubishi gedaan, blauw, hij sloeg wel lekker in na een half uurtje, maar een half uur daarna voelde ik me heerlijk tot dat ik heftig begon te zweten, daarna ben ik naar buiten gegaan en heb ik zitten kotsen. Alles was er uit en daarna voelde ik me nog steeds lekker gaan. Ik wist alleen niet of het handig was om daarna nog een halve te nemen! Kan je dat daarna nog doen of os dat geen handig idee? :p
SpeedyGonzales
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: di jun 26, 2012 1:54 am

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor zornax » di jun 26, 2012 12:33 pm

ik heb zelf moet nooit kotsen, begon altijd met een halve gele trifroce. Sloeg altijd langzaam in en ging langzaam omhoog, totaal niet misselijk

Nu ben ik afgelopen weekend begonnen met een hele gele trifroce. Toen die insloeg was het net een stomp in me smoel. Ik trok het echt niet meer, alles draaide, beeld werd vaag en trillde. Ik moest even 5min zitten waar ik bijna moest kotsen. Maar na 5min ging ik echt HEERLIJK!
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Tripkip » di jun 26, 2012 12:59 pm

zornax schreef:ik heb zelf moet nooit kotsen, begon altijd met een halve gele trifroce. Sloeg altijd langzaam in en ging langzaam omhoog, totaal niet misselijk

Nu ben ik afgelopen weekend begonnen met een hele gele trifroce. Toen die insloeg was het net een stomp in me smoel. Ik trok het echt niet meer, alles draaide, beeld werd vaag en trillde. Ik moest even 5min zitten waar ik bijna moest kotsen. Maar na 5min ging ik echt HEERLIJK!


Hoe komt het dat je je deze keer wel misselijk voelde denk je?
Avatar gebruiker
Tripkip
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 359
Geregistreerd: wo apr 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: België

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Stefaan » di jun 26, 2012 1:31 pm

Omdat ie een hele ipv halve nam :P
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: MDMA en kotsen

Berichtdoor Tripkip » di jun 26, 2012 1:42 pm

Oeps, had ik ff overgekeken, dacht dat hij ook terug een halve nam :p
Avatar gebruiker
Tripkip
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 359
Geregistreerd: wo apr 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: België

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner