JongGeleerd schreef:Sinds ik op de universiteit zit werk ik plotseling weer met celcius...
JongGeleerd schreef:Ik durf mijn hand in een emmer van 50°C te steken, maar 100°C gaat mij absoluut te ver. Het is misschien niet zo dat het procentueel extreem is, maar significant is het zeker wel. Er wordt verwarmd op 60°C en er zal dus veel water de lucht in gaan. Ook wat MDMA, maar de hoeveelheid hiervan zal echt niet noemenswaardig zijn als TS beslist een vaste stof als product wil.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:JongGeleerd schreef:Ik durf mijn hand in een emmer van 50°C te steken, maar 100°C gaat mij absoluut te ver. Het is misschien niet zo dat het procentueel extreem is, maar significant is het zeker wel. Er wordt verwarmd op 60°C en er zal dus veel water de lucht in gaan. Ook wat MDMA, maar de hoeveelheid hiervan zal echt niet noemenswaardig zijn als TS beslist een vaste stof als product wil.
Volgens mij kan je je huid al verbranden vanaf een graadje of 40 celsius. Dus 50 graden klinkt al als een behoorlijke jackass actie.
JongGeleerd schreef: Met 100°C zou ik er erger aan toe zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten